nee sorryquote:Op zondag 4 september 2011 19:32 schreef strontboer het volgende:
Ik ben groot (niet in de vorm van dik zijn) en sexy, 'k ben alleen je broer niet. Wil je nu met mij neucqen?
quote:Op zondag 4 september 2011 19:36 schreef xCore het volgende:
ben eerst twee dagen bezig geweest om überhaupt een rooster te krijgen, vervolgens heb ik allerlei colleges op 't zelfde moment. nu moet ik dus gaan kiezen, maar ik kies altijd verkeerd
ben allang begonnenquote:Op zondag 4 september 2011 19:39 schreef strontboer het volgende:
Etsu wanneer moet jij weer beginnen met school?
Ja. 2 weken geleden introductie van 2 dagen, toen 5 dagen weekend, toen 3 dagen school en nu zit ik aan mijn 4 daagse weekend.quote:Op zondag 4 september 2011 19:44 schreef strontboer het volgende:
[..]
Lol wist ik niet. Wanneer? Vavo was het toch?
Lekker afwisselendquote:Op zondag 4 september 2011 19:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. 2 weken geleden introductie van 2 dagen, toen 5 dagen weekend, toen 3 dagen school en nu zit ik aan mijn 4 daagse weekend.
In 't Engels?quote:Op zondag 4 september 2011 19:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Godverdomme man, wat een kutboeken heb ik. Niet te lezen gewoon.
Gelukkig niet. Ik heb één boek in het Engels, drie weken geleden besteld ofzo, nog steeds niet binnen.quote:
Mijn hele studie is blijkbaar in 't Engels, kwam ik bij mijn intro achterquote:Op zondag 4 september 2011 20:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ik heb één boek in het Engels, drie weken geleden besteld ofzo, nog steeds niet binnen.
Dat boek is blijkbaar het kutste van allemaal, maar daar kan ik nu zelf nog niet over oordelen.
Begaaid.quote:Op zondag 4 september 2011 20:02 schreef xCore het volgende:
[..]
Mijn hele studie is blijkbaar in 't Engels, kwam ik bij mijn intro achter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |