Onder de beklimmingen zijn de Estacion de Montaña Manzaneda, La Farrapona, Sierra Nevada, La Covatilla, l’Angliru, de San Lorenzo del Escorial, de Valdepeñas de Jaen en de Peña Cabarga.quote:1e rit (zaterdag 20 augustus): Benidorm - Benidorm (ploegentijdrit 16 km)
2e rit (zondag 21): La Nucia - Playas de Orihuela (171,5 km)
3e rit (maandag 22): Petrer - Totana (164,0 km)
4e rit (dinsdag 23): Baza - Sierra Nevada (172,0 km)
5e rit (woensdag 24): Sierra Nevada - Valdepeñas de Jaén (200 km)
6e rit (donderdag 25): Ubeda - Cordoba (185,7 km)
7e rit (vrijdag 26): Almaden - Talavera de la Reina (185 km)
8e rit (zaterdag 27): Talavera de la Reina - San Lorenzo de El Escorial (182 km)
9e rit (zondag 28): Villacastin - Sierra de Bejar/La Covatilla (179,5 km)
10e rit (maandag 29): Salamanca - Salamanca (ind. tijdrit, 40 km)
Rustdag (dinsdag 30)
11e rit (woensdag 31): Verin - Estación de Manzaneda (171 km)
12e rit (donderdag 1 september): Ponteareas - Pontevedra (160 km)
13e rit (vrijdag 2): Sarria - Ponferrada (150 km)
14e rit (zaterdag 3): Astorga - La Farrapona/Lagos de Somiedo (173,2 km)
15e rit (zondag 4): Avilés - Alto de l'Angliru (144 km)
Rustdag (maandag 5)
16e rit (dinsdag 6): Villa Romana La Olmeda - Haro (180 km)
17e rit (woensdag 7): Faustino V - Peña Cabarga (212,5 km)
18e rit (donderdag 8): Solares - Noja (169,7 km)
19e rit (vrijdag 9): Noja - Bilbao (157,9 km)
20e rit (zaterdag 10): Bilbao - Vitoria (187 km)
21e rit (zondag 11): Circuit du Jarama - Madrid (94 km
Totale afstand: 3295 km
Dat is wel min of meer typisch ja, en dan doet men dit jaar ook nog de Pyreneeën niet aan, waardoor het wel lastiger is om veel klims na elkaar te vinden ook ...quote:Op zondag 4 september 2011 11:43 schreef vaarsuvius het volgende:
Vraagje voor vandaag: het valt me op dat er in de vuelta veel ritten zijn met een hele moeilijke eindklim, maar verder lijkt die rit dan wel mee te vallen. Bij de tour heb je vaak van die koninginnenritten met veel meer bergen van 1ste en Hors Categorie . Is dat typisch voor de Vuelta?
Laatste 7 km a 13% gemiddeldquote:Op zondag 4 september 2011 11:40 schreef Dven het volgende:
Die l'Angliru is wel een bad ass motherfucker
[ afbeelding ]
Er zijn weinig renners die er echt bovenuit steken vandaar weinig aanvallen.quote:Op zondag 4 september 2011 11:43 schreef vaarsuvius het volgende:
Ga vandaag ook maar eens kijken. Gister finale gezien, viel nog tegen, had wel gehoopt op meer aanvallen, maar blijkbaar zat iedereen al aan zijn limiet te rijden.
Vraagje voor vandaag: het valt me op dat er in de vuelta veel ritten zijn met een hele moeilijke eindklim, maar verder lijkt die rit dan wel mee te vallen. Bij de tour heb je vaak van die koninginnenritten met veel meer bergen van 1ste en Hors Categorie . Is dat typisch voor de Vuelta?
Anderzijds zitten er dan ook weer nauwelijks echte sprintersritten in en is er alle dagen wel één of ander uitdagend obstakel.quote:Op zondag 4 september 2011 11:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En Olano is natuurlijk de parcoursbouwer tegenwoordig, die was als renner ook al geen fan van zo'n heel zware bergritten ...
quote:1. Alberto Contador / Astana / - 5:52.35
2. Alejandro Valverde / Caisse d'Epargne / a 00:42
3. Joaquim Rodríguez / Caisse d'Epargne / a 00:58
4. Levi Leipheimer / Astana / a 01:05
5. Carlos Sastre / CSC-Saxo Bank / a 01:32
6. Robert Gesink / Rabobank / a 01:56
7. Ezequiel Mosquera / Xacobeo-Galicia / a 02:18
8. Oliver Zaugg / Gerolsteiner / a 02:28
9. Damiano Cunego / Lampre / a 02:43
10. Dani Moreno / Caisse d'Epargne / a 03:01
Dat is ruim. Ergens tussen 17.00 en 17.15. Ligt eraan hoe snel het gaat.quote:Op zondag 4 september 2011 12:32 schreef Coelho het volgende:
Hoe laat begint de beklimming van de Angliru? Heb nog andere verplichtingen en wil op tijd thuis zijn.
dan red ik het wel als ik er om 16.00 weer ben. Mooi!quote:Op zondag 4 september 2011 12:46 schreef TheArt het volgende:
Tijdsverschillen Angliru in 2008:
Dat is ruim. Ergens tussen 17.00 en 17.15. Ligt eraan hoe snel het gaat.
Dan mis je niet eens veel, tv-uitzending begint dan ook namelijk.quote:Op zondag 4 september 2011 12:52 schreef Coelho het volgende:
[..]
dan red ik het wel als ik er om 16.00 weer ben. Mooi!
Gaat iig op pad met de juiste instelling. Hopelijk onderschat hij die berg niet.quote:Mollema: Rode trui aanvallen
Van onze speciale verslaggever
SOMIEDO - Bauke Mollema is er op gebrand om de rode trui in de Ronde van Spanje te heroveren. ,,Als ik me goed voel, zal ik vandaag op de Angliru proberen aan te vallen."
De Raborenner droeg het leiderstricot al een dag, na zijn tweede plaats op La Covatilla. De dag erna moest hij die trui na de tijdrit inleveren bij Chris Froome en daarna nam diens ploegmaat Bradley Wiggins de leiding over.
Het is niet de intentie om zijn derde podiumplek te verdedigen. Nu de 24-jarige Groninger zover is gekomen, wil hij meer. Zijn achterstand op Wiggins bedraagt slechts 36 seconden.
De Angliru
,,Het zit niet in mijn aard om af te wachten. Ik sta niet ver van het rood, maar Wiggins is ook heel sterk. Als er een kans is, laat ik die zeker niet liggen. Al moet ik natuurlijk wel eerst afwachten hoe ik van de inspanningen van gisteren ben hersteld. En de Angliru is heel wat anders dan wat we tot nu toe hebben gehad”, is Mollema zich bewust van de 12 kilometer lange steile slotklim van vandaag met een gemiddeld stijgingspercentage van 10,2 procent.
Hij kan het wel willen maar of ie 't kan is de grote vraag. Zat gisteren niet meer in dan aan te klampen, zou goed kunnen dat dat vandaag ook het hoogst haalbare is.quote:Op zondag 4 september 2011 13:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gaat iig op pad met de juiste instelling. Hopelijk onderschat hij die berg niet.
vergeet niet dat aanklampen wellicht voldoende kan zijn met de Rodriguez-aankomst van deze weekquote:Op zondag 4 september 2011 13:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij kan het wel willen maar of ie 't kan is de grote vraag. Zat gisteren niet meer in dan aan te klampen, zou goed kunnen dat dat vandaag ook het hoogst haalbare is.
Hopelijk valt Froome vandaag terug. Als dat zo is dan heeft Mollema een grote kab op 't podium, anders zal ie Cobo van 'm af moeten houden.
Die zal denk ik uiteindelijk toch naar Sagan gaan.quote:Op zondag 4 september 2011 13:25 schreef franklop het volgende:
voor wat het waard is, mollema kan vandaag ook de puntentrui pakken
Zat duidelijk aan zijn limiet, en kon ook naar eigen zeggen niets extra's. Dacht niet aan aanvallen.quote:Op zondag 4 september 2011 13:22 schreef du_ke het volgende:
Had gister nog niet zo het gevoel dat het alleen maar aanklampen was voor Mollema.
Ik had ook het idee dat hij op de Farrapona weer veel beter reed dan op de San Lorenzo ervoor. Hij kwam er dus weer door. Dat is gusntig.quote:Op zondag 4 september 2011 13:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij kan het wel willen maar of ie 't kan is de grote vraag. Zat gisteren niet meer in dan aan te klampen, zou goed kunnen dat dat vandaag ook het hoogst haalbare is.
Hopelijk valt Froome vandaag terug. Als dat zo is dan heeft Mollema een grote kab op 't podium, anders zal ie Cobo van 'm af moeten houden.
quote:Van Summeren crashed and the Doc and 2 others are looking in his pants on a place you don't want pain!!!
nos site zegt vanaf 15:30 live te zijnquote:Op zondag 4 september 2011 14:32 schreef Bastiefcg het volgende:
4 uur eerste beelden vandaag? of is het via streams oid mogelijk om het eerder te volgen ?
quote:Vanmarcke: "Ik dacht dat het afgelopen was"
zo 04/09/2011 - 12:54 Sep Vanmarcke is zaterdag met zijn val in het ravijn aan het ergste ontsnapt. Sporza belde de renner een dag later op. "Mentaal was ik van de kaart en het is ongelofelijk dat ik er geen breuken of erger aan heb overgehouden."
"Ik zat in de vlucht met 17 en in die afdaling reed een Lampre-renner voor mij", vertelt Vanmarcke aan Sporza. "Plots kwam er een bocht waarvan je onmogelijk kon inschatten dat hij zo kort zou worden en die Lampre-renner viel. Ik kon hem niet ontwijken en ging over de vangrail."
Belga
"Ik ben 40 meter naar beneden gevallen, ben afgeremd door de bomen en ben vlak voor de rivier tot stilstand gekomen. Gelukkig stonden die bomen daar. Toen ik door de lucht ging, dacht ik dat het afgelopen was met mij."
"Met takken hebben ze me naar boven moeten trekken, want anders konden ze me niet bereiken. Toen ik weer op mijn fiets zat, was ik mentaal van de kaart. Ik heb 2 uur geweend van de shock, ik geraakte niet vooruit."
"Op de slotklim zijn (ploegmaat) Andreas Klier en Stijn Devolder bij mij gebleven. Fysiek en mentaal kon ik niet meer. Zij hebben mij naar boven geduwd en daar ben ik hen dankbaar voor.
Sporza
niet haten, Stijn wint vandaag en wordt wereldkampioen in Kopenhagen!quote:Op zondag 4 september 2011 14:37 schreef TheArt het volgende:
Heeft Stijn deze Vuelta toch nog iets nuttigs gedaan:
[..]
In 2008 werd hij zesde maar toen deed Contador mee.quote:Op zondag 4 september 2011 15:36 schreef Pedroso het volgende:
Ja, ik weet dat Gesink hier niet rijdt maar lijkt me wel een ideale beklimming voor 'm.
2008, zelfs Contador staat zo goed als stil (rond 4:00 en 9:00)quote:Op zondag 4 september 2011 15:35 schreef Pedroso het volgende:
Heb nog even de beelden van 2002 bekeken, ze staan op sommige stukken bijna gewoon stil.
Op die stukken is het inderdaad ieder voor zich, daar kun je op 100 meter gewoon 30 seconden pakken als je in het goede ritme zit.
Maarten en Herbert kwamen moeilijk op die berg met de auto.quote:Op zondag 4 september 2011 15:48 schreef tong80 het volgende:
Lekker kijken.
Het schijnt een gruwelijke beklimming te worden.
quote:Op zondag 4 september 2011 15:49 schreef Caland het volgende:
Nou, de NOS is eindelijk live. Een flutinterview met Jordania was belangrijker, ofzo.
Turnenquote:Op zondag 4 september 2011 15:49 schreef franklop het volgende:
[..]in Belgie zenden 'de prutsers van Sporza' turnen uit en beginnen pas om 16:00..
Zoveel gebeurt er de komende 30km ook niet....quote:Op zondag 4 september 2011 15:49 schreef Caland het volgende:
Nou, de NOS is eindelijk live. Een flutinterview met Jordania was belangrijker, ofzo.
Alles beter dan een interview met een voetbalpooier.quote:Op zondag 4 september 2011 15:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zoveel gebeurt er de komende 30km ook niet....
Ligt aan jou denk ikquote:Op zondag 4 september 2011 15:52 schreef Spockjuh_ het volgende:
ligt het nou aan mij of hoor ik bij de online stream geen commentaar?
Ook geen commentaar hier.quote:Op zondag 4 september 2011 15:52 schreef Spockjuh_ het volgende:
ligt het nou aan mij of hoor ik bij de online stream geen commentaar?
Was een mooi interview hoor. Hij verklaarde dat Vitesse echt "zijn" club is. Ik moest de tissues er bijna bijhalen...quote:Op zondag 4 september 2011 15:51 schreef Ericr het volgende:
[..]
Alles beter dan een interview met een voetbalpooier.
http://www.lavuelta.es/quote:Op zondag 4 september 2011 15:56 schreef Caland het volgende:
Wat is een goede overzichtssite? Heb de vuelta maar half gevolgd.
Poels is dus ook in ordequote:Op zondag 4 september 2011 15:52 schreef Chiappucci het volgende:
Ook een mannetje van Vacansoleil werkt mee in het peloton.
Het is nu ook op Sporza iig, dus voor mij iig niet meer nodig.quote:Op zondag 4 september 2011 16:01 schreef OlivierV het volgende:
Als je geen commentaar hebt bij de NOS-stream: vernieuw de pagina eenmaal (F5), dat werkt waarschijnlijk.
Vraag dat maar aan Igor Antonquote:Op zondag 4 september 2011 16:07 schreef TheArt het volgende:
Ben vooral ook benieuwd naar de afdaling van de Cordal. Die schijnt echt enorm gevaarlijk te zijn.
Mollema deed het ook niet voor VDBquote:Op zondag 4 september 2011 16:05 schreef franklop het volgende:
zomaar een hersenspinsel; als Poels en Mollema samen op de streep afrijden vandaag op de Angliru en er zijn er al twee voor ze gefinisht, zal Poels Mollema dan voor laten gaan?
En bij een eventuele overwinning, dan ook?
ja maar die reden allebei nog voor klassementquote:Op zondag 4 september 2011 16:09 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Mollema deed het ook niet voor VDB
Hoezo schijnt? Die is al vaak zat genomen hoor.. met de nodige gevolgen (Igor Anton inderdaadquote:Op zondag 4 september 2011 16:07 schreef TheArt het volgende:
Ben vooral ook benieuwd naar de afdaling van de Cordal. Die schijnt echt enorm gevaarlijk te zijn.
Wat heeft Anton te maken met die afdaling? Ik begrijp het niet zo goed..quote:Op zondag 4 september 2011 16:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoezo schijnt? Die is al vaak zat genomen hoor.. met de nodige gevolgen (Igor Anton inderdaad)
http://www.lavuelta.es/11/es/recorrido/index.html?e=15quote:Op zondag 4 september 2011 16:15 schreef Caland het volgende:
Hoelaat begint de laatste klim ongeveer?
Maar ze hebben er een nieuwe asfaltlaag neergelegd. Ik ken de afdaling wel, alleen met een nieuwe asfaltlaag lijkt me het nog gevaarlijker.quote:Op zondag 4 september 2011 16:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoezo schijnt? Die is al vaak zat genomen hoor.. met de nodige gevolgen (Igor Anton inderdaad)
Ok. Vorig jaar is hij toch ook uitgevallen door een valpartij?quote:Op zondag 4 september 2011 16:17 schreef DutchSL het volgende:
Die is in die afdaling in 2008 letterlijk uit de Vuelta gevallen terwijl Euskaltel tempo maakte voor hem.
quote:Op zondag 4 september 2011 16:17 schreef Sautor het volgende:
[..]
http://www.lavuelta.es/11/es/recorrido/index.html?e=15
Ja, in de rode leiderstrui zelfs.quote:Op zondag 4 september 2011 16:18 schreef OlivierV het volgende:
[..]
Ok. Vorig jaar is hij toch ook uitgevallen door een valpartij?
Hmm, nieuwe asfaltlaag + warm weer = niet zo'n heel goede combinatiequote:Op zondag 4 september 2011 16:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar ze hebben er een nieuwe asfaltlaag neergelegd. Ik ken de afdaling wel, alleen met een nieuwe asfaltlaag lijkt me het nog gevaarlijker.
Bah, wat id dit nou weer haha.quote:Op zondag 4 september 2011 16:19 schreef Caland het volgende:
Kan Mollema de tour winnen?
[ afbeelding ]
http://www.baukemollema.n(...)id=1290932360&ucat=1quote:Op zondag 4 september 2011 16:23 schreef Il-Migliore het volgende:
[..]
Bah, wat id dit nou weer haha.
Volgens mij een foto van hem in z'n amateurploegjequote:Op zondag 4 september 2011 16:23 schreef Il-Migliore het volgende:
[..]
Bah, wat id dit nou weer haha.
weten we nog niet zo. etappeuitzending is net begonnen. Straks gaan we meer zienquote:Op zondag 4 september 2011 16:24 schreef Falco het volgende:
Ik schakel zojuist in. Doet Mollema het een beetje goed?
Jan Hruskaquote:Op zondag 4 september 2011 16:28 schreef DeeBee het volgende:
Tonkov...
Wat een namen komen er voorbij...
[ afbeelding ]
Wel bazenetappe?quote:Op zondag 4 september 2011 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
weten we nog niet zo. etappeuitzending is net begonnen. Straks gaan we meer zien
http://nos.nl/dossier/221263-wielrennen-vuelta-2011/tab/230/live/quote:Op zondag 4 september 2011 16:28 schreef BlaZ het volgende:
Geen liveuitzending vandaag , dus Chinese stream. Goed commentaar alleen versta ik het niet
Haha ja...quote:
Zich misschien moeten sparen.quote:Op zondag 4 september 2011 16:36 schreef TheArt het volgende:
Kruijswijk ook duidelijk beter dan de afgelopen dagen.
wordt weer naar voren gereden, maar lijkt het moeilijk te hebbenquote:Op zondag 4 september 2011 16:40 schreef TheArt het volgende:
Bauke wat verder naar achteren inmiddels.
Mja een Pantani uit de dopingtijd zou hier het hele peloton op 5 minuten rijdenquote:Op zondag 4 september 2011 16:41 schreef DeeBee het volgende:
Het moderne wielrennen: al gas geven op de een na laatste beklimming!
/Wuyts
Nee Wuyts, vroeger lagen er 6 cols in een etappe en reden de Pantani's en Herassen al 3 cols voor het einde weg, dit is verre van indrukwekkend...
Dat valt ook wel mee. Dat soort scenario's waren echt niet schering en inslag vroeger.quote:Op zondag 4 september 2011 16:41 schreef DeeBee het volgende:
Het moderne wielrennen: al gas geven op de een na laatste beklimming!
/Wuyts
Nee Wuyts, vroeger lagen er 6 cols in een etappe en reden de Pantani's en Herassen al 3 cols voor het einde weg, dit is verre van indrukwekkend...
twitter:Gertjakobs64 twitterde op zondag 04-09-2011 om 16:43:40Pim ligthart lpg de klpd met een snoeien hard tempo prachtig machtig om te zien pimmetje rijd ze derde affff klassse mannn reageer retweet
Gertjequote:Op zondag 4 september 2011 16:44 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:Gertjakobs64 twitterde op zondag 04-09-2011 om 16:43:40Pim ligthart lpg de klpd met een snoeien hard tempo prachtig machtig om te zien pimmetje rijd ze derde affff klassse mannn reageer retweet
Ik volgde hem ook, maar nu al een tijdje niet meer. Het is gewoon echt een randdebielquote:Op zondag 4 september 2011 16:44 schreef Gramulanion het volgende:
Zijn toetsenbord blijft hangenquote:Op zondag 4 september 2011 16:44 schreef Gramulanion het volgende:
50equote:Op zondag 4 september 2011 16:44 schreef OlivierV het volgende:
Weet iemand op welke plaats Cancellara gisteren binnen kwam?
moooi mannnnnnnquote:Op zondag 4 september 2011 16:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik volgde hem ook, maar nu al een tijdje niet meer. Het is gewoon echt een randdebiel
Wat een gek.quote:Op zondag 4 september 2011 16:44 schreef Gramulanion het volgende:
Anton is wel vaker wisselvallig en Brajko moet zich nog echt een keer bewijzen als klassementsrenner.quote:Op zondag 4 september 2011 16:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Tis toch eigenlijk echt opvallend hoe echte toppers die in principe zelfs in de Tour top 10 kandidaat zouden zijn (Brajkovic, Anton, ... ) er glashard worden uitgereden in deze Vuelta
Ik vind het ook niet echt jofel d'ruit zien...quote:
moet continue naar voren gereden worden, dat zie ik niet als een goed tekenen iig. Terwijl Wiggins heel makkelijk lijkt te zittenquote:Op zondag 4 september 2011 16:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Niet? Gaat tot nu toe een stuk beter dan de San Lorenzo gisteren.
Een slechter teken is dat hij niet naar voren gereden kan worden. Gewoon de Angliru afwachten.quote:Op zondag 4 september 2011 16:49 schreef franklop het volgende:
[..]
moet continue naar voren gereden worden, dat zie ik niet als een goed tekenen iig. Terwijl Wiggins heel makkelijk lijkt te zitten
ja ok,maar ik vrees wel.quote:Op zondag 4 september 2011 16:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Een slechter teken is dat hij niet naar voren gereden kan worden. Gewoon de Angliru afwachten.
Als je slechte benen hebt, dan kun je de koers zo goed lezen, maar dan sta je op de Angliru geparkeerd.quote:Op zondag 4 september 2011 16:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bauke leest de koers heel goed. Hij daalt nu ook gewoon goed.
Nog meer open deuren intrappen? Maar ik denk niet dat zoiets Bauke gaat overkomen.quote:Op zondag 4 september 2011 16:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je slechte benen hebt, dan kun je de koers zo goed lezen, maar dan sta je op de Angliru geparkeerd.
De angliru wacht op niemand.quote:Op zondag 4 september 2011 16:55 schreef Chiappucci het volgende:
We wachten maar gewoon af. De Angliru liegt nooit.
Las net toch dat Mollema al over was, hij reed niet constant op kop.quote:Op zondag 4 september 2011 16:57 schreef marcodej het volgende:
Wiggins moest al gat goedmaken. Mollema zat mee.
quote:Op zondag 4 september 2011 16:57 schreef Ericr het volgende:
[..]
Las net toch dat Mollema al over was, hij reed niet constant op kop.
quote:Op zondag 4 september 2011 17:00 schreef DeeBee het volgende:
Zou Grabsch speciaal voor vandaag een 18 gestoken hebben achter?
die gaat zo via de rotsen omhoogquote:Op zondag 4 september 2011 17:01 schreef marcodej het volgende:
Cobo zou trouwens een 34x32 gestoken hebben.
Halloquote:
Hij zal toch niet ziek zijn?!?quote:
Niets.quote:Op zondag 4 september 2011 17:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat heb je op deze berg aan springplankjes?
Morele ondersteuning?quote:Op zondag 4 september 2011 17:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat heb je op deze berg aan springplankjes?
quote:Op zondag 4 september 2011 17:05 schreef Ericr het volgende:
Barredo moet straks de sprint aantrekken.
Hij stuurde hem vooruit met een handgebaar aan z'n neus dus net!quote:Op zondag 4 september 2011 17:04 schreef Ericr het volgende:
Mollema laat Barredo maar rijden, heeft toch niks meer aan zijn hulp
Springplankquote:Op zondag 4 september 2011 17:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het woord springplank mag voortaan alleen nog gebruikt worden bij zwemmen. Getver
Hij komt niet eens weg.quote:Op zondag 4 september 2011 17:05 schreef Ericr het volgende:
Barredo moet straks de sprint aantrekken.
Heeft ook wel iets als je opeens een witte trui ziet opdoemen uit die mist.quote:Op zondag 4 september 2011 17:06 schreef danos het volgende:
Ik hoop dat de beeldverbinding het houdt tot de mistige top
quote:Op zondag 4 september 2011 17:07 schreef Ericr het volgende:
[..]
Heeft ook wel iets als je opeens een witte trui ziet opdoemen uit die mist.
quote:Op zondag 4 september 2011 17:07 schreef Ericr het volgende:
[..]
Heeft ook wel iets als je opeens een witte trui ziet opdoemen uit die mist.
Ja, dat wordt eindelijk een acceptabel team.quote:
Zegt niks. Er zitten er nog genoeg aan die er straks af vallen.quote:Op zondag 4 september 2011 17:09 schreef baggerbaas het volgende:
Anton is plots ook weer helemaal de oude.
Idd tijd voor een schifting voor het overzichtquote:Op zondag 4 september 2011 17:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zegt niks. Er zitten er nog genoeg aan die er straks af vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |