Babelfishquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:42 schreef Amplifier het volgende:
Net even dit mailtje gestuurd, let niet op mijn gebrekkige engels:![]()
Hello,
My name is XX and i live in XX. At 22-06-2011 I bought 2 Stone Island t-shirts from ¤ 65,00 each at XX, a store at the XX. I wash the shirts properly and I only iron them on the back but now, there seems to be a problem.
The print on the front of 1 of the shirts is coming off. It does not look very nice anymore. I am not used to this quality because I buy Stone Island clothing often (not only at stores but also online at www.stoneisland.com) because of your high quality standard. I went back to the store and I said it to a salesman. I was a bit shocked about what he said. He said that because it was printed, that it is very normal that it becomes looser?? That is very ridiculous, and I think very rude to say. They didn’t said it when I bought it, otherwise I didn’t bought it offcourse.
He said there’s one more option, and that’s to let the boss of the store decide.
He said that it was very unlikely that I will get a compensation for it. At least I wanted an other shirt or my money back but this is a very strange situation I am not very happy about this and I hope that you can do something about it, because this is not the service and quality I am used to. ! If you can do something about it (what I suspect), I am willing to send some photo’s from the shirt + S.P.A. number and a copy of the purchase coupon.
Kindly Regards,
Mr. X.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:42 schreef Amplifier het volgende:
Net even dit mailtje gestuurd, let niet op mijn gebrekkige engels:![]()
Hello,
My name is XX and i live in XX. At 22-06-2011 I bought 2 Stone Island t-shirts from ¤ 65,00 each at XX, a store at the XX. I wash the shirts properly and I only iron them on the back but now, there seems to be a problem.
The print on the front of 1 of the shirts is coming off. It does not look very nice anymore. I am not used to this quality because I buy Stone Island clothing often (not only at stores but also online at www.stoneisland.com) because of your high quality standard. I went back to the store and I said it to a salesman. I was a bit shocked about what he said. He said that because it was printed, that it is very normal that it becomes looser?? That is very ridiculous, and I think very rude to say. They didn’t said it when I bought it, otherwise I didn’t bought it offcourse.
He said there’s one more option, and that’s to let the boss of the store decide.
He said that it was very unlikely that I will get a compensation for it. At least I wanted an other shirt or my money back but this is a very strange situation I am not very happy about this and I hope that you can do something about it, because this is not the service and quality I am used to. ! If you can do something about it (what I suspect), I am willing to send some photo’s from the shirt + S.P.A. number and a copy of the purchase coupon.
Kindly Regards,
Mr. X.
Haha ik heb hem zelf gemaakt en niet laten vertalenquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:12 schreef tdrone het volgende:
misschien had je die mail beter even door iemand kunnen nalezen
Daarom die emo.gifquote:
Het is dat je het zelf inzietquote:Op vrijdag 9 september 2011 01:39 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Daarom die emo.gif![]()
Volgens het personeel moet die baas er nog naar kijken, ik heb ook nog geen reactie van SI zelf gehad. Ik wacht wel af..
Ik ben er gister zelfs nog langsgeweest, ze zeiden dat de baas er niet was geweest omdat ie naar beurzen moest ofzo... Vaag verhaal maargoed.quote:Op vrijdag 9 september 2011 07:45 schreef TronCarter het volgende:
[..]
Het is dat je het zelf inziet
Heb je de winkel ook even gebeld? De baas zou er toch woensdag zijn?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:23 schreef Maanvis het volgende:
Sommige shirts hebben inderdaad een opdruk die loslaat en waarbij het de bedoeling is dat de opdruk op den duur loslaat. Voor het 'vintage effect' zegmaar. Heb je een foto van het shirt of een link naar het shirt in de webshop?
Ik heb een shirt van jack & jones waarbij dit ook is (ja deze user gaat geen 65E neer tellen voor een shirt).
quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:18 schreef Maanvis het volgende:
het shirt ziet er sowieso niet uit alsof het 65 euro waard is. produktie/transportkosten van dat shirt liggen onder de 5 euro.. maar inderdaad die zou niet los moeten laten voor een vintage effect.
Je betaalt gewoon voor het merk. Als ik dat ervoor uit wil geven so be it.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:40 schreef Euribob het volgende:
65 euro voor dat shirt? Werd je er nog gratis bij genaaid of niet?
quote:
Vermakelijkquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:22 schreef Amplifier het volgende:
Vandaag eindelijk mail teruggekregen, en weer 1tje teruggestuurd;
----------------------------------------------
verhaal
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat vinden jullie ervan?
Om de schrijfstijl en omdatquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:53 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Waarom vind je dit vermakelijk
en je gewoon door blijft jengelenquote:In ieder geval is de winkelier het aanspreekpunt voor dergelijke zaken, daar het om een transactie gaat tussen consument en winkelier en niet tussen fabrikant en consument.
Jij bent echt een kneus he. Als je nou even goed gelezen had, had je kunnen lezen dat de winkelier er niks meer mee doet. Het is niet jengelen maar mijn recht halen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:57 schreef r_one het volgende:
[..]
Om de schrijfstijl en omdat
[..]
en je gewoon door blijft jengelen
Je moet bij de winkelier zijn. Als zij van mening zijn dat de schade door jou komt zullen ze dat moeten aantonen. Bewijslast ligt in principe de eerste 6 maanden bij de winkelier.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:58 schreef Amplifier het volgende:
Even een update.
...
Ik wil hier verdere stappen mee ondernemen, maar ik weet niet zo goed hoe. Weet iemand waar ik nu naartoe kan stappen?
Hmm ja dacht ik ook al, maar de winkel negeert mij gewoon. Ze zeggen dat ze er niks aan doen en doen er ook niks aan. Waar kan ik ervoor zorgen dat de winkelier wel naar mij moet luisteren?quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:55 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je moet bij de winkelier zijn. Als zij van mening zijn dat de schade door jou komt zullen ze dat moeten aantonen. Bewijslast ligt in principe de eerste 6 maanden bij de winkelier.
bij de winkel zelf. ga stampij maken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:58 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Hmm ja dacht ik ook al, maar de winkel negeert mij gewoon. Ze zeggen dat ze er niks aan doen en doen er ook niks aan. Waar kan ik ervoor zorgen dat de winkelier wel naar mij moet luisteren?
Dat werkt niet, toen bekend werd dat de winkelier niks deed heb ik gezegd : ja zorg maar dat je wat doet. Ze bleven maar voet bij stuk houden en zeggen dat ze niks meer voor me konden doenquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
bij de winkel zelf. ga stampij maken.
Je recht kun je niet halen bij de fabrikant/importeur en ik lees dat je bij de fabrikant/importeur doorjengelt (per mail). Althans als ik je posts goed gelezen heb (quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:55 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Jij bent echt een kneus he. Als je nou even goed gelezen had, had je kunnen lezen dat de winkelier er niks meer mee doet. Het is niet jengelen maar mijn recht halen.
Dan heb ik je post verkeerd opgevat.. Ik dacht dat als de winkelier er niks aan deed dat ik dan naar de fabrikant kon gaan maar dat kan dus ook niet. De enigste optie is dan denk ik teruggaan naar de winkel of ze bellen en meedelen dat ik 6 maanden garantie heb en dat het product ondeuglijk is en dat ik een nieuw shirt of mijn geld terugwil.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:21 schreef r_one het volgende:
[..]
Je recht kun je niet halen bij de fabrikant/importeur en ik lees dat je bij de fabrikant/importeur doorjengelt (per mail). Althans als ik je posts goed gelezen heb ().
Nogmaals, je moet bij de winkelier zijn, ook al ontkent hij elke aansprakelijkheid in alle toonaarden.
Je hebt geen 6 maanden garantie maar langer. 6 maanden is de termijn waarbinnen de bewijslast bij de winkelier ligt. Na 6 maanden heb je nog steeds garantie maar ben jij in principe gehouden de gebrekkigheid van het t-shirt aan te tonen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:33 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Dan heb ik je post verkeerd opgevat.. Ik dacht dat als de winkelier er niks aan deed dat ik dan naar de fabrikant kon gaan maar dat kan dus ook niet. De enigste optie is dan denk ik teruggaan naar de winkel of ze bellen en meedelen dat ik 6 maanden garantie heb en dat het product ondeuglijk is en dat ik een nieuw shirt of mijn geld terugwil.
Om te beginnen kun je de winkelier beter schriftelijk uitnodigen de klacht te verhelpen en hem daarbij een termijn stellen. Nodig hem uit een afwijzing ook schriftelijk nader te motiveren.quote:Hoogstwaarschijnlijk zullen ze me weer negeren, zeggen dat het verkeerd gewassen is of door slijtage komt en weer niks willen doen. Wat kan ik dan doen?/Waar kan ik dan een klacht indienen? Nu gaat het me eigenlijk niet zozeer om het geld (tuurlijk is het wel ¤ 65 ) maar het gaat nu om de eerste plaats om het principe en ik wil hier koste wat kost mijn recht krijgen.
Niets.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:33 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk zullen ze me weer negeren, zeggen dat het verkeerd gewassen is of door slijtage komt en weer niks willen doen. Wat kan ik dan doen?
Thnx, dit ga ik maandag meteen doen!quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:01 schreef r_one het volgende:
[..]
Je hebt geen 6 maanden garantie maar langer. 6 maanden is de termijn waarbinnen de bewijslast bij de winkelier ligt. Na 6 maanden heb je nog steeds garantie maar ben jij in principe gehouden de gebrekkigheid van het t-shirt aan te tonen.
[..]
Om te beginnen kun je de winkelier beter schriftelijk uitnodigen de klacht te verhelpen en hem daarbij een termijn stellen. Nodig hem uit een afwijzing ook schriftelijk nader te motiveren.
Dit is dus onzin.quote:
dan zijn jouw stampijmaakskills niet goed genoeg. heb je niet wat potige vrienden die je mee kunt nemen bij het stampij maken?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:05 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Dat werkt niet, toen bekend werd dat de winkelier niks deed heb ik gezegd : ja zorg maar dat je wat doet. Ze bleven maar voet bij stuk houden en zeggen dat ze niks meer voor me konden doen
Haha ja genoeg maar mijn nichtje is advocate en ik moest alles naar haar doorsturen. Ze zou een brief opstellen en me helpen. Ben benieuwd wat daar uitkomt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan zijn jouw stampijmaakskills niet goed genoeg. heb je niet wat potige vrienden die je mee kunt nemen bij het stampij maken?
Voordat je, heel Amerikaans, met advocaten gaat smijten, ben je nou al eens terug geweest naar die winkel dan? Gewoon om eens te checken waarom er nog niks gebeurd is? Misschien zijn ze t vergeten, of is de baas ziek, weet jij veel?quote:Op zondag 18 september 2011 23:24 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Haha ja genoeg maar mijn nichtje is advocate en ik moest alles naar haar doorsturen. Ze zou een brief opstellen en me helpen. Ben benieuwd wat daar uitkomt.
Ik heb het shirt opgehaald, ze hadden me opgebeld. De baas had ernaar gekeken zeiden ze maar die zei ook dat het kwam door onzorgvuldig wassen.... Nu doet de winkel er niks aan, en het merk zelf ook niet.quote:Op maandag 19 september 2011 12:44 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Voordat je, heel Amerikaans, met advocaten gaat smijten, ben je nou al eens terug geweest naar die winkel dan? Gewoon om eens te checken waarom er nog niks gebeurd is? Misschien zijn ze t vergeten, of is de baas ziek, weet jij veel?
In Amsterdam worden mensen voor goedkoper genaaidquote:Op maandag 19 september 2011 12:48 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Ik heb het shirt opgehaald, ze hadden me opgebeld. De baas had ernaar gekeken zeiden ze maar die zei ook dat het kwam door onzorgvuldig wassen.... Nu doet de winkel er niks aan, en het merk zelf ook niet.
Dit is echt een goed idee, daar zal ik eens naar kijken thnx!quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:08 schreef tehoef het volgende:
Bij een ander verkooppunt informeren.
Hoe zij het shirt beoordelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |