Stap voor de grap eens een schoonheidssalon binnen daar hebben ze ook speciale behandelingen om rughaar bij mannen te verwijderenquote:
Flipsquote:
Shardientjequote:
Kost geld, ik ben een student.quote:Op maandag 5 september 2011 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stap voor de grap eens een schoonheidssalon binnen daar hebben ze ook speciale behandelingen om rughaar bij mannen te verwijderen
quote:Op maandag 5 september 2011 14:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kost geld, ik ben een student.
Ik heb er heel bewust voor gekozen om geen tatts in het zicht te hebben.quote:Op maandag 5 september 2011 14:19 schreef sharr het volgende:
[..]
MakkelijkHandig bij een sollicitatie oid. Weet ik veel.
Jonge homotjes die nog maar net met 1 konthaar de kast uit zijn en trots zijn op de donshaartjes op hun kinquote:
Ja doe het dan ook niet? Hier ook trollen :Squote:Op maandag 5 september 2011 14:21 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Sharon zegt
HATER
NIET DOEN
Jeroen zegt
JAWEL
Sharon zegt
NEE
echt niet
quote:Op maandag 5 september 2011 14:21 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja doe het dan ook niet? Hier ook trollen :S
Ik wil tosti en dat is wederom jouw schuldquote:
Waarom denkt iedereen toch dat ik jong en homo benquote:Op maandag 5 september 2011 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jonge homotjes die nog maar net met 1 konthaar de kast uit zijn en trots zijn op de donshaartjes op hun kin
Zodra ik je een keer zie, maak ik een tosti voor je. No matter what.quote:Op maandag 5 september 2011 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil tosti en dat is wederom jouw schuld
Je bent een oude lul en hetero?quote:Op maandag 5 september 2011 14:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen toch dat ik jong en homo ben?
quote:Op maandag 5 september 2011 14:23 schreef sharr het volgende:
Pff, ik ga met de taxi mee, houdoe luitjes.
Gr aan je rughaar, allemaal
je weeet zeker niet hoeveel mijn gitaristen hobby kost?quote:
Omdat dat zo isquote:Op maandag 5 september 2011 14:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je bouwjaar is 94?quote:Op maandag 5 september 2011 14:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hoeft niet hoorquote:Op maandag 5 september 2011 14:23 schreef sharr het volgende:
[..]
Zodra ik je een keer zie, maak ik een tosti voor je. No matter what.
Is dat niet zo dan?quote:Op maandag 5 september 2011 14:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan ben ik dus 17, niet 11quote:Op maandag 5 september 2011 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bouwjaar is 94?
Dan ben je jong!
Dat heeft niets met studenten/het studentenleven te maken.quote:Op maandag 5 september 2011 14:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
je weeet zeker niet hoeveel mijn gitaristen hobby kost?
Ik ben 15 jaar ouder. Dus je bent gewoon een broekiequote:
Ik speel dus geen liedje meer voor jouquote:Op maandag 5 september 2011 14:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heeft niets met studenten/het studentenleven te maken.
Ik zou je doen hoorquote:Op maandag 5 september 2011 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben 15 jaar ouder. Dus je bent gewoon een broekie![]()
Jong homotje
Was toch al geen fan van gitaren en mannen die romantisch willen doen en liedjes spelenquote:Op maandag 5 september 2011 14:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik speel dus geen liedje meer voor jou
Vooral die emo.gif erbijquote:
Kruipen zullen zequote:Op maandag 5 september 2011 14:25 schreef BBQSausage het volgende:
Trouwens, iedereen die hier op FOK! nog geen 16 is, mag hier niet eens rondlopen
Herkenbaar!quote:Op maandag 5 september 2011 14:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Was toch al geen fan van gitaren en mannen die romantisch willen doen en liedjes spelen
wie zegt dat ik iets romantisch zou spelen?quote:Op maandag 5 september 2011 14:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Was toch al geen fan van gitaren en mannen die romantisch willen doen en liedjes spelen
32-jarige op FOK!quote:Op maandag 5 september 2011 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben 15 jaar ouder. Dus je bent gewoon een broekie![]()
Jong homotje
En nog lang niet de oudste op FOK!quote:
Niet haten omdat je a-muzikaal bentquote:
Dan zou ik serieus echt gillend wegrennen. ok. ok. gr. gr.quote:Op maandag 5 september 2011 14:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
wie zegt dat ik iets romantisch zou spelen?
Ik zou metal voor je spelen en headbangen.
Niks mis met 32 jarige, ik ga er deze week een meetenquote:Op maandag 5 september 2011 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En nog lang niet de oudste op FOK!
quote:Op maandag 5 september 2011 14:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan zou ik serieus echt gillend wegrennen. ok. ok. gr. gr.
yvonne is toch 60quote:Op maandag 5 september 2011 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En nog lang niet de oudste op FOK!
Patjen a-muzikaal noemenquote:Op maandag 5 september 2011 14:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Niet haten omdat je a-muzikaal bent
Ja, dat trekt echt hordes lekkere wijven aan inderdaadquote:Op maandag 5 september 2011 14:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
wie zegt dat ik iets romantisch zou spelen?
Ik zou metal voor je spelen en headbangen.
Dat wil ik serieus nog echt een keer goed leren. Ik heb 2 jaar les gehad toen ik 8 was, maar dat is echt weggevallenquote:
Jaja, en die 32 denken dat het een onschuldige meet wordt.quote:Op maandag 5 september 2011 14:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Niks mis met 32 jarige, ik ga er deze week een meeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |