Hoax!quote:Op zondag 4 september 2011 21:16 schreef Razor21 het volgende:
George W. Bush vertelt zijn eigen verhaal en begint met het moment dat hij op 9 september 2001 aan het joggen was. Hierna brengt hij een bezoek aan een school. Tijdens het voorlezen krijgt George W. Bush voor het eerst te horen dat Amerika op dat moment wordt aangevallen.
Slordig foutje van me die datum.quote:
Vanaf z'n puberteit al.quote:Op zondag 4 september 2011 22:07 schreef Breekfast het volgende:
Blijkt dus dat hij een oorlog met Irak toen al in zijn hoofd had.
quote:Voor het eerst herleeft burgemeester Rudy Giuliani op televisie de dag dat zijn stad werd aangevallen. 11 september 2001 was een dag die de wereld voorgoed veranderde. Toen hij het slechte nieuws tijdens een vergadering om 8.00 uur 's ochtends te horen kreeg, had hij de keuze om het van veraf te coördineren of naar het centrum van New York te gaan. De beslissingen die hij zou maken in de komende 12 uur zouden tal van levens redden. Terwijl de wereld in shock meekeek, moest hij in actie komen. Omgeven door slachtoffers, chaos en verwoestingen, toonde hij voorbeeldige kwaliteiten van leiderschap. Burgemeester Giuliani gaf leiding aan reddingsmedewerkers, verzamelde zijn team en gaf hoop aan miljoenen mensen. In een stad ondergedompeld in rouw, stond één man sterk. Dit is zijn verhaal.
Die heb ik een paar weken geleden toevallig al gezien is zeker de moeite waard.quote:Op maandag 5 september 2011 12:15 schreef Darklight het volgende:
Vanavond het volgende deel
GIULIANI: COMMANDING 9/11
[..]
Vanavond vertelt de burgemeester van New York zijn verhaal.quote:Op maandag 5 september 2011 12:55 schreef Five_Horizons het volgende:
Om 21:00 (als toevoeging)
Ik heb het gisteren gemist, helaas. Even zoeken of het deze week nog eens komt.
Ik ook. Zeker de moeite waard. Een betere documentaire dan die van Bush.quote:Op maandag 5 september 2011 12:51 schreef pietjansma het volgende:
[..]
Die heb ik een paar weken geleden toevallig al gezien is zeker de moeite waard.
Dit dusquote:Op maandag 5 september 2011 19:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Mooie docu was dat met Bush. Het lijkt zo makkelijk om hem aan te vallen op zijn beslissingen. Maar doe het maar eens. Op 9/11 de grote man zijn. Beslissingen moeten nemen die de wereld zullen veranderen.
Hij is echt niet de enige die denkt. Hij had een heel team met knappe koppen.quote:Op maandag 5 september 2011 19:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Mooie docu was dat met Bush. Het lijkt zo makkelijk om hem aan te vallen op zijn beslissingen. Maar doe het maar eens. Op 9/11 de grote man zijn. Beslissingen moeten nemen die de wereld zullen veranderen.
Het was dan ook geen grote man maar een zielig klein twijfelend jongetje dat 7 minuten doorging met luisteren naar 'my little pet goat" terwijl zijn land werd aangevallen. En van de beslissingen die de wereld zouden veranderen heeft hij ook een potje gemaakt.quote:Op maandag 5 september 2011 19:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, stond er ook een beetje van te kijken.quote:Op donderdag 8 september 2011 10:34 schreef Razor21 het volgende:
Klopt het dat inside plotseling werd afgekapt gisteravond? Had het opgenomen....waren nog bezig en toen kwam meteen de aftiteling.
Wat zuur als je zo door het leven moet gaan met zoveel haat.quote:Op donderdag 8 september 2011 08:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het was dan ook geen grote man maar een zielig klein twijfelend jongetje dat 7 minuten doorging met luisteren naar 'my little pet goat" terwijl zijn land werd aangevallen. En van de beslissingen die de wereld zouden veranderen heeft hij ook een potje gemaakt.
Ik vind het wel grappig om de rechtstreeks betrokkenen door hun tanden te zien liegen. Maar anderzijds zie je bij bijna al die docu's en met name die van NGC hoe leugens na verloop van tijd feiten zijn geworden die als vaststaan worden aangenomen.
Ga ik nu even een stuk kijken. Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:33 schreef penny-wise het volgende:
Uitzending van gisteravond op ned2 was ook indrukwekkend, met beelden die ik nog niet eerder had gezien...
Wat voor verhaal dan? Toch niet over die complot dingen?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:34 schreef hexje het volgende:
Iemand nog belangstelling voor mijn 9/11 verhaal?
http://www.spingola.com/jules_naudet.htmquote:
Mee eensquote:Op donderdag 8 september 2011 08:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het was dan ook geen grote man maar een zielig klein twijfelend jongetje dat 7 minuten doorging met luisteren naar 'my little pet goat" terwijl zijn land werd aangevallen. En van de beslissingen die de wereld zouden veranderen heeft hij ook een potje gemaakt.
Ik vind het wel grappig om de rechtstreeks betrokkenen door hun tanden te zien liegen. Maar anderzijds zie je bij bijna al die docu's en met name die van NGC hoe leugens na verloop van tijd feiten zijn geworden die als vaststaan worden aangenomen.
Nee dat gaan we niet lezen, daarvoor ga je maar naar BNW...quote:Op donderdag 8 september 2011 21:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
http://www.spingola.com/jules_naudet.htm
Ga dat maar eens lezen. Die Naudet docu was een staged Hollywood productie.
Nu beken je in ieder geval kleur.quote:
Door gewoonweg met een kritische blik te kijken naar die Naudet docu moet je toch wel in staat kunnen zijn om fictie van realiteit te kunnen onderscheiden.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:23 schreef Hawkeye het volgende:
[..]
Nee dat gaan we niet lezen, daarvoor ga je maar naar BNW...
Nu op Nat Geo.
http://www.tvgids.nl/programma/11493095/23%3A00My_9/_11/
ook erg interessant!
quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:10 schreef huhggh het volgende:
[..]
Nu beken je in ieder geval kleur.
Ontopic:
Aardige documentaire.
Het geeft een feitelijk relaas van waar Bush Jr. die dag zoal mee geconfronteerd werd en wat hem bezig hield.
Wauw, wat een inhoudelijk tegenargument......of wat het ook moest voorstellen.quote:
Het is Bush' exemplaar van My Little Pet Goat waarin hij in die 7 minuten dat hij wist dat het land werd aangevallen aantekeningen heeft gemaakt over zijn aanpak. Je moet niet denken dat hij daar zomaar besluiteloos zat te wezen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:25 schreef huhggh het volgende:
[..]
Wauw, wat een inhoudelijk tegenargument......of wat het ook moest voorstellen.![]()
Leer ten eerste eens een afbeelding correct in te voegen, aangezien er nu helemaal geen afbeelding te zien is.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is Bush' exemplaar van My Little Pet Goat waarin hij in die 7 minuten dat hij wist dat het land werd aangevallen aantekeningen heeft gemaakt over zijn aanpak. Je moet niet denken dat hij daar zomaar besluiteloos zat te wezen.
Bij mij wel hoor.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:18 schreef huhggh het volgende:
[..]
Leer ten eerste eens een afbeelding correct in te voegen, aangezien er nu helemaal geen afbeelding te zien is.
Ik heb me kostelijk vermaakt met 9/11 en de nasleep, de afgang van Bush en zijn maatjes en het feit dat de VS dankzij die schurken ernstig is verzwakt en daarvan nooit meer volledig zal herstellen. Ik denk dat de mensen die zo achterlijk waren om Bush een goeie te vinden aanzienlijk zuurder het nieuws volgen.quote:Maar mijn punten blijven staan:
Je hebt geen inhoudelijke argumenten en laat je voornamelijk kennen door je hatelijke en zure houding.
Gelukkig dat niet iedereen zo naar door het leven gaat als jij.
Zo vol met haat.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Bij mij wel hoor.
[..]
Ik heb me kostelijk vermaakt met 9/11 en de nasleep, de afgang van Bush en zijn maatjes en het feit dat de VS dankzij die schurken ernstig is verzwakt en daarvan nooit meer volledig zal herstellen. Ik denk dat de mensen die zo achterlijk waren om Bush een goeie te vinden aanzienlijk zuurder het nieuws volgen.
Is dit de linkse dwang om altijd maar het laatste woord te willen hebben?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |