Stunten lijkt me sterk. Dat die kan stuiteren wel.quote:
Schijnt vaker te gebeuren (dit is de eerst ekeer dat ik om 17.00 uur inschakel.) Geen idee waarom.quote:Op zondag 4 september 2011 17:05 schreef Norrage het volgende:
Hup nalby! Regent het ofzo? Ik zie alleen herhalingen..
Ja, vooral dat laatste punt, met die prachtige backhand rechtdoor.quote:Op zondag 4 september 2011 17:29 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Indrukwekkend tennis van Nalbandian om zijn service te houden.
Top 10 fedfan post dit.quote:Op zondag 4 september 2011 17:35 schreef Federer-fan het volgende:
Commentatoren zeggen weleens van spelers als Nalbandian dat ze eigenlijk in de toptien zouden moeten staan. Dat zeggen ze wel vaker over spelers en dan vraag ik me af of ze snappen dat er maar tien plaatsen in de toptien zijn.
Volgens mij is hij nu slanker dan in jaren.quote:Op zondag 4 september 2011 17:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
Damn, die gast is wel seriously chubby geworden :p
quote:
Klopt. Ik denk dat ze daarmee gewoon aan willen geven dat die speler op hetzelfde niveau kan spelen als de rest van de top-10, met uitzondering van de top-3 natuurlijkquote:Op zondag 4 september 2011 17:35 schreef Federer-fan het volgende:
Commentatoren zeggen weleens van spelers als Nalbandian dat ze eigenlijk in de toptien zouden moeten staan. Dat zeggen ze wel vaker over spelers en dan vraag ik me af of ze snappen dat er maar tien plaatsen in de toptien zijn.
vLottum maakte het nog bonter, die vond Tsonga een top 5 speler.quote:Op zondag 4 september 2011 17:35 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb Nalbandian al een hele tijd niet zien spelen, maar ik herinner me hem als een vrij skinny speler :p Maar hij is dus nog dikker geweest?quote:Op zondag 4 september 2011 17:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij is hij nu slanker dan in jaren.![]()
Wat een geweldige backhand weer van Nalbandian.
Ja, zit wat in.quote:Op zondag 4 september 2011 17:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Klopt. Ik denk dat ze daarmee gewoon aan willen geven dat die speler op hetzelfde niveau kan spelen als de rest van de top-10, met uitzondering van de top-3 natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |