dat bedoel ikquote:Op vrijdag 9 september 2011 14:35 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Daar ben ik me ook van bewust: dat m'n non-verbale signalen vaak iets anders zeggen dan mn verbale, zeg maar... Ik kan me iig niet voorstellen dat ik direct in blij gejoel ben uitgebarsten toen ik zag dat d'r hele bed onder de poep zat.![]()
En gossie, dat 'is niet erg'.
Spannend, Oek! Waar gaan jullie naartoe en met hoeveel kinderen? Wel leuk, zeg.
Wat moet een huisarts dan doen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:07 schreef DJMO het volgende:
verwijsbrief voor Jan op zak. Huisarts zag 'm vijf minuten en schreef zonder pardon een verwijsbrief en wenste me veel sterkte
wel de gedwongen (like de kinderarts) idd.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:43 schreef Kleurdoos het volgende:
DJMO vindt dat alle hulpverleners haar tegenwerken![]()
nja, qua gewicht; hij ziet er goed uit en hij eet goed! wb bril: seleentje zal jaloers op hem zijn. die wil zo graag een bril!quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:42 schreef freecell het volgende:
Klinkt als een plan DJMO om hem te laten onderzoeken. Waar is hij heen verwezen?
En ben je niet bang voor een andere diagnose dan ADHD? Want je zal de voorgeschiedenis en alles ook weer moeten vertellen, daar kan je niet onderuit....
Naar het CB geweest.
96 CM 11,9 kgOi. Nouja, hij at meer dan genoeg, dus ze laten het maar zo...
En dramatisch gezakt voor de ogentest, hij werkte goed mee en de onderste 4 regels kon hij niet lezen
Over 2 maanden dus weer wegen en ogen. Hum.
Verder vonden ze hem overigens heel snel.
Eerlik gezegd denk ik dat het meer zegt over hoe (vaak) jij in de spreekkamer zit.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:15 schreef DJMO het volgende:
Pvoesss: normaal word er pas vanaf vier jaar getest. hij had ook kunnen zeggen (en dat verwachtte ik eerder) dat druk zijn nou eenmaal ook iets is dat bij peuters hoort. Juist omdat hij zonder veder te vragen de verwijsbrief schreef zegt wel iets over jan (z'm gedrag) lijkt me ...
Ik werk bij BJZ en idd, het kind staat voorop...quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:30 schreef Grijs het volgende:
Nou ja, dat kan ik me ook best wel een beetje voorstellen, eerder schreef ze al dat ze bang is dat de hulpverlening nog een kind 'afpakt'.
Maar meestal kijkt de hulpverlening naar het belang van het kind en niet dat van de ouders (hoop ik). En in de meeste gevallen zijn de kinderen het beste af bij hun ouders, dus zullen ze niet steeds kijken hoe ze een kind bij de ouders kunnen weghalen. Maar als er ergens anders betere zorg aan de kinderen gegeven kan worden, kan dat zowel voor het kind als voor de ouders beter zijn. Dat heeft lang niet altijd met het tekort schieten van ouders te maken, maar met de extra zorg (t.o.v. normaal) die een kind nodig kan hebben.
Natuurlijk heb ik makkelijk praten, ik heb er zelf niet mee te maken.
Idem, maar dan de mannelijke variant. Toen hij doorhad dat het op de wc veel makkelijker gaat en ook meer in een keer, was zijn angst vrij snel over. Maar we hebben echt een periode gehad dat hij zich onder tafel en achter zijn bed verstopte, doodsbang dat hij op de wc of op het potje zou moeten. Misschien is het gewoon een fase in de poepontwikkeling, bij alle kindjes hier is het volgens mij vanzelf over gegaan.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:32 schreef Kleurdoos het volgende:
(toen ze er eenmaal achter was dat r drol zomaar verdween in de plee, dus geen vieze kont, was ze helemaal blij)
dat ene zinnetje stond een beetje raar...quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:51 schreef freecell het volgende:
Nou Vicky, als jij bij BJZ werkt kan je ook wel wat tactischer zijn
Ik zit zelf ook in het hulpverleningsvak en ik vind dat jullie wel erg makkelijk oordelen op een situatie die jullie niet IRL gezien hebben.
Vaak gaat het helemaal om niks. Zitten ze samen op de bank ineens tv te kijken en ineens *knal* zo uit het niks... Zonder dat er iets gezegd of gedaan is.quote:Op zondag 11 september 2011 08:52 schreef simmu het volgende:
stiemie, hoe ervaart linde het? misschien helpt het als die het zelf oplost? bv door het speeltje in kwestie direct te confisceren ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |