Ja denk inderdaad dat het gewoon nog even uitvogelen is. Misschien is m'n eisprong al geweest, of hij moet nog komen, ik heb werkelijk geen idee. Zal zondag nog eens testen. Ik hoop dat ik gewoon binnenkort ongesteld wordt, dan is alles in ieder geval zelf op gang gekomenquote:Op woensdag 14 september 2011 15:33 schreef papillion het volgende:
Helaas kan je lichaam je het (zeker in het begin) niet gemakkelijk maken. Zeker zo na het stoppen van de pil moet je lichaam nog even uitvogelen of alles nog werkt. Mijn ervaring met mijn ovulatie testen is in ieder geval dat ik dagen voor de eisprong een vrij licht streepje zie, en na de eisprong nog maar 'n dag echt heel weinig. De dikte van de streep kan voor iedereen anders zijn, daarom is het sowieso slim om vaker te testen, maar geen streepje betekend al snel geen eisprong op komst of eentje die al is geweest.
Als je wilt schrijf nu gewoon lekker alles op wat je merkt en wat je belangrijk vind. Voor je het weet ontdek je altijd in dezelfde week van je cyclus afscheiding en wind je je niet voor niets op.
Hoe dan ook, het bovenstaande kun je allemaal net zo hard negeren wat je wilt. Vanavond je man verleiden is natuurlijk het leukste en het beste, zonder daad zal het er sowieso niet van komen
Ze zei dat ik nu toch echt positief had moeten testen als ik zwanger zou zijn op basis van normale cyclus. Wellicht dat eisprong deze maand heeft overgeslagen. Als ik langer dan twee cycli heb, dan mocht ik terug komen. Raar, want de vorige keer mocht ik wel bloed laten prikken. Misschien hebben ze het beleid veranderd. Nouja, afwachten dus gewoon...quote:Op donderdag 15 september 2011 14:38 schreef Mangostine het volgende:
Frummel, vreemd hoor.
Heeft de huisarts aangegeven hoe lang het moet duren voordat er actie van hun kant wordt ondernomen?
Ik snap dat nooit hè, als je toch geen eisprong hebt, dan word je toch ook niet ongesteld?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:10 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Ze zei dat ik nu toch echt positief had moeten testen als ik zwanger zou zijn op basis van normale cyclus. Wellicht dat eisprong deze maand heeft overgeslagen. Als ik langer dan twee cycli heb, dan mocht ik terug komen. Raar, want de vorige keer mocht ik wel bloed laten prikken. Misschien hebben ze het beleid veranderd. Nouja, afwachten dus gewoon...
Nee, dat klopt niet. Ik heb ook al 4 maanden een cyclus zonder eisprong. Je hebt dan een spontane onttrekkingsbloeding. Volgens mij zijn er dan wel eiblaasjes, maar door een tekort aan een bepaald hormoon springt er geen ei. Je baarmoederslijmvlies krijgt dan toch een signaal dat er geen bevruchting heeft plaatsgevonden, dus breekt af.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:33 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit hè, als je toch geen eisprong hebt, dan word je toch ook niet ongesteld?![]()
Stom hoor dat ze niet eens bloed prikken. Succes met afwachten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |