SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in ... nouja ooit.
De OP is hier te vinden.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Denk jij dat ie het vergeten is?quote:Op maandag 5 september 2011 13:52 schreef FedExpress het volgende:
KK, je bent vergeten om bij mij er "Eindbaas" bij te zetten! Malle jongen
quote:Op maandag 5 september 2011 14:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Denk jij dat ie het vergeten is?
weet ik wel zekerquote:Op maandag 5 september 2011 14:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Denk jij dat ie het vergeten is?
Tuxxx is eerder eindbaas.quote:Op maandag 5 september 2011 14:32 schreef FedExpress het volgende:
[..]
weet ik wel zeker
Als het bewust is weggelaten is het gewoon omdat hij bang is voor de concurrentie. jwz
Een baas is altijd tof. Een eindbaas is altijd groot en lelijk en iedereen haat die omdat ze moeilijk zijn te verslaan.quote:Op maandag 5 september 2011 14:32 schreef FedExpress het volgende:
[..]
weet ik wel zeker
Als het bewust is weggelaten is het gewoon omdat hij bang is voor de concurrentie. jwz
ach, gewoon baas dan. zal mij een worst wezenquote:Op maandag 5 september 2011 14:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een baas is altijd tof. Een eindbaas is altijd groot en lelijk en iedereen haat die omdat ze moeilijk zijn te verslaan.
Volgende keer lap maken (of ik; dan ben je ook wel baasquote:Op maandag 5 september 2011 15:07 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ach, gewoon baas dan. zal mij een worst wezen
quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 14:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een eindbaas is altijd groot en lelijk en iedereen haat die omdat ze moeilijk zijn te verslaan.
yeah!quote:Op maandag 5 september 2011 15:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgende keer lap maken (of ik; dan ben je ook wel baas)
Ze had vast medelijden.quote:Op maandag 5 september 2011 16:58 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
wow net meisje in de bus praatte gewoon met mij fakking chill
/patsermodus
Voor een kaalkopje is dat waarschijnlijk heel wat ja.quote:Op maandag 5 september 2011 16:58 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
wow net meisje in de bus praatte gewoon met mij fakking chill
/patsermodus
quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 17:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat mag hij. Als je in Boschveld woont daarentegen.
In welke situatie dan?quote:Op maandag 5 september 2011 17:07 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Dit plaatje is zo herkenbaar.
ik ben geen kaalkopjequote:Op maandag 5 september 2011 17:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Voor een kaalkopje is dat waarschijnlijk heel wat ja.
Die moet je eerst verdienen.quote:Op maandag 5 september 2011 17:32 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
overigens had ik nu gehoopt op eeuwige respect van jullie
quote:Op maandag 5 september 2011 17:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die moet je eerst verdienen.
Vrouwen die om shit heen draaien op facebook enzulks zodat ze meer aandacht krigjen.quote:
Tuxquote:
Afschieten die handel.quote:Op maandag 5 september 2011 17:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Vrouwen die om shit heen draaien op facebook enzulks zodat ze meer aandacht krigjen.
dat topic zag ik ook, ik moest zo hard lachenquote:Op maandag 5 september 2011 17:07 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Dit plaatje is zo herkenbaar.
De week is bijna om.quote:
quote:
Kan je ook niet regelen dat het alweer vrijdag is?quote:
De dagen zijn zo voorbij joh, ik vond het achteraf ook snel gaan.quote:Op maandag 5 september 2011 18:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kan je ook niet regelen dat het alweer vrijdag is?
Oke wat een geruststelling!quote:Op maandag 5 september 2011 18:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De dagen zijn zo voorbij joh, ik vond het achteraf ook snel gaan.
Ik ben bang dat het voor mij niet gunstig is.quote:Op maandag 5 september 2011 18:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke wat een geruststelling!![]()
Wat denk je dat de uitkomst is?
quote:Op maandag 5 september 2011 18:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het voor mij niet gunstig is.
Niet dat ik iets te verliezen heb, maar voor mijn gemoedsrust.quote:
Komt goed Tuxjequote:Op maandag 5 september 2011 18:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niet dat ik iets te verliezen heb, maar voor mijn gemoedsrust.
Ik hoop het.quote:
En waarom moet het voor jou vrijdag zijn dan?quote:
Omdat ik school haat en nooit kan wachten tot het leukste moment van de week namelijk weekend.quote:Op maandag 5 september 2011 18:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En waarom moet het voor jou vrijdag zijn dan?
Goed bezig ja.quote:Op maandag 5 september 2011 18:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Omdat ik school haat en nooit kan wachten tot het leukste moment van de week namelijk weekend.Ben nu wel goed bezig. Vier sollicitatiebrieven verstuurd en nu eentje voor stage in elkaar flansen.
quote:Op maandag 5 september 2011 18:39 schreef Kutstudent het volgende:
School haten.En dan dalijk een of ander kankerbaantje hebben omdat je op school nooit wilde leren en dan daarop gaan lopen haten.
Zijn er weer rellen uitgebroken?quote:Op maandag 5 september 2011 19:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zo, dat waren even 1000 sirenes die ik langs hoorde gaan..
wat is er nou weer gebeurd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |