SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hee, eindelijk eens iemand die het met me eens isquote:Op maandag 19 september 2011 23:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Henry's Crime (2010)
[ afbeelding ]
[knip]
Mijn score: 7/10
Naar aanleiding hiervan ook deze film gekeken. Het is goed blijven opletten bij deze film maar echt een topper van een verhaal! 8.9 =]quote:Op zondag 18 september 2011 03:42 schreef o.la het volgende:
Zojuist Incendies gekeken. Wat een fantastische film.
IMDB score is een 8.2
Storyline
A mother's last wishes send twins Jeanne and Simon on a journey to Middle East in search of their tangled roots. Adapted from Wajdi Mouawad's acclaimed play, Incendies tells the powerful and moving tale of two young adults' voyage to the core of deep-rooted hatred, never-ending wars and enduring love.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 september 2011 22:10 schreef Tim86 het volgende:
Back to the future is voor mij echt tijdloos
Mila kunisquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:30 schreef casper019 het volgende:
Friends with benefits
[ afbeelding ]
Verenigde Staten
Komedie
109 minuten
geregisseerd door Will Gluck
met Mila Kunis, Justin Timberlake en Woody Harrelson
Nadat ze ieder een rampzalige relatie hebben beëindigd, besluiten een vrouwelijke headhunter en haar nieuwste klant om seksmaatjes te worden. Ze beloven elkaar om ermee te stoppen wanneer één van beiden emotioneel gebonden raakt. In het begin gaat het goed, maar al snel worden de twee vrienden verliefd en moeten ze erachter zien te komen wat ze voor elkaar betekenen.
de film begint heel leuk met een aantal momenten waar ik ook echt heb moeten lachen, alleen tegen het einde toe verliest de film een beetje zn vaart en zn grappige momenten en word iets langdradig. Das jammer want er had echt meer ingezeten.
Vind justin ook verrassend leuk spelen.
Daarom blijft het gewoon een filmpije wat gewoon leuk is een x gezien te ehbben - niet meer niet minder
6.5
18 miljoen dollar voor een film die afspeelt in een fuckin woestijn vind ik nog best aan de ruime kantquote:Op woensdag 21 september 2011 10:36 schreef computerprobleem het volgende:
Net 127 Hours gezien. Goede drama film, heel goed uitgewerkt. Vooral omdat het verhaal zich op een klein stukje afspeelt. Knap van de regisseur om het zo boeiend te blijven houden. Ook met weinig acteurs en een vrij laag budget (18 miljoen dollar) kun je een perfecte film neer zetten.
De acteurs deden het uitstekend, maar dat is wel logisch. Als het acteren niets was, zou deze film sowieso gefaald zijn. De film heeft het wat mij betreft gered!
7.8
Hele vette actiefilm! Goed verhaal en harde actie. Hier houd ik van! een 8.!!!quote:Een meedogenloze psychopaat speurt bij nacht en ontij verlaten wegen af, op zoek naar vrouwen om zijn sadistische lusten op te botvieren. Wanneer hij echter de verloofde van geheim agent Joo-yeon (Byung-hun Lee) te pakken heeft, rust deze niet eer hij de gewetenloze maniak heeft opgespoord, en begint er een bloederig kat-en-muisspel
Ook een leuke film. Wel een beetje slome film maar hij blijft wel spannend. Paar x ook moeten lachen om die gastheer. Die kerel is echt gestoordquote:Een op de vlucht geslaagde crimineel bluft z'n eigen binnen bij een woning, hij komt er al snel achter dat z'n gastheer niet de gemiddelde doorsnee gastheer blijkt te zijn.
Nou nee, jij denkt dat er een camera ploeg was en verder niets? Zie jij maar eens zoiets te verfilmen en dan hebben we het over klein voor Amerikaanse films he. Nederlandse filmmakers dromen in hun dromen niets een van zo'n budgetquote:Op woensdag 21 september 2011 14:09 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
18 miljoen dollar voor een film die afspeelt in een fuckin woestijn vind ik nog best aan de ruime kant
Weinig verhaal, wel mooie beelden, maar de schandalige vergelijking met het geniale Into the Wild die men in dit topic maakte, sloeg echt nergens op.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:09 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
18 miljoen dollar voor een film die afspeelt in een fuckin woestijn vind ik nog best aan de ruime kant
Prachtige film. Heeft net als Stand by me (1986) een enorme indruk op mij gemaakt.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Weinig verhaal, wel mooie beelden, maar de schandalige vergelijking met het geniale Into the Wild die men in dit topic maakte, sloeg echt nergens op.
Speaking of which:
Into the Wild (2007)
Ook na de 3e keer weer een prachtige sfeervolle, boeiende, intrigerende en voor alle reizigers in meer of mindere mate herkenbare film. De shots zijn geweldig, van de mooiste plekjes in de VS tot de betoverende leegheid van Canada. De muziek is een van de extra hoogtepunten van de film en het meer dan waard gewoon als soundtrack te luisteren. Eddie Vedder is een held en scoort met Society wat mij betreft het allerbeste.
De film stoot door van de 18e naar de 10e plek in mijn top100, hij hoort in de toptien.
Zorg wel dat je een goed moment uitkiest voor de film (allebei de vrienden met wie ik de film keek, vielen in slaap).
De karakters in de film zijn allemaal heel goed vormgegeven.
Sean Penn levert een meesterwerk af met dit op feiten gebaseerde stuk geschiedenis.
De vergelijking met 127 Hours (wat een tegenvaller, op de beelden na) gaat echt mank, maar als je die goed vond, dan moet je zeker Into the Wild kijken.
9.2/10 (IMDB: 8.2/10 148/250)
Daar zou ik behoorlijk kwaad om worden, vooral omdat het zo'n goede film isquote:Op woensdag 21 september 2011 20:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
(allebei de vrienden met wie ik de film keek, vielen in slaap).
9.2/10 (IMDB: 8.2/10 148/250)
Agreed!quote:Op woensdag 21 september 2011 10:36 schreef computerprobleem het volgende:
Net 127 Hours gezien. Goede drama film, heel goed uitgewerkt. Vooral omdat het verhaal zich op een klein stukje afspeelt. Knap van de regisseur om het zo boeiend te blijven houden. Ook met weinig acteurs en een vrij laag budget (18 miljoen dollar) kun je een perfecte film neer zetten.
De acteurs deden het uitstekend, maar dat is wel logisch. Als het acteren niets was, zou deze film sowieso gefaald zijn. De film heeft het wat mij betreft gered!
7.8
Kwaad worden omdat iemand in slaap valt??quote:Op woensdag 21 september 2011 20:56 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Daar zou ik behoorlijk kwaad om worden, vooral omdat het zo'n goede film is.
Als ik een film goed vind, val ik echt niet slaap, hoe laat het ook isquote:Op woensdag 21 september 2011 21:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kwaad worden omdat iemand in slaap valt??
Wat ben jij voor sadist? Het voordeel van films is toch wel dat je ze vaker kan kijken, niet?
Ik ben ooit bij Saw III in slaap gevallen.
Sja, das jouw leven. Met knuffelmeisje heb ik een stuk of 200 films gezien, waarbij er tijdens de film wel meer dingen gebeurden dan slapen.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:09 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Als ik een film goed vind, val ik echt niet slaap, hoe laat het ook is. Als ik moe ben ga ik ook geen film kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |