bugatti vyronquote:Op maandag 5 september 2011 09:25 schreef Gulmez het volgende:
in wat voor autos komen jullie of met welk treinnummer?
gezellig, er zijn ook mensen uit brabant. Houdoe.quote:Op maandag 5 september 2011 09:55 schreef Intronic het volgende:
[..]
Trein vanuit Den Bosch, met paar andere Brabo's.
Klopt, en dat staat altijd garant voor gezelligheid. Zonder ons was er ginne kut oan!quote:Op maandag 5 september 2011 14:25 schreef SchaepenVacht het volgende:
[..]
gezellig, er zijn ook mensen uit brabant. Houdoe.
Drankvergunning ? Negerwat ?quote:Op maandag 5 september 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar hoeveel boetes jullie bij elkaar weten te scoren daar
Geen drankvergunning
Geen visvergunning
Illegaal camperen (als dat tenten en blijven slapen op de Wythemerplaya slaat)
Heel benieuwd. Het zelfs waard om een ONZ topic te volgen
Politie in zwolle kan soms best lullig zijn, ik herinner me ¤50 de man voor een biertje drinken op een bankjequote:
Serieusquote:Op maandag 5 september 2011 15:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Politie in zwolle kan soms best lullig zijn, ik herinner me ¤50 de man voor een biertje drinken op een bankje
Goh, dan moeten we allemaal nog extra geld in gaan leggen ook.quote:Op maandag 5 september 2011 15:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Politie in zwolle kan soms best lullig zijn, ik herinner me ¤50 de man voor een biertje drinken op een bankje
Ja dat heb ik ook wel eens gehad. Ik ken Zwolle verder niet, maar bij zo'n plas komt toch niet zo vaak plisie?quote:Op maandag 5 september 2011 15:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Volgens mij juist wel om visvergunningen te controlerenquote:Op maandag 5 september 2011 16:00 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel eens gehad. Maar ik ken Zwolle verder niet, maar bij zo'n plas komt toch niet zo vaak plisie?
we worden gescreend hé, geheime dienst allesquote:Op maandag 5 september 2011 16:00 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel eens gehad. Ik ken Zwolle verder niet, maar bij zo'n plas komt toch niet zo vaak plisie?
Misschien wel als ze horen dat er een FOK! meet aan de gang is. Er zitten vast wel cops op FOK!quote:Op maandag 5 september 2011 16:00 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel eens gehad. Ik ken Zwolle verder niet, maar bij zo'n plas komt toch niet zo vaak plisie?
waarschijnlijk alleen als er klachten zijn. wat betekent dat je je netjes moet gedragen.quote:Op maandag 5 september 2011 16:00 schreef Intronic het volgende:
[..]
Inderdaad, die viespeuken moeten juist betalen om ons te mogen 'pakken'quote:Op maandag 5 september 2011 16:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Volgens mij juist wel om visvergunningen te controlerenMaar als ik gepakt word ga ik echt niet betalen hoor
Precies, politie controleert regelmatig in parken en bij plassen. In het openbaar drank nuttigen mag nog steeds niet in Nederland.quote:
En dan vragen ze zich af waarom iedereen de politie haat...quote:Op maandag 5 september 2011 16:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies, politie controleert regelmatig in parken en bij plassen. In het openbaar drank nuttigen mag nog steeds niet in Nederland.
Ach, overal valt onderuit te komen. Is het nog steeds openbaar als we een tentje opzetten en zogenaamd alleen daar drinken?quote:Op maandag 5 september 2011 16:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies, politie controleert regelmatig in parken en bij plassen. In het openbaar drank nuttigen mag nog steeds niet in Nederland.
Nee, dan moet je een kampeervergunning hebben.quote:Op maandag 5 september 2011 16:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ach, overal valt onderuit te komen. Is het nog steeds openbaar als we een tentje opzetten en zogenaamd alleen daar drinken?
Misschien niet, maar dan krijg je een bekeuring voor illegaal camperen, aangezien dat niet mag bij de Wythmenerplaya.quote:Op maandag 5 september 2011 16:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ach, overal valt onderuit te komen. Is het nog steeds openbaar als we een tentje opzetten en zogenaamd alleen daar drinken?
Ik 0quote:Op maandag 5 september 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar hoeveel boetes jullie bij elkaar weten te scoren daar
Geen drankvergunning
Geen visvergunning
Illegaal camperen (als dat tenten en blijven slapen op de Wythemerplaya slaat)
Heel benieuwd. Het zelfs waard om een ONZ topic te volgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |