dat gaat lekker zoquote:Op maandag 12 september 2011 16:04 schreef mrien het volgende:
Beterschap voor Roy!
Lotte heeft net de ogentest gehaald![]()
Verder woog ze 15,3 kg en was ze 98 cm.
t is een bijdehante tante aan het worden
en dit ookquote:Op maandag 12 september 2011 14:05 schreef _Bar_ het volgende:
De nacht is goed gegaan, wel werd Roy om 4.00 uur wakker en wilde eigenlijk niet meer slapen, maar na een uurtje ging hij toch weer slapen.
Geen koorts meer gehad, het hangt tussen de 37 en de 37,8 hoger komt het niet gelukkig.
Ben ook gewoon wezen werken, en Roy was bij oma.Ze zou bellen zodra hij koorts kreeg, maar is niet gebeurd.
Nu ligt hij lekker boven in zijn eigen bed te brabbelen
Ja, dat vind ik ook al zo vreemd: papa is niet aangeschreven. Folder is niet volledig ook trouwens: de optie vrijstelling (vanwege ziekte, reizend bestaan of levensovertuiging) wordt totaal niet genoemd. De regering probeert je natúúrlijk zo volledig mogelijk voor te lichten (zolang het in hun straatje past.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:53 schreef DJMO het volgende:
ik kreeg vanmorgen een brief. Van het Ministerie van Onderwijs of ik al een keuze gemaakt heb voor de basisschool van Jan en dat ik voor meer info naar een of andere website van hen kan. Zeg; maak em gauw even.. mijn kleine jongen gaat nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet naar school Toch?![]()
Anyhow: tijd om naar de basisscholen hier in de buurt te stappen en info aan te vragen / hem in te schrijven op school van keuze? En waarom wordt die brief alleen aan mij gericht en niet ook aan Jan z'n vader?
wij kochten een nieuwe. Omdat wij roy dat niet af wilden pakken, hij kon hier zo van genieten, was ook zijn manier om ons duidelijk te maken dat hij moe was. En ook omdat roy het nog niet begrijpt als we uitleggen we doen de tuut weg als je erop blijft bijten. We zijn zelf gestopt met het tuuten omdat roy hem toch telkens uit bed gooide.ging zonder problemen.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:47 schreef DJMO het volgende:
Overigens had ik nog een vraag mbt spenen. Jan begint zijn spenen echt kapot te bijten nu. Wat deden de mama's van wie de kindjes dat ook deden? nieuwe kopen of gewoon een kwestie van .. kapot = kapot en je krijgt geen nieuwe meer?
en dat over die kb klinkt idd wel logisch, die staat hier ook op mijn naam idd.
Hier ook de brief gericht aan de aanvrager van de KB.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:33 schreef miss_sly het volgende:
Degene die de kinderbijslag ontvangt, dat klinkt wel logisch, KD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zijn gister op de nieuwe school van Mirte geweest. Erg prettige info-avond, nog even met juf gesproken. Goed gevoel!Fake it till you make it...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |