quote:Op maandag 5 september 2011 14:17 schreef stefanhaan het volgende:
Mijn tattoo, ik wil nog eigenlijk iets bijpassens op schouders / ribben maar kost zoveel geld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mag ik je rug harsen?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op maandag 5 september 2011 14:17 schreef stefanhaan het volgende:
Mijn tattoo, ik wil nog eigenlijk iets bijpassens op schouders / ribben maar kost zoveel geld
Wow, harig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op maandag 5 september 2011 14:18 schreef sharr het volgende:
[..]
Zitten ze op al die plekken die je zei?
Pics.quote:Op maandag 5 september 2011 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja
Kan ze dus allemaal bedekken met kleding en dan zie je er niks van
Niet haten op apen.quote:
Liever niet.quote:
Is goed.quote:Op maandag 5 september 2011 14:19 schreef sharr het volgende:
[..]
Ew, laat dat huppel dan maar doen. Ik zie dingen voor me.
Sorry ik kan er niks aan doenquote:Op maandag 5 september 2011 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Liever niet.
Rughaar is gewoon![]()
Maar dan ook echt
Heeft PiLu rughaar?quote:Op maandag 5 september 2011 14:19 schreef sharr het volgende:
[..]
Ew, laat dat huppel dan maar doen. Ik zie dingen voor me.
Makkelijkquote:Op maandag 5 september 2011 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja
Kan ze dus allemaal bedekken met kleding en dan zie je er niks van
Euh?quote:Op maandag 5 september 2011 14:20 schreef Pizzalucht het volgende:
Oh trouwens huppel, dat was sharr die met mijn account ging trollen over de meet.
Stap voor de grap eens een schoonheidssalon binnen daar hebben ze ook speciale behandelingen om rughaar bij mannen te verwijderenquote:
Flipsquote:
Shardientjequote:
Kost geld, ik ben een student.quote:Op maandag 5 september 2011 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stap voor de grap eens een schoonheidssalon binnen daar hebben ze ook speciale behandelingen om rughaar bij mannen te verwijderen
quote:Op maandag 5 september 2011 14:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kost geld, ik ben een student.
Ik heb er heel bewust voor gekozen om geen tatts in het zicht te hebben.quote:Op maandag 5 september 2011 14:19 schreef sharr het volgende:
[..]
MakkelijkHandig bij een sollicitatie oid. Weet ik veel.
Jonge homotjes die nog maar net met 1 konthaar de kast uit zijn en trots zijn op de donshaartjes op hun kinquote:
Ja doe het dan ook niet? Hier ook trollen :Squote:Op maandag 5 september 2011 14:21 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Sharon zegt
HATER
NIET DOEN
Jeroen zegt
JAWEL
Sharon zegt
NEE
echt niet
quote:Op maandag 5 september 2011 14:21 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja doe het dan ook niet? Hier ook trollen :S