Haha, zware dag gehad zeker?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
CorrectEigenlijk had ik verwacht dat deze te plaatsen waren op paintings in 1.8
[..]
Altijd maar weer terugkrabbelen met die irritante knaapjesvraag die je in elk topic stelt als ik weer eens reageer. Oppleuren snotneus.
[..]
Oudere mensen sterven er vaker aan. Hoewel het een westers probleem is, is het ook een 'luxe' probleem maar een ouderdomsziekte. Derhalve zal ik sneller hier aan overlijden dan jullie.
):quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:25 schreef RickoKun het volgende:
Derhalve zal ik sneller hier aan overlijden dan jullie.
BAAS, ik ken je nog van KLB met je bazen topics!quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
CorrectEigenlijk had ik verwacht dat deze te plaatsen waren op paintings in 1.8
Heej baas, binnekort weer een filmpje?quote:
Mannetjes zoals jou blijven maar reageren en zorgen ervoor dat het offtopic wordt. Loop niet zo de internetheld uit te hangen jong.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:27 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Haha, zware dag gehad zeker?
Maar wat doe je hier? Alleen maar afreageren op ons?
Ik jou niet, maar dat komt omdat ik dan dood ben, anders wel hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik inspiratie heb, denk dat als 1.8 er is ik wel iets maak. Heb 't nu alleen te druk met school.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:29 schreef MineraalWater het volgende:
Heej baas, binnekort weer een filmpje?
Zeg, wie begint hier nou altijd te zeuren dan?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mannetjes zoals jou blijven maar reageren en zorgen ervoor dat het offtopic wordt. Loop niet zo de internetheld uit te hangen jong.
[..]
Ik jou niet, maar dat komt omdat ik dan dood ben, anders wel hoor(en ja ik weet dat velen mij dat wel toewensen
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Dat zei ik dus een tijdje geleden over de tweet van jeb over 8 september good guess.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:51 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Die had ik gelezen ja, maar 'a good guess' betekend volgensmij niet dat ie dan komt. Het zal me verbazen als ie er dan al is. Ik denk nog een weekje uitstel die volgende week woensdag word gemeld.
Nou ja, Jeb heeft daarna gezegd dat ze nog veel moesten testen, en dat ze sowieso op vrijdagen geen updates releasen in verband met bugs & glitches. Dus ik gok zo dat we het volgende week pas krijgen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:36 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Dat zei ik dus een tijdje geleden over de tweet van jeb over 8 september good guess.
ik heb net toevallig RB opgezetquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:36 schreef MrEarcheese het volgende:
Dit topic gaat vanaf nu over Rebecca Black.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
ja dat is toch precies wat ik daar zegquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:39 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Nou ja, Jeb heeft daarna gezegd dat ze nog veel moesten testen, en dat ze sowieso op vrijdagen geen updates releasen in verband met bugs & glitches. Dus ik gok zo dat we het volgende week pas krijgen.
Helaas, maar ik kan wachten.
Oh.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:42 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
ja dat is toch precies wat ik daar zeg
Of ik lees onze posts heel slecht, of ik zei dat ongeveer een week geleden alquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:39 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik heb net toevallig RB opgezet
Ik heb die nieuwe van haar nog niet geluisterd, ga ik nu doen en daarna Human Giant kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke server is dat?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:58 schreef Jump het volgende:
Godver, juist goed verschotenIk kwam de goodies onder mijn mobtower halen toen vlak voor mijn neus een creeper naar beneden viel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:11 schreef MineraalWater het volgende:
Ik wou wat proberen, helaas kwam er wat anders uit dan verwacht....
NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat moet dit voorstellen?
NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dude wtf![]()
![]()
Winnaar KLB verkiezingen 2012.
WEET IK NIET, IK WAS MET BONES AAN HET SPELEN EN OPEENS WAS HET ZO!quote:
nee man laat maar staan, kan er wel om lach0nquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:20 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Sorry, moet ik hem verwijderen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
NSFWIk wil niet meer leven in deze wereld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:52 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik wil niet meer leven in deze wereld.
Ik ook niet, doe mij maar gewoon een wereld in de volledige MC versiequote:Op dinsdag 6 september 2011 20:52 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik wil niet meer leven in deze wereld.
Welke wereld om precies te zijn?quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:29 schreef AwesomeSauce het volgende:
Drumpie, kan je mischien een keer je wereld PM'en ?
Wil hem graag laten zien maar de school heeft minecraft geblockt, kan dus niet online.
java updaten?quote:Op woensdag 7 september 2011 00:43 schreef Peanutnootje het volgende:
Ik wil ook wel weer eens Minecraft op mijn laptop (Toshiba C660) spelen maar als ik MC opstart sluit hij automatisch en meteen af nadat ik heb ingelogt en krijg ik een .log file in mijn Minecraft.exe map. Met de naam: hs_err_pid<nummer>. Iemand die dit probleem ook heeft/had en dit opgelost heeft?
Ik heb al veel op internet gezocht maar ik heb niet veel kunnen vinden
Nee.quote:
ik had dit toen ik voor het eerst minecraft speelde. alle drivers van m'n computer up to date gebracht en toen was het opgelost. Als je een handig programmaatje zoekt om dat te doen moet je maar eens driver genius gaan kuiken.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:43 schreef Peanutnootje het volgende:
Ik wil ook wel weer eens Minecraft op mijn laptop (Toshiba C660) spelen maar als ik MC opstart sluit hij automatisch en meteen af nadat ik heb ingelogt en krijg ik een .log file in mijn Minecraft.exe map. Met de naam: hs_err_pid<nummer>. Iemand die dit probleem ook heeft/had en dit opgelost heeft?
Ik heb al veel op internet gezocht maar ik heb niet veel kunnen vinden
twitter:jeb_ twitterde op dinsdag 06-09-2011 om 18:34:30Looks grim to get a release out on 8th. We need more testing, one day is not enough. And we never release on fridays... I'll keep you posted reageer retweet
of misschien vrijdag al..quote:Op woensdag 7 september 2011 14:19 schreef MissionPhailed het volgende:
Wist ik, 't zal ergens volgende week worden wellicht.
yeah right. En al die secret friday updates dan?twitter:jeb_ twitterde op dinsdag 06-09-2011 om 18:34:30Looks grim to get a release out on 8th. We need more testing, one day is not enough. And we never release on fridays... I'll keep you posted reageer retweet
NBT.quote:
Er is nog nergens bevestigd dat het deze week komt, ze roept maar wat.quote:
oh.. en ik maar google'n op NBTquote:Op woensdag 7 september 2011 15:11 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Er is nog nergens bevestigd dat het deze week komt, ze roept maar wat.
quote:Op woensdag 7 september 2011 15:14 schreef gogosweden het volgende:
[..]
oh.. en ik maar google'n op NBT
Dat heeft bij mij ook niet gewerkt denk ik...quote:Op woensdag 7 september 2011 08:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik had dit toen ik voor het eerst minecraft speelde. alle drivers van m'n computer up to date gebracht en toen was het opgelost. Als je een handig programmaatje zoekt om dat te doen moet je maar eens driver genius gaan kuiken.
Ik hoop zo erg dat er dan toch een update komt deze week.twitter:jeb_ twitterde op woensdag 07-09-2011 om 16:17:26Notch has taken a break from the secret project to help me with 1.8, he's currently talking sarcastically to the monitor reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
quote:Op woensdag 7 september 2011 16:29 schreef MrEarcheese het volgende:
Ik hoop zo erg dat er dan toch een update komt deze week.twitter:jeb_ twitterde op woensdag 07-09-2011 om 16:17:26Notch has taken a break from the secret project to help me with 1.8, he's currently talking sarcastically to the monitor reageer retweet
wat zei ik?quote:Op woensdag 7 september 2011 14:29 schreef gogosweden het volgende:
[..]
of misschien vrijdag al..
omdatyeah right. En al die secret friday updates dan?twitter:jeb_ twitterde op dinsdag 06-09-2011 om 18:34:30Looks grim to get a release out on 8th. We need more testing, one day is not enough. And we never release on fridays... I'll keep you posted reageer retweet
Tevens is de trailer al uit. Niet dat dat veel zegt maar dat doe je niet als je nog een week moet testen..
Let's hope so!quote:
Over vijvers gesproken, ik mis serieus een goede vis-functie op Minecraft, dat met die hengel zuigt echt, vind ik. Ze moeten vissen zichtbaar maken in water eigenlijk zodat je goede plekjes kan vinden om te vissen, zou veel leuker zijn.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:50 schreef Flodder450 het volgende:
hij is bezig om een vijver te maken
en mijn pa kennende bouwt ie er meer en meer bij
Beetje een combi tussen deze 2 filmpjes zou wel cool zijn.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:57 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Let's hope so!
[..]
Over vijvers gesproken, ik mis serieus een goede vis-functie op Minecraft, dat met die hengel zuigt echt, vind ik. Ze moeten vissen zichtbaar maken in water eigenlijk zodat je goede plekjes kan vinden om te vissen, zou veel leuker zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
quote:Op woensdag 7 september 2011 17:19 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Beetje een combi tussen deze 2 filmpjes zou wel cool zijn.
Oh en dan deze tegenkomen.
Ja, dat 1e voorbeeldje is perfect, zo moeilijk is het ook niet eens te maken volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind die coral mod wel tof, nu we ook dieper water krijgen zou het wel tof zijn als ik een paar plekken koraal stond ofzo, perfect voor dyes.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
Die friday updates waren nog toen notch het in z'n eentje deed en er niet veel bugs gemaakt konden worden eigenlijk. Nu doen ze het niet meer omdat ze dan in het weekend moeten bugfixen.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:29 schreef gogosweden het volgende:
[..]
of misschien vrijdag al..
omdatyeah right. En al die secret friday updates dan?twitter:jeb_ twitterde op dinsdag 06-09-2011 om 18:34:30Looks grim to get a release out on 8th. We need more testing, one day is not enough. And we never release on fridays... I'll keep you posted reageer retweet
Tevens is de trailer al uit. Niet dat dat veel zegt maar dat doe je niet als je nog een week moet testen..
Je kunt overigens ook tweets posten op fok.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:20 schreef igottagun het volgende:
''The new "good guess" for a Beta 1.8 release date is 12th of September (this monday) =( *takes cover* #bodyguardwanted''
Logisch.
twitter:jeb_ twitterde op woensdag 07-09-2011 om 18:19:09The new "good guess" for a Beta 1.8 release date is 12th of September (this monday) =( *takes cover* #bodyguardwanted reageer retweet
jammer. Maandag spijbelen dusquote:Op woensdag 7 september 2011 18:23 schreef MrEarcheese het volgende:
inb4 shitstormtwitter:jeb_ twitterde op woensdag 07-09-2011 om 18:19:09The new "good guess" for a Beta 1.8 release date is 12th of September (this monday) =( *takes cover* #bodyguardwanted reageer retweet
dus? beter dan maandag.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:57 schreef igottagun het volgende:
Zodat ze de hele week kunnen besteden aan bugfixes? Ipv dat je vrijdag een brakke patch heb en het hele weekend gaat zeiken over bugs. Daarom.
zou erg zijn als hij niét kwam.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:58 schreef Ceees2 het volgende:
Komt hij eindelijk, gaan jullie nog zeiken.
Ik ben eigenlijk wel blij dat er nu tenminste een vaste datum is.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:58 schreef Ceees2 het volgende:
Komt hij eindelijk, gaan jullie nog zeiken.
Laten we realistisch blijven, na een week lang coden en stressen voor een deadline is het laatste wat je ze wil aandoen gaan bugfixen in het weekend..quote:
Zeggen ze waarschijnlijk om te laten denken dat hij bijna komt.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:08 schreef Mender het volgende:
Nouja "good guess" is niet echt een vaste datum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |