vergeef me mijn enthousiasme, ik hou van weetjes en dingen opzoekenquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:40 schreef ß het volgende:
Heb je door dat van de laatste 12 posts er 8 van jou zijn wasknijper?
kloptquote:
Staat die S voor Schilder toevalligquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:55 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Staat die S voor Schilder toevallig![]()
quote:
Stand deel 2396quote:
Nee, in de verste verte niet. Overigens waren enkele van mijn voorouders (17e eeuw) wel kunstschilders, maar da's dan weer heel wat anders.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:55 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Staat die S voor Schilder toevallig![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:00 schreef Baszh het volgende:
Herken hem niet, domme namen van die Engelsen
't was een klein gebbetjequote:Op dinsdag 6 september 2011 01:01 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Nee, in de verste verte niet. Overigens waren enkele van mijn voorouders (17e eeuw) wel kunstschilders, maar da's dan weer heel wat anders.
Snap ik ook wel, ja.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:02 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
't was een klein gebbetje
Stand deel 2396quote:
quote:
Unemployment benefit. Hun liedjes hadden vaak een politiek getinte toon. Zo ging "rat in the kitchen" over Marget Thatcherquote:Op dinsdag 6 september 2011 01:09 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
voor 0 extra bonuspunten: weet je ook wat die naam betekent?
3 outtayourleague
Formulier om bijstand (Unemployment Benefit) aan te vragen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:09 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
voor 0 extra bonuspunten: weet je ook wat die naam betekent?
Te laat, dit dus.quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Unemployment benefit. Hun liedjes hadden vaak een politiek getinte toon. Zo ging "rat in the kitchen" over Marget Thatcher
kloptquote:Op dinsdag 6 september 2011 01:13 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Formulier om bijstand (Unemployment Benefit) aan te vragen.
Stand deel 2396quote:
Ik ben stiekem een Wet Wet Wet en UB40 fanquote:
kloptquote:Op dinsdag 6 september 2011 01:20 schreef outtayourleague het volgende:
100m sprint
110m horden
verspringen
hoogspringen
kogelstoten
discuswerpen
speerwerpen
1500m hardlopen
?
Geen idee hoe ze heet maar dat is dat K*t wijf dat bij Jules Unlimited niets durfdequote:Op dinsdag 6 september 2011 01:34 schreef outtayourleague het volgende:
Krijg je gelijk een leuk.. toetje voorgeschoteld (sorry)
[ afbeelding ]
Naam van deze dame?
In de ruime zin wel, alleen geen jenever maar rum vandaagquote:Op dinsdag 6 september 2011 01:33 schreef Wasknijper21 het volgende:
nog een piketanussie genomen lub?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:39 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze heet maar dat is dat K*t wijf dat bij Jules Unlimited niets durfde![]()
Ga dan Lingo presenteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |