abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101351786
Jij dus...?!

Hier ook zo een driftige peuter en ik doe eignelijk hetzelfde als jij Karin. Ik zeg dat als ze zo doet ik wat anders ga doen en dat ik pas met haar verder ga als ze normaal kan doen, maar dat is bij mijn peuter de truc want dan komt ze met alles wat nodig is naar me toe, hetzij schoenen om aan te trekken hetzij de jas, hetzij luier en billendoekjes.. En dan is het zo gepiept :) Andere trucjes ken ik dus niet want deze werkt hier :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 29 augustus 2011 @ 22:35:22 #252
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101352157
iets leuks in t'vooruitzicht stellen als hij meteen meewerkt. zelf het avondeten kiezen, een sticker, zelf z'n kleding laten uitzoeken voor de volgende dag. een snoepje, een droog koekje oid. als beloning met een stuk speelgoed spelen wat normaal (nog) niet mag oid. het aloude tot drie tellen of als je nu niet luistert ga je zonder eten naar bed / zonder z'n favoriete knuffel (zijn wel erg drastisch maar goed. als echt helemaal niets helpt grijp je ervanzelf een keer naar denk ik .. )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_101352496
serieus? zonder eten naar bed bij een net tweejarige? :D grapjas
daar heb je zelf trouwens alleen maar meer last van, een hongerig kindje die 's nachts om eten roept
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 29 augustus 2011 @ 22:49:34 #254
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101353010
nah, weet ook niet waarom ik dat erbij zette :') Wellicht omdat ik er vroeger zelf mee gedreigd werd (was toen wel een stukje ouder denk ik hoor). Ik zal zeker een peuter nooit zonder eten naar bed sturen; eten is een eerste levensbehoefte en die zal ik ze nooit afnemen! Zelfs het zonder toetje naar bed komt er hier niet in, maar dat is mede omdat het toetje hier altijd fruit is. en fruit moet. net als groente :)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_101353031
Ik wil hem ook niet belonen voor gedrag wat eigenlijk normaal is.
Zo van: je hebt me dit keer niet geschopt tijdens het verschonen dus krijg je een koekje?
Als hij wel een keer rustig is tijdens verschonen maak ik het wel gezellig dmv een liedje of weet ik wat, maar verdedr wil ik niet gaan eigenlijk. Een complimentje is tot daar aan toe.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 29 augustus 2011 @ 22:53:04 #256
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101353207
Waarom dan niet al van te voren gezellig maken met een liedje zingen en het afbreken wanneer hij zich misdraagt?

pi_101353247
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 22:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik wil hem ook niet belonen voor gedrag wat eigenlijk normaal is.
Zo van: je hebt me dit keer niet geschopt tijdens het verschonen dus krijg je een koekje?
Als hij wel een keer rustig is tijdens verschonen maak ik het wel gezellig dmv een liedje of weet ik wat, maar verdedr wil ik niet gaan eigenlijk. Een complimentje is tot daar aan toe.
kwestie van blijven herhalen denk ik, is ook weer een pokkefase waar je even doorheen moet. dus geen maatregelen treffen maar vertellen dat je het heel erg vervelend vind en dat als hij je schopt tijdens het verschonen, hij je pijn doet. het duurt even voor ze die link leggen, des te vaker hij valt en au heeft des te eerder hij snapt dat jij pijn hebt als je au roept.
idem voor het ongezellige gedrag, des te vaker jij zegt dat je het niet gezellig vind en wel aangeeft wanneer je het wel gezellig vindt.. hij gaat vanzelf de link wel leggen

[ Bericht 0% gewijzigd door Kleurdoos op 29-08-2011 22:59:10 ]
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:06:03 #258
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_101365407
Het is wat jij aangeeft Karin, begrijpt hij het wel.... Hier zitten we met het zelfde probleem, alleen dan met aan de haren trekken, en het verschonen en uit de douche.
Negeren werkt ook helaas niet.
Wij gaan het in elk geval donderdag aankaarten, misschien hebben ze daar nog tips.
Sterkte er mee in elk geval.

Herhalen werkt hier niet, dan vind Ro dat alleen maar leuk }:|
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:45:35 #259
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_101366533
Hiephoi, peuter heeft op de wc gepoept!!! *O*
Ik heb hem gewoon geen luier aangedaan toen hij zei dat hij moest poepen, Hij heeft het een paar uur opgehouden en moest toen rennen naar de wc. Daarna met z'n allen een vreugdedansje gedaan. Daarna moest ik natuurlijk alle beloftes nakomen die ik had gemaakt :') Zo heeft hij een autootje gekregen, een grote sticker op mogen plakken op een plek naar keuze (gelukkig de koelkast) vanavond pannenkoeken eten, en hij mocht iemand opbellen om te vertellen dat hij op de wc gepoept had. Dat laatste was een beetje lastig want hij wou graag sinterklaas bellen, Gelukkig was mijn zwager wel bereid om even te helpen :P
pi_101369632
lol krijt, de sint bellen :).
Maar wat goed van peuter *O*
Fake it till you make it...
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:57:35 #261
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_101375533
Ik heb serieus een krachtpatser in huis.... Roy pakt gewoon even zijn grote loopauto en tilt die even op de poef alsof het niks is :')

Krijt O+ en waarom wilde hij de sint bellen ;) Supergoed!!
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:01:58 #262
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_101375707
Het loopt hier een beetje uit de hand met alle fantasievriendjes :D
Er is een blauw skippybeest, dat heet Michael. Moet mee in bad, eten en drinken aan tafel enz.
Dan is er een slingeraap, dat is haar neefje Jip.
We worden overal vergezeld van haar vriendjes de lieveheersbeestjes, we kunnen pas wegrijden als al die krengen in de auto zitten want wee mijn gebeente als we er een vergeten }:|
Verder is madam vroeger een dierenredster geweest en heeft ze eens, met haar boot, een ijsbeertweeling van een eiland gered.Dat verhaal vertelt ze overal waar ze komt..ik vraag me echt af wat mensen denken _O-
Moet ik me al zorgen gaan maken? :P
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_101376020
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:06 schreef _Bar_ het volgende:
Het is wat jij aangeeft Karin, begrijpt hij het wel.... Hier zitten we met het zelfde probleem, alleen dan met aan de haren trekken, en het verschonen en uit de douche.
Negeren werkt ook helaas niet.
Wij gaan het in elk geval donderdag aankaarten, misschien hebben ze daar nog tips.
Sterkte er mee in elk geval.

Herhalen werkt hier niet, dan vind Ro dat alleen maar leuk }:|
herhalen werkt uiteraard ook niet in 1 keer, je moet zorgen dat ze de link gaan leggen, dus je blijft wel een poos herhalen hoor.
pi_101376166
De dierenredster is een diego en dora verhaal dat ze een ijsbeertweeling gaan redden van een eiland:D Ik heb ook een dierenredder :') :') En ze sleept overal 2 ijsberen mee naartoe.

En haar backpack mag ook niet ontbreken.. Laatst heeft ze alles bij elkaar gjeankt dat ze haar ijsberenfles kwijt was.. (het is een plasticpepermolen) En heb ik dus de hele AH afgezocht naar dat ding. :|W En toen ik hem had gevonden stond ze die stomme pepermolen te kussen en kroelen.
En riep heel blij ik kan je weer eten geven lieve ijsbeer oh mijn vriend je fles is terug :') :')

Ik vind dat soort fratsen en dingen zo cute :Y
pi_101379061
Whehe Pvoess :D

Lastig he, driftige peutertjes. Hier ook zo'n fase gehad en er was weinig dat echt hielp...alleen bidden dat het snel weer over gaat ;)

Het driftige is er hier ondertussen trouwens af...dat ging over in om alles heel zielig huilen..En dat gaat nu ook weer een stuk beter.

En zindelijk wordende kindjes *O*
pi_101384026
Spierballen Roy :)

TF, wat een beestenbende ;).
Je zorgen gaan maken? Neuh denk t nog niet hoor.

Pvoesss, hahaha.
pi_101384800
Negeren werkte hier in die periode wel aardig Karin. Ik zei dan dat ik niet leuk vond wat hij deed en dat ik pas weer naar hem zou kijken als hij stopte met slaan, gillen, schoppen etc. Of ik ging weg en besteedde verder geen aandacht aan wat hij deed. Was zijn bui weer over, dan praatten we er even over na en dat was het.
Ondanks bovenstaande heb ik regelmatig het stoom uit mijn oren gehad hoor, en nu nog steeds wel af en toe.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:16:14 #268
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_101390306
TF hebben jullie al een andere auto aangeschaft? Of mogen de dieren in de kofferbak ;)

KD Daar zijn we ons van bewust, maar dit gaat al tijden zo en op het kdv idem dito.
Vandaar dat ik het donderdag aan ga geven, om dit "patroon"op een zo duidelijke mannier voor Roy te doorbreken.

En bij Pv poes ook al een beestenboel :)
pi_101395157
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:34 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Whehe Pvoess :D

Lastig he, driftige peutertjes. Hier ook zo'n fase gehad en er was weinig dat echt hielp...alleen bidden dat het snel weer over gaat ;)

Het driftige is er hier ondertussen trouwens af...dat ging over in om alles heel zielig huilen..En dat gaat nu ook weer een stuk beter.

En zindelijk wordende kindjes *O*
Dat geeft de burger weer moed :( |:(
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_101405964
Heeft iemand hier misschien een gouden tip voor een bijna kleuter die ontzettend goed haar plas op kan houden, maar er heel veel moeite mee heeft om het te laten gaan.
En dan zo lang doorloopt dat ze vanzelf overstroomt...?!
Ik wil er niet te gespannen over doen, maar ik zie gewoon dat ze moet (hand tussen de benen, heen en weer wiebelen) en dan nog lukt het haar niet om het te laten lopen.
Over poep hebben we het nog maar helemaal niet, dat doet ze op het moment vaak 's avonds in bed als de luier om is...
pi_101407134
Waarom heeft ze daar moeite mee?
Helpt het niet als je dr gewoon op de wc zet, eventueel kraan van het fonteintje open en een verhaaltje voorlezen op de wc ofzo?
Zodat ze ontspant..
pi_101407407
Het lukt haar heel soms, dan lukt het om te ontspannen (of dan wil ze het...) maar ze kan het dus zo ophouden dat ze maar 2 keer plast op een dag.
Waarom heeft ze daar moeite mee... goeie vraag...
  woensdag 31 augustus 2011 @ 13:22:49 #273
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_101407434
Ik heb het voor mijn dochter visueel geprobeerd te maken, met een poort die dicht zit en een plasje wat er graag uit wil. Als ze nu moet plassen en het komt niet dan neuriet ze oooooooopennnnnnnnnn en denkt ze zichzelf in dat de poort open gaat.
Dat helpt eigenlijk altijd wel :)
I`m not weird. I`m limited edition.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 16:26:00 #274
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_101413896
Ik moet ook altijd zwáár mediteren voor er wat uitkomt. :@ Geen idee waarom... :(
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_101414199
*O* Lena gefeliciteerd met je verjaardag! *O*
Poppedein, gefeli met je peuter!!

Mijn mutsie is ziekjes... Gister ineens weer heel erg verkouden, traanoogjes en droge hoest...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_101415480
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 20:41 schreef bodpa09 het volgende:
Negeren werkte hier in die periode wel aardig Karin. Ik zei dan dat ik niet leuk vond wat hij deed en dat ik pas weer naar hem zou kijken als hij stopte met slaan, gillen, schoppen etc. Of ik ging weg en besteedde verder geen aandacht aan wat hij deed. Was zijn bui weer over, dan praatten we er even over na en dat was het.
Ondanks bovenstaande heb ik regelmatig het stoom uit mijn oren gehad hoor, en nu nog steeds wel af en toe.
Oke, ik blijf maar bij mijn huidige aanpak dan.

Iedereen bedankt voor de reacties en tot over een ruime week!

Lena, gefeliciteerd meissie!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_101424778
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:41 schreef Nijna het volgende:
Heeft iemand hier misschien een gouden tip voor een bijna kleuter die ontzettend goed haar plas op kan houden, maar er heel veel moeite mee heeft om het te laten gaan.
En dan zo lang doorloopt dat ze vanzelf overstroomt...?!
Ik wil er niet te gespannen over doen, maar ik zie gewoon dat ze moet (hand tussen de benen, heen en weer wiebelen) en dan nog lukt het haar niet om het te laten lopen.
Over poep hebben we het nog maar helemaal niet, dat doet ze op het moment vaak 's avonds in bed als de luier om is...
Op een ander forum las ik de tip om bellen te blazen op de wc, ter ontspanning van de kringspieren. Ik heb het gevoel dat blazen je kringspier juist aanspant (bij mij wel), maar goed, je weet niet, misschien is het de gouden tip!

Welkom Lena! Gefeliciteerd met je verjaardag dame!
pi_101428302
Bellen blazen, dat is het proberen waard.
  donderdag 1 september 2011 @ 10:05:53 #279
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_101441143
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:57 schreef Nijna het volgende:
Bellen blazen, dat is het proberen waard.
idd, blazen, op je hand blazen, kuchen, dat werk.
Of met haar op de wc onwijs gaan ginnegappen. Dat ontsnapt er vast ook iets.

Ik kom hier nog ff officieel afscheid nemen. Ik wilde eigenlijk een nieuwe foto plaatsen, maar ik kom er niet aan toe om de foto's op mijn computer te zetten. :@

Dus, afgelopen maandag is Eli 4 jaar geworden. *O* Hij is gruwelijk verwend tijdens zijn verjaardagsfeestje en heeft onwijs veel zin om naar school te gaan. Tot in het volgende topic :W

*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_101441215
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:54 schreef bodpa09 het volgende:

[..]

Op een ander forum las ik de tip om bellen te blazen op de wc, ter ontspanning van de kringspieren. Ik heb het gevoel dat blazen je kringspier juist aanspant (bij mij wel), maar goed, je weet niet, misschien is het de gouden tip!

Welkom Lena! Gefeliciteerd met je verjaardag dame!
ah weer wat geleerd over bodpa :+ :D

en Eli alweer 4 ;( men wat gaat dat toch snel, van harte nog :*

ik heb hier een meisje tegenover me zitten die maar blijft kletsen :D O+ hele verhalen heeft ze en dan zegt ze af en toe 'en toeeeeeeeen' 'sooooooomsssssss' 'er was eeeeeeeeeens' O+
pi_101441728
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 20:44 schreef _Bar_ het volgende:
*O* voor de op de wc poepende peuters ^O^

Roy heeft vandaag voor het eerst in zijn handjes geklapt :)

Hoe is het met de naar bed gaan rituelen? werken de kindjes beetje mee ondertussen?
MeNicole wat hebben jullie ondertussen geprobeerd?
Nou hier is het eigenlijk nog steeds hetzelfde. Stipt half 11 slaapt ie. We hebben nu maar afgesproken dat ik de ene dag eerder ga slapen en mijn lief de andere.

Straks als de baby geboren is heeft mijn lief vrij en dan gaan we gericht kijken wat we kunnen doen. We hebben ook wel spul van A Vogel maar dat helpt ook niks. Hij vind het lekker maar helpen doet het niet.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_101441922
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 10:09 schreef Kleurdoos het volgende:

ah weer wat geleerd over bodpa :+ :D
Ik word een open boek voor je KD! Maarre.. bij jou dan? ;-)
pi_101443003
ik probeerde het, maar geen gespannen kringspier, dus bij mij zal t wel werken :P
Al heb ik niet zo'n moeite met plassen, ben een enorme zeikerd :+
pi_101451786
Eli, tot over een maand bij de kleuters :w

Vandaag gaat t een stuk beter dan gisteren, 2, correctie 3 plassen op de pot tot nu toe en ze zit nu weer.
Misschien is een vreemde omgeving nog wat te spannend voor haar...

[ Bericht 8% gewijzigd door Nijna op 01-09-2011 16:38:22 ]
  donderdag 1 september 2011 @ 20:25:24 #285
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_101460410
Dag Eli *O* tot volgend jaar!

Maarten had vandaag in zijn broek gepoept, helaas niet op de wc maar ja... Het jammere was dat er in de poppenhoek van het kdv een flinke drol lag en meneer er ook nog eens in was gaan staan :D
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_101461823
hier braaf op de wc vandaag :)
pi_101462085
gefeliciteerd jarigen *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_101462266
Roy lag al om 19 uur op bed, gesloopt na dag ziekenhuis. Best pittig om te horen dat roy zijn achterstand niet helemaal zal inhalen. Krijgen begeleiding hierbij, werd ook heel voorzichtig richting autisme gedacht, maar zover is het nog niet. Eerst dit verwerken. Ook al komt het niet helemaal als een verassing.
pi_101469286
Bar, heftig, maar wel fijn dat jullie begeleiding krijgen. En zo toch beter zicht krijgen op de ontwikkeling van Roy :*
  vrijdag 2 september 2011 @ 07:38:16 #290
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_101478328
Jee Bar, wat heftig allemaal zeg! Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben over evt. autisme of misschien wel iets anders, zodat jullie daar voor Roy op in kunnen springen :*
pi_101478669
Gefeliciteerd Eli !!:)

Bar, kan me voorstellen dat het pittig is om te horen. Maar wel fijn dat jullie begleiding krijgen.
Hopelijk komt er snel volledige duidelijkheid zodat jullie vooruit kunnen.

Dana werd vanmorgen uitgenodigd voor dr eerste echte kinderfeestje :D
Leuk hoor :Y Ben benieuwd hoe ze dat vindt
  vrijdag 2 september 2011 @ 10:52:42 #292
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_101481457
Gefeliciteerd eli!
Dana alvast veel plezier op je eerste kinderfeestje!

Hier is het nu wachten op telefoon van de ka hier, ivm hulp en begeleiding.
roy was echt versleten heeft het klokje rond geslapen.
  zaterdag 3 september 2011 @ 20:42:55 #293
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_101534220
Gisterochtend samen met mijn schoonouders en Maarten naar Sprookjeswonderland geweest. Was weer erg gezellig, zijn ook foto's gemaakt, maar mijn schoonmoeder heeft ze nog niet aan ons gegeven, de volgende keer maar.
Maarten was toen al wat stilletjes, maar ja, drukke week gehad dus zal wel moe zijn, dacht ik. Gistermiddag geslapen en toen kwam hij heel warm zijn bed uit (39.8). Zetpilletje, maar toch nog heel zielig/ziekig. Gisteren bleef de koorts hangen, en gisteravond ging hij aan het spoken. Toch een keer of 5 heel verdrietig wakker worden, dus opgemaakt voor een drukke nacht. Maar wij hebben doorgeslapen, alleen mijn schoonvader (schoonouders bleven slapen) is één keer van Maarten wakker geworden, en een slokje water en toen is hij weer gaan slapen.
Vanmorgen nog wat verhoging dus een sinaspril tabletje (had ik gehaald, om te kijken of hij dit wel neemt, zetpil is op het moment een verschrikking voor hem). Vanavond was het 37.5 en hij heeft vanmiddag heerlijk gespeeld buiten in de tuin met water.
Ben blij dat het van korte duur was!
pi_101536328
Maarten ook al... Iris nu voor de 2e keer in 2 weken. 1 middag en avond koorts... en vandaag was het weer goed. Maar het zouden ook haar laatste 2 kiezen kunnen zijn die lopen te klieren, want ze had van de week ook weer zo'n hele zure luier...
  zaterdag 3 september 2011 @ 21:54:52 #295
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_101536471
Het vervelende vind ik, dat ze nog niet echt kunnen zeggen waar de koorts nu vandaan komt...
Maarten zei van de week, toen hij huilerig was, dat hij pijn in zijn grote teen (serieus) had!
pi_101545944
groeipijn kan Marie :)

en hier hadden we een poepverrassing vanmorgen ;( arme kind had de hele nacht in een poepluier gelegen (we roken vannacht zoiets raars boven maar dachten dat t de doucheput was ;()
pi_101545975
Jaël heeft vannacht in een groot bed geslapen, gister nog in een ledikant maar vannacht in het onderste deel van een stapelbed.. Wel om kwart over 1 eruit gevallen, haar getroost terug gelegd en vanmorgen was ze helemaal mijn grote stoere :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  zondag 4 september 2011 @ 10:42:23 #298
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_101547004
Ah KD, arme Elin :D

En groeipijn, eigenlijk denken wij er ook aan...

Wat goed van Jaël :)

Ons jongetje was vanmorgen om half 6 al wakker, ik wilde hem nog verder laten slapen in zijn eigen bed, maar Maarten dacht daar anders over... Liggen we net weer in (ons) bed, klinkt er "ik moet plassen". Dat mocht W. dus even doen en daarna werd ik om 9 uur wakker van Maarten die lag te spelen.
pi_101547474
Beterschap voor de zieken! :*
Tyler sluit zich erbij aan. Al de hele week hangerig, duidelijk niet fit. Gisteren echt ziek. Niks willen, letterlijk de hele dag aan mijn been willen hangen. Voelde bloedheet aan. Had rare uitslag bovenaan zijn rug. Was best rood, maar niet verbrand, want gisteren en eergisteren amper buiten geweest, wilde hij niet.
Nu zie ik alleen nog wat bultjes. Hij zegt wel auw! Wijst dan naar buik en voeten. :? Lastig dat hij nog amper praat, kom je er niet makkelijk achter wat er nou is.
Gisteren viel hij bij mij op schoot in slaap. O+
  zondag 4 september 2011 @ 21:55:24 #300
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_101571259
Beterschap ook voor Tyler :*

Helaas toch nog iets te vroeg gejuicht. Vanmiddag kwam Maarten uit bed met 39.2 en vanavond was het 38.2 Ik hoop wel dat de koorts morgen weg is en blijft, want dinsdag is het weer een kdv dag en zal W. of ik vrij moeten nemen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')