Hij is wel een paar keer bijna verslagen. Als Murray, Federer of Nadal vijf sets krijgen, kunnen ze best winnen. Djokovic is fenomenaal, maar het is niet alsof hij onverslaanbaar is, zeker niet voor tennissers die zo goed zijn als de rest van de top-4quote:Op maandag 5 september 2011 13:43 schreef Morthill het volgende:
Hij is dit seizoen alleen verslagen door zijn lichaam en een fenomenale Federer, daarnaast stond hij al twee keer eerder in de finale. Hij is torenhoge favoriet, dat is vrij duidelijk.
Dit jaar zo ongeveer wel.quote:Op maandag 5 september 2011 14:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hij is wel een paar keer bijna verslagen. Als Murray, Federer of Nadal vijf sets krijgen, kunnen ze best winnen. Djokovic is fenomenaal, maar het is niet alsof hij onverslaanbaar is, zeker niet voor tennissers die zo goed zijn als de rest van de top-4
Wie moet er dan winnen?quote:Op maandag 5 september 2011 13:37 schreef Yamahahaha het volgende:
Alsof het bij de heren van zelfsprekend is dat Djonko wint?
Nadal en Murray zie ik niet van Djokovic winnen als het een spannende vijfsetter wordt (ik bedoel een vijfsetter waar het vooral in de vijfde set gelijk opgaat). Nadal is volgens mij nog te bang voor Djokovic en Murray gelooft er aan het eind ook niet in denk ik, al is het voordeel dat het een halve finale is. Federer zie ik nog wel van Djokovic winnen in een spannende vijfsetter.quote:Op maandag 5 september 2011 14:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hij is wel een paar keer bijna verslagen. Als Murray, Federer of Nadal vijf sets krijgen, kunnen ze best winnen. [...]
Mee eens. En Del Potro is blijkbaar ook nog niet helemaal terug. What about Fish trouwens? Is dat geen dark horse?quote:Op maandag 5 september 2011 14:17 schreef Norrage het volgende:
En in tegenstelling tot de vorige 3 grand slams lijkt er geen andere speler uberhaupt in vorm te zijn. Op Wimby speelde Rafa gewoon erg goed en waren Murray en Fed ook wel goed aan het spelen. Daar kon je realistisch gezien nog verwachten dat Djoko ging verliezen. Op RG en de AO ook (Nadal, Murray, Fed allemaal supergoed)...
Nu daarentegen...Nadal is geen schim van eerder in het seizoen (alhoewel tegen Nalby het al wat beter ging), Fed is ook totaal niet overtuigend..en Murray werd er bijna door Haase afgeragd.
De enige waarvan ik denk dat ie kan stunten is Tsonga. Maar die is weer niet topfit (tenminste, gezien zijn Cinci en Montreal blessure...)
Djoko gaat dit gewoon winnen...en hij hoeft er niet eens voor op zijn best te gaan spelen....
Die verdient echt een piemel in d'r gezicht.quote:
Fish moet tegen Tsonga. 1 van die twee zou het Fed/Djoko lastig kunnen gaan maken. En dan zet ik mijn geld op Tsonga...(sowieso zie ik Tsonga niet verliezen van Fish)quote:Op maandag 5 september 2011 14:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mee eens. En Del Potro is blijkbaar ook nog niet helemaal terug. What about Fish trouwens? Is dat geen dark horse?
Waarom niet? Dit lijk me echt zo'n match waarbij beide evenveel kans hebben om te winnen. Qua slagen gaat het vrijwel gelijk op, maar Fish is wel wat fitter.quote:Op maandag 5 september 2011 15:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
(sowieso zie ik Tsonga niet verliezen van Fish)
Ik vind Fish zo overrated. ALs het er echt op aan komt wint hij echt nooit. Hij heeft een goed hardcourt seizoen, maar afgezien van een winstpot tegen Nadal (die gewoon abominabel slecht was) heeft ie geen grote namen verslagen. Hij kan mooi tennissen maar als de druk te hoog wordt lukt het hem niet meer.quote:Op maandag 5 september 2011 15:09 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Waarom niet? Dit lijk me echt zo'n match waarbij beide evenveel kans hebben om te winnen. Qua slagen gaat het vrijwel gelijk op, maar Fish is wel wat fitter.
Haten op Fishquote:Op maandag 5 september 2011 15:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind Fish zo overrated. ALs het er echt op aan komt wint hij echt nooit. Hij heeft een goed hardcourt seizoen, maar afgezien van een winstpot tegen Nadal (die gewoon abominabel slecht was) heeft ie geen grote namen verslagen. Hij kan mooi tennissen maar als de druk te hoog wordt lukt het hem niet meer.
Tsonga daarentegen....
Ik haat niet op Fish hoor. Vind het een geweldige speler. Maar hij kan het gewoon niet bolwerken tegen de toppers...quote:Op maandag 5 september 2011 15:15 schreef Salamando het volgende:
[..]
Haten op Fish.
Fish is in goede vorm, heeft het thuispubliek mee. Tsonga was geblesseerd, geen ideal voorbereiding. 50/50 pot en de winnaar maakt het Federer sowieso lastig.
Tsonga komt zelf ook nog gewoon te kort tegen de top 4.quote:Op maandag 5 september 2011 15:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind Fish zo overrated. ALs het er echt op aan komt wint hij echt nooit. Hij heeft een goed hardcourt seizoen, maar afgezien van een winstpot tegen Nadal (die gewoon abominabel slecht was) heeft ie geen grote namen verslagen. Hij kan mooi tennissen maar als de druk te hoog wordt lukt het hem niet meer.
Tsonga daarentegen....
Tsonga heeft ze alle 4 al meerdere keren verslagen en ook nog eens op GSs, waar heb je het over?quote:Op maandag 5 september 2011 15:25 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Tsonga komt zelf ook nog gewoon te kort tegen de top 4.
Hij heeft Federer verslagen op Wimbledon en in Canada.quote:Op maandag 5 september 2011 15:25 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Tsonga komt zelf ook nog gewoon te kort tegen de top 4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |