Awww zo lang al niet?quote:Op maandag 5 september 2011 14:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
zit ik ook niet
[..]
Serieus het is niet grappig, ik heb al 2 maanden geen seks gehad
quote:
Nou ik lag bijna te scharen met een hete chick in haar tentquote:Op maandag 5 september 2011 14:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Leuken woordgrapjen in de TT
[..]
Awww zo lang al niet?
Dat wel inderdaad.quote:Op maandag 5 september 2011 14:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het visueel aanzien van dat beeld toch wel mentale pijn doet
Wat heb je het dan over feutenquote:
Hoe dan?quote:Op maandag 5 september 2011 14:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]Nee ik werd echt op een kut manier gecockblocked.
quote:
Toen wou ze alleen nog maar in dezelfde slaapzak liggenquote:Op maandag 5 september 2011 14:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nou ik lag bijna te scharen met een hete chick in haar tent
Totdat 2 andere feuten uit mijn groep de tentstokken enzo uit de grond sjorde
quote:Op maandag 5 september 2011 14:13 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ben nog nooit gecockblocked, mijn cock is altijd welkom.
wat was de vraag?quote:Op maandag 5 september 2011 14:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad.
[..]
Wat heb je het dan over feuten
Jij valt alleen in de smaak bij mannenquote:
Wat fijn dat je je haan overal mee naartoe mag nemenquote:Op maandag 5 september 2011 14:13 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ben nog nooit gecockblocked, mijn cock is altijd welkom.
Daarom heb ik ook een tattoo op mijn rug.quote:Op maandag 5 september 2011 14:14 schreef sharr het volgende:
Mijn god, facial tattoo's zijn gigantisch lelijk.
True!!quote:Op maandag 5 september 2011 14:14 schreef sharr het volgende:
Nee. Bij ons niet bij ons kun je als meerderjaars student gewoon meegaan als begeleiding voor het intro camp.quote:Op maandag 5 september 2011 14:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jij begeleidt feuten, dat is toch studentenverenigings shizzle?
Rug, bovenarm, pols, heup, kuit, enkelquote:Op maandag 5 september 2011 14:14 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook een tattoo op mijn rug.
Ik zal wel eens pic uploaden van het geheel.quote:Op maandag 5 september 2011 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rug, bovenarm, pols, heup, kuit, enkel
Haterquote:Op maandag 5 september 2011 14:14 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jij valt alleen in de smaak bij mannen
quote:Op maandag 5 september 2011 14:14 schreef sharr het volgende:
Zij moet dood. Achterlijke trut. Een stomme tatt willen, spijt krijgen en overal huilie gaan doenquote:Op maandag 5 september 2011 14:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
Doet me denken aan dit meisje:
Je ziet mijn tatts alleen als ik wil dat mensen ze zienquote:Op maandag 5 september 2011 14:16 schreef sharr het volgende:
[ afbeelding ]
dit
Bij mannen op schouder en armen vind ik wel tof,
vrouwen enkel en pols enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Zitten ze op al die plekken die je zei?quote:Op maandag 5 september 2011 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je ziet mijn tatts alleen als ik wil dat mensen ze zien
quote:Op maandag 5 september 2011 14:17 schreef stefanhaan het volgende:
Mijn tattoo, ik wil nog eigenlijk iets bijpassens op schouders / ribben maar kost zoveel geld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mag ik je rug harsen?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op maandag 5 september 2011 14:17 schreef stefanhaan het volgende:
Mijn tattoo, ik wil nog eigenlijk iets bijpassens op schouders / ribben maar kost zoveel geld
Wow, harig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op maandag 5 september 2011 14:18 schreef sharr het volgende:
[..]
Zitten ze op al die plekken die je zei?
Pics.quote:Op maandag 5 september 2011 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja
Kan ze dus allemaal bedekken met kleding en dan zie je er niks van
Niet haten op apen.quote:
Liever niet.quote:
Is goed.quote:Op maandag 5 september 2011 14:19 schreef sharr het volgende:
[..]
Ew, laat dat huppel dan maar doen. Ik zie dingen voor me.
Sorry ik kan er niks aan doenquote:Op maandag 5 september 2011 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Liever niet.
Rughaar is gewoon![]()
Maar dan ook echt
Heeft PiLu rughaar?quote:Op maandag 5 september 2011 14:19 schreef sharr het volgende:
[..]
Ew, laat dat huppel dan maar doen. Ik zie dingen voor me.
Makkelijkquote:Op maandag 5 september 2011 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja
Kan ze dus allemaal bedekken met kleding en dan zie je er niks van
Euh?quote:Op maandag 5 september 2011 14:20 schreef Pizzalucht het volgende:
Oh trouwens huppel, dat was sharr die met mijn account ging trollen over de meet.
Stap voor de grap eens een schoonheidssalon binnen daar hebben ze ook speciale behandelingen om rughaar bij mannen te verwijderenquote:
Flipsquote:
Shardientjequote:
Kost geld, ik ben een student.quote:Op maandag 5 september 2011 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stap voor de grap eens een schoonheidssalon binnen daar hebben ze ook speciale behandelingen om rughaar bij mannen te verwijderen
quote:Op maandag 5 september 2011 14:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kost geld, ik ben een student.
Ik heb er heel bewust voor gekozen om geen tatts in het zicht te hebben.quote:Op maandag 5 september 2011 14:19 schreef sharr het volgende:
[..]
MakkelijkHandig bij een sollicitatie oid. Weet ik veel.
Jonge homotjes die nog maar net met 1 konthaar de kast uit zijn en trots zijn op de donshaartjes op hun kinquote:
Ja doe het dan ook niet? Hier ook trollen :Squote:Op maandag 5 september 2011 14:21 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Sharon zegt
HATER
NIET DOEN
Jeroen zegt
JAWEL
Sharon zegt
NEE
echt niet
quote:Op maandag 5 september 2011 14:21 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja doe het dan ook niet? Hier ook trollen :S
Ik wil tosti en dat is wederom jouw schuldquote:
Waarom denkt iedereen toch dat ik jong en homo benquote:Op maandag 5 september 2011 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jonge homotjes die nog maar net met 1 konthaar de kast uit zijn en trots zijn op de donshaartjes op hun kin
Zodra ik je een keer zie, maak ik een tosti voor je. No matter what.quote:Op maandag 5 september 2011 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil tosti en dat is wederom jouw schuld
Je bent een oude lul en hetero?quote:Op maandag 5 september 2011 14:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen toch dat ik jong en homo ben?
quote:Op maandag 5 september 2011 14:23 schreef sharr het volgende:
Pff, ik ga met de taxi mee, houdoe luitjes.
Gr aan je rughaar, allemaal
je weeet zeker niet hoeveel mijn gitaristen hobby kost?quote:
Omdat dat zo isquote:Op maandag 5 september 2011 14:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je bouwjaar is 94?quote:Op maandag 5 september 2011 14:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hoeft niet hoorquote:Op maandag 5 september 2011 14:23 schreef sharr het volgende:
[..]
Zodra ik je een keer zie, maak ik een tosti voor je. No matter what.
Is dat niet zo dan?quote:Op maandag 5 september 2011 14:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan ben ik dus 17, niet 11quote:Op maandag 5 september 2011 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bouwjaar is 94?
Dan ben je jong!
Dat heeft niets met studenten/het studentenleven te maken.quote:Op maandag 5 september 2011 14:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
je weeet zeker niet hoeveel mijn gitaristen hobby kost?
Ik ben 15 jaar ouder. Dus je bent gewoon een broekiequote:
Ik speel dus geen liedje meer voor jouquote:Op maandag 5 september 2011 14:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heeft niets met studenten/het studentenleven te maken.
Ik zou je doen hoorquote:Op maandag 5 september 2011 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben 15 jaar ouder. Dus je bent gewoon een broekie![]()
Jong homotje
Was toch al geen fan van gitaren en mannen die romantisch willen doen en liedjes spelenquote:Op maandag 5 september 2011 14:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik speel dus geen liedje meer voor jou
Vooral die emo.gif erbijquote:
Kruipen zullen zequote:Op maandag 5 september 2011 14:25 schreef BBQSausage het volgende:
Trouwens, iedereen die hier op FOK! nog geen 16 is, mag hier niet eens rondlopen
Herkenbaar!quote:Op maandag 5 september 2011 14:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Was toch al geen fan van gitaren en mannen die romantisch willen doen en liedjes spelen
wie zegt dat ik iets romantisch zou spelen?quote:Op maandag 5 september 2011 14:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Was toch al geen fan van gitaren en mannen die romantisch willen doen en liedjes spelen
32-jarige op FOK!quote:Op maandag 5 september 2011 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben 15 jaar ouder. Dus je bent gewoon een broekie![]()
Jong homotje
En nog lang niet de oudste op FOK!quote:
Niet haten omdat je a-muzikaal bentquote:
Dan zou ik serieus echt gillend wegrennen. ok. ok. gr. gr.quote:Op maandag 5 september 2011 14:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
wie zegt dat ik iets romantisch zou spelen?
Ik zou metal voor je spelen en headbangen.
Niks mis met 32 jarige, ik ga er deze week een meetenquote:Op maandag 5 september 2011 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En nog lang niet de oudste op FOK!
quote:Op maandag 5 september 2011 14:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan zou ik serieus echt gillend wegrennen. ok. ok. gr. gr.
yvonne is toch 60quote:Op maandag 5 september 2011 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En nog lang niet de oudste op FOK!
Patjen a-muzikaal noemenquote:Op maandag 5 september 2011 14:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Niet haten omdat je a-muzikaal bent
Ja, dat trekt echt hordes lekkere wijven aan inderdaadquote:Op maandag 5 september 2011 14:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
wie zegt dat ik iets romantisch zou spelen?
Ik zou metal voor je spelen en headbangen.
Dat wil ik serieus nog echt een keer goed leren. Ik heb 2 jaar les gehad toen ik 8 was, maar dat is echt weggevallenquote:
Jaja, en die 32 denken dat het een onschuldige meet wordt.quote:Op maandag 5 september 2011 14:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Niks mis met 32 jarige, ik ga er deze week een meeten
bij ons op de opleiding welquote:Op maandag 5 september 2011 14:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, dat trekt echt hordes lekkere wijven aan inderdaad
quote:Op maandag 5 september 2011 14:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Niet haten omdat je a-muzikaal bent
quote:Op maandag 5 september 2011 14:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jaja, en die 32 denken dat het een onschuldige meet wordt.
Wil ik ook lerenquote:Op maandag 5 september 2011 14:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat wil ik serieus nog echt een keer goed leren. Ik heb 2 jaar les gehad toen ik 8 was, maar dat is echt weggevallenmet mijn goudvisgeheugen
Nee, helemaal niet. Vrouwen die daardoor aangetrokken worden vallen 9 van de 10 keer niet onder de noemer 'lekker wijf'quote:Op maandag 5 september 2011 14:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
bij ons op de opleiding wel
u jelly?
Nou dan heb je echt het verkeerde beeld bij mijn opleidingquote:Op maandag 5 september 2011 14:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Vrouwen die daardoor aangetrokken worden vallen 9 van de 10 keer niet onder de noemer 'lekker wijf'
pics van jeopleidingquote:Op maandag 5 september 2011 14:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nou dan heb je echt het verkeerde beeld bij mijn opleiding
Of jij hebt een slechte smaak.quote:Op maandag 5 september 2011 14:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dat is wel echt vetquote:Op maandag 5 september 2011 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn broertje is dit schooljaar begonnen op het conservatorium
Wat is jouw opleiding dan?quote:Op maandag 5 september 2011 14:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
International Game Architecture And Design: Indie Game Developmentquote:
Ik ben ook heel trots op hemquote:
Geen behoefte aanquote:Op maandag 5 september 2011 14:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
International Game Architecture And Design: Indie Game Development
Zeg dat maar eens 5x snel achter elkaar
als dat er echt is moet t inderdaad direct ophouden of er volgen maatregelenquote:Op maandag 5 september 2011 14:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
SK
Vind jij ook dat de haatcampagne tegen mij gestopt moet worden?
Nice man, ik heb van keyboarden etc. geen verstand wat goed is, maar misschien dat ik ga kijken of ik ergens les kan volgen ofzo, want ik wil het al best lang.quote:Op maandag 5 september 2011 14:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wil ik ook lerenHeb er alleen nooit de moeite voor gedaan. Ik heb mezelf beloofd een keer een keyboard te kopen, maar ik blijf het maar uitstellen.
Weet jij wie er is neergeschoten in Purm? Bekende van je (direct of indirect) ?quote:Op maandag 5 september 2011 14:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nice man, ik heb van keyboarden etc. geen verstand wat goed is, maar misschien dat ik ga kijken of ik ergens les kan volgen ofzo, want ik wil het al best lang.
??quote:Op maandag 5 september 2011 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet jij wie er is neergeschoten in Purm? Bekende van je (direct of indirect) ?
Gisteren was er een slachtoffer van een schietincident gevonden ergens in een tuin in Purmerendquote:
jezus gaat lekker hier in nederlandquote:Op maandag 5 september 2011 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gisteren was er een slachtoffer van een schietincident gevonden ergens in een tuin in Purmerend
Nee echt totaal geen idee, er wonen wel vrij veel bekenden in die buurt, maar zover ik weet niet iemand uit mijn omgeving. Gelukkig maar, want het schijnt daar behoorlijk angstaanjagend geweest te zijn,quote:Op maandag 5 september 2011 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet jij wie er is neergeschoten in Purm? Bekende van je (direct of indirect) ?
Amerika is ons grote voorbeeld hequote:Op maandag 5 september 2011 14:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
jezus gaat lekker hier in nederland
boom headshot?!quote:Op maandag 5 september 2011 14:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee echt totaal geen idee, er wonen wel vrij veel bekenden in die buurt, maar zover ik weet niet iemand uit mijn omgeving. Gelukkig maar, want het schijnt daar behoorlijk angstaanjagend geweest te zijn,
echt he... met al die college shootings enzoquote:Op maandag 5 september 2011 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Amerika is ons grote voorbeeld he
Ja daarom.quote:Op maandag 5 september 2011 14:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee echt totaal geen idee, er wonen wel vrij veel bekenden in die buurt, maar zover ik weet niet iemand uit mijn omgeving. Gelukkig maar, want het schijnt daar behoorlijk angstaanjagend geweest te zijn,
Weet ik niet, en zulke details zullen verder nog niet bekend worden gemaakt. Slachtoffer was 22 jaar en er zijn 3 verdachten aangehouden. We hadden eergisteren ook al iemand die in elkaar geknuppeld isquote:
Ik heb er ook echt geen verstand vanquote:Op maandag 5 september 2011 14:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nice man, ik heb van keyboarden etc. geen verstand wat goed is, maar misschien dat ik ga kijken of ik ergens les kan volgen ofzo, want ik wil het al best lang.
Ik schrik er niet van.quote:Op maandag 5 september 2011 14:34 schreef speedking het volgende:
lol jullie moeten wat vaker at5 kijken dan schrik je er niet meer van
je woont ook in amsterdam tochquote:Op maandag 5 september 2011 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik schrik er niet van.
Vind het belachelijk en onnodig maar ervan schrikken inmiddels niet meer
Schotwond in zijn romp toch?quote:Op maandag 5 september 2011 14:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ik niet, en zulke details zullen verder nog niet bekend worden gemaakt. Slachtoffer was 22 jaar en er zijn 3 verdachten aangehouden. We hadden eergisteren ook al iemand die in elkaar geknuppeld is
I wish.quote:
jezusquote:Op maandag 5 september 2011 14:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ik niet, en zulke details zullen verder nog niet bekend worden gemaakt. Slachtoffer was 22 jaar en er zijn 3 verdachten aangehouden. We hadden eergisteren ook al iemand die in elkaar geknuppeld is
quote:Op maandag 5 september 2011 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schotwond in zijn romp toch?
Oh dat is ook wel lekker
ah oke gezelligquote:Op maandag 5 september 2011 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I wish.
Nee ik zit paar 100 km verderop
Alles behalve!quote:
hahah okequote:Op maandag 5 september 2011 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alles behalve!
Zou willen dat ik in omgeving Amsterdam woonde![]()
Ach wie weet over een paar jaar
quote:Op maandag 5 september 2011 14:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
International Game Architecture And Design: Indie Game Development
Zeg dat maar eens 5x snel achter elkaar
Hij was niet oud nee, des te meer dat het zonde is. Gelukkig woon ik inmiddels al enkele jaren aan de andere kant van de stad.quote:Op maandag 5 september 2011 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja daarom.
En volgens het nieuws bericht waren ze ook niet zo heel oud geloof ik![]()
Maar beter dat het geen bekende ofzo is van je
Ik zit in de Bijlmer op school, hoor vaak genoeg incidentenquote:Op maandag 5 september 2011 14:34 schreef speedking het volgende:
lol jullie moeten wat vaker at5 kijken dan schrik je er niet meer van
Dat bedoel ik dusquote:Op maandag 5 september 2011 14:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb er ook echt geen verstand vanEn dan heb je ook nog eens keyboards met een verschillend aantal toetsen. Drama
Mijn gat was altijd rustig, maar laatste paar jaar ligt het cijfer incidenten best hoog.quote:Op maandag 5 september 2011 14:37 schreef BBQSausage het volgende:
Er was hier begin vorig jaar iemand gestoken met een mes, bij een supermarkt.
Mensen praten er nu nog steeds over, en er ligt een "zinloos geweld tegel" bij de ingang van de supermarkt.
Zo'n rustig kutgat waar ik woon.
Niet haten kipje je bent wel familie he.quote:
BIJLMER XD daar zou ik nooit gaanquote:Op maandag 5 september 2011 14:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij was niet oud nee, des te meer dat het zonde is. Gelukkig woon ik inmiddels al enkele jaren aan de andere kant van de stad.
[..]
Ik zit in de Bijlmer op school, hoor vaak genoeg incidenten
[..]
Dat bedoel ik dus
[..]
Mijn gat was altijd rustig, maar laatste paar jaar ligt het cijfer incidenten best hoog.
Zal het nodig hebben.quote:
Wat ben je toch een gabber.quote:Op maandag 5 september 2011 14:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij was niet oud nee, des te meer dat het zonde is. Gelukkig woon ik inmiddels al enkele jaren aan de andere kant van de stad.
[..]
[..]
Dat bedoel ik dus
[..]
Mijn gat was altijd rustig, maar laatste paar jaar ligt het cijfer incidenten best hoog.
Of een rijke vent zoeken?quote:Op maandag 5 september 2011 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal het nodig hebben.
Of ik moet de loterij winnen of gewoon braaf een jaar of uhm minimaal 7 wachten
hoe bedoel je?quote:Op maandag 5 september 2011 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal het nodig hebben.
Of ik moet de loterij winnen of gewoon braaf een jaar of uhm minimaal 7 wachten
Hangt ervan af waar in de Bijlmer je zit.quote:Op maandag 5 september 2011 14:38 schreef speedking het volgende:
[..]
BIJLMER XD daar zou ik nooit gaan
IK EEN GABBERquote:
That's what she saidquote:Op maandag 5 september 2011 14:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat bedoel ik dus
[..]
Misschien heb je wel een matje ofso, ik heb nog geen foto gezien dusquote:Op maandag 5 september 2011 14:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hangt ervan af waar in de Bijlmer je zit.
[..]
IK EEN GABBER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En maar goed ookquote:Op maandag 5 september 2011 14:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Misschien heb je wel een matje ofso, ik heb nog geen foto gezien dus
Neequote:
Dat de woningen in Amsterdam en omgeving niet voor het oprapen liggen.quote:
Gelukkig niet, wat zie je er zo slecht uit?quote:Op maandag 5 september 2011 14:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En maar goed ooktevens vrouwen hebben vaak niet een matje
Geen ideequote:Op maandag 5 september 2011 14:40 schreef speedking het volgende:
[..]
waarom snapt iedereen deze behalve k
waarom neem je geen goedkope appartement je hebt maar 1 zoon en wacht je op een mooi woningquote:Op maandag 5 september 2011 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee
[..]
Dat de woningen in Amsterdam en omgeving niet voor het oprapen liggen.
Die liggen ook echt niet voor het oprapen hoorquote:Op maandag 5 september 2011 14:41 schreef speedking het volgende:
[..]
waarom neem je geen goedkope appartement je hebt maar 1 zoon en wacht je op een mooi woning
Sorryquote:
ah ja nvm ik woon hier al een tijdje dus krijg voorang, niet iedereen natuurlijk sorryquote:Op maandag 5 september 2011 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die liggen ook echt niet voor het oprapen hoor
Ja er zijn er genoeg.quote:
Vooral dat... daar heb ik ook last vanquote:Op maandag 5 september 2011 14:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja er zijn er genoeg.
Maar dat wil niet zeggen dat ik die mag bewonen.
Huisdieren wegdoen, kind die niet mee mag, minimale inkomen wat 2x zoveel moet zijn als het nu is en zo zijn er nog wel meer redenen.
Geloof mij nou maar ik heb gezocht.
Gewoon even geduld hebben dus
wat jij wilt, mensen met uitkering hebben prachtig woning.quote:Op maandag 5 september 2011 14:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja er zijn er genoeg.
Maar dat wil niet zeggen dat ik die mag bewonen.
Huisdieren wegdoen, kind die niet mee mag, minimale inkomen wat 2x zoveel moet zijn als het nu is en zo zijn er nog wel meer redenen.
Geloof mij nou maar ik heb gezocht.
Gewoon even geduld hebben dus
gr grquote:Op maandag 5 september 2011 14:46 schreef stefanhaan het volgende:
nou mensjes ik ga even in de college zaal slapenkusjes aan iedereen *nohomo
Ja is ook zo maar dan sta je vaak wel jaren op de wachtlijst voor die woningen. Zeker als je van buiten de omgeving komt.quote:Op maandag 5 september 2011 14:45 schreef speedking het volgende:
[..]
wat jij wilt, mensen met uitkering hebben prachtig woning.
Zie jij moet weer reageren op kusjes van een man hequote:
over 7 jaar is je zoon ?(weg uit huis.)quote:Op maandag 5 september 2011 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja is ook zo maar dan sta je vaak wel jaren op de wachtlijst voor die woningen. Zeker als je van buiten de omgeving komt.
Maar maakt niet uit, ik heb geduld
Het is toch no homo ?quote:Op maandag 5 september 2011 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zie jij moet weer reageren op kusjes van een man he
Geen idee. Heb liever niet dat hij voor zijn 21ste weg gaat om eerlijk te zijn ivm financieel volwassen zijnquote:Op maandag 5 september 2011 14:47 schreef speedking het volgende:
[..]
over 7 jaar is je zoon ?(weg uit huis.)
Tsjoban.quote:
Hoe was school tsjoban?quote:
laat hem vroeg werken leert hij wat ik ga nu laterquote:Op maandag 5 september 2011 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Heb liever niet dat hij voor zijn 21ste weg gaat om eerlijk te zijn ivm financieel volwassen zijn
Ben er nog steedsquote:
Ik dacht dat je iets in het Turks zeiquote:Op maandag 5 september 2011 14:54 schreef coban het volgende:
[..]
Ben er nog steedsmaar wel veel gelachen vandaag, sowieso met mij lacht iedereen
![]()
wel lief dat je vraagt
@ plastic: biznizwoman joe no
quote:Op maandag 5 september 2011 14:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik dacht dat je iets in het Turks zei!
Ik ook.quote:Op maandag 5 september 2011 14:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik dacht dat je iets in het Turks zei!
Jij eet poep?quote:Op maandag 5 september 2011 15:15 schreef BBQSausage het volgende:
Zo dan, net even een flinke bolus naar binnen gewerkt.
dan neem je toch een breakquote:Op maandag 5 september 2011 15:46 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik krijg echt pijn in mijn nek van het heel de dag naar een scherm kijken
Je moet ook ieder uur even 5 minuten "pauze" nemen.quote:Op maandag 5 september 2011 15:46 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik krijg echt pijn in mijn nek van het heel de dag naar een scherm kijken
Doe ik ook, helpt een beetjequote:Op maandag 5 september 2011 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet ook ieder uur even 5 minuten "pauze" nemen.
Als in niet bezig zijn met je computer.
Onmogelijkquote:Op maandag 5 september 2011 16:11 schreef TWP het volgende:
Beter is gewoon niet de hele dag met je computer bezig zijn.
Alles!!quote:
Ik moet weer denken aan die gif van een vrouw die poept tijdens het pijpenquote:Op maandag 5 september 2011 16:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, nou, dan niet hoor. Graag of traag.
Bah.quote:Op maandag 5 september 2011 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet weer denken aan die gif van een vrouw die poept tijdens het pijpen
Doet jouw vrouw nooit?quote:
Mij deed het meer denken aan die gif van een vrouw die pijpt tijdens het poepenquote:Op maandag 5 september 2011 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet weer denken aan die gif van een vrouw die poept tijdens het pijpen
Je hebt toch pics gestuurd?quote:Op maandag 5 september 2011 16:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ho ho, jij weet hoe mijn vrouw er uit ziet, zeg nou zelf; dat zie je toch niet voor je?
Hell jawel, tijdje terug, van de trouwerijquote:
Droogklootquote:Op maandag 5 september 2011 16:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mij deed het meer denken aan die gif van een vrouw die pijpt tijdens het poepen
Terug je kast in?quote:
gewoon gaan kut ik ben nu net tilburg.voorbijquote:
Homokastquote:
Hey jij ook hierquote:
Straks wel weerquote:Op maandag 5 september 2011 16:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
O hai
[..]
Zit ik niet inSTOP DE HAATCAMPAGNE
Neen.quote:Op maandag 5 september 2011 16:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hell jawel, tijdje terug, van de trouwerij
Of heb je daar een drol gespot?
Waar moet ik anders zijn, buiten of zo? Dat is veel te eng.quote:
Fappen.quote:Op maandag 5 september 2011 16:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waar moet ik anders zijn, buiten of zo? Dat is veel te eng.
Het schijnt ook nat te zijn buiten *ril*quote:Op maandag 5 september 2011 16:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waar moet ik anders zijn, buiten of zo? Dat is veel te eng.
Ja, stel je voor, daar ga je toch niet voor je lol heen?quote:Op maandag 5 september 2011 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het schijnt ook nat te zijn buiten *ril*
ik ook 1e dag phoephoequote:Op maandag 5 september 2011 16:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo school heb ik ook weer overleefd vandaag
Ja, op 't randje?quote:Op maandag 5 september 2011 16:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
School was heel erg saai bij mij vandaag.quote:Op maandag 5 september 2011 16:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
Nee inderdaad!quote:Op maandag 5 september 2011 16:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, stel je voor, daar ga je toch niet voor je lol heen?
En wat mag je dan gaan doen? School, werk, studie?quote:Op maandag 5 september 2011 16:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, en dan ook pas donderdagmiddag
School, maar ik mag zelf m'n rooster inplannen, mijn klas bestaat uit in totaal 3 manquote:Op maandag 5 september 2011 16:53 schreef TWP het volgende:
[..]
En wat mag je dan gaan doen? School, werk, studie?
Jaloers.quote:Op maandag 5 september 2011 16:53 schreef TWP het volgende:
Ik heb dit jaar elke maandag vrij. Ideaal.
-voor zover ik m'n rooster weet, eerste 2 maanden-
M'n rooster kan wel elke week veranderen.quote:Op maandag 5 september 2011 16:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is wel lekker ja, lang weekend. Ik had vorig jaar elke maandag vrij
Wat is dat voor school dan?quote:Op maandag 5 september 2011 16:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
School, maar ik mag zelf m'n rooster inplannen, mijn klas bestaat uit in totaal 3 man
Eh. Apart. Wat is dat voor iets exclusiefs dan?quote:Op maandag 5 september 2011 16:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
School, maar ik mag zelf m'n rooster inplannen, mijn klas bestaat uit in totaal 3 man
ict toch?quote:Op maandag 5 september 2011 16:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 september 2011 16:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
M'n rooster kan wel elke week veranderen.
quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 16:54 schreef TWP het volgende:
[..]
Eh. Apart. Wat is dat voor iets exclusiefs dan?
ICT ja, applicatie ontwikkeling. Mijn klas begon 4 jaar geleden als groep van 27 man ofzo, inmiddels nog maar 3quote:
Ook best wel saai, hadden een tussenuur van 1,5 uur, daarna 2 uur lang Nederlands en daarna weer 3 kwartier geen lessenquote:Op maandag 5 september 2011 16:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
School was heel erg saai bij mij vandaag.En bij jou?
Nederlands op maandag, ik leef met je mee.quote:Op maandag 5 september 2011 16:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ook best wel saai, hadden een tussenuur van 1,5 uur, daarna 2 uur lang Nederlands en daarna weer 3 kwartier geen lessen
Dat heeft toch niks met msn te maken?quote:
Jawel man, mensen blokkeren op msn jwz.quote:Op maandag 5 september 2011 16:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met msn te maken?Cockblocks dan.
Sterkte met die idiote treinen.quote:Op maandag 5 september 2011 16:57 schreef Plastic_zak het volgende:
Tijd om af te sluiten
Zal straks wel weer vertraging hebben of niet in kunnen stappen omdat de trein te vol zit
gr gr
Beste van heel MSN imhoquote:Op maandag 5 september 2011 16:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel man, mensen blokkeren op msn jwz.
Hele grote denkstappen dus.quote:Op maandag 5 september 2011 16:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel man, mensen blokkeren op msn jwz.
Interessant.quote:Op maandag 5 september 2011 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
'Snelwegschutters' blijken verslaggevers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |