School was heel erg saai bij mij vandaag.quote:Op maandag 5 september 2011 16:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo school heb ik ook weer overleefd vandaag
Nee inderdaad!quote:Op maandag 5 september 2011 16:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, stel je voor, daar ga je toch niet voor je lol heen?
En wat mag je dan gaan doen? School, werk, studie?quote:Op maandag 5 september 2011 16:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, en dan ook pas donderdagmiddag
School, maar ik mag zelf m'n rooster inplannen, mijn klas bestaat uit in totaal 3 manquote:Op maandag 5 september 2011 16:53 schreef TWP het volgende:
[..]
En wat mag je dan gaan doen? School, werk, studie?
Jaloers.quote:Op maandag 5 september 2011 16:53 schreef TWP het volgende:
Ik heb dit jaar elke maandag vrij. Ideaal.
-voor zover ik m'n rooster weet, eerste 2 maanden-
M'n rooster kan wel elke week veranderen.quote:Op maandag 5 september 2011 16:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is wel lekker ja, lang weekend. Ik had vorig jaar elke maandag vrij
Wat is dat voor school dan?quote:Op maandag 5 september 2011 16:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
School, maar ik mag zelf m'n rooster inplannen, mijn klas bestaat uit in totaal 3 man
Eh. Apart. Wat is dat voor iets exclusiefs dan?quote:Op maandag 5 september 2011 16:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
School, maar ik mag zelf m'n rooster inplannen, mijn klas bestaat uit in totaal 3 man
ict toch?quote:Op maandag 5 september 2011 16:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 september 2011 16:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
M'n rooster kan wel elke week veranderen.
quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 16:54 schreef TWP het volgende:
[..]
Eh. Apart. Wat is dat voor iets exclusiefs dan?
ICT ja, applicatie ontwikkeling. Mijn klas begon 4 jaar geleden als groep van 27 man ofzo, inmiddels nog maar 3quote:
Ook best wel saai, hadden een tussenuur van 1,5 uur, daarna 2 uur lang Nederlands en daarna weer 3 kwartier geen lessenquote:Op maandag 5 september 2011 16:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
School was heel erg saai bij mij vandaag.En bij jou?
Nederlands op maandag, ik leef met je mee.quote:Op maandag 5 september 2011 16:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ook best wel saai, hadden een tussenuur van 1,5 uur, daarna 2 uur lang Nederlands en daarna weer 3 kwartier geen lessen
Dat heeft toch niks met msn te maken?quote:
Jawel man, mensen blokkeren op msn jwz.quote:Op maandag 5 september 2011 16:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met msn te maken?Cockblocks dan.
Sterkte met die idiote treinen.quote:Op maandag 5 september 2011 16:57 schreef Plastic_zak het volgende:
Tijd om af te sluiten
Zal straks wel weer vertraging hebben of niet in kunnen stappen omdat de trein te vol zit
gr gr
Beste van heel MSN imhoquote:Op maandag 5 september 2011 16:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel man, mensen blokkeren op msn jwz.
Hele grote denkstappen dus.quote:Op maandag 5 september 2011 16:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel man, mensen blokkeren op msn jwz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |