quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:41 schreef Wasknijper21 het volgende:
heet ze niet Vivian van Assem of zoiets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere vraag komt- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
Mij helemaal niksquote:Op dinsdag 6 september 2011 01:59 schreef Wasknijper21 het volgende:
ach ja! Die naam zegt me wel iets
Stand deel 2396quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AKQ, favoriete topics: taal, geschiedenis, topografie, sport algemeen, klassieke muziek, Rusland, schaken, de knorrepos
Er is een fles wijn uitgeloofd, voor degene die het RIVO een knorrepos bezorgt.
Ik had het overigens nooit eerder gezienquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:46 schreef Berkery het volgende:
Ik heb met een schuin oog gekeken en ik kende er geen een van
Kim Lian is goed en ferry (somogyi) is ook goed maar Inge ipenburg niet...quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:52 schreef BusterPosey het volgende:
Inge Iepenburg, (hoorde ik vanochtend toevallig bij Giel).
Zo te lezen is Fort Boyard een AVRO-programma?quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:13 schreef Dopekoe het volgende:
Tarzan en Zorro deden ook mee evenals die de dorpsnicht van gtst....
quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:17 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Zo te lezen is Fort Boyard een AVRO-programma?
Een echte soapliefhebber dusquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:26 schreef Bundesrepublik het volgende:
Kim-Lian van der Meij
Ferry Doelens
Ferry Somogyi
quote:
Treasure verwijst niet naar Fort Knox, maar eerder naar de mijnbouw (goud, zilver)quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:00 schreef Wasknijper21 het volgende:
is het de staat waar fort Knox ligt?
Fort Knox ligt volgens mij in Kentucky, maar ook naar die staat ben ik niet op zoek.quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:10 schreef Wasknijper21 het volgende:
Colorado dan?
Ik dacht dat Fort Knox in Texas lag en dat is de Lone Star State dacht ik :S
quote:
genauquote:
Insomnia, Faithlessquote:Op dinsdag 6 september 2011 12:24 schreef lubje25 het volgende:
Welk nummer van wie?
Deep in the bosom of the gentle night
Is when I search for the light
Pick up my pen and start to write
I struggle, fight dark forces
Stand deel 2396quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:25 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Insomnia, Faithless
(3fm aan het luisteren?)![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To err is human, to forgive bovine.
oh ja Pete Townsend was de zanger. toch?quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:45 schreef Gillingham het volgende:
Pete Townsend
De drummer is ook erg bekend.
daltrey is nr 3quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:46 schreef Wasknijper21 het volgende:
Keith Moon
Roger Daltrey
Peter Entwistle
Dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:47 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
oh ja Pete Townsend was de zanger. toch?
quote:
that's rightquote:
quote:
Stand deel 2396quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:19 schreef BusterPosey het volgende:
Nee, wacht, in Athene natuurlijk!
terug van vakantie?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:56 schreef Wasknijper21 het volgende:
Volgens de spoiler heet hij trouwens John Entwistle, niet Peter.
negra is idd het tweede woord. Moet nog een woordje voor.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:51 schreef outtayourleague het volgende:
zal wel iets met nera of negra zijn dan...
weet niet
Ik ben geen The Who fan maar wel in bas en drum geinteresseerd, dus die namen kwamen eerder in me opquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:33 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Entwistle was de bassist. Je zou Pete Townshend toch wel moeten kennen als je 3 leden van The Who kunt opnoemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |