quote:Op zondag 4 september 2011 21:55 schreef Marie79 het volgende:
Beterschap ook voor Tyler
Helaas toch nog iets te vroeg gejuicht. Vanmiddag kwam Maarten uit bed met 39.2 en vanavond was het 38.2 Ik hoop wel dat de koorts morgen weg is en blijft, want dinsdag is het weer een kdv dag en zal W. of ik vrij moeten nemen...
quote:Op zondag 4 september 2011 22:00 schreef _Bar_ het volgende:
Tyler snel beter worden hoor!
Maarten zo vroeg wakker worden
Sinds we met Roy die testen gedaan hebben, en dit besproken hebben met de psycholoog en de ka.
Zijn we eens "anders"naar Roy gaan kijken. Hoe speelt hij,maakt hij idd geen oogcontact,geeft hij echt helemaal niks aan. (dit is wat de psycholoog en de ka concluderden)
Maar wij vinden dat na aandachtig Roy in de gaten gehouden te hebben, het wel vinden meevallen.
En sinds vandaag gaf hij toch echt heel duidelijk aan als hij bv drinken wilde en of naar buiten wilde.
Alleen het praten, maar hoe we dat nog meer kunnen oefenen weet ik eigenlijk niet.
(boekjes voorlezen,boekjes samen lezen,veel praten,tv kijken,alles benoemen)
Ow ik denk dat Lennon dat ook wel mooi zou vinden. Ze hadden bij psz een hele grote knuffelkrokodil.. vond hij helemaal geweldig. Maar ik wil eigenlijk niet zo'n dure.. het is maar voor 2 dagdelen per week en tzt wil hij er zelf eentje uitzoeken, denk ik.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:05 schreef _Bar_ het volgende:
Wij hebben een samsonite rugtas voor Roy een krokodil.
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je??quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:34 schreef _Bar_ het volgende:
potje en luiers? die hebben ze daar, of gebruik je die niet?
Knuffel en eventueel een speen liggen hier standaard op het kdv. Luiers, slaapzak, warm eten, fruit en brood verzorgt het kdv, hoeven we niet mee te geven. Enige dat ze vroeger mee moest hebben, was gekolfde melk. In geval van kunstvoeding hebben ze er twee soorten staan.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:34 schreef Diaan73 het volgende:
Naar kdv gaat nog meer mee! Potje eten, luiers, slaapzak, knuffel, speen en extra kleding...
Dat is wel handig.. ik zit in OC en wij hebben aangekaart om voor elk kind in de groep een mandje neer te zetten, maar de leidsters wilden dat liever niet. Mede ivm (gebrek aan) ruimte. Luiers hebben ze ooit gehad maar was veel gezeur over door ouders over ivm merk enz. zijn ze dus weer mee gestopt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Knuffel en eventueel een speen liggen hier standaard op het kdv. Luiers, slaapzak, warm eten, fruit en brood verzorgt het kdv, hoeven we niet mee te geven. Enige dat ze vroeger mee moest hebben, was gekolfde melk. In geval van kunstvoeding hebben ze er twee soorten staan.
Hier hebben ze op alledrie de groepen idd mandjes waar de eigen dingetjes in zitten. Ze hebben ook allemaal een slaapzak van het kdv. Knuffels en speentjes geven ouders in eht begin gewoon mee, en die blijven daar. Geen gedoe met vergeten spullen dus, zowel thuis als op het kdv. Iedere middag wordt er een verse warme maaltijd gemaakt. 's Morgens wordt er fruit gegeten en 's middags een boterham. Luiers zijn van het Kruidvat; zelf hebben we pampers, maar ach. Dit wordt ook duidelijk gecommuniceerd: als ouders geen kruidvat luiers willen, prima, maar dan moeten ze eigen luiers meegeven.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is wel handig.. ik zit in OC en wij hebben aangekaart om voor elk kind in de groep een mandje neer te zetten, maar de leidsters wilden dat liever niet. Mede ivm (gebrek aan) ruimte. Luiers hebben ze ooit gehad maar was veel gezeur over door ouders over ivm merk enz. zijn ze dus weer mee gestopt.
Fruit, brood en drinken wordt wel door kdv verzorgd. Bij jullie is dus een soort van all-in pakket. Mag ik vragen wat jij per uur betaalt?
bij de zeeman liggen kikkerrugzakjes voor een euro of 4 echt superleuk ook varkentjes enzoquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:59 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb een gave rugtas gezien, maar ik ¤ 27,50 incl. verzendkosten voor een peutertas nog wel veel.
Ik wilde dat het zo bij ons was. Erg handig. Helaas heeft het 2x aangeven geen zin gehad. De leidsters willen niet, daar hebben wij ook mee gesproken. Misschien komt het ook omdat het een groot kdv is, mett 9 groepen èn ook nog bso.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hier hebben ze op alledrie de groepen idd mandjes waar de eigen dingetjes in zitten. Ze hebben ook allemaal een slaapzak van het kdv. Knuffels en speentjes geven ouders in eht begin gewoon mee, en die blijven daar. Geen gedoe met vergeten spullen dus, zowel thuis als op het kdv. Iedere middag wordt er een verse warme maaltijd gemaakt. 's Morgens wordt er fruit gegeten en 's middags een boterham. Luiers zijn van het Kruidvat; zelf hebben we pampers, maar ach. Dit wordt ook duidelijk gecommuniceerd: als ouders geen kruidvat luiers willen, prima, maar dan moeten ze eigen luiers meegeven.
De mandjes zitten hier trouwens in kastjes aan de muur, dus veel ruimte scheelt dat niet.
Wij betalen ¤ 6,93 per uur.
Bedankt voor de tip!! Daar zou ik niet snel gaan kijken... maar ga ik nu doen. Lennonquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:47 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
bij de zeeman liggen kikkerrugzakjes voor een euro of 4 echt superleuk ook varkentjes enzo
Heel fijn!! Ik laat het je weten. Ik denk dat ik donderdag even ga kijken... Morgen werken en in Almelo hebben ze geen Zeeman in het centrum volgens mij.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:01 schreef Kleurdoos het volgende:
ja hier liggen ze op de babyafdeling, als jullie ze niet hebben wil ik van de week wel ff een zakje ophalen, verzendkosten zijn amper wat
Jawel. Helemaal achterin. Richting Oranjestraat!! Bij de fontein tegenover!!quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heel fijn!! Ik laat het je weten. Ik denk dat ik donderdag even ga kijken... Morgen werken en in Almelo hebben ze geen Zeeman in het centrum volgens mij.
Hier hebben ze drie groepen en BSO.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik wilde dat het zo bij ons was. Erg handig. Helaas heeft het 2x aangeven geen zin gehad. De leidsters willen niet, daar hebben wij ook mee gesproken. Misschien komt het ook omdat het een groot kdv is, mett 9 groepen èn ook nog bso.
Maaltijd kan trouwens wel, maar moet je apart voor betalen.
Maar het is goed om te weten wat jullie per uur betalen en vergelijkingsmateriaal te hebben... wij betalen ¤ 6,57 per uur maar met "minder" dus. Wij hebben trouwens maar 10 uur per dag.. sommige kdv in Enschede hebben 10,5 uur voor 1 dag.
Ik ga het eens bespreken in onze volgende vergadering.
Is dat richting Prenatal? Veel verder kom ik nooit eigenlijk..quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:06 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Jawel. Helemaal achterin. Richting Oranjestraat!! Bij de fontein tegenover!!
Ja stukje verder. En dan aan de overkant. Iets verderop heb je Ter Stal ook nog!!quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is dat richting Prenatal? Veel verder kom ik nooit eigenlijk..
Bij ons zijn ze open van 7 tot 18:30 uur. Lennon wordt om half 8 gebracht, dus wel fijn dat ze zo vroeg open zijn, anders zou ik het niet redden met werk/trein.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hier hebben ze drie groepen en BSO.
Geen idee hoeveel uur er hier wordt berekend voor een dag, trouwens. Ze zijn open van 7.45 - 18.30 uur. Daar maken we nooit gebruik van, zo lang.
Ik vind jullie uurtarief nog best stevig dan, idd, als je ziet hoeveel meer wij dan in de prijs hebben zitten voor een klein beetje meer geld. Er is ons trouwens ook al meegedeeld dat het tarief volgend jaar hetzelfde zal blijven. dit nav alle berichtgeving over bezuinigingen enzo.
Okay, loop ik daar morgen naartoe!! Thnx!quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:13 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja stukje verder. En dan aan de overkant. Iets verderop heb je Ter Stal ook nog!!
Nou, maar mijn kresj is ook heul goeikoop hoor en alles inclusief.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:40 schreef miss_sly het volgende:
Lieverds, we kunnen natuurlijk psz en kdv neit echt gaan vergelijken he, qua prijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |