Dit dusquote:Op maandag 5 september 2011 19:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Mooie docu was dat met Bush. Het lijkt zo makkelijk om hem aan te vallen op zijn beslissingen. Maar doe het maar eens. Op 9/11 de grote man zijn. Beslissingen moeten nemen die de wereld zullen veranderen.
Hij is echt niet de enige die denkt. Hij had een heel team met knappe koppen.quote:Op maandag 5 september 2011 19:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Mooie docu was dat met Bush. Het lijkt zo makkelijk om hem aan te vallen op zijn beslissingen. Maar doe het maar eens. Op 9/11 de grote man zijn. Beslissingen moeten nemen die de wereld zullen veranderen.
Het was dan ook geen grote man maar een zielig klein twijfelend jongetje dat 7 minuten doorging met luisteren naar 'my little pet goat" terwijl zijn land werd aangevallen. En van de beslissingen die de wereld zouden veranderen heeft hij ook een potje gemaakt.quote:Op maandag 5 september 2011 19:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, stond er ook een beetje van te kijken.quote:Op donderdag 8 september 2011 10:34 schreef Razor21 het volgende:
Klopt het dat inside plotseling werd afgekapt gisteravond? Had het opgenomen....waren nog bezig en toen kwam meteen de aftiteling.
Wat zuur als je zo door het leven moet gaan met zoveel haat.quote:Op donderdag 8 september 2011 08:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het was dan ook geen grote man maar een zielig klein twijfelend jongetje dat 7 minuten doorging met luisteren naar 'my little pet goat" terwijl zijn land werd aangevallen. En van de beslissingen die de wereld zouden veranderen heeft hij ook een potje gemaakt.
Ik vind het wel grappig om de rechtstreeks betrokkenen door hun tanden te zien liegen. Maar anderzijds zie je bij bijna al die docu's en met name die van NGC hoe leugens na verloop van tijd feiten zijn geworden die als vaststaan worden aangenomen.
Ga ik nu even een stuk kijken. Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:33 schreef penny-wise het volgende:
Uitzending van gisteravond op ned2 was ook indrukwekkend, met beelden die ik nog niet eerder had gezien...
Wat voor verhaal dan? Toch niet over die complot dingen?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:34 schreef hexje het volgende:
Iemand nog belangstelling voor mijn 9/11 verhaal?
http://www.spingola.com/jules_naudet.htmquote:
Mee eensquote:Op donderdag 8 september 2011 08:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het was dan ook geen grote man maar een zielig klein twijfelend jongetje dat 7 minuten doorging met luisteren naar 'my little pet goat" terwijl zijn land werd aangevallen. En van de beslissingen die de wereld zouden veranderen heeft hij ook een potje gemaakt.
Ik vind het wel grappig om de rechtstreeks betrokkenen door hun tanden te zien liegen. Maar anderzijds zie je bij bijna al die docu's en met name die van NGC hoe leugens na verloop van tijd feiten zijn geworden die als vaststaan worden aangenomen.
Nee dat gaan we niet lezen, daarvoor ga je maar naar BNW...quote:Op donderdag 8 september 2011 21:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
http://www.spingola.com/jules_naudet.htm
Ga dat maar eens lezen. Die Naudet docu was een staged Hollywood productie.
Nu beken je in ieder geval kleur.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |