abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101934597
Hoezo Regenboogjes..? Heb je een wilde nacht gehad? ;) :P

Ik krijg trouwens steeds vaker de vraag of we geen 2e willen! Gisteren nog: "Is de tweede nog niet op komst? Wel een beetje je best doen he!?" Is natuurlijk niet verkeerd bedoeld, maar ze moesten eens weten..! }:|
pi_101934982
Ik weet het even niet meer qua vruchtbare dagen. Ik ben de 26e aug gestopt met de pil, dus heb mooi 2 weken later regelmatig gesext. Maar nu heb ik vandaag ineens slijmerige afscheiding. Heb zo'n ovulatietest gedaan, maar daar kwam niks uit. Vanavond toch voor de zekerheid m'n man naar even verleiden ;). Ik ga precies een weekendje weg dit weekend, maar niet met hem. Dus ga zondag nog een poging doen hoop ik *O*.

Ook de app My Days even gedownload, goeie tip!
pi_101939637
Helaas kan je lichaam je het (zeker in het begin) niet gemakkelijk maken. Zeker zo na het stoppen van de pil moet je lichaam nog even uitvogelen of alles nog werkt. Mijn ervaring met mijn ovulatie testen is in ieder geval dat ik dagen voor de eisprong een vrij licht streepje zie, en na de eisprong nog maar 'n dag echt heel weinig. De dikte van de streep kan voor iedereen anders zijn, daarom is het sowieso slim om vaker te testen, maar geen streepje betekend al snel geen eisprong op komst of eentje die al is geweest.

Als je wilt schrijf nu gewoon lekker alles op wat je merkt en wat je belangrijk vind. Voor je het weet ontdek je altijd in dezelfde week van je cyclus afscheiding en wind je je niet voor niets op.

Hoe dan ook, het bovenstaande kun je allemaal net zo hard negeren wat je wilt. Vanavond je man verleiden is natuurlijk het leukste en het beste, zonder daad zal het er sowieso niet van komen :D
pi_101942595
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 15:33 schreef papillion het volgende:
Helaas kan je lichaam je het (zeker in het begin) niet gemakkelijk maken. Zeker zo na het stoppen van de pil moet je lichaam nog even uitvogelen of alles nog werkt. Mijn ervaring met mijn ovulatie testen is in ieder geval dat ik dagen voor de eisprong een vrij licht streepje zie, en na de eisprong nog maar 'n dag echt heel weinig. De dikte van de streep kan voor iedereen anders zijn, daarom is het sowieso slim om vaker te testen, maar geen streepje betekend al snel geen eisprong op komst of eentje die al is geweest.

Als je wilt schrijf nu gewoon lekker alles op wat je merkt en wat je belangrijk vind. Voor je het weet ontdek je altijd in dezelfde week van je cyclus afscheiding en wind je je niet voor niets op.

Hoe dan ook, het bovenstaande kun je allemaal net zo hard negeren wat je wilt. Vanavond je man verleiden is natuurlijk het leukste en het beste, zonder daad zal het er sowieso niet van komen :D
Ja denk inderdaad dat het gewoon nog even uitvogelen is. Misschien is m'n eisprong al geweest, of hij moet nog komen, ik heb werkelijk geen idee. Zal zondag nog eens testen. Ik hoop dat ik gewoon binnenkort ongesteld wordt, dan is alles in ieder geval zelf op gang gekomen :).

Ik negeer je advies zeker niet, maar ik ga toch vanavond maar even het zekere voor het onzekere nemen 8-)
  woensdag 14 september 2011 @ 17:04:38 #280
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_101943074
Hier nog steeds geen ongesteldheid te bekennen, maar wel continu signalen dat het ieder moment door zou kunnen breken. Dat laatste voel ik echter al bijna twee weken... :? Tevens nog steeds veel witte afscheiding, ook al bijna twee weken.

Morgenochtend maar weer een testje doen en dan vrijdag maar eens naar de huisarts denk ik.

Ik ga voor de streepjesregen duimen, meiden!! :)
pi_101946006
Misschien heb ik ook geluk dat mijn ongesteldheid minder is als voor mijn ring/ pilgebruik.
toen ik ze gebruikte, had ik amper last van ongesteldheid, soms een middagje heel iets bloed verlies, maar ook maanden helemaal niets. ik slikte of ringde (raar woord) niet door.
Ik weet niet goed vanaf wanneer ik kan gaan tellen, want ben nadat ik de ring eruit heb gehaald niet ongesteld geweest, maar ja eerst maar eens goed ontringen.
Merk dat ik nu al ongeduldig ben :') . Dat belooft nog wat.
Terwijl (8> en ik besloten hadden om te stoppen en zien wat er gebeurd. Hij is dus super relaxed, ik normaal ook, maar nu....
Frummeltje wat balen dat je geduld zo op de proef wordt gesteld, ik zal duimen voor je morgen.
KathyM veel plezier vanavond.
Labelloo wat frustrerend die vraag. Krijg hem hier ook regelmatig, maar dan voor de eerste :X.
pi_101948637
Frummel, ik heb dezelfde klachten. Ongesteldheid lijkt aanstaande, maar breekt niet door.
Nog 2 nachtjes mede-NOD-ers! Pré jompel: *O*
  † In Memoriam † woensdag 14 september 2011 @ 19:53:13 #283
309370 Nanadu
pi_101949387
Ik ben vandaag ongesteld geworden, kwam een beetje onverwacht. Mijn cyclus is deze keer 29 dagen geweest (vorige keer 36 dagen). Dit is natuurlijk wel goed, maar had er totaal niet op gerekend (kon het ook niet echt gebruiken, omdat ik flinke buikgriep heb). Ik herken je onzekerheid over vruchtbare dagen dus goed KatyM. Ik weet nu ook niet wat mijn vruchtbare dagen zijn voor de komende maand, wordt maar de hele maand goed klussen :o

Ik duim verder voor alle NOD'ers!
pi_101949824
Hier aan het eind van de middag een beetje helder bloed bij het afvegen :{ . Weer met beide benen op de grond. Ik heb me een beetje laten meeslepen de afgelopen dagen geloof ik :') . Mijn hoop is in ieder geval een stuk afgenomen.

Nanadu, vervelend! Zeker nu je ziek bent :* . Mijn cyclus is ook wisselend van lengte, maar ik kan wel ongeveer mijn eisprong zien aan de hand van slijmverlies. Maar zoals gezegd, als je net van de pil (of andere hormonen) afkomt, kan het best zijn dat het even duurt voor je de eerste keer weer een eisprong hebt.

Frummel, echt vreemd! Klinkt wel verstandig om even langs de huisarts te gaan :Y . Sterkte!
pi_101950370
Jaan, zou jammer zijn... zet het door?
pi_101950568
Nog niet. Maar tussen het eerste beetje bloed en echt doorzetten zit bij mij meestal een dag of 2. Dus afwachten maar -O- . Als het vrijdagochtend niet goed heeft doorgezet, ga ik alsnog een test halen. Ik heb geen krampen nu, dus het kán nog...
pi_101971430
Frummel nog getest? Ik hoop zo dat je positief getest hebt!!! Zo niet hoop ik dat je gewoon snel ongesteld wordt en niet zo onzeker hoeft te zijn, en lekker op de bruiloft richten :)

En jaantje is het weer gestopt? Misschien was het een innestelbloeding :P oO<
pi_101972525
Ja Frummel, hoe is het?

Gisteren hier wat bruinige slijm. Hopelijk niet de start van ongi...!
  donderdag 15 september 2011 @ 13:42:19 #289
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_101974583
Negatief getest. Mijn lichaam neemt me in de maling...
pi_101974669
Pfff frummeltje, echt raar en frustrerend!
Kan de huisarts geen bloed prikken?
Het is toch vreemd dat je cyclus opeens zo lang is..
  donderdag 15 september 2011 @ 14:02:31 #291
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_101975218
Ben erna naar huisarts geweest. Die vond het ook raar, maar ik moest afwachten van haar...
pi_101976049
:(

Makkelijker gezegd dan gedaan..
Echt niet leuk voor je. Zit je dubbeldubbel in spanning omdat je t eigenlijk niet zo gepland had, en dan moet je je plannen misschien wijzigen.. (geestelijk natuurlijk) Maar echt duidelijkheid krijg je niet.
Hoop dat je lichaam snel laat merken/zien wat het nu is.. :*
pi_101976402
Frummel, vreemd hoor.
Heeft de huisarts aangegeven hoe lang het moet duren voordat er actie van hun kant wordt ondernomen?
pi_101976455
Hier overigens nog niets..... Vandaag is mijn uiterste dag (33). Anders morgen testen!
  donderdag 15 september 2011 @ 15:10:55 #295
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_101977614
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:38 schreef Mangostine het volgende:
Frummel, vreemd hoor.
Heeft de huisarts aangegeven hoe lang het moet duren voordat er actie van hun kant wordt ondernomen?
Ze zei dat ik nu toch echt positief had moeten testen als ik zwanger zou zijn op basis van normale cyclus. Wellicht dat eisprong deze maand heeft overgeslagen. Als ik langer dan twee cycli heb, dan mocht ik terug komen. Raar, want de vorige keer mocht ik wel bloed laten prikken. Misschien hebben ze het beleid veranderd. Nouja, afwachten dus gewoon...

Spannend Mangostine!
pi_101980539
oeoeoeoeh mangostine!!!
Even terug gelezen en zag dat je cyclus tussen 29 en 33 dagen zit.
Is dat terug gelopen van 33dgn in ronde 1 naar 29dgn in ronde 3?
(Ben even een beetje de kans aan het berekenen :+ )

Frummel -O-
Je zit dan nu al ongeveer halverwege de 2e cyclus toch? Dus nog circa 2 weken afwachten.
Wachten.. :(
En ik heb ondertussen geleerd dat 2 weken wachten, voor je gevoel, ERG lang kan duren.
pi_101980791
Ik meld me weer als actieve klusser :) Hoewel ik in een vorig deel nog zei dat we nog een maand ging wachten om aan de 4 weken Foliumzuur te komen, hebben we stiekem rond mijn vruchtbare dagen geklust. Maar ik voel niets (al heb ik overal krampjes en steekjes gehad), behalve een lichte jeuk die ik altijd krijg voor mijn menstruatie (en verhoging, want ik ben ziek). Maar dit weekend ben ik weer aan de beurt. Dus over een week kan het klussen weer beginnen.

Maareh Covie, gefeliciteerd :) (ik heb ook een tijdje niet gelurkt)

En Mangostine, spannend! Ik ben ziek thuis, dus ik ga morgen het topic in de gaten houden ;)
pi_101982565
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:10 schreef Frummeltje86 het volgende:

[..]

Ze zei dat ik nu toch echt positief had moeten testen als ik zwanger zou zijn op basis van normale cyclus. Wellicht dat eisprong deze maand heeft overgeslagen. Als ik langer dan twee cycli heb, dan mocht ik terug komen. Raar, want de vorige keer mocht ik wel bloed laten prikken. Misschien hebben ze het beleid veranderd. Nouja, afwachten dus gewoon...

Ik snap dat nooit hè, als je toch geen eisprong hebt, dan word je toch ook niet ongesteld? :?
Stom hoor dat ze niet eens bloed prikken. Succes met afwachten...
pi_101984226
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:33 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Ik snap dat nooit hè, als je toch geen eisprong hebt, dan word je toch ook niet ongesteld? :?
Stom hoor dat ze niet eens bloed prikken. Succes met afwachten...
Nee, dat klopt niet. Ik heb ook al 4 maanden een cyclus zonder eisprong. Je hebt dan een spontane onttrekkingsbloeding. Volgens mij zijn er dan wel eiblaasjes, maar door een tekort aan een bepaald hormoon springt er geen ei. Je baarmoederslijmvlies krijgt dan toch een signaal dat er geen bevruchting heeft plaatsgevonden, dus breekt af.

Meestal is het het dan wel minder bloed doordat door tekort aan hormoon het bms niet erg ver is opgebouwd.

Anyway, kan dus zeker wel, maar meestal komt het vanzelf weer op gang.

Door temperaturen kun je zeker weten of je een eisprong hebt of niet.
pi_101984906
Ook weer wat geleerd. Ik wist niet dat je ook zonder eisprong ongesteld kon worden. Hier nog geen bloed, maar wel de gebruikelijke buikpijn. Maar die heb ik al twee weken. De test ligt te branden in de vensterbank. Nog even geduld hebben!

Klinkt als een echte huisarts Frummel! Even afwachten.....wachten, je zou er een punthoofd van krijgen.

Morgen een spannende dag of anti climax dag in deze reeks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')