Awww zo lang al niet?quote:Op maandag 5 september 2011 14:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
zit ik ook niet
[..]
Serieus het is niet grappig, ik heb al 2 maanden geen seks gehad
quote:
Nou ik lag bijna te scharen met een hete chick in haar tentquote:Op maandag 5 september 2011 14:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Leuken woordgrapjen in de TT
[..]
Awww zo lang al niet?
Dat wel inderdaad.quote:Op maandag 5 september 2011 14:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het visueel aanzien van dat beeld toch wel mentale pijn doet
Wat heb je het dan over feutenquote:
Hoe dan?quote:Op maandag 5 september 2011 14:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]Nee ik werd echt op een kut manier gecockblocked.
quote:
Toen wou ze alleen nog maar in dezelfde slaapzak liggenquote:Op maandag 5 september 2011 14:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nou ik lag bijna te scharen met een hete chick in haar tent
Totdat 2 andere feuten uit mijn groep de tentstokken enzo uit de grond sjorde
quote:Op maandag 5 september 2011 14:13 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ben nog nooit gecockblocked, mijn cock is altijd welkom.
wat was de vraag?quote:Op maandag 5 september 2011 14:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad.
[..]
Wat heb je het dan over feuten
Jij valt alleen in de smaak bij mannenquote:
Wat fijn dat je je haan overal mee naartoe mag nemenquote:Op maandag 5 september 2011 14:13 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ben nog nooit gecockblocked, mijn cock is altijd welkom.
Daarom heb ik ook een tattoo op mijn rug.quote:Op maandag 5 september 2011 14:14 schreef sharr het volgende:
Mijn god, facial tattoo's zijn gigantisch lelijk.
True!!quote:Op maandag 5 september 2011 14:14 schreef sharr het volgende:
Nee. Bij ons niet bij ons kun je als meerderjaars student gewoon meegaan als begeleiding voor het intro camp.quote:Op maandag 5 september 2011 14:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jij begeleidt feuten, dat is toch studentenverenigings shizzle?
Rug, bovenarm, pols, heup, kuit, enkelquote:Op maandag 5 september 2011 14:14 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook een tattoo op mijn rug.
Ik zal wel eens pic uploaden van het geheel.quote:Op maandag 5 september 2011 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rug, bovenarm, pols, heup, kuit, enkel
Haterquote:Op maandag 5 september 2011 14:14 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jij valt alleen in de smaak bij mannen
quote:Op maandag 5 september 2011 14:14 schreef sharr het volgende:
Zij moet dood. Achterlijke trut. Een stomme tatt willen, spijt krijgen en overal huilie gaan doenquote:Op maandag 5 september 2011 14:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
Doet me denken aan dit meisje:
Je ziet mijn tatts alleen als ik wil dat mensen ze zienquote:Op maandag 5 september 2011 14:16 schreef sharr het volgende:
[ afbeelding ]
dit
Bij mannen op schouder en armen vind ik wel tof,
vrouwen enkel en pols enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Zitten ze op al die plekken die je zei?quote:Op maandag 5 september 2011 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je ziet mijn tatts alleen als ik wil dat mensen ze zien
quote:Op maandag 5 september 2011 14:17 schreef stefanhaan het volgende:
Mijn tattoo, ik wil nog eigenlijk iets bijpassens op schouders / ribben maar kost zoveel geld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mag ik je rug harsen?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op maandag 5 september 2011 14:17 schreef stefanhaan het volgende:
Mijn tattoo, ik wil nog eigenlijk iets bijpassens op schouders / ribben maar kost zoveel geld
Wow, harig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op maandag 5 september 2011 14:18 schreef sharr het volgende:
[..]
Zitten ze op al die plekken die je zei?
Pics.quote:Op maandag 5 september 2011 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja
Kan ze dus allemaal bedekken met kleding en dan zie je er niks van
Niet haten op apen.quote:
Liever niet.quote:
Is goed.quote:Op maandag 5 september 2011 14:19 schreef sharr het volgende:
[..]
Ew, laat dat huppel dan maar doen. Ik zie dingen voor me.
Sorry ik kan er niks aan doenquote:Op maandag 5 september 2011 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Liever niet.
Rughaar is gewoon![]()
Maar dan ook echt
Heeft PiLu rughaar?quote:Op maandag 5 september 2011 14:19 schreef sharr het volgende:
[..]
Ew, laat dat huppel dan maar doen. Ik zie dingen voor me.
Makkelijkquote:Op maandag 5 september 2011 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja
Kan ze dus allemaal bedekken met kleding en dan zie je er niks van
Euh?quote:Op maandag 5 september 2011 14:20 schreef Pizzalucht het volgende:
Oh trouwens huppel, dat was sharr die met mijn account ging trollen over de meet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |