abonnement Unibet Coolblue
pi_101559493
hij was dicht...ik ga effe kijken naar een detailfoto van het nieuwe bed van Driekus.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_101559553
Oeh Meimeltje, dat Ikea bed dat jij in je laatste link link liet zien vind ik geweldig voor Wolf! Ideaal en leuk met die lades
Maar afwijkende maten, bedoel je dat er dan geen gewone hoeslakens om de matrassen passen?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 4 september 2011 @ 17:25:48 #3
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_101559574
Ja ik was gelijk even lange haren aan het invlechten dus kon zo snel geen nieuwe openen :P
  zondag 4 september 2011 @ 17:26:33 #4
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_101559605
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 17:25 schreef Poppejans het volgende:
Oeh Meimeltje, dat Ikea bed dat jij in je laatste link link liet zien vind ik geweldig voor Wolf! Ideaal en leuk met die lades
Maar afwijkende maten, bedoel je dat er dan geen gewone hoeslakens om de matrassen passen?
Zusje heeft hem in het zwart/bruin en past gewoon. (je kan er ook nog een 2persoons van maken)
pi_101559813
Het was zo


en nu wordt het zo



en een detail met takkie




We hebben nu onderaan het bed een plank eruit gehaald, die gaan we ook nog even grijs schilderen, is toch mooier. Verder komt er nog een nieuw kapstokje en moet de boel even goed opgeruimd worden. Maar goed, hij kan er nu slapen en daar ging het om.

Oe en ik ben jaloers op jullie opgeruimde kasten. Hier liggen de sokken van de jongens in een mandje en de rest gewoon op stapeltjes in de laden. Dat is lang niet zo netjes.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_101560034
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 17:26 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Zusje heeft hem in het zwart/bruin en past gewoon. (je kan er ook nog een 2persoons van maken)
Thanks!!
Dikke kans dat het dit bedje gaat worden hier (als hij twee is)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_101561792
Vandaag verf gekocht voor Ambers kamer: paars en paars :)

Als we het stapelbed hebben gaat Ambers Minnenbed eruit..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_101562621
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 16:37 schreef klumsy het volgende:
Ons kamertje begint ook steeds meer te lijken op wat we willen...
er moet nog wel een hoop aan de aankleding gedaan worden
Heb inmiddels al paarse dekentjes besteld, gordijnenstof is ook besteld en heb paarse opbergmanden voor in de vakkenkast O+

[ afbeelding ]
Mooi zeg!
Die commode ook! waar heb je die vandaan?

moet over een tijd 1 zien te vinden die 110cm hoog is (of iets hoger)
pi_101562658
Mooi hoor klumsy O+

Meimeltje, had jij het nog online besteld, dat bed? en zo ja, waar?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_101564138
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 19:16 schreef miss_sly het volgende:

Meimeltje, had jij het nog online besteld, dat bed? en zo ja, waar?
Ik heb hm nog niet besteld. Als morgen z'n autobed is opgehaald dan bestel ik z'n nieuwe bed. Waarschijnlijk hier: https://www.cocoonwonen.nl/product/vtwonen-bedbank-/63
We kunnen het bed daar ophalen, scheelt weer verzendkosten en een vaste dag er thuis voor moeten blijven. Ook is hij daar inclusief lattenbodem en dat is op de meeste sites niet zo. De goedkoopste die ik gevonden had was 279 volgens mij, maar dan kreeg je er nog verzendkosten bij, dus alles komt zowat op hetzelfde uit. Bij de Wehkamp hebben ze hm ook, maar daar komen veel verzendkosten bij en daar is hij dus zonder lattenbodem.
Had jij nog een andere site?
  Moderator zondag 4 september 2011 @ 20:04:13 #11
5428 crew  miss_sly
pi_101564685
Nee, nog niet. Ik zie dat ophalen voor ons daar niet echt een optie is. Dan zijn we heel veel tijd en geld kwijt vanuit Amsterdam, kunnen we het beter voor laten bezorgen.
Geen idee wat de bezorgkosten zijn, weet jij dat toevallig?

Het bed is wel perfect: heeft als enige precies de juiste hoogte tot onder het raam. Is ervoor gemaakt dus.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_101564863
Daar zijn de bezorgkosten 25,-, dus dan zou ik het via een andere site doen waar het bed maar 29 is (en dan heb je meestal rond de 20,- verzendkosten...maar dna moet je dus even opletten of er wel of niet een lattenbodem bij zit).
De Wehkamp heeft trouwens ook regelmatig 10% of 15%korting op 'wonen' (en dus op het bed), maar verzendkosten zijn dan geloof ik wel 29,95.

Als er in onze auto 2 hadden gepast konden we het wel bij bezorgen haha. Het is voor ons ook totaal niet in de buurt, volgens mij 130 km hier vandaan, maar leaseauto scheelt natuurlijk.

http://www.basiclabel.nl/612/vtwonen-junior-bedbank.html (zonder lattenbodem)
http://www.hippetantes.nl/bedbank-vt-wonen.html (geen verzendkosten, zonder lattenbodem)

Het maakt niet zoveel uit waar je het besteld denk ik, volgens mij is het een vrij vaste verkoopprijs.

Zie net dat die eerste site (cocoonwonen) niet in het Noorden ophalen is wat ik dacht, maar in het Zuiden (ook 124 km). 'Gelukkig' werkt mn man op het moment in Veghel, dus kan mooi een keertje na z'n werk een bed ophalen. Hij zegt zelf 'gewoon nu bestellen', dus dat doe ik dan maar he :P

[ Bericht 10% gewijzigd door Meimeltje op 04-09-2011 20:30:32 ]
pi_101567212
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 19:15 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Mooi zeg!
Die commode ook! waar heb je die vandaan?

moet over een tijd 1 zien te vinden die 110cm hoog is (of iets hoger)
Commode hebben we gehad van familie, hun dochter is inmiddels al 4 en hij stond in de weg...
Zou wel eens kunnen vragen waar ze hem toendertijd gekocht hebben, kan zo in ieder geval geen merk ontdekken
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  Moderator zondag 4 september 2011 @ 20:57:36 #14
5428 crew  miss_sly
pi_101567654
Die eerste site heeft een levertijd van 9 weken :o

Ik ben zo slecht in beslissen :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_101568281
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 20:57 schreef miss_sly het volgende:
Die eerste site heeft een levertijd van 9 weken :o

Ik ben zo slecht in beslissen :')
Ja dat zag ik ook! En nog een andere site in wk 44.
Ik heb hm nu bij cocoonwonen besteld, daar stond 4 dagen levertijd bij. Even afwachten of dat ook klopt...
Heb je geen kortingscode van de Wehkamp? (ik heb de mijne toevallig vandaag al gebruikt voor wat anders).
Wanneer wil je over naar een ander bed?
pi_101568329
Vergeleken met de kamertjes die ik hierboven zie hebben wij best een steriele kamer tot nog toe :') Maar daar houden wij nu eenmaal van :) Dus ook even showen:













Het zijn grote foto's. Slimme users hebben ingesteld dat grote foto's de layout niet vern**ken. Mocht het een probleem zijn geef een seintje, dan haal ik ze er weer af :)
pi_101568395
wat een super leuk kamertje Nirak! O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_101568473
Nirak, ik vind hm helemaal super!! Ook helemaal mijn stijl zo steriel :P
Er komt vanzelf nog wel iets bij, misschien leuke knuffel op de kast ofzo ;)
  Moderator zondag 4 september 2011 @ 21:10:19 #19
5428 crew  miss_sly
pi_101568505
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:06 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Ja dat zag ik ook! En nog een andere site in wk 44.
Ik heb hm nu bij cocoonwonen besteld, daar stond 4 dagen levertijd bij. Even afwachten of dat ook klopt...
Heb je geen kortingscode van de Wehkamp? (ik heb de mijne toevallig vandaag al gebruikt voor wat anders).
Wanneer wil je over naar een ander bed?
Over naar een ander bed zo gauw we een nieuwe hebben, maar sowieso wel redelijk binnenkort. Ledikant moet naar mijn collega en zijn vrouw is volgens mij half/eind oktober uitgerekend, dus kan me voorstellen dat ze niet te lang meer willen wachten.

Ik heb geen kortingscodes, ben (nog) niet zo'n online besteller, maar begin er wel het gemak van in te zien :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zondag 4 september 2011 @ 21:11:01 #20
5428 crew  miss_sly
pi_101568543
Heel leuk kamertje, Nirak O+ Ik hou ook wel van wat rustiger en ik vind die dierenkoppies heel leuk!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 4 september 2011 @ 21:16:49 #21
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_101568858
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:09 schreef Meimeltje het volgende:
Nirak, ik vind hm helemaal super!! Ook helemaal mijn stijl zo steriel :P
Er komt vanzelf nog wel iets bij, misschien leuke knuffel op de kast ofzo ;)
Zie het plofschaap op het plankje op foto 1 en 3 *)

We hebben deze ook


O+

Maar een knuffel op de hoge kast, die naar beneden hangt is ook een goed idee!
Trotse mamma :)
  zondag 4 september 2011 @ 21:17:04 #22
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_101568874
laatste oops
Trotse mamma :)
  zondag 4 september 2011 @ 21:17:16 #23
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_101568884
woops
Trotse mamma :)
  zondag 4 september 2011 @ 21:17:38 #24
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_101568910
oops

Duidelijk lang geleden dat ik gefokt heb :')
Trotse mamma :)
pi_101569028
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:16 schreef Faithz het volgende:

[..]

Zie het plofschaap op het plankje op foto 1 en 3 *)

We hebben deze ook
[ afbeelding ]

O+

Maar een knuffel op de hoge kast, die naar beneden hangt is ook een goed idee!
Die hadden wij ook, maar hing aan de box :P Toevallig vorige week aan een zwangere collega gegeven die ook een limegroene kamer heeft.
pi_101569232
Dat staat al heel anders zo met een groter bed, mefke. Leuk! Het lijkt me best een lastige kamer om in te richten. Heb je een overzichtsfoto van hoe het nu is?

Nirak, mooie basis! Ik vind de donkere wand met de groene schilderijtjes leuk. Het kamertje schreeuwt inderdaad wel om wat meer aankleding, in ieder geval tegen de witte wand. Ga je het badderen ook in het kamertje zelf doen? En zou je er niet een stoel neer willen zetten?

wickie, ik vind het kamertje geweldig! Vooral dat kastje boven de commode is een handig idee, veel slimmer dan een plankje eigenlijk.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_101569347
Mooi kamertje Nirak! En qua steriel... Ik doe met je mee hoor!

Tess d'r kamer heeft een minimorfose gehad..

van dit:



naar dit:

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_101571175
Gelijk een heel verschil zo'n vloerkleur Vicky! Het oogt veel ruimtelijker! Goede metamorfose dus!
pi_101571359
Ik vond die lampenbolletjesslinger die hier ooit gepost werd een erg leuk idee. Die gaan we dus ook voor Kyllian z'n kamer gebruiken en misschien ook voor de woonkamer.
http://cottonballlights.com/
pi_101577745
Mefke, wat een ander gezicht zeg met zo'n groot bed!

Miss en Meimel, ik vind dat Vtwonen bed echt superleuk! Mette blijft voorlopig nog een hele tijd in haar ledikantje, maar dat bed zou ik een mooie optie vinden ook voor hier.

Nirak, nog een beetje kaal, maar mooi kamertje. Vind die donkere kleur erg mooi.

quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:23 schreef Claudia_x het volgende:
wickie, ik vind het kamertje geweldig! Vooral dat kastje boven de commode is een handig idee, veel slimmer dan een plankje eigenlijk.
Dat kastje is echt heerlijk, alles kan erin, nu ook gewoon nog met Mette's luiers erbij. Een plankje wordt bij mij altijd erg snel een rommeltje en dat afstoffen.... Mijn moeder zegt altijd 'Moet allemaal afgestoft worden', en daar heeft ze heel erg gelijk in. Dus ik houd van dichte kastjes als er veel kleine dingen in liggen en voor opslag :) Puur het gemak.

Behangen is R. niet gelukt.. Het ging weer fout -O-
We hebben besloten het gewoon wit te verven en leuke wolkjes of stippen te knippen van het behang en dat erin te plakken.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  zondag 4 september 2011 @ 23:53:21 #31
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_101577888
Wat is er mislukt dan met behangen? misschien kunnen we tips geven :D
Mijn paps doet het altijd en echt super strak en goed.
pi_101579764
Mijn lief is een niet een ster in behangen, dat is probleem 1.
Het is in een kast in een scheef huis, dus niks recht. En tot aan de vloer, zonder plint. Alles móet superstrak zijn dus.
En niet het geduld rustig te blijven als alles fout gaat.

Het was de derde poging inmiddels, ikkan het niet meer aanzien zijn frustratie, zo zielig. En zelf doen gaat me ook echt niet lukken..

En het ziet er zo simpel uit...
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_101582085
Vicky, wat maken die kleine dingetjes een verschil he! Mooi vind ik het O+

wickie, wat rot dat het behangen niet goed lukt. pfff, ik weet niet of ik het zo vaak opnieuw zou proberen, knap hoor van hem!

Ik had vannacht een ingeving. Ik ga straks als Senna wakker is ( :o) nog een keer goed meten, en als het klopt zoals ik de maten in gedachten heb, ga ik het VTwonen bed bestellen. Grote voordeel is dat het qua hoogte dan dus precies past en qua breedte ook! Dus ik hoef dan ook geen radiatorombouw in elkaar te knutselen :+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_101582259
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:23 schreef Claudia_x het volgende:
Nirak, mooie basis! Ik vind de donkere wand met de groene schilderijtjes leuk. Het kamertje schreeuwt inderdaad wel om wat meer aankleding, in ieder geval tegen de witte wand. Ga je het badderen ook in het kamertje zelf doen? En zou je er niet een stoel neer willen zetten?
wederhelft hier

Geloof mij maar dat het opgeruimde van dit kamertje van korte duur is :')

Maarr: er komen nog gordijnen, deze zijn nog in de maak (plaatsen tzt wel een update foto), dat muziekdraakje komt er nog bij en zo nog wel wat meer prullaria. Dat dient zich vanzelf aan.

Badje gaat tzt richting badkamer maar dat is nu nog niet handig :)

We hebben een stoel neergezet in de hoek waar nu het badje staat, dit vonden we beide een beetje te vol aandoen. Maar ik denk dat dit de eerste maanden met borstvoeding misschien toch wel prettig is.
Trotse mamma :)
pi_101582265
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:24 schreef Vicky het volgende:
Mooi kamertje Nirak! En qua steriel... Ik doe met je mee hoor!

Tess d'r kamer heeft een minimorfose gehad..

van dit:

[ afbeelding ]

naar dit:

[ afbeelding ]
Die lichte vloer doet heel veel met dit kamertje! Mooi hoor!
Trotse mamma :)
pi_101582495
Oh mooie kamertjes allemaal.

Klumsy, die van jou vind ik echt super! Paars O+ O+ Wat zijn jullie al ver!!!! Bij ons is het echt nog een kale ruimte waarvan 1 muur nog in de verf moet en de overtallige verf nog van de vloer af moet..... Maar eind van de maand komen de meubels dus dan zal het ook wel ergens op gaan lijken.
  maandag 5 september 2011 @ 12:22:55 #37
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_101587440
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2011 00:44 schreef wickie het volgende:
Mijn lief is een niet een ster in behangen, dat is probleem 1.
Het is in een kast in een scheef huis, dus niks recht. En tot aan de vloer, zonder plint. Alles móet superstrak zijn dus.
En niet het geduld rustig te blijven als alles fout gaat.

Het was de derde poging inmiddels, ikkan het niet meer aanzien zijn frustratie, zo zielig. En zelf doen gaat me ook echt niet lukken..

En het ziet er zo simpel uit...
O! dat is wel vervelend. paps had maar 1 tip, geen idee wat voor behang jullie hadden maar past to the wall is wel een stuk makkelijker strak te behangen dan banen smeren.
pi_101588445
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 08:29 schreef Kyara het volgende:
Oh mooie kamertjes allemaal.

Klumsy, die van jou vind ik echt super! Paars O+ O+ Wat zijn jullie al ver!!!! Bij ons is het echt nog een kale ruimte waarvan 1 muur nog in de verf moet en de overtallige verf nog van de vloer af moet..... Maar eind van de maand komen de meubels dus dan zal het ook wel ergens op gaan lijken.
Ja wij zijn al wel ver, maar wilde ook graag helpen met dingetjes te doen
en aangezien m'n buik zo hard aan het groeien is en ik ook steeds meer lichamelijke klachten krijg, wilde ik maar zo snel mogelijk de "zware" klussen gedaan hebben... ( nouja m'n vriend heeft het meeste gedaan, maar heb wel geholpen )

En inderdaad Paars O+ O+ O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_101591166
Ja, dat kan ik me ook voorstellen. Met 2 wordt de zwangerschap toch snel zwaar en kun je ook weer minder. Moet zeggen dat ik er nu wel naar uit kijk dat straks alle meubeltjes staan. NU nog een goede kleur turquoise vinden voor op de muur.
pi_101592005
Meimeltje, had jij de bedbank nou al besteld?

Ik heb net gemaild met die ene website, maar daar is hij ook pas weer in week 44 leverbaar -O-
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 5 september 2011 @ 15:31:19 #41
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_101592869
Dat is lang... bijna 2 maanden wachten :{
pi_101593031
Vooral omdat het ledikant eerder weg moet, omdat de vrouw van mijn collega eerder is uitgerekend.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_101593160
Dat duurt zeker even, nu opzoek naar een logeerbed ;)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 5 september 2011 @ 15:42:00 #44
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_101593195
hmm, ik zou gewoon tijdelijk matras op de grond.. maar of dat zo'n goed idee is met een 2? jarige. (weet niet precies hoe oud ze is :P)
pi_101593309
2 dus inderdaad. Op zich kan het misschien wel, kan ze ook leren dat ze in een bed zonder zijkanten slaapt zonder erg diep te vallen :P

Het heeft niet de voorkeur, maar goed...ik surf nog even verder en denk nog even verder.
Zul je altijd zien: als mien-twijfelkont eindelijk een beslissing neemt, is het tijdelijk niet uitvoerbaar :') Is niet de eerste keer :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_101593374
heb je niet een opklapbed ergens staan? zodat ze daar tijdelijk op kan slapen?
En om nu de slaapbank jullie kant op te verhuizen voor tijdelijk is ook zo wat :7
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_101593418
Wij hebben niet echt ruimte over om een logeerbed te hebben :P
Schaap zei al: nou dan slaapt ze toch 9 weken bij ons, maar dat lijkt me ook neit helemaal de bedoeling :+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 5 september 2011 @ 15:49:18 #48
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_101593441
Gewoon matras op de grond dus :P
pi_101593601
We kijken even verder naar andere (misschien duurdere, maar wel ook erg leuke) opties :P

Ik wil eigenlijk NU een ander bed :P Ik ben zo ver, eindelijk, dus.... :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 5 september 2011 @ 15:59:42 #50
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_101593792
Kijk bij Jorg steigerhout, die heeft leuke! of Loods5, zit ook eentje in de buurt bij A'dam geloof ik.
pi_101598676
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 14:57 schreef miss_sly het volgende:
Meimeltje, had jij de bedbank nou al besteld?

Ik heb net gemaild met die ene website, maar daar is hij ook pas weer in week 44 leverbaar -O-
Ja jammer he....
Hier dus ook een mailtje van ze ontvangen. Zaterdag was het laatste bed weggegaan zei ze.
Ik ga vanavond nog even zoeken, maar volgens haar zijn ze overal pas weer in week 44 leverbaar, nieuwe productie. Als het een verbetering van het product is wil ik ook eigenlijk wel het nieuwe model ;)
Wel balen dat je afhankelijk bent van je collega....
Bij de Wehkamp staat er nog wel 'direct leverbaar' trouwens.
pi_101601870
Ik vergat Wehkamp telkens...heb hem er nu in bestelling staan met levering as donderdag :o
Ben reuzebenieuwd of ik morgen een mailtje krijg dat dat bij nader inzien niet gaat :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_101603794
Ik ben ook benieuwd Miss! Hier op zich met Wehkamp wel de ervaring dat alles op voorraad is als het er staat. Misschien hadden ze groot ingekocht ;)
pi_101605028
Ik vind het best. Vraag me alleen af of ze tot boven bzorgen, dus ik zal ze morgen even bellen om dat na te vragen. Ik ben donderdag alleen met Senna, dus zou fijn zijn als ze het boven brengen; anders maak ik een andere bezorgafspraak.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_101605372
Ik denk niet dat ze dat doen of je moet gewoon een lieve bezorger hebben ;) Is er geen buurman/vrouw die even kan helpen? Ik laat zoiets altijd in de gang of in het halletje zetten.

Ik heb nu ook de neiging om het bij de Wehkamp te bestellen, maar op zich hebben we hier geen haast met het bed en ik heb gisteren al een andere bestelling gedaan bij de Wehkamp. Ik wacht het nog even af en zie dan wel waar we het bed bestellen, ga er nu vanuit dat het overal de eerste week van nov weer leverbaar is.
pi_101605591
Volgens de bevestigingsmail die ik net binnenkrijg, zet de bezorger het ergens in het huis op een handige plek. Ik hoop het, maar ik zal ze even bellen. Geen buurman of buurvrouw die even kan helpen. Iedereen werken, behalve mijn onderbuurvrouw die bijna 40 weken zwanger is :D

Tja, ach, wachten is hier niet echt een optie en de alternatieven die we hadden bekeken zouden allemaal duurder zijn. En dit bed past gewoon perfect, en dat telt ook.

Als het idd donderdag bezorgd wordt, gaan we denk ik zaterdag aan de slag. Kast en ledikant weg, nieuwe kast uit de loods ophalen en alles in elkaar zetten. Spannend!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_101606256
Leuk en spannend!! En natuurlijk foto's maken van de veranderingen he :P

Ik ga zo ook weer even verder in Kyllian z'n toekomstige kamer. De zolderverdieping is nog lang niet klaar, maar Kyllian z'n kamer daar schiet nu aardig op. Ga zo wat luikjes schilderen. Gisteravond hebben we al een muursticker opgehangen (een naamsticker), was te nieuwsgierig hoe dat zou staan :P

Voor Dyon z'n kamer (wat nu nog Kyllian z'n kamer is) weet ik nog niet wat ik wil.
Ik had eerst dit behang in gedachten: http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/behang/full14348734.jpg
Maar ik weet niet of behang wel zo handig is en eigenlijk vind ik een muursticker ook wel erg leuk. Moet dus nog een thema/ kleur voor z'n kamer bedenken.
pi_101606646
Ik vind het wel mooi, dat behang :Y

Ik weet wel wat ik ongeveer wil doen, maar we gaan eerst maar eens de grote stukken (kast en bed) neerzetten, en dan verder aankleden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_101607473
Dames, (Wickie!) nog bedankt voor alle indeelfoto's (van jullie kasten) Nu weet ik een beetje wat ik nodig heb. Goh dit topic gaat ook al zo snel, gaat nu alweer over behang, net nog over bedden. :D
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_101610377
Leuk, een nieuw bed voor Senna! O+

Ko zijn bed op de tuin is bijna af. De la moet nog. Maar hij slaapt er heerlijk in. Is echt blij met zijn 'grote' bed. Gewoon ledikant maat, maar blijkbaar oogt het groot voor hem.
Ik ben er trots op, het klopt niet perfect, maar het past gewoon bij de tuin. O+


Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_101610465
Super, oeke! Wauw. Waar staat dat bed?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_101610504
Geweldig bed, oeke O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 5 september 2011 @ 21:47:19 #63
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_101610594
waarom zou ruitjes behang die handig zijn Meim?
pi_101610596
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
Super, oeke! Wauw. Waar staat dat bed?
In ons gezamenlijke slaapkamertje. Naast de muur van de badkamer. En onder het raam. Ons bed staat er ongeveer anderhalve meter vandaan onder het andere raam.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_101611691
wat een tof bed oeke O+
heb je polle's hoekie gezien?
pi_101613264
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 22:04 schreef Kleurdoos het volgende:
wat een tof bed oeke O+
heb je polle's hoekie gezien?
Oh nee! :D
Ik dacht dat ik al heel ver teruggelezen was, maar hier geloof ik niet. Ik ga even zoeken.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_101613487
ik zoek m wel O+
pi_101613842
Haha, ik had hem al gevonden! O+
Wat een mooi hoekje! Een herfstkindje krijg je. O+
Heel mooi geworden. Ik vind dat appeltjeslakentje erg fijn erbij, zo'n ander kleurdetail. :Y
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_101614114
juhp, gemaakt uit Elin's jurkje :+
er zijn nu ook lampionnetjes bij en ben bezig met knuffeltjes maken voor t muziekmobiel (muziekdoos is iig al af, een appelboom)


enne waar moet spruitje nummer 2 van jullie slapen? :+
pi_101615004
Ah, daar herkende ik het van. Een veel betere besteding van dat stofje. :D

Ehm, ja. Dat wordt nog wat. Ik denk heel ouderwets in een mand op een plank boven ons voeteneind. :o
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_101615535
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 22:52 schreef oeke het volgende:
Ah, daar herkende ik het van. Een veel betere besteding van dat stofje. :D

Ehm, ja. Dat wordt nog wat. Ik denk heel ouderwets in een mand op een plank boven ons voeteneind. :o
juhp, sowieso omdat ik m 2 maten te klein had gekocht :+
enne, wij hebben voorlopig dus een hoek op elins kamer (simpel wit met mint) en en hoek bij ons en als we gaan verhuizen wordt zijn kamer zo ontzettend kickass.

maar idd, maak een stapelcrib jonguh <3
pi_101615624


kan Ko met zijn tengeltjes niet bij de kleine en ruimte besparen!
pi_101615850
:o grapje zeker? }:|
Nouja, zolang het nog een klein ding is, slaapt het bij ons denk ik. We hebben een groot bed, er past geen co-sleeper naast, maar daar verzin ik wel wat op.
Ik ben erg goed in: we dan leeft wie dan zorgt. Het komt wel goed. ;)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_101616199
maar er kan ook een konijn bij ;(?
pi_101617128
Oooooh Oeke je bed!! wauw O+ O+ geweldig!! En het past enorm goed bij het huisje <3 wat gaaf. Heel leuk <3
En het oogt lekker knus zo met die klamboe en doordat het een ledikantmaat is. Wel een groot bed maar toch nog heerlijk knus.
:)
pi_101621908
Oeke, zelf gemaakt joh? Wat knap! Ik kan me nu al voorstellen dat het bed er helemaal bij past daar!
pi_101621910
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:47 schreef SacreCoeur het volgende:
waarom zou ruitjes behang die handig zijn Meim?
Twijfel over behang aangezien ik weleens van anderen hoor dat het behang niet heel blijf ;) Geen idee of Dyon dat zou gana doen hoor, aan het behang in onze slaapkamer hebben ze nog nooit gezeten. Verder weet ik niet of die ruitjes te druk gaan worden, maar het past wel heel goed bij z'n kamer (vloer, bedje, kast).
pi_101630706
Is er een lijst ergens met websites waar je dingen voor de babykamer kan bestellen?
Ik google me suf maar kan niks leuks vinden...ben op zoek naar muur stickers / bijzonder behang...

SC waar haal je die prachtige inspiratie vandaan?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 6 september 2011 @ 16:18:52 #79
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_101635040
google :P
pi_101635772
Bitterend, even zoeken binnen Fok. Claudia heeft ooit een mooie OP gemaakt voor het toendertijd Kinderkamer Inspiratie topic (later zijn de topics met de kinderkamerfoto's en die bij elkaar gevoegd).
Daar vind je een hele lijst met allerlei webwinkels en blogs.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_101637720
wickie, ok dat wist ik niet, ga even zoeken. Bij het kinderkleertjes topic staat idd een mooie OP met winkels enzo dacht dat het in deze topic ook een goed idee was...ik ken alleen niet zo veel leuke decoratie winkels
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_101637819


deze ga ik maken voor polle's kamer O+
pi_101640453
Opzich wel heel leuk om zelf een lamp te maken. Met welk materiaal hebben ze dit gemaakt?

Al moet ik zeggen dat ik het voorbeeld wat je geeft niet zo mooi vind. Doet me denken aan Dobby van HP :-P
  dinsdag 6 september 2011 @ 18:54:13 #84
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_101640682
Dobby O+

Maar echt uilerig kijkt hij niet nee. Lijkt me moeilijk Kd! :o
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_101640788
ik kan het dan ook wel goed :P

met vilt
pi_101641007
En het resultaat kunnen we dan mooi terug zien in het 'creatieve uitspattingen topic' haha.
pi_101645639
Ieks, hij is mooi, maar ik zou niet slapen 's nachts, want vind hem een beetje spooky :')
pi_101645751
:o Ik vind hem ook maar eng KD. Brrrr.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_101645932
hahah, maar wedden dat ie prachtig licht geeft en supermooi wordt!
pi_101647518
Tip: bij de Xenos zijn van die houten bakjes in de aanbieding (ophangen en iets leuks van maken) en plastic herfstdingen als paddestoelen, verschillende lampenkapjes etc. Als ik morgen het lef heb om met twee kinderen naar de stad te gaan, dan ga ik eens kijken.

Claudia, ik moet nog een overzichtsfoto maken van de kamer. Hij is heel groot. Iets van 3,3 meter bij 4,5 meter. Het kleine bedje stond daar een beetje verloren, maar nu met het grote bed ineens weer heel anders. Er moeten nog wat kleine dingen en dan is het wel goed. Denk ik. Hoop ik.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_101652551
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:29 schreef Meimeltje het volgende:
Ik denk niet dat ze dat doen of je moet gewoon een lieve bezorger hebben ;) Is er geen buurman/vrouw die even kan helpen? Ik laat zoiets altijd in de gang of in het halletje zetten.

Ik heb nu ook de neiging om het bij de Wehkamp te bestellen, maar op zich hebben we hier geen haast met het bed en ik heb gisteren al een andere bestelling gedaan bij de Wehkamp. Ik wacht het nog even af en zie dan wel waar we het bed bestellen, ga er nu vanuit dat het overal de eerste week van nov weer leverbaar is.
Ik heb ze vandaag gebeld met de vraag hoe het zit met bezorgen en die mevrouw van de klantenservice zei dat ik niet mee hoefde te tillen en dat de heren van TNT het gewoon netjes boven brachten en op een handige plek neerzetten *O*

Het plan is nu om zaterdag het bed in elkaar te zetten, commode eruit en dan even ledikant en bed naast elkaar te laten staan. Kan ze even kiezen in welk bed ze wil liggen. Hopelijk gaat de overgang gemakkelijk als ze de keuze heeft. Wordt wel even vol in het kamertje, maar dat is tijdelijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_101690519
Volgens de Wehkamp-site wordt het bed morgen tussen 9.27 en 11.27 (ja, echt :') ) bezorgd!
Toevallig had Senna vandaag op het kdv ook op een peuterbedje geslapen ipv in een ledikant. Ik had er niets over gezegd, dus het is echt toeval, maar ze had het leuk gevonden en goed gedaan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_101693977
Miss, wij hebben bij Driekus het zo gedaan dat ie mee mocht opbouwen. En daarna een paar keer herhaalt hoe mooi het nieuwe bed wel niet was. En zijn er ook zelf even in gaan liggen enzo (tis een gewoon 1 persoons, dat past wat beter dan een peuterbed). Het ledikantje heeft er nog 1 nacht gestaan, maar hij heeft er niet meer naar omgekeken. Nu staat het, omgebouwd en wel, weer bij Tienus op de kamer, maar het is gewoon niet meer interessant. Ik hoop dat het bij Senna ook zo gaat.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_101694372
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik heb ze vandaag gebeld met de vraag hoe het zit met bezorgen en die mevrouw van de klantenservice zei dat ik niet mee hoefde te tillen en dat de heren van TNT het gewoon netjes boven brachten en op een handige plek neerzetten *O*

Het plan is nu om zaterdag het bed in elkaar te zetten, commode eruit en dan even ledikant en bed naast elkaar te laten staan. Kan ze even kiezen in welk bed ze wil liggen. Hopelijk gaat de overgang gemakkelijk als ze de keuze heeft. Wordt wel even vol in het kamertje, maar dat is tijdelijk.
Oww wat goed! *O*
Ik ben echt heel benieuwd! Je maakt zaterdag toch wel een paar foto's voor me he?? :D Zo'n internetplaatje is toch altijd anders. Ik ben trouwens ook heel benieuwd of er toch niet een lattenbodem bij zit! Op de Wehkamp site staat van niet, maar bij cocoonwonen wel en het lijkt mij gewoon iets standaards vanuit de fabrikant of het er wel of niet bij zit.
Hier dus ws nog tot begin nov wachten, maar als ik niet meer kan wachten bestel ik ook wel bij de Wehkamp :P
  woensdag 7 september 2011 @ 23:09:35 #95
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_101694719
Rienk legden we gewoon in zn nieuwe bed, de eerste keer wilde hij nog in zn ledikant, maar de keer daarna ging hij wel gewoon slapen. Op dag 3 heb ik het ledikant uitelkaar gehaald. Hij staat nu nog in delen op zn kamer. Ik zal blij zijn als het naar de kamer van B2 kan!
Hij slaapt er prima in. Kan er zelf uit klimmen doordat ik een curverdoos met keren naast zijn voeteneind heb gezet. Maar gaat (bijna) altijd gewoon slapen en inmiddels heeft hij door hoe de rits van zijn slaapzak werkt en krijgt die ook wel los.

Als hij nu wakker is speelt hij gewoon in bed. Soms als het hem lukt maakt hij zelf de slaapzak los en gaat dan in zn kamer spelen. Het gaat prima. Haalt de kasten niet eens leeg :o
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_101701967
Het bed is geleverd *O*

Meimeltje, er staat ook op de dozen 'exclusief lattenbodem' dus ik ga ervan uit dat die er niet bij zit. Ik zou het liefst meteen gaan klussen, Senna ook (mama, bed maken!) maar is handiger om te doen met schaap erbij...denk ik. Als het zo regenachtig blijft, gaan Senna en ik misschien toch wel aan de slag vanmiddag :P

lattenbodems en matrassen van Ikea hebben die wel standaardmaten, of zijn die anders? Even de site checken kan natuurlijk ook :P

[ Bericht 11% gewijzigd door miss_sly op 08-09-2011 10:45:53 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 8 september 2011 @ 10:56:06 #97
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_101702331
ze hebben verschillende.. maar de meeste zijn ipv 90 maar 80 geloof ik? weet ik ook niet zeker, site checken ja :P
pi_101702638
Ze hebben 70, 80 en 90 cm en 200 cm lang, dus dat komt wel goed. Matrassen idem.

Nu denk ik alleen nog over het dekbed: al meteen een eenpersoons, of beginnen met een peuterdekbed, ook al is het een eenpersoonsbed? een eenpersoonsdekbed lijkt me ze vreselijk groot voor zo'n klein meisje, maar ja, dat is het bed ook natuurlijk :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_101702754
Ik zou gaan voor een 1 persoos dekbed. Dat kun desnoods ook nog in de breedte wegleggen. Maar je zult zien dat ze er heerlijk in gaat slapen. Ik vond het zo'n enorme stap dat grote bed, maar mijn dochter was er niet van onder de indruk. (ze was toen 3)

[ Bericht 3% gewijzigd door Cathmar op 08-09-2011 13:41:27 ]
Met een meidenkwartet
pi_101703429
wij gebruiken gewoon de ledikantdeken met dekbedhoes peuterformaat. Een gewoon 1 persoons is zo groot. Bovrndien, ondanks slaapzak zwerft ie door het hele bed, dus ben een beetje bang voor verstrikt raken in en ik weet dat ie dan in paniek raakt, dus dan maar zo.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_101707391
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_101708395
bitterend, moet je hier kijken! Allemaal leuke spullen verzameld met links naar sites. (De site is van loeszie.)

miss, ik ben heel benieuwd naar het resultaat!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 8 september 2011 @ 14:13:44 #103
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_101708563
da's inderdaad een leuk linkje, claudia! (en loeszie!)
in de haak.
pi_101713764
Bedankt voor de tips..
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_101716816
Ik twijfelde vandaag ook heel erg. Kocht een 1 persoons overtrekset van de hema (heul veel blommetjes)



en was aan t twijfelen of ik een peuterdekbed moest halen. Heb maar ook een 1 persoons gehaald.. en ga die die gewoon omslaan.
pi_101722043
Meike is ook meteen naar een 1 persoonsbed gegaan met 1persoons dekbed erbij, maar eerst wel korter opgemaakt
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_101722571
Ik zou ook een 1-persoonsdekbed doen. Wij hadden hm in het begin ook gewoon flink onder het matras omgeslagen.
pi_101725818
Nou, het bed staat, maar vraag niet hoe :') Het past idd precies, maar ruimte om te draaien was er niet toen het in elkaar stond, dus het is met kunst- en vliegwerk onder het raam weer verder in elkaar gezet. Het kan nu ook geen kant meer op, dankzij de kromming in de muur. De lattenbodem past dus niet, dus Senna ligt nu nog in haar ledikant. Vond ze wel jammer, maar deed ze zonder protest, gelukkig.

We gaan morgen proberen een stukje van de lattenbodem af te vijlen/beitelen, want het is echt milimeterwerk.

Meimel, ik zou wel adviseren om het bed dan ergens met bijbehorende lattenbodem te bestellen, want ik ben er neit zeker van dat het helemaal aan ons scheve huis ligt dat het niet past. Hij lijkt echt gewoon net iets te groot.

Morgen dus deel 2 en hopelijk een foto van Senna in haar grote bed!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_101726179
Ben beniéuwd miss!
Heeft ze al een mooi hello kitty dekbedovertrek?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_101726273
Balen van de lattenbodem Miss, maar komt vast goed!!
Dan ga ik hm toch maar bij Cocoonwonen reserveren ;) Ze had via mail beloofd dat ik het voor dezelfde prijs (mocht er een prijsverhoging komen) en met lattenbodem (vanuit de leverancier) kon krijgen.
pi_101726351
Nee, geen Hello Kitty. We zijn net even naar de Hema gewandeld en ze heeft een patchworkdekbedovertrek uitgekozen. Kan hem op de site niet vinden, maar vind hem wel leuk!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_101726918
Ben benieuwd, meike heeft ook een patchwork van de hema! Met roze en geel en wit geloof ik.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_101727100
Zag die vandaag ook, vierkantjes veel roze, bloemen en hartjes, die was lief!

Heb toch maar bovenstaande genomen, zag m bij KD.
  donderdag 8 september 2011 @ 21:39:14 #114
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_101727186
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 18:17 schreef Sandous het volgende:
Ik twijfelde vandaag ook heel erg. Kocht een 1 persoons overtrekset van de hema (heul veel blommetjes)
[ afbeelding ]

en was aan t twijfelen of ik een peuterdekbed moest halen. Heb maar ook een 1 persoons gehaald.. en ga die die gewoon omslaan.
deze heeft mijn dochter ook. O+ is een van haar lievelings. beide kanten zijn leuk!
in de haak.
pi_101728858
Trui :) heb je een peuterdekbed en bed? Of alles 1persoons? Was net erg aan t klunsen met omslaan en leuk/netjes dekken.
  donderdag 8 september 2011 @ 22:14:04 #116
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_101730016
inmiddels alles 1-persoons. :)
in de haak.
  Moderator vrijdag 9 september 2011 @ 15:14:45 #117
5428 crew  miss_sly
pi_101751104
Tadaa!

[ Bericht 91% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 14:45:53 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 9 september 2011 @ 15:22:06 #118
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_101751319
Oh wat gaaf! Alsof het ervoor gemaakt is! En ik vind dat altijd zo lekker voor die kleintjes, nog een beetje beschutting eromheen O+
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_101751320
Jaahhh hij is leuk!! *O*
Hij past idd echt net he :D
  vrijdag 9 september 2011 @ 15:31:16 #120
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_101751588
Hij lijkt inderdaad wel op maat gemaakt zeg :D
Maar hij staat heel leuk, ik ben benieuwd hoe het er "opgemaakt" uitziet.
Volgens mij een heel "warm" gezellig hoekje :Y
Rayen 2½ jaar!
  vrijdag 9 september 2011 @ 15:36:28 #121
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_101751728
staat leuk! vooral qua maat ook..

hier zijn we druk met behangen op 't moment.
of nja wij... m'n paps dan :P
pi_101751777
Oh wauw Miss-Sly, wat een gaaf bed voor Senna ^O^ Ben benieuwd of ze er lekker in slaapt.
pi_101752388
Miss, zit er wel gewoon een matras van 90x200 op? (dan kunnen we die alvast een keertje kopen ;)).

Week 45 (2e week van nov) kunnen we ws het bed ophalen.
pi_101752413
wat een supergaaf bed Miss!
De muren van Ambers kamer zijn inmiddels voor de 2e keer geverfd, de kozijnen en plinten hebben een fris kleurtje en de ondervloer ligt er in. Hopelijk morgen laminaat leggen.

Dit bed komt ern:


Met een onderbed.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_101752441
Komen Amber en Tess dan op 1 kamer? Leuk zo'n stapelbed!
pi_101752498
het is uiteindelijk wel de bedoeling. :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_101752577
Vicky, dus stapelbed en onderbed of ipv die onderste bed die 2e die je geplaatst hebt..

Ja ben traag met snappen :o

Wel een mooie!

Miss, die is gaaf zeg
pi_101752619
stapelbed zoals op 1e plaatje en dan een onderbed eronder geschoven...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 9 september 2011 @ 18:07:42 #129
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_101756062
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 16:13 schreef Vicky het volgende:
stapelbed zoals op 1e plaatje en dan een onderbed eronder geschoven...
dus je houd al rekening met een nr 3! :)
in de haak.
pi_101760983
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 september 2011 18:07 schreef trui het volgende:

[..]

dus je houd al rekening met een nr 3! :)
nee dat niet persee... whaha
als uitvalbeveiliging voor Tess en als ze niet kan/wil slapen kan ik ernaast gaan liggen
en als er eventueel een logeetje komt..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_101761729
Miss, wat mooi zo! Alsof je zo gepland had toen je ging bouwen. Ben benieuwd hoe het totaalplaatje wordt.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Moderator vrijdag 9 september 2011 @ 20:28:30 #132
5428 crew  miss_sly
pi_101761984
Nieuw bed, nieuw dekbed, zelfde meisje O+


Het lijkt inderdaad gemaakt voor het kamertje. en het heeft wat moeite gekost, maar het staat wel echt precies zoals ik het voor ogen had. Op zich is Senna er ook blij mee, nu alleen kijken of het slapen ook lukt.

[ Bericht 34% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 14:46:14 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_101762234
Dat is echt niet hetzelfde meisje, dat is een veel groter meisje O+
Superhoekje geworden zo!!
  Moderator vrijdag 9 september 2011 @ 20:53:35 #134
5428 crew  miss_sly
pi_101763070
Het is trouwens idd een gewoon eenpersoonsmatras, Meimeltje, 90x200 cm. Past precies! deze is 17 cm hoog, trouwens, met een lattenbodem met van die gebogen latten. Als je een lattenbodem hebt die je als latjes op de binnenrand vastmaakt (als je begrijpt wat ik bedoel) is misschien een wat dikker matras fijner.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_101764200
Ahh thnx, zullen we er bij het zoeken naar een matras rekening mee houden. Ik vermoed dat we zo'n lattenbodem met losse latjes erbij krijgen aangezien die het goedkoopst zijn.
  vrijdag 9 september 2011 @ 22:02:39 #136
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_101766210
Senna wat een leuk bed O+ :D
Miss, jullie zijn van ledikant naar normaal bed gegaan?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_101771074
Zelfde overtrek als meike!

Leuk hoor, dat bed!
En wat is ze dan ineens klein he in zo'n groot bed!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Moderator zondag 11 september 2011 @ 14:22:55 #138
5428 crew  miss_sly
pi_101815507
Ik vind het een heel leuk overtrek, Karin! Ze is inderdaad weer heel klein in dat bed, het mupke O+

eerste nacht ging goed tot een uur of 3. Gisteren ging het inslapen goed, maar werd ze na 3 kwartier wakker en toen lukte het niet meer, dus heeft ze vannacht bij ons geslapen. Nu ligt ze erin voor haar middagdut. Eerste keer, want gisteren heeft ze in de auto geslapen. Nu is ze hard aan het zingen O+

Ik wilde eerst iets met behang doen in blauw, maar bij dit overtrek vind ik die hardgroene kleur die er in zit ook erg mooi, dus maar eens kijken of ik daar iets in kan vinden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 11 september 2011 @ 14:47:25 #139
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_101816479
Miss, wat groot! Luuk dr kamer is ook met hardgroene muur.(bieslook) Dat combineert echt prachtig met roze!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  Moderator zondag 11 september 2011 @ 15:34:16 #140
5428 crew  miss_sly
pi_101818406
Ik vind dit wel leuk


Kun je behang ook horizontaal plakken? Nou ja,. op een mdf-paneel sowieso natuurlijk, want dan hang je het paneel maar net hoe je het hebben wil.
valt het op dat ik (nog) niet echt een goede klusser ben :') .

[ Bericht 34% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 14:47:01 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zondag 11 september 2011 @ 15:39:31 #141
5428 crew  miss_sly
pi_101818620
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 14:47 schreef Lishe het volgende:
Miss, wat groot! Luuk dr kamer is ook met hardgroene muur.(bieslook) Dat combineert echt prachtig met roze!
Ik had het niet verwacht, maar toen ik dat groen in het dekbed zag, was ik wel om, eigenlijk. Ik ben nooit zo van groen, maar nu wel :Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_101821337
elins kamer is ook groen met roze, lichtblauw en wit O+

iemand van een interieursite benaderde me trouwens op babybytes :') of ze mijn foto's van polles hoek mocht gebruiken voor haar website O+
pi_101822104
Oh wat leuk KD, welke site is dat? Ga ik even kijken!!!!
Is woonstyliste niet wat voor jou?
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_101822841
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 17:02 schreef IslaBonita het volgende:
Oh wat leuk KD, welke site is dat? Ga ik even kijken!!!!
Is woonstyliste niet wat voor jou?
Ja psies, visual merchandising ofzoiets! Moet je doen :P
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zondag 11 september 2011 @ 17:31:33 #145
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_101823129
Ah wat leuk Kleurdoos.
Kan je niet alvast als freelancer beginnen, dan kunnen we je inhuren om babykamertjes in te richten of babyhoekjes in te richten *O*
Rayen 2½ jaar!
pi_101823531
quote:
12s.gif Op zondag 11 september 2011 17:23 schreef innepin het volgende:

[..]

Ja psies, visual merchandising ofzoiets! Moet je doen :P
:D ja! ;)
pi_101823635
http://www.interieurinspi(...)?kamerid=453&catid=1

doe dan gelijk ff stemmen, dan win ik nog euro's ook ofzo :')

ik zal van de week even een update plaatsen want hij is nu helemaal af!
pi_101826336
quote:
12s.gif Op zondag 11 september 2011 17:23 schreef innepin het volgende:

[..]

Ja psies, visual merchandising ofzoiets! Moet je doen :P
Visual merchandising is wel iets totaal anders als interieurstyling. ;)

Leuk hoekje zo, Kleurdoos! En ik heb meteen even op je gestemd.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_101831595
Miss, moooooi!
En ja, dat behang kan je ook horizontaal plakken, altijd op een mdf paneel, maar ook wel op de muur. Wij hebben dat bij ons op de overloop gedaan. Is wel moeilijker dan normaal, dus het is handig als het geen lange muur is.
En die streepjes zijn heel gaaf, Je hebt ook nog een variant waar roze en groen in zitten (heb ik boven op de muur zitten, op de kastenkamer), komt uit het boek Stripes Only van Eijffinger.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Moderator zondag 11 september 2011 @ 20:55:30 #150
5428 crew  miss_sly
pi_101832291
Ik wil dus een leuk behangetje (streepjes, ruitjes, bloempjes maakt me neit zoveel uit) met de juiste kleuren (zoals in het dekbed/de gordijnen) op een paneel en daar fotolijstjes op hangen. Het behang mag dus best een beetje druk zijn, maar niet te. Het motief van bloemen mag bijvoorbeeld niet te groot zijn, want dan vallen de fotolijstjes in het niet. Valt nog niet mee om iets precies te vinden zoals ik het in gedachten heb :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_101833786
het dekbed is patchwork, daar kan je natuurlijk ook op doorgaan. Je zou verschillende kleine stukjes behang kunnen combineren op een wandpaneel. En dan kan je het combineren met stukjes geverfd en die verf kan je weer laten mengen in precies die kleur van de gordijnen.
Of, stukje stof (laten) inscannen en die op canvas/behang tuindoek laten drukken, maar dat is wel meer werk.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_101836770
of gewoon de instoplap afknippen en mn vasttackeren (spannen) op canvas :)
pi_101910099
Onze kleine is laat nog even op zich wachten (24 januari), toch werk ik al wel aan de kinderkamer.
Dit topic gebruik dan ook voor de broodnodige inspiratie.

De eerste slag is al geslagen. We wilden graag massief houten meubeltjes en hebben besloten gebruikte meubels een tweede leven te kunnen door deze zelf op te knappen:

Twee fotootjes van hoe de meubels geworden zijn
(nieuwe scharnieren van de kast komen nog, waren uitverkocht, en het sleutelgat wordt nog gestopt)



Foto's van hoe de meubels er eerst uitzagen, zie K&W, waar ik advies ingewonnen heb
Kom- en schelpgrepen
pi_101911840
Ziet er goed uit, winterapfel!

quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:08 schreef Kleurdoos het volgende:
of gewoon de instoplap afknippen en mn vasttackeren (spannen) op canvas :)
Of ik koop een volledig dekbedovertrek bij, dan heb ik voldoende stof en een rol behang is ongeveer net zo duur :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 13 september 2011 @ 20:47:15 #155
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_101912671
van druk wit/roze ruit, engeltjes over de top behang naar



het is nog niet helemaal af, maar het wordt mooooooooi.. vind ik dan :P
(ja en precies een naad van 't gipswand erachter wat precies loopt met het patroon :') gelukkig maar 1 klein stukje)
pi_101913658
Winterapfel wat een mooie meubels!
Miss_sly ik ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat :)
Sacreceur wat gaaf!

Hier zijn we nog druk aan het zoeken naar het behang, maar vinden nog niet helemaal onze stijl en smaak.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zaterdag 17 september 2011 @ 09:59:12 #157
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_102047250
Na wat schuiven zijn we volgens mij nu toch eruit hoe alles moet komen te staan.
Er moet nog wel wat aan gebeuren qua styling. Plankje hier, schilderijtje daar etc...
Het is geen groot kamertje (3x2meter) dus het was effe wat puzzelen:


Kledingkast: Hmmm... moet die helemaal vol? Overigens is dat kleine grijze vlakje in het midden gewoon ook een laadje O+ . Voor sokjes, mutsjes en van die kleine meuk.


Commode mist nog de omlijsting... Die was vreselijk beschadigd. Over 3 weken zou de nieuwe omlijsting binnen zijn.
Maar ook hier weer... Hmpf, hoe ga ik dat allemaal vol krijgen? :+


De eerste bewoners liggen al in bed te wachten!
pi_102047494
Wat een mooie meubeltje NTS! Ik denk wel dat je dat helemaal vol gaat krijgen hoor....had een paar weken geleden de dames gevraagd om indeling van hun kasten. Ik dacht alleen maar aan kleertjes, luiers en sokjes. Maar als je ook nog dekentjes, schoenen, kleding die hij over een paar maanden pas aan kan, speelgoed, knuffels (en daar krijg je vast heel veel van) en alle babybenodigheden (je kunt zelfs een badje in de kast kwijt als je dat zou willen) meerekent raakt het wel vol. En wees blij, met zo'n klein kamertje wil je het graag opgeruimd houden, en dan is zoveel kastruimte heel fijn!!!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_102053347
Wat mooi NTS! O+
pi_102053946
Super NTS. Ook helemaal onze stijl/smaak!
  zaterdag 17 september 2011 @ 14:23:51 #161
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_102054451
Mooie kast NTS, lekker ruim!
Ik heb laatst ook foto's gemaakt van Rienk's commode en kast. Je hebt het zo vol hoor ;) zal ze gauw plaatsen als ik achter de laptop zit. :Y

Pfft, wij hebben het verven er eindelijk op zitten!
Nu alleen nog een plint om het laminaat en dan kunnen de meubels er in! Eindelijk schot in de zaak! We moeten ook nog rolgordijnen en een veluxsysteem, maar is niet zoveel werk ;)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_102055326
Ben benieuwd Vlindur!

We willen een plank boven de commode hangen. Maar wat is nu de beste hoogte tov de commode? We willen natuurlijk niet dat de kleine zijn hoofd stoot straks. Iemand enig idee?
pi_102055397
Mooi hoor NTS!
De commode hebben wij al vol, de kast nog niet..

Maar Ik denk dat dit zowel jou als mij probleemloos gaat lukken ;)
  zaterdag 17 september 2011 @ 15:16:15 #164
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_102055920
Even onder een spoiler de inhoud van de kast en commode :P


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 17 september 2011 @ 15:32:46 #165
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_102056477
En dan Rienk zijn kamer ook maar een keer:


Vanuit de deur. Een net wakkere dreumes in zn bed (Dankzij de klerenbak rechts kan hij zelf zijn bed in en uit klimmen. (alleen zonder slaapzak. Want dan blijft hij braaf in zijn bed :D )


Rechts van het bed. De commode stond eerst gedraaid, maar hij bleef alles van de planken plukken. Dus een slag gedraaid en nu staat hij naar buiten te kijken O+


Vanaf zn bed. Het ledikant kunnen we nog niet kwijt, dus staat daar nog steeds -O-

En dit is vanaf het Raam. Wij liggen in de kamer er naast. De babykamer is de deur die je nog kunt zien.

Ik heb nu niet extreem opgeruimd hoor. Maar bij de commode is het wel eens leger ;)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_102056668
Mooi NTS!
Ik vind Rienks kamer nog steeds erg mooi. Mooi behang!

Wij gaan dadelijk Senna's nieuwe kast in elkaar zetten. Nu liggen haar bed en de eetkamertafel helemaal vol met kleren :o ze heeft best veel :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 17 september 2011 @ 15:43:34 #167
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_102056803
Ik ben ook nog steeds erg blij met dat behang. Ik hoop er nog steeds zelf een keer te mogen slapen O+

Ben benieuwd naar Senna's nieuwe kast!

Wij willen/moeten voor Rienk nog een nieuwe kast. Omdat zn bed wit ik wil ik de commode en kast ook wit. De commode halen we bij de Ikea. Deze:



Ik kan nergens een normale witte (bijpassende) kast vinden. Dus waarschijnlijk halen we een Pax.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_102057608
Rien zijn behang! O+ O+ O+

NTS het is mooi zeg! :Y
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102057765
Heeft Senna uiteindelijk nog de Hemnes kast gekregen?

Die zou dus ook bij die commode moeten passen Vlindur.
Mooi kamertje heeft Rienk!

NTS, mooie strakke meubels!
  zaterdag 17 september 2011 @ 16:19:02 #170
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_102057909
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:14 schreef Meimeltje het volgende:
Heeft Senna uiteindelijk nog de Hemnes kast gekregen?

Die zou dus ook bij die commode moeten passen Vlindur.
Mooi kamertje heeft Rienk!

NTS, mooie strakke meubels!
Ja klopt meimel, deze kast is het tegenwoordig:

Maar die vinden we niet zo mooi :@

-Edit:-

Ik bedenk me net dat die commode/ladekast heel ruim is. Als ik alles nou wat beter sorteer past het misschien ook allemaal wel in de ladekast :Y
Dan kan de rest van de spullen (zoals de dekens en beddengoed) gewoon in de klerenkast blijven. Die is grootzat

[ Bericht 16% gewijzigd door Vlinder op 17-09-2011 16:24:06 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_102070305
Mooi kamertje NTS!

En Rienks kamer ook O+ Wij hebben inderdaad, en Miss_Sly nu dus ook voor Senna, de 'oude' variant kledingkast van die commode-serie voor in de babykamer.. omdat wij dus die nieuwe ook niet mooi vonden.
pi_102070371
Ow en Vlindur, die commodes zijn best ruim inderdaad. Je kan zelfs als het nodig is ook kiezen voor de grotere variant ladenkast nemen, volgens mij hebben jullie ook best een ruime kamer voor Rink?
pi_102070563
De kast staat *O* Hij past er zo goed bij. Het is nu nog wel rommelig, want het plankje dat boven de commode hing, hangt er nog, en een kubus moest er af, dus halen we de andere er ook af, maar je ziet gewoon dat het bed en de kast goed bij elkaar passen.

Morgen foto's. Het was een drukke en enerverende dag en nu slaapt Senna gelukkig! Ze vond het wel leuk trouwens dat ze met krijtjes op de schoolbordverf op de kast kon tekenen O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_102086002
NTS, waar heb je dat leuke dekentje eigenlijk vandaan, als ik vragen mag?
  zondag 18 september 2011 @ 07:21:21 #175
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102086040
NTS mooie strakke meubeltjes ^O^
En inderdaad een mooi dekentje ook ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_102086342
NTS wat een geweldig leuk dekentje O+ O+ heel lief!
:)
  zondag 18 september 2011 @ 09:00:36 #177
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_102086493
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 07:04 schreef Jipster het volgende:
NTS, waar heb je dat leuke dekentje eigenlijk vandaan, als ik vragen mag?
Het dekentje heb ik gekocht bij BabyPark en is van het merk Baby's Only. Ze hebben ook nog andere (naturel) kleuren en het is ook te krijgen als wiegendeken.
  zondag 18 september 2011 @ 12:48:46 #178
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_102091398
deze is het toch? http://www.villa-uk.nl/pr(...)ebreid-in-9-kleuren/
antraciet is ook zo mooooi <3
pi_102091449
Mooooooooi!! nu wil ik er ook een :@
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 18 september 2011 @ 12:59:27 #180
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102091799
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 12:50 schreef bitterend het volgende:
Mooooooooi!! nu wil ik er ook een :@
Jaaaa :( daar ben ik ook mooi klaar mee ;) nu wordt zelfs de site erbij gezet waar je het kan kopen.
Da n wordt het wel heel moeilijk om niet te gaan klikken :9
Maar ik ga stoer doen en het niet doen, want wat moet een baby strraks met 4 dekentjes :P
Rayen 2½ jaar!
pi_102091905
Jij snapt hem!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 18 september 2011 @ 13:04:42 #182
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_102092022
Rienk had en heeft ook meerdere hoor, voor de afwisseling! Jij hebt toch ook meerdere dekbedovertrekken? :D
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_102092122
Meerdere dekentjes hebben is echt wel handig. Ik had er altijd 1 in de box liggen, in de auto, in de kinderwagen. En een babydekentje wordt best snel vies omdat ze er nog wel eens op spugen, dus dan moet je wassen.
pi_102092158
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 13:04 schreef Vlindur het volgende:
Rienk had en heeft ook meerdere hoor, voor de afwisseling! Jij hebt toch ook meerdere dekbedovertrekken? :D
Ja maar ik stink sneller :D
Nou goed misschien nog eentje dan maar..... O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102092232
Ik heb er 2 en das meer dan genoeg eigenlijk... Heb wel meerdere lakentjes, stuk of 5 geloof ik
pi_102092298
Website van babypark is vandaag natuurlijk dicht he...Het is Zondag lol
Ik ging er toch de maxi cosi Pebbel bestellen dan kan een mooie dekentje ook nog bij...als je het niet erg vindt NTS :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102092342
Ik had er maar 1 voor Sofie.Ze ligt nu niet meer onder een deken.
*poef* nu is het weg
pi_102092349
Ik heb er drie omdat ik er eentje gekregen heb van mijn schoonzus nog. Ik gebruik er maar twee actief. Ik heb een dunne en een dikkere dus dat wisselt elkaar mooi af met de seizoenen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_102092521
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102092570
Dat is wel een wiegdeken en dus te klein voor een ledikant hè bitterend? ;)
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_102092668
Oh dat is waar :@
maar die zijn ook erg mooi!

Edit: de ledikant variant http://www.bambini.com/?p(...)efpage=25&refoffset=
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 18 september 2011 @ 13:41:55 #192
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_102093790
Bitterend, gewoon lekker kopen meis! Die van ons is overigens aan beide zijden gebreid.

Deze dus...

Dit is overigens (nog) het enige dekentje wat we hebben. Ben nog aan het zoeken naar andere leuke dekentjes in ongeveer dezelfde stijl.
  zondag 18 september 2011 @ 16:10:12 #193
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_102100388
[img]desmond.yfrog.com/Himg860/scaled.php?tn=0&server=860&filename=3jcb.jpg&xsize=640&ysize=640[/img]

Ik hoop dat het te zien is (ben op mobiel, 1e keer proberen) maar het bed staat!
Nog niet op de vaste plek, we zetten eerst alles in de kamer en kijken dan wat het beste past enzo.

Maar we hebben een begin! *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_102102089
Hij doet het niet vlinder, maar heb het gefixt voor je:

  zondag 18 september 2011 @ 17:26:55 #195
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_102103112
Thnx! Op mijn laptop werken alle knoppen met Fok niet meer, dus had het ook niet kunnen veranderen :( Snap er niks van. Rebooten heeft zelfs geen zin :')
Kan dus niet quoten, wijzigen of op smileys klikken ;(
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_102103147
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 17:26 schreef Vlindur het volgende:
Thnx! Op mijn laptop werken alle knoppen met Fok niet meer, dus had het ook niet kunnen veranderen :( Snap er niks van. Rebooten heeft zelfs geen zin :')
Kan dus niet quoten, wijzigen of op smileys klikken ;(
Dat klinkt als een ad blocker die geinstalleerd is.. en dat is hier verboden zelfs (staat ban op)
  zondag 18 september 2011 @ 17:31:29 #197
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_102103292
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 13:10 schreef bitterend het volgende:
Website van babypark is vandaag natuurlijk dicht he...Het is Zondag lol
Ik ging er toch de maxi cosi Pebbel bestellen dan kan een mooie dekentje ook nog bij...als je het niet erg vindt NTS :D
Bestel die lekker bij babysuperstore, flink stuk goedkoper dan dure babypark :P
  zondag 18 september 2011 @ 17:36:09 #198
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_102103483
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 17:27 schreef Puala het volgende:

[..]

Dat klinkt als een ad blocker die geinstalleerd is.. en dat is hier verboden zelfs (staat ban op)
Nee, heb ik niet, normaal werkt het ook. Ik verdenk zoonlief stiekem van op het verkeerde knopje drukken want nu met de windows netbook werkt het allemaal wel..

Edit:

Idd, Addblock stond aan. Inmiddels weer uit! Ik kan weer klikken! *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zondag 18 september 2011 @ 18:04:21 #199
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102104559
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 13:04 schreef Vlindur het volgende:
Rienk had en heeft ook meerdere hoor, voor de afwisseling! Jij hebt toch ook meerdere dekbedovertrekken? :D
Nou ik heb eigenlijk maar 2 dekbedovertrekken, en die zijn nog hetzelfde ook :9
Als ik iets erg leuk vind hoef ik niet zo nodig veel te wisselen.
Dus de dekentjes die ik gebruik stop ik in die hoezen.

Ik heb nu 2 dekentjes, eentje katoen en eentje fleece en een wrapper om overal mee naar toe te nemen. Dus dat lijkt me wel voldoen.
En als je moet wassen is het in de droger zo droog natuurlijk.

Al moet ik zeggen als ik al die leuke dekentjes zie dan kriebelt het om er nog 6 of meer bij te kopen :9
Rayen 2½ jaar!
  zondag 18 september 2011 @ 18:07:57 #200
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_102104702
Een fleece in de droger :o dat knettert als de neten toch? Daarna, bedoel ik? Of is het katoen? Ik wilde geen polyhuppeldepuppes op mijn kinders :@
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 18 september 2011 @ 18:17:30 #201
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_102105076
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 18:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Een fleece in de droger :o dat knettert als de neten toch? Daarna, bedoel ik? Of is het katoen? Ik wilde geen polyhuppeldepuppes op mijn kinders :@
Neu, gaat best prima hoor :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_102106263
Nu we het toch over dekentjes hebben. Is er hier iemand die een koeka deken heeft? Ik heb wat wasadvies nodig.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 18 september 2011 @ 18:57:59 #203
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_102106730
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 18:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nu we het toch over dekentjes hebben. Is er hier iemand die een koeka deken heeft? Ik heb wat wasadvies nodig.
Ik weet dat Sorbo die heeft :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_102106733
Ik was hem altijd gewoon op 40 graden of bedoel je dat niet?
pi_102106869
Nou er staat in dat het maar op 30 graden mag maar daarmee gaan de melk spuugvlekken er niet uit :N maar jij wast hem dus ook heter? Ik wilde weten of ie dat aan kan. Ik heb de versie met teddy aan de achterkant trouwens.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 18 september 2011 @ 19:03:40 #206
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_102106944
Hier is de koeka ook wel eens op 40 gegaan.... kwam er prima uit!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_102106961
Dan ga ik het op jullie risico eens proberen :+ :P
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 18 september 2011 @ 19:07:09 #208
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_102107049

Wij hebben die bovenste

Ook een boxkleed van koeka... super fijn zijn ze... Nu doet ie dienst als speelkleed
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_102107171
NTS die gebreide deken is super. Wil hier nog wel een wiegdeken, prijzen staan er niet bij/ of ik ben blind.

Wieviel Kost das?
  zondag 18 september 2011 @ 19:30:18 #210
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_102107926
Even uit m'n hoofd... Ik geloof dat ik voor het ledikantdeken 75 euro kwijt was, en een wiegdeken zou volgens mij 55 euro kosten (wij hebben geen wieg oid maar heb wel eerst met de verkeerde deken bij de kassa gestaan :X ).
Ik kan dat specifieke deken (dus dat dubbel gebreide) ook eigenlijk niet in een webshop vinden, behalve bij BabyPark, maarja die zwartekousenkerk is niet open op zondag }:| .
pi_102108012
Reilain ohhh ook prachtig!! zijn die ook van Baby's only??

Koeka dus! i love it!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 18 september 2011 @ 19:36:33 #212
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_102108206
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 19:32 schreef bitterend het volgende:
Reilain ohhh ook prachtig!! zijn die ook van Baby's only??

Koeka dus! i love it!
+1 O+

Aangezien ik nog op zoek was naar een extra dekentje (of 2, of 3 of of of of achja de kast is nog niet vol _O- ), is dat een grote kanshebber! Nou ff wachten tot manlief weer werken is dan kan ik weer ongeneerd shoppen & verstoppen _O- !
pi_102108323
Ik heb net een super box gehaald uit marktplaats! donker bruin hout O+
en daar hoort een mooie bokskleed natuurlijk bij!!

kiek deze http://www.villa-vrolijk.(...)el-afm-85x95-cm.html
paars-wit! O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 18 september 2011 @ 19:41:10 #214
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_102108434
:D Die hebben wij dus ook... de roze/oranje :D
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_102108513
:D :D :D

Is het makkelijk schoon te houden? wassen op 40 dus?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 18 september 2011 @ 19:43:29 #216
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_102108546
Ja gaat prima! 40 graden altijd... ziet er nog prima uit... terwijl er toch een aardige hoeveelheid melk overeen gegaan is ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_102108782
Super!
Mag ik vragen uit welke winkel je het vandaan hebt?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 18 september 2011 @ 20:20:55 #218
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_102110824
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 19:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou er staat in dat het maar op 30 graden mag maar daarmee gaan de melk spuugvlekken er niet uit :N maar jij wast hem dus ook heter? Ik wilde weten of ie dat aan kan. Ik heb de versie met teddy aan de achterkant trouwens.
Ik durf dat echt niet op 40 te wassen :D
Dus altijd 30 maar heb dan ook geen vlekken erin, meer gewoon voor de frisheid.
  zondag 18 september 2011 @ 20:29:17 #219
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_102111410
;) Boxkleed via marktplaats... was nieuw met kaartje nog..
De deken bij Babalade op de Oude gracht in Utrecht.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  Moderator zondag 18 september 2011 @ 20:33:52 #220
5428 crew  miss_sly
pi_102111750
Zo, de kast is zo ongeveer in orde, en er is nog ruimte voor meer kleren *O*

Wel een kleine tegenvaller: toen Senna in bed lag voor een middagdutje, hoorden we een raar geluid. Ik luisterde nog even aan de deur, maar het was gewoon stil in de kamer. Dus toen schaap anderhalf uur later de deur opendeed, bleek ze de gordijnroede met gordijn en al naar beneden getrokken te hebben. Temidden van de ravage lag ze rustig te slapen :D O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_102114903
Ik heb mijn koeka dekens altijd op 40 graden gewassen en ze zien er nog hetzelfde uit als toen ik ze kocht.
  zondag 18 september 2011 @ 21:19:48 #222
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_102115145
Senna :o _O-

Wij doen het misschien weer anders met de meubels. De kast en commode op Rienk's kamer laten en voor B2 alleen de Hemnes commode. De kamer is niet zo heel groot en de kast gaat flink wat ruimte innemen.

Dus dan geen bijpassende kleuren, maar wit en dat hout door elkaar.
Wat zouden jullie doen?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zondag 18 september 2011 @ 23:36:45 #223
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_102124892

Morgen wil ik even gaan kijken naar dit behang, toch wat vrolijker geworden ipv alleen bomen die grijs en bruintinten.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_102133599
Wat een mooi dekentjes!! Als er een derde komt dan ga ik zeker voor nieuwe dekens. Heb twee dekens (standaard dingen van de Prenatal) waar ik nu al 4 jaar (3 jaar bij mijn oudste en nu een jaar bij mijn mini) tegenaan kijk en kan dan wel wat nieuws gebruiken.
Die van Koeka zijn ook heeeel mooi! Waarom heb ik die toen niet gekocht? :{
Met een meidenkwartet
pi_102134514
Ik ga toch maar voor een koeka van mp, die heb ik zo voor de 20 euro. Maar eerst wachten of de beeb een jommen of meisje is.
pi_102134525
Bar, dat behang is super, vrolijk
pi_102393770
Floris zijn kamer is geïnspireerd op zijn geboortekaartje (die staat bovenaan in het midden van de collage ;) ). We wilden een kamertje met regenboogkleurtjes waar de vrolijkheid van afspat. Op de planning staat nog een muurschilderij, maar helaas kwam Floris wat eerder dan gepland dus die komt nog. Op de collage is er wel een stukje van te zien.
Verder hebben we het antieke kastje van mijn oma een nieuw kleurtje gegeven en ook het behangetje in terug laten komen. Ook wilde ik een kast die leek op de boom van het kaartje, waar kleertjes in gehangen konden worden, maar ook spulletjes in opgeborgen kunnen worden en ook een seizoenenhoekje in gemaakt kan worden. Deze boom kan je ook draaien en is aan 4 zijdes bruikbaar. (heb ik leuk bedacht en manlief goed uit gevoerd al zeg ik het zelf haha)





Mocht de muurschildering af zijn kom ik hem showen O-)
  Milf maandag 26 september 2011 @ 12:24:36 #228
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_102394052
Die boom is O+
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_102394793
Coole boom :)
  maandag 26 september 2011 @ 13:02:57 #230
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_102395265
Wat een idee zeg, een boom in de kamer! :D

Hier schiet het op!


De Hemnes Ladekast/commode <3


Vanaf de deurpost




Vanaf onder het dakraam.

We hebben eerst geprobeerd om Rienk zijn meubels in de kamer te zetten, maar de kast was al veel te groot en de kamer te klein. Het was geen gezicht en de kast 'at' de hele kamer op. Dus we hebben besloten om voor B2 alleen een commode te halen waar zijn kleren dan in gaan. Het beddenspul en overig kan gewoon bij Rienk in de kast.

Op de muur bij het bed zat een plank, die moet nog terug en boven de commode komt nog een nieuwe plank.
We gaan zaterdag voor raambekleding kijken. Maar omdat we de kamer zo ruim mogelijk willen houden komt in het dakraam een veluxschuifsysteem en in het grote raam een verduisterend rolgordijn. We nemen dus geen gordijnen. Die nemen te veel ruimte in.
Het badje verhuist tzt elke keer naar de badkamer en de Poang gaat naar beneden want manlief wil hem daar hebben. Ik ga gewoon weer op een tuinstoel zitten om te voeden. Had ik bij Rienk ook en het zat het lekkerst!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_102396058
Mooie boom!

Leuk kamertje Vlindur, dat bruin staat mooi! En prima toch die commode/ladekast! Ze zijn best ruim.

Ik heb ook lekker gerommeld in ons kamertje gister, zal binnenkort eens foto's plaatsen.
pi_102404433
Hema heeft nu erg leuke spulletjes. Voor jongens een gehaakte plaid in groen tinten en voor meiden roze. Leuk manden, kussentjes en dekbedovertrekjes.
pi_102411640
Jaaaa foto Jipster! *O*
Vlindur ik vind de kamer super! en Rienk O+ O+

Ik heb een vraag over Stokke Sleepi

Als ik de mini koop..die: http://www.stokke.com/nl-nl/nursery/stokke-sleepi-bed.aspx
Kan ik het later na 3-4 maanden uitbreiden? een set ervoor kopen?
ik kan dat niet vinden

en weet iemand of je ervan een co-sleeper kan maken? kan een zij kant eruit?

:? :?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102411723
geen idee, maar hij is wel O+

Rienk O+ O+

Die boom is wel gaaf Liedje!
  maandag 26 september 2011 @ 20:38:31 #235
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_102412537
ik geloof dat alleen de ledikant versie een meegroei is en de mini niet.
Maar 100% weet ik het niet, zo is het iig zoals ik het bij de Prenatal gezien heb.
pi_102412676
SC ik vind het zo verwarrend!

**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 26 september 2011 @ 20:49:41 #237
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_102413260
Gevind! het kan dus wel

http://www.babyhuyswebsho(...)ijs/nl/product/9671/

en ik geloof dat je er best normale hoeslakens om kan doen enzo.
Had ik hier ooit al eens gevraagd geloof ik.
pi_102413427
Dankje!
Maar betekend dus dat als ik alleen de wieg koop: http://www.babyhuyswebsho(...)el/nl/product/24995/
dat ik hem later kan uitbreiden? ik kan die uitbreiding set nergens vinden...of moet je het gelijk als set kopen :?
Kga ze gewoon even mailen misschien
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 26 september 2011 @ 20:52:48 #239
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_102413443
Wij hebben de Stokke Sleepi, wij hebben alleen het ledikant.
Voor zowel de wieg als het grotere kinderbed heb je extra en andere delen nodig. De wieg heeft een ander matras als het ledikant en een andere bodem. En het kinderbed heeft weer extra delen nodig. Wij vonden alleen een bedje prima, we gebruiken hem echt op haar kamertje en niet als co-sleeper, er kan een zijkant uit, maar je kan het niet veilig maken om als co-sleeper te gebruiken. Daarvoor hebben we een jaren 50/60 bedje, dat staat tegen ons bed aan.

Het is een geweldig mooi bedje, die van Stokke, wij hebben er ook een hemeltje bij. Het bedje hebben we tweedehands, de kwaliteit is zo goed dat dat prima kan. En dat bespaard je zo een paar honderd eurie.



In het begin had ik er een reiswiegje in staan, dat was net iets knusser...


Co-sleeper
  maandag 26 september 2011 @ 20:54:28 #240
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_102413549
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 20:52 schreef bitterend het volgende:
Dankje!
Maar betekend dus dat als ik alleen de wieg koop: http://www.babyhuyswebsho(...)el/nl/product/24995/
dat ik hem later kan uitbreiden? ik kan die uitbreiding set nergens vinden...of moet je het gelijk als set kopen :?
Kga ze gewoon even mailen misschien
Voor zover ik weet kan je alle onderdelen los bestellen.
pi_102413789
Bedankt voor je antwoord en foto's Juud. Het ziet er idd erg knus uit.
Omdat we klein wonen wou ik co-sleeper en wieg/ledikant samen combineren. Dacht dat het de perfecte oplossing was. Eerst een wieg waar de zijkant uit kan, daarna op haar kamer een uitbreiding set kopen.

Ik kan die uitbreiding set dus nergens vinden, ik wou een beetje kijken of het te doen was qua prijs.
(wieg is rond de 380 euro's maar na 3-4 maanden moet de uitbreiding set gekocht worden)

Je vindt dat de wieg niet secuur aan jullie bed kan bevestigd worden dus? als co-sleeper?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 26 september 2011 @ 21:04:56 #242
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_102414255
Wij hebben niet het wieg gedeelte, alleen het ledikantje zoals op de foto.
Het wieg gedeelte kan geen zijkant uit, dat zijn twee delen tegen elkaar aan.
Alleen bij het ledikant wat ik heb, daar kan een deel vd zijkant eruit.
Maar naast dat jet het niet makkelijk veilig kan bevistigen vanwege de ronde kanten, kan je je kind ook niet door dat open stukje uit bed pakken/tillen.
Dus ik zou het je niet aanraden....

Ik zou het bedje kopen voor op de babykamer en een goedkoop bedje voor bij jullie. Ons meisje slaapt overdag op haar kamertje en de avond. 's Nachts slaapt ze bij ons op de kamer in de co-sleeper.
pi_102414460
Ohhh zo. Ok ik snap het...
Bedankt voor de uitleg!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102415282
Ikea bedje is vrij goedkoop om een co-sleeper van te maken. Via MP vast nog goedkoper te krijgen zelfs :Y
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_102415599
DML ja die ken ik Gulliver he :)
Wat mij hier aan sprak was dat ik dacht dat je van wieg tot peuter bed kon bouwen..en die wieg dacht ik kan je als co-sleeper gebruiken maar dat is niet zo...terug naar idd Ikea bedje idee :Y
of idd een co-sleeper en een wieg of bedje, even kijken dit weekend hoe en wat!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102415982
Bitterend, wij hebben het Hensvik (model van vorig jaar, daar kon je een peuterbedje van maken) ledikantje van de Ikea. Hiervan hebben we een cosleeper gemaakt, dat was heel makkelijk. Er is zelfs een topic over hier in oud (even zoeken op cosleeper en ikea). en ik kan het echt aanraden een cosleeper, ik vind het heerlijk, geen gehannes met de nachtvoeding.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_102437518
http://www.hippetantes.nl//metalen-bed-turq.html

Kijk wat een super bed...misschien toch nog een meisje bakken ;)
pi_102576942
Wij gaan vandaag aan de babykamer beginnen *O*
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 11:07:45 #249
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_102578131
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 14:40 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
http://www.hippetantes.nl//metalen-bed-turq.html

Kijk wat een super bed...misschien toch nog een meisje bakken ;)
Die heb ik gezien bij de woonstore woensdag, onwijs leuk bed ja.. ze hebben nog veel meer leuk lief! spul.
De kasten waren ook leuk en de sierhuisjes.

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 10:04 schreef DuBecky het volgende:
Wij gaan vandaag aan de babykamer beginnen *O*
Zet de airco maar vast aan, haha :P
pi_102578326
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 11:07 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

[..]

Zet de airco maar vast aan, haha :P
Nou warmte zijn we wel aan gewend. ( plus ik ben meer aanwijzingen aan het geven dan wat anders :@ )
Maar er hangt op de kamer nu nog een ventilator aan het plafond die blijft hangen tijdens t klussen maar als we klaar zijn gaat die er wel af vind ik niet mooi staan op de babykamer.

[ Bericht 9% gewijzigd door DuBecky op 01-10-2011 11:24:26 ]
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 13:04:37 #251
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_102580689
vanmorgen even naar de karwei gereden, om een houtenboom om te halen :D
En nog wat extra dingen voor erbij.

Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 13:35:37 #252
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_102581415
Ik zag hem in de folder, super leuk. Geb je ook dat uiltje erbij?
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 13:56:29 #253
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_102581892
ja die zit in het midden. hebben ook de eekhoorntjes en het vogelhuisje O+
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_102582387
We hebben vandaag een kamer samengesteld bij babypark!!

Zo ongeveer wordt het (commode is anders)



met deze commode:

**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 15:42:16 #255
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_102584079
Mooi bitterend! Ben benieuwd naar het eindresultaat!
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 15:44:01 #256
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_102584122
Edit: verkeerde topic }:|
pi_102584216
quote:
17s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 15:44 schreef Kyara het volgende:
Edit: verkeerde topic }:|
_O- ja ja je word soms erg moe van jezelf he ;)

Bitterend ziet er mooi uit !
pi_102584243
:D :D

Dankje! heb je al een kamer uitgezocht DuBecky?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102584316
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 15:51 schreef bitterend het volgende:
:D :D

Dankje! heb je al een kamer uitgezocht DuBecky?
Ik heb het bedje,kast en commode gratis van mijn schoonzusje over genomen dus die staan al klaar.
Mijn man en zn broer zijn hele dag al druk aan het verven wat nu bijna klaar is.
pi_102584385
20846_10100104881214138_13717585_54134489_4201554_n.jpg

Haar kledingkast hangt in ieder geval al wat in O-) kon het niet laten om al te shoppen ! al is het lastig om te kijken qua weer wat ze dan aankan, februari is het hier rond 15 graden dus moet wat vestjes gaan inslaan.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 16:15:25 #261
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102584642
Mooi kamertje Bitterend O+ :Y

DuBecky, leuk die "meiden" kleertjes, krijg dan altijd zin in een meisje, maar ja wij krijgen een jongetje is ook leuk O+ ;)

Die zelfgemaakte boom een bladzij terug vind ik ook geweldig mooi en leuk, ik weet effe niet meer van wie die was, maar complimenten hoor ^O^
Rayen 2½ jaar!
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 17:36:50 #262
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102586120
Mooi Bitterend!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_102586165
DuBecky die kast moet vol he!!!

Dank dames ik ben blij met onze keuze!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 17:41:06 #264
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_102586206
Bitterend wat een leuk kamertje!!

Juud :D Hier ook de olifant en het blauwe knuffeltje in bed
Ondertussen is ze onafscheidelijk van het blauwe knuffelspookje...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_102586736
Vanmiddag de schommelstoel bij vrouwtje-theelepel opgehaald

nu staat ie in ons toekomstig kinderkamertje (wat nu een soort van 'kantoortje' is met al mijn roze spulletjes :P)

  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:16:02 #266
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_102593927
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 17:41 schreef Reilain het volgende:
Bitterend wat een leuk kamertje!!

Juud :D Hier ook de olifant en het blauwe knuffeltje in bed
Ondertussen is ze onafscheidelijk van het blauwe knuffelspookje...
Lientje slaapt met haar popje, dat roze/oranje ding, en ze heeft het Olifantje ook wat kleiner, met muziek in zijn billen. Daar is ze sinds een week ook helemaal verzot op. Ze omklemt met iedere arm een knuf en gaat dan met haar hoofd er tegenaan schurken. O+
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:35:15 #267
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_102594620
O+ Wat lief :D
Oona heeft het muziekolifantje ook.. Daar was ze zo gek op dat we haar voor haar verjaardag nog de iets grotere olifant gegeven hebben voor in bed. Oona slaapt sinds ze 10 weken is met het blauwe popje... (ze wil altijd iets vasthouden in bed...)


Samen met het lammetje (Oona betekend lammetje, dit knuffeltje was vroeger van mij) waren het de eerste knuffeltjes die in het bedje stonden toen ik nog zwanger was...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 22:37:20 #268
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_102594689
en even ontopic ;)


Kleurtje van haar kamertje... dit zijn muurstickers, alleen bleven ze niet zitten op de lichte structuurmuren.. daarom ervoor gekozen om ze op de meubels te plakken..
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_102595628
Nou dit was het vanmorgen vroeg



En vanmiddag zag het er zo uit







De lamp was ik niet echt fan van maar vind het mooi wat voor effect die heeft op de muur en plafond





Verder dus nog niet aangekleed maar heb nog roze/witte schilderijtjes liggen die er bij komen.
En verder aankleden heb ik nog tijd zat voor haha maar begin is er na 1 dag :D
  woensdag 5 oktober 2011 @ 22:50:29 #270
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_102754965
Dit zijn ook erg leuke behang bomen:
http://www.lilalabeltje.nl/c-747714/behangbomen/
pi_102762140
quote:
Wat n leuke link! O+ die vogeltjes en hertjes enz die je er bij kunt bestellen, echt lieff!
  donderdag 6 oktober 2011 @ 09:13:04 #272
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_102762628
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 23:01 schreef DuBecky het volgende:
Nou dit was het vanmorgen vroeg

[ afbeelding ]

En vanmiddag zag het er zo uit

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De lamp was ik niet echt fan van maar vind het mooi wat voor effect die heeft op de muur en plafond

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Verder dus nog niet aangekleed maar heb nog roze/witte schilderijtjes liggen die er bij komen.
En verder aankleden heb ik nog tijd zat voor haha maar begin is er na 1 dag :D
Oooh wauw dubecky. Vind dat je erg mooie meubels hebt. En dankzij die lamp heeft je muur altijd een mooi effect en als je de kleur van de muur zat bent is verven altijd relaxter dan behangen :p
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_102772874
Het effect van die lamp is echt supergaaf DuBecky!
pi_102773421
En ik vind die lamp zelf ook leuk! Ik houd er wel van om dat soort dingen in een kinderkamer te zien.

DuBecky, wat voor kleur groen is dat?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 15:52:40 #275
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_102773771
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 23:01 schreef DuBecky het volgende:
Nou dit was het vanmorgen vroeg

[ afbeelding ]

En vanmiddag zag het er zo uit

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De lamp was ik niet echt fan van maar vind het mooi wat voor effect die heeft op de muur en plafond

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Verder dus nog niet aangekleed maar heb nog roze/witte schilderijtjes liggen die er bij komen.
En verder aankleden heb ik nog tijd zat voor haha maar begin is er na 1 dag :D
Dat soort kamertjes zie je vooral in USA.. is een beetje de stijl die ze daar hebben.
Leuk joh!

Ik heb nog aantal plaatjes met zelfde soort meubels, dus als je nog inspiratie zoekt kan ik ze posten :P
  Moderator donderdag 6 oktober 2011 @ 16:27:11 #276
5428 crew  miss_sly
pi_102775026
Mooi kamertje, DuBecky!

Ik zoek ook inspiratie: een niet te groot hangkastje voor boven Senna's bed. Bij voorkeur met (een) schuifdeurtje(s) en niet te groot (zowel lengte, breedte, als diepte). Ik vind het zo lastig iets leuks te vinden, maar we moeten Senna's kamertje wel echt en beetje aankleden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_102775249
Al bij Ikea gekeken Miss_Sly? Expedit serie bijvoorbeeld?
  donderdag 6 oktober 2011 @ 16:36:27 #278
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_102775401
Kringloop, woonstore, loods5 of Xenos gekeken? Misschien een hele grote Blokker die zoiets heeft?

Je kan ook eens kijken op MP onder kruidenrekjes, soms zit er wat tussen.
pi_102775466
Ik ben op zoek naar een kledingkastje. Het kamertje is heel klein, dus ik wil geen kast van 2m hoog bij 1m breed ofzo. Meer iets van, 1.50x75 ofzo. Lijkt mij wel een mooie maat. Is alleen natuurlijk totaal niet gangbaar. Iemand ideeën?
Eventueel een open kastje...
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 6 oktober 2011 @ 18:43:33 #281
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102779721
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:27 schreef miss_sly het volgende:
Mooi kamertje, DuBecky!

Ik zoek ook inspiratie: een niet te groot hangkastje voor boven Senna's bed. Bij voorkeur met (een) schuifdeurtje(s) en niet te groot (zowel lengte, breedte, als diepte). Ik vind het zo lastig iets leuks te vinden, maar we moeten Senna's kamertje wel echt en beetje aankleden.
Kijk eens naar badkamerkastjes bijvoorbeeld bij Ikea.
Is er eigenlijk niet voor bedoeld maar omschrijft eigenlijk precies wat je wilt.
Rayen 2½ jaar!
pi_102780656
Faja _O_ Meidenkast, d'oh. Dat had ik dus in m'n hoofd zitten en ik was die hele benaming vergeten _O- Lastig zoeken ook daardoor. Dank dank dank!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_102781350
graag gedaan hopelijk vindt je iets leuks!
pi_102782165
Innepin, als je iets moderners zoekt, Flexa heeft een klein formaat kledingkast.


Afmetingen: hoogte: 133cm, breedte: 72cm, diepte: 56,5 cm
  Moderator donderdag 6 oktober 2011 @ 19:57:53 #285
5428 crew  miss_sly
pi_102782945
Expedit vind ik hiervoor niet geschikt. Het is de bedoeling dat het kastje boven het hoofdeind komt hangen, met een lampje eronder, maar dan moet het geen al te diepe, grote kast zijn.
Iets als keukenbovenkastjes of inderdaad badkamerkastjes zou ook nog kunnen.

Loods5, ow ja, daar wilde ik nog eens heen binnenkort!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_102782974
DuBecky wat een mooie kamer wordt het!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 21:53:18 #287
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_102788893
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 19:57 schreef miss_sly het volgende:
Expedit vind ik hiervoor niet geschikt. Het is de bedoeling dat het kastje boven het hoofdeind komt hangen, met een lampje eronder, maar dan moet het geen al te diepe, grote kast zijn.
Iets als keukenbovenkastjes of inderdaad badkamerkastjes zou ook nog kunnen.

Loods5, ow ja, daar wilde ik nog eens heen binnenkort!
vergeet je flink gevulde portomonee niet :P
alles is leuk en flink aan de prijs
pi_102789953
alles flink aan de prijs bij Loods 5? Vind ik wel afhangen van wat je koopt! waarnaar je op zoek bent

miss-sly: ik denk dat het niks is, maar een Attityd bovenkastje van Ikea, met (plastic) schuifdeurtjes, die hadden wij en misschien is t toch wel wat, dus ik noem m hier even :).
pi_102790128
Wat een fijne kleur groen DuBecky! O+
En die lamp vind ik geweldig.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Milf donderdag 6 oktober 2011 @ 22:38:31 #290
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_102791335
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
Innepin ik weet niet precies waar in het land je woont en of je al dan niet houdt van 2ehands maar ik heb leuke meidenkasten voorbij zien komen op markplaats, zoals deze

http://link.marktplaats.nl/489117115

Wauw! O+
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Moderator donderdag 6 oktober 2011 @ 22:40:17 #291
5428 crew  miss_sly
pi_102791432
Ik ben al vaker bij Loods5 geweest en het is nooit echt heel duur geweest, gelukkig ;)
Maar ik ben dan ook wel realistisch en als het te duur is, gaat het gewoon neit door.

twee-oogje, zoiets is wel ongeveer wat we zoeken. We hebben eht laatst bij Ikea niet gezien, maar we hebben ook neit bij de keukens gekeken. Ik wil het wel in het echt zien, om te kijken hoe de uitvoering is en hoe groot het in het echt is (kan heel weinig met inschatten op genoemde maten), maar ik ga er zeker even naar kijken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator donderdag 6 oktober 2011 @ 22:42:38 #292
5428 crew  miss_sly
pi_102791561
Bij Ikea hadden we ook ODDA gezien, en die was an sicht wel wat we zichten, maar die is 207 cm lang, en dat is echt te lang.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 6 oktober 2011 @ 22:47:21 #293
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_102791786
ah ik koop graag dure accesoires, vandaar.
Misschien heb k er een radar voor :')

Woonstore ben ik meestal veel minder kwijt.

Maar jij bent dus meer van het 'modern', Miss?
  Moderator donderdag 6 oktober 2011 @ 22:53:04 #294
5428 crew  miss_sly
pi_102792008
Ik ben sowieso niet zo van de accesoires, ik hou meer van rustig. Bovendien ben ik daar ook erg slecht mee, aankleding, dus daar gaat niet heel veel geld heen :P
Ja, wij zijn van het strak, wit, zwart/antraciet en kaal :P
Zoals Claudia_x al eens terecht opmerkte, komt bij ons de kleur in het interieur van Senna's speelgoed :')

Ik heb wel een leuk idee voor het behang wat ik zocht voor bij het dekbed: mijn collega die ook het geboortekaartje heeft gemaakt, wil wel eens kijken of hij een leuk patchwork kan samenstellen van een deel van de patchworkvierkantjes van het dekbed. Als dat nou lukt moet ik alleen nog een adres zoeken waar ze behang drukken :P Of een canvas natuurlijk ;)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 6 oktober 2011 @ 22:55:45 #295
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_102792135
dit is trouwens echt een tof idee voor kleine ruimtes qua opberg, allemaal schoenenkasten aan de muur

pi_102794134
Slimme manier van opbergen maar ben er nog niet over uit of ik t ook mooi vind..
  Milf donderdag 6 oktober 2011 @ 23:43:41 #297
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_102794251
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 22:55 schreef SacreCoeur het volgende:
dit is trouwens echt een tof idee voor kleine ruimtes qua opberg, allemaal schoenenkasten aan de muur

[ afbeelding ]
Ze hangen wel te hoog.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_102806740
Op de valreep, voor het topic dicht is:
de muurschildering is af *O* of nou ja er moet nog een soort rand boven en onder want het is nu wat slordig, maar de schildering zelf is klaar
Gebaseerd op een illustratie van Mies van Hout, met dank aan Soempie O+ voor de inspiratie.


Op een grote paddenstoel....


Close-up

Ik ben er bestwelheelerg trots op :o :D

Nu de rest van de kamer nog :')
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_102806771
SUPER LEUK inne O+ O+ O+ O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_102806839
_O_ Wow Innepin, wat een geweldige muurschildering!
  Moderator vrijdag 7 oktober 2011 @ 14:52:14 #301
5428 crew  miss_sly
pi_102808311
innepin, wat gaaf, wat knap, wat mooi O+ O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')