Ze is net wegquote:Op zondag 4 september 2011 16:43 schreef strontboer het volgende:
Hee boyz hoe is het afgelopen met Joosterd? Geen zin om alles weer te lezen
quote:Op zondag 4 september 2011 18:48 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ze is net wegHad niet de "Ballzz" om het te vragen maar volgende week is ze weer hier
Alleen dat eerstequote:
Laffe borrelaar.quote:Op zondag 4 september 2011 18:51 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Alleen dat eersteHad een feestje bij mij thuis en was lichtelijk dood in de nacht.
Inderdaadquote:
Bedanktquote:
Nee hoorquote:Op zondag 4 september 2011 19:02 schreef Etsu het volgende:
Volgende keer wel ballen tonen en haar vragen, hoor. Dat is hosselregel nummer 1.
Niet zo moeilijk doen, gewoon doen.quote:Op zondag 4 september 2011 19:04 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Nee hoorBij hosselen hoeft niet perse een relatie te ontstaan. Wel als dit het ultieme persoonlijke doel is.
Naja ze is al 5x wezen slapen of zo en ik daar 3x ongeveer maar niemand heeft nog de officiële stap genomenquote:Op zondag 4 september 2011 19:09 schreef strontboer het volgende:
Als je de ballen hebt om haar te zoenen is verkering vragen toch juist een eitje?
Volgende week nog maar een keer duimen dan![]()
quote:Op zondag 4 september 2011 19:11 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Naja ze is al 5x wezen slapen of zo en ik daar 3x ongeveer maar niemand heeft nog de officiële stap genomen
Bazige actie.quote:Op zondag 4 september 2011 19:11 schreef strontboer het volgende:
Ik heb m'n kamer maar eens even opgeruimd
Ze zien er ook uit alsof ze uit incest zijn voortgekomen.quote:Op zondag 4 september 2011 15:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Broer en zus hebben seks in lift
Even hier ook.
Het zou voor de wereld beter zijn als ze een gevangenisstraf kregen.quote:Op zondag 4 september 2011 19:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ze zien er ook uit alsof ze uit incest zijn voortgekomen.
quote:Op zondag 4 september 2011 19:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als ik een grote sexy broer had zou ik ook met hem gaan neuken.
Dit moet ik gequote hebbenquote:Op zondag 4 september 2011 19:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op zondag 4 september 2011 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het is mijn droom hoor Strontboerrrr
nee sorryquote:Op zondag 4 september 2011 19:32 schreef strontboer het volgende:
Ik ben groot (niet in de vorm van dik zijn) en sexy, 'k ben alleen je broer niet. Wil je nu met mij neucqen?
quote:Op zondag 4 september 2011 19:36 schreef xCore het volgende:
ben eerst twee dagen bezig geweest om überhaupt een rooster te krijgen, vervolgens heb ik allerlei colleges op 't zelfde moment. nu moet ik dus gaan kiezen, maar ik kies altijd verkeerd
ben allang begonnenquote:Op zondag 4 september 2011 19:39 schreef strontboer het volgende:
Etsu wanneer moet jij weer beginnen met school?
Ja. 2 weken geleden introductie van 2 dagen, toen 5 dagen weekend, toen 3 dagen school en nu zit ik aan mijn 4 daagse weekend.quote:Op zondag 4 september 2011 19:44 schreef strontboer het volgende:
[..]
Lol wist ik niet. Wanneer? Vavo was het toch?
Lekker afwisselendquote:Op zondag 4 september 2011 19:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. 2 weken geleden introductie van 2 dagen, toen 5 dagen weekend, toen 3 dagen school en nu zit ik aan mijn 4 daagse weekend.
In 't Engels?quote:Op zondag 4 september 2011 19:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Godverdomme man, wat een kutboeken heb ik. Niet te lezen gewoon.
Gelukkig niet. Ik heb één boek in het Engels, drie weken geleden besteld ofzo, nog steeds niet binnen.quote:
Mijn hele studie is blijkbaar in 't Engels, kwam ik bij mijn intro achterquote:Op zondag 4 september 2011 20:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ik heb één boek in het Engels, drie weken geleden besteld ofzo, nog steeds niet binnen.
Dat boek is blijkbaar het kutste van allemaal, maar daar kan ik nu zelf nog niet over oordelen.
Begaaid.quote:Op zondag 4 september 2011 20:02 schreef xCore het volgende:
[..]
Mijn hele studie is blijkbaar in 't Engels, kwam ik bij mijn intro achter
dat valt wel mee toch?quote:Op zondag 4 september 2011 20:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Op grond van het legaliteitsbeginsel, dat onder meer is weergegeven in art. 1 Sr en dat op grond van art. 91 Sr algemene werking heeft, moet een delictsomschrijving zijn neergelegd in een wet in materiële zin, dus in geschreven recht. Dat impliceert dat de delictsomschrijving niet naar analogie mag worden geïnterpreteerd.
Zo, die is goed met google.quote:Op zondag 4 september 2011 20:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat valt wel mee toch?
Legaliteitsbeginsel is volgens mij dat je enkel bestraft kan worden op de grond van wat in de wet staat beschreven. Dit staat in artikel 1 Sr (?). Een delict (dus crimineel gedrag) moet in de wet zijn geschreven (komt zelfde op legaliteitsbeginsel neer).
Analogie = Een analogie is een overeenkomst tussen twee zaken die men als grondslag neemt voor een redenering.
Dat mag dus niet, dus je moet een conclusie trekken vanuit het wetboek, niet zomaar dingen concluderen.
Alsjeblieft.
Enige wat ik heb opgezocht, is analogie. Maar toch bedankt.quote:Op zondag 4 september 2011 20:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo, die is goed met google.
ik sla geen meisjesquote:Op zondag 4 september 2011 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Etsu stommme homo waarom wil je me niet slaaaaan
quote:That's funny, because all of my grandfathers fought in ww2, one in Europe, one in Japan, and one in North Africa. The one who fought in Europe was a paratrooper and he loved to kill germans. He also fought in Bastogne. Get raped.
Ik woon in een dorp met 300 inwoners en eromheen ook alleen maar van dat soort kutdorpen en ik had 'm in 20 lessen zonder ook maar een test te falen.quote:Op zondag 4 september 2011 22:48 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik had 32 lessen in totaal
Maarja, ik lesde ook in een gehucht met 20k inwoners en reed het grootste deel van de tijd buiten de bebouwde kom
quote:Op zondag 4 september 2011 22:48 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik had 32 lessen in totaal
Maarja, ik lesde ook in een gehucht met 20k inwoners en reed het grootste deel van de tijd buiten de bebouwde kom
Nee en neequote:Op zondag 4 september 2011 22:50 schreef strontboer het volgende:
[..]
Oke grappig![]()
Heb je al theorie gehad en TTT?
quote:Op zondag 4 september 2011 22:52 schreef koekjestrommel1 het volgende:
maar goed ik heb ook een ander rijbewijs dan de meesten
20 euro toch als je met de trein wil?quote:Op zondag 4 september 2011 23:04 schreef Etsu het volgende:
mensen help eens.
als je gebruik wil maken van je studentenov, dan moet je toch eerst 10 euro erop pleuren of niet?
quote:Op zondag 4 september 2011 23:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
en ik heb net de verkeerde opdrachten zitten te maken voor strafrecht, ik denk dat ik m'n werkcollege maar over ga slaan.
Valt vast uit te leggen. Je bent immers net begonnen met je studie. Alles is even wennenquote:Op zondag 4 september 2011 23:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
je komt niet binnen als je de opdrachten niet heb gemaakt
ik heb wel wat gemaakt, maar niet het goede dus
tevens is het al kwart over 11 en heb ik geen zin om tot midden in de nacht door te gaan
quote:
Heb juh wel de goeiuh opleiduhng gekosen?quote:Op maandag 5 september 2011 18:46 schreef koekjestrommel1 het volgende:
En weer terug van een dodelijk saaie dag
Denken dat Koek studeert.quote:Op maandag 5 september 2011 18:46 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Heb juh wel de goeiuh opleiduhng gekosen?
Ik krijg 5,48quote:Op maandag 5 september 2011 18:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
18 jeweet, minimumloon jeweet
ja, maar dat is met vakantiegeld enzo, krijg je iedere maand uitbetaald. ik heb over 5,48 wat ik netto krijg volgens mij.quote:Op maandag 5 september 2011 18:56 schreef koekjestrommel1 het volgende:
jij bent 18 en werkt bij appie? volgens mij krijg je dan 6.08 euro
Best wel.quote:Op maandag 5 september 2011 19:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Halleeeee.
Het was weer een vermoeiende dag.
Inderdaad (15% hier). Echter heb ik ze al overgenomen, dan maar voor de labverzekering/jasquote:Op maandag 5 september 2011 19:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat weet ik met gemak.
Studentenverenigingen zijn tof, de rest is kut.
Ik zit alleen bij een studievereniging omdat ik dan 10% korting op m'n boeken krijg, voor de rest mag die hele vereniging de tyfus krijgen.
quote:
Ik zie niks en je bent niet online?quote:
Oke wat jij wil. Gezellig 11 dagen ontgroening, dat is baas zeg.quote:Op maandag 5 september 2011 19:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nou, wat baas zeg.
Gewoon saai.
Sowieso.quote:Op maandag 5 september 2011 19:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oke wat jij wil. Gezellig 11 dagen ontgroening, dat is baas zeg.
Wtf ik ben afwezig volgens mijn msnquote:Op maandag 5 september 2011 19:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
[..]
Ik zie niks en je bent niet online?
Verder is die studievereniging echt baas.Het is vrijblijvend, hoef geen geld te dokken, mag zelf weten wanneer ik langs kom, of ik een commissie of bestuur doe.
Niemand is dood gegaan aan taal.quote:Op maandag 5 september 2011 20:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nou nou, dat taalgebruik mag ook wel wat minder hoor.
Die eerste natuurlijk, criminologie ga je al genoeg doen de komende jarenquote:Op maandag 5 september 2011 20:30 schreef Etsu het volgende:
Ok, ik heb jullie mening nodig.
http://www.loi.nl/cursuss(...)p-advanced/index.htm
of
http://www.loi.nl/cursuss(...)iminologie/index.htm
1ste omdat het gewoon leuk is om te beheersen en te leren en te kunnen.
2de omdat ik criminologie wil studeren, kan ik ook gelijk kijken of het leuk is om te doen of niet.
wat te doen?
ja maarrrrrrrrr als ik dat ga doen, dan weet ik nog meer dan al die newbies volgend jaar en dan ben ik de lievelingsleerling van mijn professorenquote:Op maandag 5 september 2011 20:31 schreef xCore het volgende:
[..]
Die eerste natuurlijk, criminologie ga je al genoeg doen de komende jaren
met mijn handschrift omgquote:Op maandag 5 september 2011 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je bent wel mijn lievelingsleerling Etsu.
Hihiquote:
quote:Op maandag 5 september 2011 20:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nou nou, dat taalgebruik mag ook wel wat minder hoor.
Wel aan verkeerd spatiegebruik.quote:Op maandag 5 september 2011 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niemand is dood gegaan aan taal.
quote:Op maandag 5 september 2011 21:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel aan verkeerd spatiegebruik.
Best prima.quote:
Te filosofisch op dit tijdstip inderdaad.quote:Op maandag 5 september 2011 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar in principe ben ik dan in dit geval een lul die maar wat lult.
Complex wel.
jij zal het wetenquote:Op maandag 5 september 2011 22:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En ben maar blij dat je weinig huiswerk hebt, geniet er maar van zolang het nog kan.
Ja, vorig jaar geen ene flikker uitgevoerd en nu vol aan de bak.quote:
't gaat.quote:
Ze zijn uit elkaar welquote:Op maandag 5 september 2011 22:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Godverdomme, The Middle East, Jordy bedankt.
trusten er er, veel plezier morgen met je ongemaakte opdrachtenquote:Op maandag 5 september 2011 22:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mijn oogleden komen steeds bij elkaar.
Ik ga slapen.
ik hoef morgen pas om 13.45 te beginnenquote:Op maandag 5 september 2011 23:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
welterusten he, allemaal op tijd naar bed want anders gaat het niet goed
dat was ik even vergeten. NIET REAGEREN OP MIJN 'RAAK ME AAN' WHATSAPP BERICHTJE OKquote:
je bent dan ook geen vies meisje omgg waarom denk je datquote:Op maandag 5 september 2011 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Etsu Etsu niemand gelooft me als ik zeg dat ik een vies meisje ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |