kwestie van blijven herhalen denk ik, is ook weer een pokkefase waar je even doorheen moet. dus geen maatregelen treffen maar vertellen dat je het heel erg vervelend vind en dat als hij je schopt tijdens het verschonen, hij je pijn doet. het duurt even voor ze die link leggen, des te vaker hij valt en au heeft des te eerder hij snapt dat jij pijn hebt als je au roept.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik wil hem ook niet belonen voor gedrag wat eigenlijk normaal is.
Zo van: je hebt me dit keer niet geschopt tijdens het verschonen dus krijg je een koekje?
Als hij wel een keer rustig is tijdens verschonen maak ik het wel gezellig dmv een liedje of weet ik wat, maar verdedr wil ik niet gaan eigenlijk. Een complimentje is tot daar aan toe.
herhalen werkt uiteraard ook niet in 1 keer, je moet zorgen dat ze de link gaan leggen, dus je blijft wel een poos herhalen hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:06 schreef _Bar_ het volgende:
Het is wat jij aangeeft Karin, begrijpt hij het wel.... Hier zitten we met het zelfde probleem, alleen dan met aan de haren trekken, en het verschonen en uit de douche.
Negeren werkt ook helaas niet.
Wij gaan het in elk geval donderdag aankaarten, misschien hebben ze daar nog tips.
Sterkte er mee in elk geval.
Herhalen werkt hier niet, dan vind Ro dat alleen maar leuk
Dat geeft de burger weer moedquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:34 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Whehe Pvoess
Lastig he, driftige peutertjes. Hier ook zo'n fase gehad en er was weinig dat echt hielp...alleen bidden dat het snel weer over gaat
Het driftige is er hier ondertussen trouwens af...dat ging over in om alles heel zielig huilen..En dat gaat nu ook weer een stuk beter.
En zindelijk wordende kindjes
Oke, ik blijf maar bij mijn huidige aanpak dan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:41 schreef bodpa09 het volgende:
Negeren werkte hier in die periode wel aardig Karin. Ik zei dan dat ik niet leuk vond wat hij deed en dat ik pas weer naar hem zou kijken als hij stopte met slaan, gillen, schoppen etc. Of ik ging weg en besteedde verder geen aandacht aan wat hij deed. Was zijn bui weer over, dan praatten we er even over na en dat was het.
Ondanks bovenstaande heb ik regelmatig het stoom uit mijn oren gehad hoor, en nu nog steeds wel af en toe.
Op een ander forum las ik de tip om bellen te blazen op de wc, ter ontspanning van de kringspieren. Ik heb het gevoel dat blazen je kringspier juist aanspant (bij mij wel), maar goed, je weet niet, misschien is het de gouden tip!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:41 schreef Nijna het volgende:
Heeft iemand hier misschien een gouden tip voor een bijna kleuter die ontzettend goed haar plas op kan houden, maar er heel veel moeite mee heeft om het te laten gaan.
En dan zo lang doorloopt dat ze vanzelf overstroomt...?!
Ik wil er niet te gespannen over doen, maar ik zie gewoon dat ze moet (hand tussen de benen, heen en weer wiebelen) en dan nog lukt het haar niet om het te laten lopen.
Over poep hebben we het nog maar helemaal niet, dat doet ze op het moment vaak 's avonds in bed als de luier om is...
idd, blazen, op je hand blazen, kuchen, dat werk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:57 schreef Nijna het volgende:
Bellen blazen, dat is het proberen waard.
ah weer wat geleerd over bodpaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:54 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Op een ander forum las ik de tip om bellen te blazen op de wc, ter ontspanning van de kringspieren. Ik heb het gevoel dat blazen je kringspier juist aanspant (bij mij wel), maar goed, je weet niet, misschien is het de gouden tip!
Welkom Lena! Gefeliciteerd met je verjaardag dame!
Nou hier is het eigenlijk nog steeds hetzelfde. Stipt half 11 slaapt ie. We hebben nu maar afgesproken dat ik de ene dag eerder ga slapen en mijn lief de andere.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:44 schreef _Bar_ het volgende:
voor de op de wc poepende peuters
![]()
Roy heeft vandaag voor het eerst in zijn handjes geklapt
Hoe is het met de naar bed gaan rituelen? werken de kindjes beetje mee ondertussen?
MeNicole wat hebben jullie ondertussen geprobeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |