Ze is net wegquote:Op zondag 4 september 2011 16:43 schreef strontboer het volgende:
Hee boyz hoe is het afgelopen met Joosterd? Geen zin om alles weer te lezen
quote:Op zondag 4 september 2011 18:48 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ze is net wegHad niet de "Ballzz" om het te vragen maar volgende week is ze weer hier
Alleen dat eerstequote:
Laffe borrelaar.quote:Op zondag 4 september 2011 18:51 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Alleen dat eersteHad een feestje bij mij thuis en was lichtelijk dood in de nacht.
Inderdaadquote:
Bedanktquote:
Nee hoorquote:Op zondag 4 september 2011 19:02 schreef Etsu het volgende:
Volgende keer wel ballen tonen en haar vragen, hoor. Dat is hosselregel nummer 1.
Niet zo moeilijk doen, gewoon doen.quote:Op zondag 4 september 2011 19:04 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Nee hoorBij hosselen hoeft niet perse een relatie te ontstaan. Wel als dit het ultieme persoonlijke doel is.
Naja ze is al 5x wezen slapen of zo en ik daar 3x ongeveer maar niemand heeft nog de officiële stap genomenquote:Op zondag 4 september 2011 19:09 schreef strontboer het volgende:
Als je de ballen hebt om haar te zoenen is verkering vragen toch juist een eitje?
Volgende week nog maar een keer duimen dan![]()
quote:Op zondag 4 september 2011 19:11 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Naja ze is al 5x wezen slapen of zo en ik daar 3x ongeveer maar niemand heeft nog de officiële stap genomen
Bazige actie.quote:Op zondag 4 september 2011 19:11 schreef strontboer het volgende:
Ik heb m'n kamer maar eens even opgeruimd
Ze zien er ook uit alsof ze uit incest zijn voortgekomen.quote:Op zondag 4 september 2011 15:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Broer en zus hebben seks in lift
Even hier ook.
Het zou voor de wereld beter zijn als ze een gevangenisstraf kregen.quote:Op zondag 4 september 2011 19:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ze zien er ook uit alsof ze uit incest zijn voortgekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |