Wij hadden de brief ook, idd aan mij gericht. Ik ontvang ook de kinderbijslag. Nou ja, ik, het komt op onze gezamenlijke rekening.
Twan zit op cbs, ik vind het erg meevallen hoe zwaar het "christelijke" weegt en hoeveel je daarvan merkt. Ze krijgen bijbelverhalen en leren bidden, verder is alles hetzelfde als op een obs volgens mij. Het kerstverhaal is anders dan ik gewend ben... kijk ik elk jaar weer van op.

Ben zelf het katholieke verhaal gewend.
Lennon gaat wrs naar een andere school, een katholieke school hier in de buurt. Is en een goede school en dichterbij dan Twans school.
DJMO, wat betreft de speen... Twan beet hem ook altijd kapot, maar hij kreeg van mij wel een neiuwe. Maar dat kwam mede door de omstandigheden..
zijn vader en ik lagen toen in scheiding.. z'n beer en speen waren z'n enige standaarden, had hij bij allebei . Wat ik bij Lennon zou doen, geen idee eigenlijk. Hij is nog wel erg gehecht aan z'n speen, maar misschien ook wel een mooi moment om ermee te stoppen. Al vind ik het niet zo heel erg dat hij z'n speen heeft, hij heeft hem alleen als hij gaat slapen.