SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in ... nouja ooit.
De OP is hier te vinden.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Denk jij dat ie het vergeten is?quote:Op maandag 5 september 2011 13:52 schreef FedExpress het volgende:
KK, je bent vergeten om bij mij er "Eindbaas" bij te zetten! Malle jongen
quote:Op maandag 5 september 2011 14:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Denk jij dat ie het vergeten is?
weet ik wel zekerquote:Op maandag 5 september 2011 14:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Denk jij dat ie het vergeten is?
Tuxxx is eerder eindbaas.quote:Op maandag 5 september 2011 14:32 schreef FedExpress het volgende:
[..]
weet ik wel zeker
Als het bewust is weggelaten is het gewoon omdat hij bang is voor de concurrentie. jwz
Een baas is altijd tof. Een eindbaas is altijd groot en lelijk en iedereen haat die omdat ze moeilijk zijn te verslaan.quote:Op maandag 5 september 2011 14:32 schreef FedExpress het volgende:
[..]
weet ik wel zeker
Als het bewust is weggelaten is het gewoon omdat hij bang is voor de concurrentie. jwz
ach, gewoon baas dan. zal mij een worst wezenquote:Op maandag 5 september 2011 14:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een baas is altijd tof. Een eindbaas is altijd groot en lelijk en iedereen haat die omdat ze moeilijk zijn te verslaan.
Volgende keer lap maken (of ik; dan ben je ook wel baasquote:Op maandag 5 september 2011 15:07 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ach, gewoon baas dan. zal mij een worst wezen
quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 14:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een eindbaas is altijd groot en lelijk en iedereen haat die omdat ze moeilijk zijn te verslaan.
yeah!quote:Op maandag 5 september 2011 15:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgende keer lap maken (of ik; dan ben je ook wel baas)
Ze had vast medelijden.quote:Op maandag 5 september 2011 16:58 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
wow net meisje in de bus praatte gewoon met mij fakking chill
/patsermodus
Voor een kaalkopje is dat waarschijnlijk heel wat ja.quote:Op maandag 5 september 2011 16:58 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
wow net meisje in de bus praatte gewoon met mij fakking chill
/patsermodus
quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 17:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat mag hij. Als je in Boschveld woont daarentegen.
In welke situatie dan?quote:Op maandag 5 september 2011 17:07 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Dit plaatje is zo herkenbaar.
ik ben geen kaalkopjequote:Op maandag 5 september 2011 17:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Voor een kaalkopje is dat waarschijnlijk heel wat ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |