Maar we kamperen niet, want we blijven daar niet slapen, toch? Of valt het dan nog steeds onder kamperen?quote:Op maandag 5 september 2011 16:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dan moet je een kampeervergunning hebben.
Sommige gaan op het station slapen.quote:Op maandag 5 september 2011 16:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Maar we kamperen niet, want we blijven daar niet slapen, toch? Of valt het dan nog steeds onder kamperen?
Wat wederom illegaal is.quote:Op maandag 5 september 2011 16:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Sommige gaan op het station slapen.
Ja, daar ben ik ook al voor gevraagd. Of dat nou zo'n succes wordt weet ik nietquote:Op maandag 5 september 2011 16:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als de spoorpolitie komt zeg je gewoon dat je op de eerste trein wacht en in slaap bent gevallenquote:Op maandag 5 september 2011 16:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook al voor gevraagd. Of dat nou zo'n succes wordt weet ik niet
Gewoon lekker zwervenquote:Op maandag 5 september 2011 16:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Die pas om 6:00 gaatquote:Op maandag 5 september 2011 16:10 schreef Myraela het volgende:
Ik vind wel ergens een plek om te slapen hoor, desnoods neem ik de eerste trein terug naar huis.
Ja, of dat we vrienden van Socios zijn.quote:Op maandag 5 september 2011 16:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als de spoorpolitie komt zeg je gewoon dat je op de eerste trein wacht en in slaap bent gevallen
Ach heb ik vorige keer ook gedaanquote:
Toen in Utrecht ging de eerste trein om 10 over 7 ofzo.quote:
ik weet niet wat voor plas je voor je hebt maar de whytemer plas is zo'n beetje het buitenlucht zwembad van zwolle.quote:Op maandag 5 september 2011 16:00 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel eens gehad. Ik ken Zwolle verder niet, maar bij zo'n plas komt toch niet zo vaak plisie?
Leukquote:Op maandag 5 september 2011 16:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Neemt niet weg dat ik denk ik wel even langskomt hooreen biertje pakken met de nieuwe ONZ generatie kan nooit kwaad, mijn vorige ONZ meet is alweer van 2003 ofzo dus het mag wel weer eens
Ik slaap thuisquote:Op maandag 5 september 2011 16:10 schreef Myraela het volgende:
Ik vind wel ergens een plek om te slapen hoor, desnoods neem ik de eerste trein terug naar huis.
Ohnee wacht kut ik bedenk me net dat dan de hellendoorn rally is ...quote:
Ah joh, die is er volgend jaar ook wel weer.quote:Op maandag 5 september 2011 16:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ohnee wacht kut ik bedenk me net dat dan de hellendoorn rally is ...: http://hellendoornrally.eu/
haal me maar weer van de lijst.
quote:Op maandag 5 september 2011 16:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ohnee wacht kut ik bedenk me net dat dan de hellendoorn rally is ...: http://hellendoornrally.eu/
haal me maar weer van de lijst.
quote:Op maandag 5 september 2011 16:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah joh, die is er volgend jaar ook wel weer.
Je weet waar m'n huis woont.quote:Op maandag 5 september 2011 16:10 schreef Myraela het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |