Neu, gaat best prima hoorquote:Op zondag 18 september 2011 18:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Een fleece in de drogerdat knettert als de neten toch? Daarna, bedoel ik? Of is het katoen? Ik wilde geen polyhuppeldepuppes op mijn kinders
Ik weet dat Sorbo die heeftquote:Op zondag 18 september 2011 18:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nu we het toch over dekentjes hebben. Is er hier iemand die een koeka deken heeft? Ik heb wat wasadvies nodig.
+1quote:Op zondag 18 september 2011 19:32 schreef bitterend het volgende:
Reilain ohhh ook prachtig!! zijn die ook van Baby's only??
Koeka dus! i love it!
Ik durf dat echt niet op 40 te wassenquote:Op zondag 18 september 2011 19:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou er staat in dat het maar op 30 graden mag maar daarmee gaan de melk spuugvlekken er niet uitmaar jij wast hem dus ook heter? Ik wilde weten of ie dat aan kan. Ik heb de versie met teddy aan de achterkant trouwens.
Voor zover ik weet kan je alle onderdelen los bestellen.quote:Op maandag 26 september 2011 20:52 schreef bitterend het volgende:
Dankje!
Maar betekend dus dat als ik alleen de wieg koop: http://www.babyhuyswebsho(...)el/nl/product/24995/
dat ik hem later kan uitbreiden? ik kan die uitbreiding set nergens vinden...of moet je het gelijk als set kopen![]()
Kga ze gewoon even mailen misschien
Die heb ik gezien bij de woonstore woensdag, onwijs leuk bed ja.. ze hebben nog veel meer leuk lief! spul.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:40 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
http://www.hippetantes.nl//metalen-bed-turq.html
Kijk wat een super bed...misschien toch nog een meisje bakken
Zet de airco maar vast aan, hahaquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:04 schreef DuBecky het volgende:
Wij gaan vandaag aan de babykamer beginnen
Nou warmte zijn we wel aan gewend. ( plus ik ben meer aanwijzingen aan het geven dan wat andersquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:07 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
[..]
Zet de airco maar vast aan, haha![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |