Bedankt! Erg nuttige tip, ik ga eens contact opnemenquote:Op zondag 4 september 2011 10:04 schreef NickB het volgende:
Als jij een turbo op een peugeot wil moet je contact opnemen met DP-engineering in nijmegen.
zie net dat er al een 406 op staat bij projecten:
317 hp @ 5698 rpm
487 nm @ 3948 rpm
Wheel power
275 hp
Owja voor de haters bij DP-engineering hebben ze geen lollerbank maar hun zijn 1 van de weinige met een echte fantsoenlijke bank.
Kerel, of hij nu al wel of niet een chip heeft, als je er echt zoveel aan wil doen dan zal je wel een aanpasbare chip móeten nemen.quote:Op zondag 4 september 2011 10:29 schreef CoolHea het volgende:
Maar wat ik niet snap is welk model nu wél en geen motormanagment heeft? Want sommige hebben eentje mét, en andere zonder. Vanaf welk jaar heeft hij dan motormanagment?
Bedankt!
Stimmt, daarbij hebben ze veel ervaring met peugeot-motoren, dus daar zit je goed.quote:Op zondag 4 september 2011 10:04 schreef NickB het volgende:
Als jij een turbo op een peugeot wil moet je contact opnemen met DP-engineering in nijmegen.
zie net dat er al een 406 op staat bij projecten:
317 hp @ 5698 rpm
487 nm @ 3948 rpm
Wheel power
275 hp
Owja voor de haters bij DP-engineering hebben ze geen lollerbank maar hun zijn 1 van de weinige met een echte fantsoenlijke bank.
Okey! Ja idd, ik was al naar uitlaten aan t kijken. Maar jij zegt dus dat met de FWD van de 406 niet veel snellere acceleratie mogelijk is? Aangezien het me ook wel sullig lijkt als je optrekt als een normaal stadsautotje, als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zondag 4 september 2011 10:57 schreef Fer het volgende:
Aangezien de wegligging en FWD niet veel meer vermogen kunnen hebben, zal ik me meer focussen op het geluid. Bijvoorbeeld een custom made uitlaat systeem die klinkt als een Ferrari.
Idd, moest ech lache toen k t zagquote:Op zondag 4 september 2011 11:12 schreef YoshiBignose het volgende:
Het gaat je zeker wel tijd (en geld kosten), maar je hebt dan wel een Ferrari met franse degelijkheid. Waarschijnlijk sta je nog minder bij de garage ook hahaha.
Op die site hebben ze ook een fake engine kit, masterlijk
Nou, als ik er voor een paar duizend extra een seconde of anderhalf af kan halen...quote:Op zondag 4 september 2011 11:15 schreef NickB het volgende:
Die rode 106 bij DP-engineering heeft nu ook 400+ pk wegrijden volgas is niet te doen maar op de snelweg trekt hij een porsche er met gemak uit.
dan nog 0-100 in <6 seconden is net zat denk ik?
Jep, heb mailtje gestuurdquote:Op zondag 4 september 2011 11:19 schreef NickB het volgende:
ehm paar duizend extra?
Goedweetje ik zou ze eerst maar eens bellen en een afspraak maken om met hun te overleggen wat mogelijk is.
Jep. Hij wordt geregistreerd als een kit-car. Bovendien blijkt de verzekering van een kit-kar de helft van de originele 406 te kostenquote:Op zondag 4 september 2011 11:21 schreef YoshiBignose het volgende:
Is dit trouwens verder wel legaal? Hoe gaat dat op kenteken dan... kan me voorstellen dat als de politie bijv. gaat controleren en ze Peugeot 406 zien staan, dat ze je wel even aanhouden.
Wel geniaal dat die verzekering zoveel goedkoper isquote:Op zondag 4 september 2011 11:23 schreef CoolHea het volgende:
[..]
Jep. Hij wordt geregistreerd als een kit-car. Bovendien blijkt de verzekering van een kit-kar de helft van de originele 406 te kosten.
idd, zou er sowieso proberen een 'eigen' sportwagen van te maken, ipv. een poging tot een 1 op 1 kopie. Ik bedoel, een nepmotor achterin of nepremschijvenquote:Op zondag 4 september 2011 11:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Mooie kitWel zou ik persoonlijk alle ferrari Tekens weglaten. Veel toffer
Af en goedkoper? What's the catch?quote:Op zondag 4 september 2011 11:41 schreef CoolHea het volgende:
Maar zelf ben ik wel heel erg aan het twijfelen tussen dus zelf een maken met deze kit van een 406, óf een die gebaseert is op een mr2 die al gebouwd en klaar is kopen. De tweede optie is veel goedkoper, en dan hou ik nog geld over die ik in de prestaties kan stoppen. Bovendien heeft ie de motor achter en WRD. Maar aan de andere kant kloppen de afmetingen veel minder goed dan die van een 406...
Hmmmm...
Nee gewoon, vooral op engelse autosites komen ze veel voor.quote:Op zondag 4 september 2011 11:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Af en goedkoper? What's the catch?
Dat die replica's niets opbrengen als je ze weer kwijt wilt, omdat de volgende koper geen enkel idee/zekerheid kan hebben van de technische kwaliteiten van de bouwer?quote:Op zondag 4 september 2011 11:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Af en goedkoper? What's the catch?
ach, nu zegt TS wel niets over de prijs, maar die klap in waardedaling heeft die MR2 al gehad. In die zin absoluut geen catch dus, juist een voordeel.quote:Op zondag 4 september 2011 11:50 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dat die replica's niets opbrengen als je ze weer kwijt wilt, omdat de volgende koper geen enkel idee/zekerheid kan hebben van de technische kwaliteiten van de bouwer?
Je ziet bv. bij oude 911jes dat die wel eens "gemoderniseerd" zijn richting 993 oid. Die brengen ook minder op dan een originele oude. Bovendien is een ombouw/replicabouw nogal eens het resultaat van fikse ongevalschade; dat drukt ook de prijzen van goede replica's.
ik zou een 2e hands dax kopen of iets in die richting. leuk voor erbij, klein, daadwerkelijk superrap, weegt geen drol, veel fun.quote:Op zondag 4 september 2011 12:23 schreef CoolHea het volgende:
Het eerst dacht ik aan een Veilside RX7, maar toen ontdekte ik de Ferrari replica's. Maar nu denk ik toch maar weer aan een "normale" kit, zoals de Veilside Acura NSX. Want dan heb je tóch de supercar looks, hoef je je niet zorgen over een goede replica te maken (afmetingen, interieur etc.) én kan ik me meer op de prestaties concentreren.
Wat denken jullie?
hehe, en daar een turbo op bouwen!quote:Op zondag 4 september 2011 12:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik zou een 2e hands dax kopen of iets in die richting. leuk voor erbij, klein, daadwerkelijk superrap, weegt geen drol, veel fun.
Heb ik ook al over nagedacht, maar ik hou meer van moderner uitziende auto's (puur mn smaakquote:Op zondag 4 september 2011 12:34 schreef CafeRoker het volgende:
Over een heel andere boeg, is een oude 911 of iets dergelijks dan niet veel leuker?
Zoals ik al zei, kosten van een ferrari zijn niet te doen met een gemiddeld baantjequote:Op zondag 4 september 2011 12:35 schreef Pietverdriet het volgende:
406 coupe is volgens velen een van de mooiste peugeots, kan je die niet beter in perfecte staat brengen? Dat wordt over 10-20 jaar een gezochte oldtimer, een nep ferrari is nu al een lachertje. Je kan beter een echte tweedehands kopen.
Mwah, ja klinkt zeikerig maar het gaat me ook vooral om de looks van een moderne supercar (zoals de Veilside RX7 kit), gecombineerd met redelijk goede prestaties, een mooi geluid (lees mooi, niet overdreven hard of luid) en een bescheiden bedrag aan jaarlijkse kostenquote:Op zondag 4 september 2011 12:37 schreef CafeRoker het volgende:
Of deze, precies binnen je budget, je houdt zelfs nog 5 euro over een pakje peuken, en dan gewoon zo laten als hij is..
Wat betreft prestaties is dit veel leuker dan zo'n 406
http://link.marktplaats.nl/478263061
30 - 35.000 euro in het water gooien wel?quote:Op zondag 4 september 2011 12:37 schreef CoolHea het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, kosten van een ferrari zijn niet te doen met een gemiddeld baantje.
Maar dan heb je wel de jaarlijkse kosten van een 406je, of nog minderquote:Op zondag 4 september 2011 12:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
30 - 35.000 euro in het water gooien wel?
Na twee a drie jaar heb je er genoeg van en heeft het je klauwen met geld gekost.quote:Op zondag 4 september 2011 12:42 schreef CoolHea het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel de jaarlijkse kosten van een 406je, of nog minder.
Spaargeld. Ik ben opgevoed met de zin: als je het geld niet hebt, moet je het ook niet besteden. Dus lenen is een no no voor mijquote:Op zondag 4 september 2011 12:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Na twee a drie jaar heb je er genoeg van en heeft het je klauwen met geld gekost.
Ga je dat geld lenen of is het je spaargeld dat je weggooid?
Je moet het zelf weten, en als er lol aan hebt..quote:Op zondag 4 september 2011 12:46 schreef CoolHea het volgende:
[..]
Spaargeld. Ik ben opgevoed met de zin: als je het geld niet hebt, moet je het ook niet besteden. Dus lenen is een no no voor mij.
Tsjeh, zelf ben ik ook aan t twijfelen. Want aan de andere kant, zon veilside rx7 ziet er ook wel gelikt uitquote:Op zondag 4 september 2011 12:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je moet het zelf weten, en als er lol aan hebt..
Maar ik zou het niet doen
Nja, aan restaureren verdien je eigenlijk nooit iets, of je moet het op een termijn van 30 jaar zien. En dan nog had je meer verdiend als je de auto in kwestie kant en klaar gekocht had.quote:Op zondag 4 september 2011 12:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
30 - 35.000 euro in het water gooien wel?
Een 406 coupe restaureren, daar verdien je waarschijnlijk aan.
Met een NSX ben je toch echt meer een baas dan met een omgevormde 406.quote:Op zondag 4 september 2011 12:40 schreef CoolHea het volgende:
[..]
Mwah, ja klinkt zeikerig maar het gaat me ook vooral om de looks van een moderne supercar (zoals de Veilside RX7 kit), gecombineerd met redelijk goede prestaties, een mooi geluid (lees mooi, niet overdreven hard of luid) en een bescheiden bedrag aan jaarlijkse kosten.
Maar t gaat me niet echt om een baas te zijnquote:Op zondag 4 september 2011 12:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Met een NSX ben je toch echt meer een baas dan met een omgevormde 406.
elke auto heeft een motormanagement systeem (autos met een carburateur daar gelaten)quote:Op zondag 4 september 2011 10:29 schreef CoolHea het volgende:
Maar wat ik niet snap is welk model nu wél en geen motormanagment heeft? Want sommige hebben eentje mét, en andere zonder. Vanaf welk jaar heeft hij dan motormanagment?
Bedankt!
Watquote:Op zondag 4 september 2011 12:40 schreef CoolHea het volgende:
[..]
Mwah, ja klinkt zeikerig maar het gaat me ook vooral om de looks van een moderne supercar (zoals de Veilside RX7 kit),-knip-
Zoalsquote:Op zondag 4 september 2011 15:09 schreef cofi het volgende:
Waarom niet een "gewone" kitcar kopen en bouwen?
Dit dusquote:Op zondag 4 september 2011 14:43 schreef Fer het volgende:
Ik denk dat deze jongeman gewoon een betaalbare supercar wil.
Zoalsquote:Op zondag 4 september 2011 15:09 schreef cofi het volgende:
Waarom niet een "gewone" kitcar kopen en bouwen?
Dit dusquote:Op zondag 4 september 2011 14:43 schreef Fer het volgende:
Ik denk dat deze jongeman gewoon een betaalbare supercar wil.
quote:-
[ Bericht 49% gewijzigd door Kriegel op 04-09-2011 16:33:14 ]
quote:-
[ Bericht 100% gewijzigd door Chokeme op 04-09-2011 17:27 ]
Had even last van een motorische stoornis. Postte het halve bericht voordat ik klaar wasquote:
Ohw okejquote:Op zondag 4 september 2011 17:36 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Had even last van een motorische stoornis. Postte het halve bericht voordat ik klaar was
Bedanktquote:Op zondag 4 september 2011 19:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Je kan op het moment erg goedkoop bv een Lotus kopen in de UK.
http://www.usedcartrader.(...)nce/10000/make/lotus
Whahahahahaquote:Op zondag 4 september 2011 19:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat dacht je hiervan, ferrari formule 1 wagen
http://www.usedcartrader.(...)ari-enzo--1422745836
/meldquote:Op zondag 4 september 2011 18:25 schreef Fer het volgende:
Ik denk dat de uitdaging om een 10-15 jaar ouwe coupe te vinden die nog niet afgeragd is veel groter is.
Wat is de prijs van een losse 5.7 v8 ongeveer? Zijn ze überhoubt wel los verkrijgbaar? En wat slurpt hij per kilometer? En passen er ook andere motoren in dan de mr2 of acura motor?quote:Op zondag 4 september 2011 18:54 schreef Fer het volgende:
Misschien zoals Spyker het doet, de auto als kitcar laten goedkeuren in de UK (geen crashtest nodig) en dan importeren naar NL.
Volgens mij een zo'n 5,7l V8 redelijk betaalbaar, of wou je met een 4 pitter showen?
Jahh, daaromquote:Op zondag 4 september 2011 19:26 schreef Hyperdude het volgende:
Maar rijden met zo'n ding kost snel ¤5 per kilometer.
Als je geluk hebt.
Die noble is echt een goede tip, thx!quote:Op maandag 5 september 2011 12:53 schreef BRooster het volgende:
Voor 30.000 euro zou ik nooit aan een kitcar beginnen. Zoiets is misschien leuk mee te rijden, maar ik zou zelf gewoon voor een originele auto gaan.
Voor die prijs zou ik denken aan een Jaguar XK8/XKR, Nissan 350Z, Noble, Opel GT/Speedster, Mazda RX8, Honda S2000 oid.
Mwah, daar zou ik me niet door laten tegenhouden hoor. Die M12 klinkt verder wel erg als wat ie zoekt; snel, licht, supercar-uiterlijk en relatief goedkoop in onderhoud en verzekering.quote:Op maandag 5 september 2011 19:07 schreef Hyperdude het volgende:
Verkeerd stuur.
Kom je wel eens in een parkeergarage?
Maar wel een goed alternatief voor een kitcar.
Om je benzine leiding..quote:Op maandag 5 september 2011 22:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Een speciaal ingestraald magneetje ook
van 22"gaat ie ook harder, en tupperware, wooooh, das helemaal snelheidsverhogendquote:Op maandag 5 september 2011 22:30 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Om je benzine leiding..en een tjiptjoeen en een openluchtfiltert!
Maar wat heb je aan snelheid verhogend en grote motor, in nederland kan je toch niet harder dan 120!!!quote:Op maandag 5 september 2011 22:32 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
van 22"gaat ie ook harder, en tupperware, wooooh, das helemaal snelheidsverhogend![]()
![]()
en toch scheelt dit op 2 takt motoren zeker welquote:Op maandag 5 september 2011 22:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En ook zeker je inlaatpoorten polijsten!
met zandquote:Op maandag 5 september 2011 22:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En ook zeker je inlaatpoorten polijsten!
Dat is echt triestquote:Op maandag 5 september 2011 23:04 schreef madco het volgende:
http://www.egmcartech.com(...)it-for-sale-on-ebay/ voor de eckte baas![]()
OMGBBQFTW!!!!EINZEINZ
met andere woorden
Nouja als iemand echt in een FWD wil investeren zijn er tegenwoordig heel goede difs te verkrijgen.quote:Op maandag 5 september 2011 23:20 schreef Fer het volgende:
Eerlijk gezegd zou het me maar frustreren, 2 om grip zoekende voorwielen van een 406 iedere keer als je een rotonde verlaat.
Wat is dat, behalve spuuglelijk?quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat is dat, behalve spuuglelijk?
Dat is het vetste stuk roest ooit door lancia gemaaktquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat is dat, behalve spuuglelijk?
Het lijkt me een geniaal wagentje om te rijden. Om te bezitten, nou, nee.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:49 schreef vosss het volgende:
Ooit ga ik er nog zo een kopen. Die ik had was natuurlijk maar een slap aftreksel van de oerdelta
Het is een klein monster. Alleen het motorgeluid maakt de rest al goedquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Hij zal in zijn tijd een goede rallywagen zijn geweest, maar het blijft een spuuglelijke auto
Ik vind hem fantastisch. Ook qua uiterlijkquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Hij zal in zijn tijd een goede rallywagen zijn geweest, maar het blijft een spuuglelijke auto
Je loopt leeg op manko's en onderhoud.quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:00 schreef vosss het volgende:
Anyway, met het budget van TS zou dit ook wel een sjieke auto zijn:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=viskjdmi4oza
Als je maandelijks genoeg verdient zeker.quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:00 schreef vosss het volgende:
Anyway, met het budget van TS zou dit ook wel een sjieke auto zijn:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=viskjdmi4oza
Eenschquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vind hem fantastisch. Ook qua uiterlijk
Ik krijg hier een heel naar beeld bij. Bedankt he!quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:59 schreef cofi het volgende:
Of haal een gare, witte 318 en knutsel er zelf een ander blok in, gele xenon (mistlichten niet vergeten!) op en ga met een spuitbus van de action in de weer. Resultaat: Een gare 318 met illegaal 6 in lijn blok
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik krijg hier een heel naar beeld bij. Bedankt he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom gaat elke topic toch uiteindelijk over mij of mijn auto..?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:59 schreef cofi het volgende:
Of haal een gare, witte 318 en knutsel er zelf een ander blok in, gele xenon (mistlichten niet vergeten!) op en ga met een spuitbus van de action in de weer. Resultaat: Een gare 318 met illegaal 6 in lijn blok
En wat je ook zegt, of hoe je het ook zegt, het klopt wel..
Maare zoals post nummer #252 in mijn topic [PROJECT] BMW 318i 2.5 24v --S/C of Turbo?-- Part 3
Is het niet langer meer een illegale 6 cilinder in lijn, maar een legale.. Waarna weer een illegale V8 of een V12 in komt te hangen..![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door Turquaz52 op 06-09-2011 20:30:51 ]Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Speciaal voor jou dan...quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Post het dan gewoon niet Turqkom op zeg
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]Ik wist hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Waarom gaat elke topic toch uiteindelijk over mij of mijn auto..?
En wat je ook zegt, of hoe je het ook zegt, het klopt wel..
Maare zoals post nummer #252 in mijn topic [PROJECT] BMW 318i 2.5 24v --S/C of Turbo?-- Part 3
Is het niet langer meer een illegale 6 cilinder in lijn, maar een legale.. Waarna weer een illegale V8 of een V12 in komt te hangen..![]()
Sorry, het is gewoon te makkelijk en leuk om Turq ff te stangen
En nu weer over de bouwplannen van TS!![]()
Hehe, de 8-serie. Prachtige auto, alleen volgens mij veel meer een Grand Tourer dan een sportwagen. Dat ding is zwaar joh, niet normaal.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
http://auto.marktplaats.n(...)t-u9-1990-grijs.html
Bmw 8 serie voldoet aan een hoop van je eisen ts. Exclusief, ziet er best modern uit, mooie motoren, ruim binnen je prijsklasse aan te schaffen dus geld genoeg voor onderhoud etc.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha neuh anders deed k dat welquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:27 schreef Turquaz52 het volgende:
Haal een E30///M3..
Of nou ja, eerder een Golf 2 en een petje als ik zo je fantasieen lees..
Maar serieus, snelle bak? E46///M3 of een e60/39///M5..
Als je doelt op die M12, volgens mij kan zoiets gewoon (want die auto is gewoon op straat toegestaan). Persoonlijk zou ik 'm er even goed afhalen, vind het geen gezicht aangezien de achterklep zelf al een spoiler heeft, maar dat is persoonlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:11 schreef CoolHea het volgende:
[..]
Haha neuh anders deed k dat wel. Ik wil gewoon een beetje apart, sportief uitziende auto (liefst modern), júist om niet geassocieerd te worden met de "petjes"
. En k draag vaker een overhemd met pullover dan een t-shirtje, dusja.
Maar weer terug op het onderwerp: Tot hoever zijn spoilers eigenlijk legaal? Heb het opgezocht maar de een zegt dat zolang het plastic is, bijna alles mag, de ander zegt dat koostofvezel ook mag en weer een ander zegt dat hij gewoon niet breder mag zijn dan de auto?
Bedankt!
Okey, thanks!quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:15 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Als je doelt op die M12, volgens mij kan zoiets gewoon (want die auto is gewoon op straat toegestaan). Persoonlijk zou ik 'm er even goed afhalen, vind het geen gezicht aangezien de achterklep zelf al een spoiler heeft, maar dat is persoonlijk.
c180 coupe?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:40 schreef CoolHea het volgende:
Wat is daarvan eigenlijk de basis? Sorry maar heb HEULEMAAL geen verstand van de Mercedes series.
Mja, ik ben ook gewoon geen liefhebber van grote spoilers. Op zo'n platte supercar als de Noble kan het passen, maar die heeft nogmaals van zichzelf al een vrij grote vanuit de carrosserie, dan is zo'n opgeschroefd ding erg dubbelop.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:24 schreef CoolHea het volgende:
Whahaa![]()
Ja las er laatst over in top gear, zag wel ram baas uit!
[ afbeelding ]
Vind t er bes wel mooi uitzien, alleen die spoiler.
Mercedes CLKquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:40 schreef CoolHea het volgende:
Wat is daarvan eigenlijk de basis? Sorry maar heb HEULEMAAL geen verstand van de Mercedes series.
quote:Op woensdag 7 september 2011 01:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Die luchtinlaat op het dak doet het hem helemaal natuurlijk, net zo stoer als een spoiler op de kofferbak bij een FWD
is een "street legal gtr auto" dus geen overkill die spoilers en luchthappersquote:Body: fixed-head coupé
Length: 4854 mm
Weight: 1544 kg
Engine Capacity: 6898 cc
Cylinders: V12
Max. Power: 620.5 PS / 612 bhp / 456.4 kW @ 6800 rpm
Max. Torque: 770.0 Nm / 568 ft.lb / 78.5 kgm @ 5250 rpm
Acceleration: 0-100 km/h in 3.80 seconds
Jij hebt overduidelijk geen verstand van auto'squote:Op woensdag 7 september 2011 01:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Die luchtinlaat op het dak doet het hem helemaal natuurlijk, net zo stoer als een spoiler op de kofferbak bij een FWD
Vertel, wat is het nut van die luchthapper op het dak en van een grote spoiler op de kofferbak van een voorwiel aangedreven auto?quote:Op woensdag 7 september 2011 10:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Jij hebt overduidelijk geen verstand van auto's
Maargoed, er is vast wel iets waar jij wel verstand van hebt
Daar ging het niet om jij schreefquote:Op woensdag 7 september 2011 16:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vertel, wat is het nut van die luchthapper op het dak en van een grote spoiler op de kofferbak van een voorwiel aangedreven auto?
en de mercedes waar het om ging is toch zeker een achterwiel aangedreven.quote:Die luchtinlaat op het dak doet het hem helemaal natuurlijk, net zo stoer als een spoiler op de kofferbak bij een FWD
Wie zegt dat ik het over deze mercedes had met de spoiler?quote:Op woensdag 7 september 2011 16:56 schreef madco het volgende:
[..]
Daar ging het niet om jij schreef
[..]
en de mercedes waar het om ging is toch zeker een achterwiel aangedreven.
Er zijn ook genoeg voorwiel aangedreven auto's waar de spoiler nut heeft, maar denk dan wel aan de wat snellere fwd's
Ookal is de auto voorwiel aangedreven, grip op de achterwielen is altijd wel fijn
De luchthapper heeft alleen nut als de motor van de auto achterin ligt, wat volgens mij niet het geval is in veel fwd's
TS is 14 jaar en zit op school dus ik zou dit niet al te serieus nemen.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:22 schreef D. het volgende:
*even een TVP plaatst om te zien of TS zijn idee gaat doorzetten of zich laat ompraten
Daar ging ik al van uit..quote:Op woensdag 7 september 2011 19:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
TS is 14 jaar en zit op school dus ik zou dit niet al te serieus nemen.
quote:Op woensdag 7 september 2011 19:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
TS is 14 jaar en zit op school dus ik zou dit niet al te serieus nemen.
Ik vond het al een vreemd figuur, dus zat eigenlijk te hopen dat het serieus was om hem met het project te zien stuntelenquote:Op woensdag 7 september 2011 19:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
TS is 14 jaar en zit op school dus ik zou dit niet al te serieus nemen.
quote:Op woensdag 7 september 2011 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vond het al een vreemd figuur, dus zat eigenlijk te hopen dat het serieus was om hem met het project te zien stuntelen
Ja lach maar. Dit topic is dus vrij kansloos.quote:
Die Chargerquote:Op donderdag 8 september 2011 19:21 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik had het wel geweten
Dodge Charger!![]()
http://link.marktplaats.nl/480061343
Ford USA Mustang GT 500 Shelby Eleanor Tribute![]()
http://link.marktplaats.nl/481170788
Als je niet van muscle cars houd dan
Honda nsx 3.0 V6
http://link.marktplaats.nl/478263061
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |