abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101911761
Oei, dat kon dus nog een pijnlijke worden... ;(
Succes!
pi_101912458
Dank je.
Ik zie dat vrijdag een spannende dag gaat worden.
Ben benieuwd hoeveel streepjes het gaat regenen.
Heel veel succes voor iedereen die het kan gebruiken.
Het weeralarm is in ieder geval al afgegeven zag ik _O- .
pi_101916335
Welkom Sethiwe!!

En een streepjesregen vrijdag hoor ik!? ;) Het is nog wat te vroeg voor mij om mee te doen, vandaag dag 5 DPO. Maar ik hoop deze ronde ook 2 streepjes te hebben hoor! En ik duim voor iedereen! :)
pi_101918489
Ah Labelloo, maak je geen zorgen, de neerslag heeft vast zijn weerslag! ok flauw :')
Sethiwe, is het je allereerste poging?
pi_101920979
Ja, het is de eerste poging.
pi_101927877
meh, kennis is 3 maanden zwanger en nou wil ik ook ineens gister zwanger zijn.

Logica 0, maar zo voelt het wel :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_101927903
Sethiwe, leuk dat je mee komt posten! Heel veel succes, hopelijk kan je snel door naar het volgende topic. Ik vond ongesteld worden na zo'n 10 jaar pil heel erg meevallen. Het blijkt dat ik zonder pil veel minder bloed verlies en de pijn blijft beperkt tot een halve dag echt vervelend, daarna prima te doen. Terwijl ik juist aan de pil gegaan was vanwege het vele bloedverlies en pijn 8)7 .

aurum, heel begrijpelijk hoor! :* Wie weet... wie weet...

Hier nog niets, terwijl ik meestal 2 dagen voor NOD wel wat bruinverlies heb. Mijn NOD is morgen (met een gemiddelde cyclus van 28 dagen, vorige was 27, keer daarvoor 26 maar de keren dáárvoor juist 32 dagen, lastig dus). Maar: vrijdag testen.... Geduld.. I haz none :') .

Hoe is het met mijn NOD-genoten? :P
pi_101928952
:W allemaal, deze NOD genoot telt de dagen echt af. Maar ik weet niet echt wat mijn cyclus is vanwege het pilgebruik. Ik ben maar van 28 dagen uitgegaan. Mijn geduld wordt ook getest in ieder geval. Wel sinds gisteren wat gevoelige borsten. Dat was leuk met hardlopen :X

Welkom Sethiwe, ook een paar duimen voor jou!

En Labelloo: het weeralarm geldt voor de hele maand september! :Y
pi_101929201
Volgens mij begin ik ongesteld te worden. Maar dat weet ik dus niet zeker. Had wel vage onderbuikpijn, normaal betekent dat ongesteld worden :P

Alleen... ik heb echt geen idee wanneer ik ongesteld moet worden. Normaal onthoud ik dat wel... Nu dus niet :') Zou deze week kunnen zijn, maar ook volgende week. Mijn besef van tijd is stuk :')
pi_101929227
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 07:22 schreef jaantje_ het volgende:
Sethiwe, leuk dat je mee komt posten! Heel veel succes, hopelijk kan je snel door naar het volgende topic. Ik vond ongesteld worden na zo'n 10 jaar pil heel erg meevallen. Het blijkt dat ik zonder pil veel minder bloed verlies en de pijn blijft beperkt tot een halve dag echt vervelend, daarna prima te doen. Terwijl ik juist aan de pil gegaan was vanwege het vele bloedverlies en pijn 8)7 .

aurum, heel begrijpelijk hoor! :* Wie weet... wie weet...

Hier nog niets, terwijl ik meestal 2 dagen voor NOD wel wat bruinverlies heb. Mijn NOD is morgen (met een gemiddelde cyclus van 28 dagen, vorige was 27, keer daarvoor 26 maar de keren dáárvoor juist 32 dagen, lastig dus). Maar: vrijdag testen.... Geduld.. I haz none :') .

Hoe is het met mijn NOD-genoten? :P
Vrijdag is overmorgen al! Dat is al bijna :Y

Ik ben net als jij aan de pil gegaan ivm alle pijn en klachten die ik had. Toen ik gestopt was, bleken die klachten ook ineens stukken minder te zijn :)
pi_101929316
Coco, 30 augustus zei je dat jullie sinds een week bezig waren. Kan je daar wat mee? Je hebt apps om het voor je bij te houden he? Heel handig, want ik vergeet het anders ook gewoon (en dan zit je op t werk zonder spullen bij je enzo).
pi_101929318
Mijn cyclus was na 10 jaar pil gelijk weer goed. (29 dagen)
En dat terwijl ik de pil ontzettend onregelmatig gebruikte. Ik slikte maanden door en stopte dan een keer halverwege een strip.

Volgens mij verschilt het echt per persoon.
pi_101929365
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:22 schreef jaantje_ het volgende:
Coco, 30 augustus zei je dat jullie sinds een week bezig waren. Kan je daar wat mee? Je hebt apps om het voor je bij te houden he? Heel handig, want ik vergeet het anders ook gewoon (en dan zit je op t werk zonder spullen bij je enzo).
Thx :D

In dat geval zou ik volgende week pas ongesteld moeten worden. Owwwww, dan ga ik me nog niet zenuwachtig maken :+
pi_101929380
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:22 schreef jaantje_ het volgende:
En zo'n app, goed plan. Zal eens iets opzoeken. Want ik ben een held in dit soort dingen onthouden of in m'n agenda noteren of zoiets...

:)
pi_101929434
He, wat raar, de links in de OP doen het niet meer (was aan het kijken of daar apps tussen zitten).

Maar anyhoo, geen apps in de OP. Jaantje: heb je de naam van een fijne app voor me?
pi_101929439
Ik heb period tracker light, gratis versie. Werkt prima :Y .

Edit: dat was telepathie, zo snel kan ik niet typen :P . Nou ja typen nog wel, maar ik moest het ook nog even nakijken in m'n foon enzo.
pi_101929456
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:29 schreef jaantje_ het volgende:
Ik heb period tracker light, gratis versie. Werkt prima :Y .
Mooi, dan ga ik die even downloaden. En dan beginnen met werken :P

Thx :*
pi_101929498
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:30 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Mooi, dan ga ik die even downloaden. En dan beginnen met werken :P

Thx :*
werken ja. Ik zit hier verdorie al bijna 1,5 uur en er is nog weinig uit mijn handen gekomen :@ .

*logt uit*
pi_101929500
@Coco: period tracker vond ik zelf wel ok, zijn je vruchtbare dagen ook zichtbaar en je kunt sympt toevoegen zodat je kunt zien wanner je ongv. Last kunt krijgen van buikpijn of gevoelige borsten enz.

Edit; iets te laat haha
pi_101929657
Aurum, dat gevoel is heel herkenbaar hoor!!

En wat betreft Apps, ik gebruik die van Fertility Friend, vind ik zelf erg handig!

Ik ben zo zenuwachtig deze ronde... of het wel raak is! Pff.. ik pleit ECHT voor een doorkijkluikje in je buik!!
pi_101929658
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:32 schreef jaantje_ het volgende:

[..]

werken ja. Ik zit hier verdorie al bijna 1,5 uur en er is nog weinig uit mijn handen gekomen :@ .

*logt uit*
Ik heb de afgelopen twee dagen echt zoooo veel en hard gewerkt, daarom mocht ik vanochtend even van mezelf slacken :P

quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:33 schreef Zoë23 het volgende:
@Coco: period tracker vond ik zelf wel ok, zijn je vruchtbare dagen ook zichtbaar en je kunt sympt toevoegen zodat je kunt zien wanner je ongv. Last kunt krijgen van buikpijn of gevoelige borsten enz.

Edit; iets te laat haha
Ik kon period tracker trouwens niet vinden. Heb nu My Days. Ziet eruit als een standaard kalender, maar je kunt dan iedere dag 'inkleuren' met de volgende opties:

*start period
*next period
*end period
*had sex
*high fertility
*ovulation
*took pill
*BMT (geen idee wat dat is)

En je kunt per dag nog notities maken.

Lijkt me ook wel handig :)
pi_101929952
Ja dat lijkt wel op period tracker!
Vult ie ovulation enz ook zelf in als ie gegevens heeft van je laatste periode?
pi_101930013
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:54 schreef Zoë23 het volgende:
Ja dat lijkt wel op period tracker!
Vult ie ovulation enz ook zelf in als ie gegevens heeft van je laatste periode?
Geen idee.. Heb er nog niet zo uitgebreid naar gekeken. Maar zal het laten weten als ik erachter ben :)
pi_101930073
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:58 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Geen idee.. Heb er nog niet zo uitgebreid naar gekeken. Maar zal het laten weten als ik erachter ben :)
Hihi ok!
pi_101931995
Welkom Sethiwe!

Coco, ik gebruik P-planner voor de iPhone :) Simpel en niet al te uitgebreid. Voor mij goed genoeg!

Spannend, al die NOD's vrijdag!

Zo. Ik ben PUPO. :Y) :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')