Vrijdag is overmorgen al! Dat is al bijnaquote:Op woensdag 14 september 2011 07:22 schreef jaantje_ het volgende:
Sethiwe, leuk dat je mee komt posten! Heel veel succes, hopelijk kan je snel door naar het volgende topic. Ik vond ongesteld worden na zo'n 10 jaar pil heel erg meevallen. Het blijkt dat ik zonder pil veel minder bloed verlies en de pijn blijft beperkt tot een halve dag echt vervelend, daarna prima te doen. Terwijl ik juist aan de pil gegaan was vanwege het vele bloedverlies en pijn.
aurum, heel begrijpelijk hoor!Wie weet... wie weet...
Hier nog niets, terwijl ik meestal 2 dagen voor NOD wel wat bruinverlies heb. Mijn NOD is morgen (met een gemiddelde cyclus van 28 dagen, vorige was 27, keer daarvoor 26 maar de keren dáárvoor juist 32 dagen, lastig dus). Maar: vrijdag testen.... Geduld.. I haz none.
Hoe is het met mijn NOD-genoten?
Thxquote:Op woensdag 14 september 2011 09:22 schreef jaantje_ het volgende:
Coco, 30 augustus zei je dat jullie sinds een week bezig waren. Kan je daar wat mee? Je hebt apps om het voor je bij te houden he? Heel handig, want ik vergeet het anders ook gewoon (en dan zit je op t werk zonder spullen bij je enzo).
En zo'n app, goed plan. Zal eens iets opzoeken. Want ik ben een held in dit soort dingen onthouden of in m'n agenda noteren of zoiets...quote:Op woensdag 14 september 2011 09:22 schreef jaantje_ het volgende:
Coco, 30 augustus zei je dat jullie sinds een week bezig waren. Kan je daar wat mee? Je hebt apps om het voor je bij te houden he? Heel handig, want ik vergeet het anders ook gewoon (en dan zit je op t werk zonder spullen bij je enzo).
Mooi, dan ga ik die even downloaden. En dan beginnen met werkenquote:Op woensdag 14 september 2011 09:29 schreef jaantje_ het volgende:
Ik heb period tracker light, gratis versie. Werkt prima.
werken ja. Ik zit hier verdorie al bijna 1,5 uur en er is nog weinig uit mijn handen gekomenquote:Op woensdag 14 september 2011 09:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik die even downloaden. En dan beginnen met werken
Thx
Ik heb de afgelopen twee dagen echt zoooo veel en hard gewerkt, daarom mocht ik vanochtend even van mezelf slackenquote:Op woensdag 14 september 2011 09:32 schreef jaantje_ het volgende:
[..]
werken ja. Ik zit hier verdorie al bijna 1,5 uur en er is nog weinig uit mijn handen gekomen.
*logt uit*
Ik kon period tracker trouwens niet vinden. Heb nu My Days. Ziet eruit als een standaard kalender, maar je kunt dan iedere dag 'inkleuren' met de volgende opties:quote:Op woensdag 14 september 2011 09:33 schreef Zoë23 het volgende:
@Coco: period tracker vond ik zelf wel ok, zijn je vruchtbare dagen ook zichtbaar en je kunt sympt toevoegen zodat je kunt zien wanner je ongv. Last kunt krijgen van buikpijn of gevoelige borsten enz.
Edit; iets te laat haha
Geen idee.. Heb er nog niet zo uitgebreid naar gekeken. Maar zal het laten weten als ik erachter benquote:Op woensdag 14 september 2011 09:54 schreef Zoë23 het volgende:
Ja dat lijkt wel op period tracker!
Vult ie ovulation enz ook zelf in als ie gegevens heeft van je laatste periode?
Hihi ok!quote:Op woensdag 14 september 2011 09:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Geen idee.. Heb er nog niet zo uitgebreid naar gekeken. Maar zal het laten weten als ik erachter ben
Ja denk inderdaad dat het gewoon nog even uitvogelen is. Misschien is m'n eisprong al geweest, of hij moet nog komen, ik heb werkelijk geen idee. Zal zondag nog eens testen. Ik hoop dat ik gewoon binnenkort ongesteld wordt, dan is alles in ieder geval zelf op gang gekomenquote:Op woensdag 14 september 2011 15:33 schreef papillion het volgende:
Helaas kan je lichaam je het (zeker in het begin) niet gemakkelijk maken. Zeker zo na het stoppen van de pil moet je lichaam nog even uitvogelen of alles nog werkt. Mijn ervaring met mijn ovulatie testen is in ieder geval dat ik dagen voor de eisprong een vrij licht streepje zie, en na de eisprong nog maar 'n dag echt heel weinig. De dikte van de streep kan voor iedereen anders zijn, daarom is het sowieso slim om vaker te testen, maar geen streepje betekend al snel geen eisprong op komst of eentje die al is geweest.
Als je wilt schrijf nu gewoon lekker alles op wat je merkt en wat je belangrijk vind. Voor je het weet ontdek je altijd in dezelfde week van je cyclus afscheiding en wind je je niet voor niets op.
Hoe dan ook, het bovenstaande kun je allemaal net zo hard negeren wat je wilt. Vanavond je man verleiden is natuurlijk het leukste en het beste, zonder daad zal het er sowieso niet van komen
Ze zei dat ik nu toch echt positief had moeten testen als ik zwanger zou zijn op basis van normale cyclus. Wellicht dat eisprong deze maand heeft overgeslagen. Als ik langer dan twee cycli heb, dan mocht ik terug komen. Raar, want de vorige keer mocht ik wel bloed laten prikken. Misschien hebben ze het beleid veranderd. Nouja, afwachten dus gewoon...quote:Op donderdag 15 september 2011 14:38 schreef Mangostine het volgende:
Frummel, vreemd hoor.
Heeft de huisarts aangegeven hoe lang het moet duren voordat er actie van hun kant wordt ondernomen?
Ik snap dat nooit hè, als je toch geen eisprong hebt, dan word je toch ook niet ongesteld?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:10 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Ze zei dat ik nu toch echt positief had moeten testen als ik zwanger zou zijn op basis van normale cyclus. Wellicht dat eisprong deze maand heeft overgeslagen. Als ik langer dan twee cycli heb, dan mocht ik terug komen. Raar, want de vorige keer mocht ik wel bloed laten prikken. Misschien hebben ze het beleid veranderd. Nouja, afwachten dus gewoon...
Nee, dat klopt niet. Ik heb ook al 4 maanden een cyclus zonder eisprong. Je hebt dan een spontane onttrekkingsbloeding. Volgens mij zijn er dan wel eiblaasjes, maar door een tekort aan een bepaald hormoon springt er geen ei. Je baarmoederslijmvlies krijgt dan toch een signaal dat er geen bevruchting heeft plaatsgevonden, dus breekt af.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:33 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit hè, als je toch geen eisprong hebt, dan word je toch ook niet ongesteld?![]()
Stom hoor dat ze niet eens bloed prikken. Succes met afwachten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |