quote:That's funny, because all of my grandfathers fought in ww2, one in Europe, one in Japan, and one in North Africa. The one who fought in Europe was a paratrooper and he loved to kill germans. He also fought in Bastogne. Get raped.
Ik woon in een dorp met 300 inwoners en eromheen ook alleen maar van dat soort kutdorpen en ik had 'm in 20 lessen zonder ook maar een test te falen.quote:Op zondag 4 september 2011 22:48 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik had 32 lessen in totaal
Maarja, ik lesde ook in een gehucht met 20k inwoners en reed het grootste deel van de tijd buiten de bebouwde kom
quote:Op zondag 4 september 2011 22:48 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik had 32 lessen in totaal
Maarja, ik lesde ook in een gehucht met 20k inwoners en reed het grootste deel van de tijd buiten de bebouwde kom
Nee en neequote:Op zondag 4 september 2011 22:50 schreef strontboer het volgende:
[..]
Oke grappig![]()
Heb je al theorie gehad en TTT?
quote:Op zondag 4 september 2011 22:52 schreef koekjestrommel1 het volgende:
maar goed ik heb ook een ander rijbewijs dan de meesten
20 euro toch als je met de trein wil?quote:Op zondag 4 september 2011 23:04 schreef Etsu het volgende:
mensen help eens.
als je gebruik wil maken van je studentenov, dan moet je toch eerst 10 euro erop pleuren of niet?
quote:Op zondag 4 september 2011 23:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
en ik heb net de verkeerde opdrachten zitten te maken voor strafrecht, ik denk dat ik m'n werkcollege maar over ga slaan.
Valt vast uit te leggen. Je bent immers net begonnen met je studie. Alles is even wennenquote:Op zondag 4 september 2011 23:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
je komt niet binnen als je de opdrachten niet heb gemaakt
ik heb wel wat gemaakt, maar niet het goede dus
tevens is het al kwart over 11 en heb ik geen zin om tot midden in de nacht door te gaan
quote:
Heb juh wel de goeiuh opleiduhng gekosen?quote:Op maandag 5 september 2011 18:46 schreef koekjestrommel1 het volgende:
En weer terug van een dodelijk saaie dag
Denken dat Koek studeert.quote:Op maandag 5 september 2011 18:46 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Heb juh wel de goeiuh opleiduhng gekosen?
Ik krijg 5,48quote:Op maandag 5 september 2011 18:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
18 jeweet, minimumloon jeweet
ja, maar dat is met vakantiegeld enzo, krijg je iedere maand uitbetaald. ik heb over 5,48 wat ik netto krijg volgens mij.quote:Op maandag 5 september 2011 18:56 schreef koekjestrommel1 het volgende:
jij bent 18 en werkt bij appie? volgens mij krijg je dan 6.08 euro
Best wel.quote:Op maandag 5 september 2011 19:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Halleeeee.
Het was weer een vermoeiende dag.
Inderdaad (15% hier). Echter heb ik ze al overgenomen, dan maar voor de labverzekering/jasquote:Op maandag 5 september 2011 19:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat weet ik met gemak.
Studentenverenigingen zijn tof, de rest is kut.
Ik zit alleen bij een studievereniging omdat ik dan 10% korting op m'n boeken krijg, voor de rest mag die hele vereniging de tyfus krijgen.
quote:
Ik zie niks en je bent niet online?quote:
Oke wat jij wil. Gezellig 11 dagen ontgroening, dat is baas zeg.quote:Op maandag 5 september 2011 19:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nou, wat baas zeg.
Gewoon saai.
Sowieso.quote:Op maandag 5 september 2011 19:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oke wat jij wil. Gezellig 11 dagen ontgroening, dat is baas zeg.
Wtf ik ben afwezig volgens mijn msnquote:Op maandag 5 september 2011 19:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
[..]
Ik zie niks en je bent niet online?
Verder is die studievereniging echt baas.Het is vrijblijvend, hoef geen geld te dokken, mag zelf weten wanneer ik langs kom, of ik een commissie of bestuur doe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |