Stunten lijkt me sterk. Dat die kan stuiteren wel.quote:
Schijnt vaker te gebeuren (dit is de eerst ekeer dat ik om 17.00 uur inschakel.) Geen idee waarom.quote:Op zondag 4 september 2011 17:05 schreef Norrage het volgende:
Hup nalby! Regent het ofzo? Ik zie alleen herhalingen..
Ja, vooral dat laatste punt, met die prachtige backhand rechtdoor.quote:Op zondag 4 september 2011 17:29 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Indrukwekkend tennis van Nalbandian om zijn service te houden.
Top 10 fedfan post dit.quote:Op zondag 4 september 2011 17:35 schreef Federer-fan het volgende:
Commentatoren zeggen weleens van spelers als Nalbandian dat ze eigenlijk in de toptien zouden moeten staan. Dat zeggen ze wel vaker over spelers en dan vraag ik me af of ze snappen dat er maar tien plaatsen in de toptien zijn.
Volgens mij is hij nu slanker dan in jaren.quote:Op zondag 4 september 2011 17:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
Damn, die gast is wel seriously chubby geworden :p
quote:
Klopt. Ik denk dat ze daarmee gewoon aan willen geven dat die speler op hetzelfde niveau kan spelen als de rest van de top-10, met uitzondering van de top-3 natuurlijkquote:Op zondag 4 september 2011 17:35 schreef Federer-fan het volgende:
Commentatoren zeggen weleens van spelers als Nalbandian dat ze eigenlijk in de toptien zouden moeten staan. Dat zeggen ze wel vaker over spelers en dan vraag ik me af of ze snappen dat er maar tien plaatsen in de toptien zijn.
vLottum maakte het nog bonter, die vond Tsonga een top 5 speler.quote:Op zondag 4 september 2011 17:35 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb Nalbandian al een hele tijd niet zien spelen, maar ik herinner me hem als een vrij skinny speler :p Maar hij is dus nog dikker geweest?quote:Op zondag 4 september 2011 17:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij is hij nu slanker dan in jaren.![]()
Wat een geweldige backhand weer van Nalbandian.
Ja, zit wat in.quote:Op zondag 4 september 2011 17:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Klopt. Ik denk dat ze daarmee gewoon aan willen geven dat die speler op hetzelfde niveau kan spelen als de rest van de top-10, met uitzondering van de top-3 natuurlijk
Wat mij betreft heeft hij de mooiste techniek van alle spelers.quote:Op zondag 4 september 2011 17:40 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Die backhand van Nalbandian is wel een pareltje.
Het is een hele karakteristieke slag. Op tv lijkt het alsof hij heel langzaam slaat, maar hij slaat zo vlak, timed zo goed en gebruikt zijn gewicht in de slag waardoor ze heel hard en scherp doorkomen. Bijna uniek.quote:Op zondag 4 september 2011 17:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat mij betreft heeft hij de mooiste techniek van alle spelers.
Ja, inderdaad. Hij slaat heel clean. En hij ook zo'n geweldige touch. Zie bijvoorbeeld:quote:Op zondag 4 september 2011 17:43 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Het is een hele karakteristieke slag. Op tv lijkt het alsof hij heel langzaam slaat, maar hij slaat zo vlak, timed zo goed en gebruikt zijn gewicht in de slag waardoor ze heel hard en scherp doorkomen. Bijna uniek.
Als dat zo is, dan is dat toch niet bjzonder?quote:Op zondag 4 september 2011 17:48 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Hebben ze nou beiden 16 punten gewonnen op 4-2*.
Op zich wel, eigenlijk. Gebeurt bijna nooit dat je twee love games wint en 4 games op 30 verliest.quote:Op zondag 4 september 2011 17:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan is dat toch niet bjzonder?
Hoezo?quote:
Bolelli / Fognini, wat een combinatiequote:Op zondag 4 september 2011 18:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Pennettawint de eerste set
Boleli enFognini
ook. Zelfs Italiaanse tennisfans hebben het beter dan wij ....
Zoietsquote:Op zondag 4 september 2011 18:29 schreef Federer-fan het volgende:
Ik denk dat Nalbandian nog maximaal vier games wint.
En als je het wel had gedaan had hij verloren. Zo werkt dat althans bij mij op Betfair.quote:Op zondag 4 september 2011 18:36 schreef Autobandje het volgende:
Ik dacht nog zal ik inzetten op Nadal toen ie *5-4 achterstond, maar natuurlijk weer niet gedaan
Haha ja ongetwijfeld, dacht ik zelf ook aan, vooral daarom maar niet gedaan!quote:Op zondag 4 september 2011 18:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En als je het wel had gedaan had hij verloren. Zo werkt dat althans bij mij op Betfair.
Het is wel dé manier om saaie wedstrijden spannend te maken.quote:Op zondag 4 september 2011 18:41 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Haha ja ongetwijfeld, dacht ik zelf ook aan, vooral daarom maar niet gedaan!
Klopt. Gulbis verloor in 4.quote:Op zondag 4 september 2011 18:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Gofterredomme
Zie ik ineens Gilles Muller bij de livescores staan. Laatste keer dat ik van de week keek stond ie een set en een break achter tegen Gulbis dacht ik
Ja, echt jammer. Als Nalbandian de 1e had gewonnen was het misschien nog wat geworden, al was Nadal er dan misschien op een gegeven moment ook hard overheen gegaan.quote:
Waarschijnlijk neemt Nadal er bij breekpunten tegen gewoon net even wat meer tijd voor om te serveren. En hij is al niet zo vlot, dus een waarschuwing kan dan best.quote:Op zondag 4 september 2011 18:59 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Op BP weer. Is dat de nieuwe rage?
Als ze op dat moment er weer te lang over doen is dat prima. Je hoeft het niet uit te stellen omdat het op een BP is. Dat zijn juist de momenten waat er langer over gedaan wordt.quote:Op zondag 4 september 2011 18:59 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Op BP weer. Is dat de nieuwe rage?
Ik moet zeggen dat ik Cilic niet getimed heb dus ik zou het niet weten. Maar ze krijgen al een 'heads up' van de umpire dat ze er te lang over doen, dus als je het dan nog een keer duidelijk doet, ook al is dat op BP, dan moet je die waarschuwing gewoon geven. En op BP, ach, dat zou niet uit moeten maken. Als je daar al van slag raakt...quote:Op zondag 4 september 2011 19:03 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Tja, bij Cilic ook al, die onverdiend was en die sloeg toen een DF. Je kan best even wachten, Nadal doet er ongetwijfeld nog vaak genoeg te lang over dat je hem op een ander moment kan pakken.
Vind ik ook. Misschien dat die umpires het leuk vinden om zich even te laten gelden.quote:Op zondag 4 september 2011 19:03 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Tja, bij Cilic ook al, die onverdiend was en die sloeg toen een DF. Je kan best even wachten, Nadal doet er ongetwijfeld nog vaak genoeg te lang over dat je hem op een ander moment kan pakken.
Enorme headcasegedoe tot nu toe: Golubev, Haase, Gulbis, Nalbandian, Cilic.quote:Op zondag 4 september 2011 19:08 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik Cilic niet getimed heb dus ik zou het niet weten. Maar ze krijgen al een 'heads up' van de umpire dat ze er te lang over doen, dus als je het dan nog een keer duidelijk doet, ook al is dat op BP, dan moet je die waarschuwing gewoon geven. En op BP, ach, dat zou niet uit moeten maken. Als je daar al van slag raakt...
Nadal heeft er ook weleens last van Dan slaat hij een DF en komt er een discussie met de umpire. Ik vind ook dat ze er vaak te lang over doen. Prima dat de umpire de spelers heads upt en ook prima als er waarschuwingen worden gegeven, maar van mij mogen ze proberen om dat buiten de BP's om te doen.quote:Op zondag 4 september 2011 19:10 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Enorme headcasegedoe tot nu toe: Golubev, Haase, Gulbis, Nalbandian, Cilic.
Veel tennissers raken makkelijk van slag.
Daar noem je ook een aantal probleemgevallenquote:Op zondag 4 september 2011 19:10 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Enorme headcasegedoe tot nu toe: Golubev, Haase, Gulbis, Nalbandian, Cilic.
Veel tennissers raken makkelijk van slag.
S. Williams toch op MP tegen tegen Clijsters?quote:Op zondag 4 september 2011 19:14 schreef TheGeneral het volgende:
Tja dan is het gewoon pech. Het is alleen een waarschuwing, er gebeurd niks. Die 2e krijg je toch vrijwel nooit. En zeker niet voor het te lang over een punt. Alleen met schelden of een bal wegslaan.
Hoe vaak zie je nu een speler die 2 waarschuwingen krijgt voor het te lang over een punt doen? Ik kijk heel veel tennis en heb het nog nooit gezien.
was dat geen voetfout? en dus niet telang over een punt doenquote:Op zondag 4 september 2011 19:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
S. Williams toch op MP tegen tegen Clijsters?
Dat was anders. Ze krijg een footfault waardoor Clijsters MP kreeg en toen werd ze er boos over en kreeg ze een strafpunt tegen en dat was de wedstrijd. Of zoiets.quote:Op zondag 4 september 2011 19:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
S. Williams toch op MP tegen tegen Clijsters?
Inderdaad, voetfout op tweede service --> bedreigen van een lijnrechterquote:Op zondag 4 september 2011 19:17 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dat was anders. Ze krijg een footfault waardoor Clijsters MP kreeg en toen werd ze er boos over en kreeg ze een strafpunt tegen en dat was de wedstrijd. Of zoiets.
Had niks met tijd te maken, iig.
Nooit, maar de tweede keer is toch automatisch een point penalty?quote:Op zondag 4 september 2011 19:14 schreef TheGeneral het volgende:
[...]
Hoe vaak zie je nu een speler die 2 waarschuwingen krijgt voor het te lang over een punt doen? Ik kijk heel veel tennis en heb het nog nooit gezien.
Ja. Dus die krijg je toch nooit.quote:Op zondag 4 september 2011 19:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nooit, maar de tweede keer is toch automatisch een point penalty?
Nee, is dat nou gewoon lafheid van die umpires? Zal wel een kwestie zijn van als er één schaap over de dam is. Als een umpire het een keer doet, wordt het voor alle anderen meteen minder spannend.quote:Op zondag 4 september 2011 19:24 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja. Dus die krijg je toch nooit.
Ik denk het. Als je er echt van af wilt, moet je gewoon eens punten tegen gaan geven. Reken er maar op dat ze dan wat sneller zullen gaan doen tussen de punten.quote:Op zondag 4 september 2011 19:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, is dat nou gewoon lafheid van die umpires? Zal wel een kwestie zijn van als er een schaap over de dam is. Als een umpire het een keer doet, wordt het voor alle anderen meteen minder spannend.
Ja, precies. En dan hoeven ze ook geen waarschuwingen te geven en dus ook niet op BP's.quote:Op zondag 4 september 2011 19:28 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik denk het. Als je er echt van af wilt, moet je gewoon eens punten tegen gaan geven. Reken er maar op dat ze dan wat sneller zullen gaan doen tussen de punten.
En dat gebeurde bij *6-5 30-0 terwijl ze al een set had gewonnen, maar uiteindelijk verliest ze de game en wordt het een tiebreak...quote:Op zondag 4 september 2011 19:32 schreef kevin_ het volgende:
Pennetta meerdere keren aan het nekken na een zieke rally, krijgt ze een code violation omdat het ze teveel tijd nam![]()
Een zieke rally.quote:Op zondag 4 september 2011 19:32 schreef kevin_ het volgende:
Pennetta meerdere keren aan het nekken na een zieke rally, krijgt ze een code violation omdat het ze teveel tijd nam![]()
Ook dat (none by Federer)quote:Op zondag 4 september 2011 19:28 schreef Federer-fan het volgende:
Mooi als Nalbandian die ballen zo kort de baan uit slaat. Met Nadal had hij destijds in Madrid zo'n rally, waarbij hij de bal langs de netpaal sloeg. Vanaf 0.37 in dit filmpje:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |