abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 september 2011 @ 19:15:20 #151
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_101562626
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 12:15 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Een vrouw waarvan je houdt, een stabiel inkomen, een veilige omgeving voor je gezin en gezondheid. Niks mis mee.
En enige vorm van autonomiteit.

Waar ik ook niet tegen kan is dat familieleden je een levensstijl proberen aan te dringen, hetgeen twee van mijn tantes doen.
  zondag 4 september 2011 @ 19:19:23 #152
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_101562826
Vervang deze hele situatie met 'je bent Rev Run' _O_ dat is hoe ik wil leven op m'n 40e
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  zondag 4 september 2011 @ 21:16:41 #153
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_101568847
Hallootjes mensen hier ben ik.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  zondag 4 september 2011 @ 21:18:06 #154
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_101568932
Ik zie hier 2 soorten mensen, mensen die berusten in een 'burgerlijk leven' en daar gewoon tevreden mee zijn, en mensen die zichzelf voorhouden dat ze uitdagingen nodig hebben en per se anders willen leven en daardoor ongelukkig worden. Want de echte mensen met uitdagingen beklimmen bergen in de Andes en dalen af aan een condor en hebben echt geen tijd voor FOK!. Maar wat ik wilde met dit topic was mensen doen inzien dat je je niet hoeft te schamen voor burgerlijkheid en dat het gewoon iets moois is.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_101569286
quote:
99s.gif Op zondag 4 september 2011 21:18 schreef Skylark. het volgende:
Ik zie hier 2 soorten mensen, mensen die berusten in een 'burgerlijk leven' en daar gewoon tevreden mee zijn, en mensen die zichzelf voorhouden dat ze uitdagingen nodig hebben en per se anders willen leven en daardoor ongelukkig worden. Want de echte mensen met uitdagingen beklimmen bergen in de Andes en dalen af aan een condor en hebben echt geen tijd voor FOK!. Maar wat ik wilde met dit topic was mensen doen inzien dat je je niet hoeft te schamen voor burgerlijkheid en dat het gewoon iets moois is.
Mooie slotconclusie.
pi_101569329
Het leven van een 9 tot 5 autist die getrouwd is.
pi_101569390
quote:
Ik zie hier 2 soorten mensen,
Zet die zwartwit tv eens uit.
quote:
mensen die berusten in een 'burgerlijk leven' en daar gewoon tevreden mee zijn,
Prima toch.
quote:
en mensen die zichzelf voorhouden dat ze uitdagingen nodig hebben
Voorhouden? ik heb ambities en uitdagingen nodig, anders word ik een grijze doelloze muis.
quote:
en per se anders willen leven en daardoor ongelukkig worden.
Minimaal een klein beetje gelukkiger dan leven als een grijze muis.

quote:
Want de echte mensen met uitdagingen beklimmen bergen in de Andes en dalen af aan een condor en hebben echt geen tijd voor FOK!.
Onee want deze mensen zijn 24/7 7/7 bezig met bergbeklimmen? Deze mensen kunnen nooit ontspannen?

quote:
Maar wat ik wilde met dit topic was mensen doen inzien dat je je niet hoeft te schamen voor burgerlijkheid en dat het gewoon iets moois is.
Waar zou je je wel voor moeten schamen dan? Het een is niet beter dan het ander, doe gewoon lekker waar je jezelf goed bij voelt en zin in hebt. Wat boeit het nou wat figuren op een internet forum / andere mensen in het algemeen daar over vinden?
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_101569481
quote:
:')
pi_101569516
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 21:24 schreef Chai het volgende:

[..]

Mooie slotconclusie.
Ik mag toch verdomme hopen dat je aan het trollen bent.
  zondag 4 september 2011 @ 21:33:52 #160
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_101569928
quote:
Maar wat ik wilde met dit topic was mensen doen inzien dat je je niet hoeft te schamen voor burgerlijkheid en dat het gewoon iets moois is.
Door het ene naïeve cliché na het andere op te sommen?

Hard gefaald buddy.
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_101570250
Beste topic van 2011, nu al. _O_
pi_101570399
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:24 schreef Sdm007 het volgende:
Het leven van een 9 tot 5 autist die getrouwd is.
Hoe kan een autist trouwen?
  zondag 4 september 2011 @ 21:48:26 #163
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_101570771
quote:
Maar er is in jouw hoofd geen alternatief voor het door jou voorgeschotelde plaatje.

Jij kunt je echt niet voorstellen dat er mensen zijn die anders denken, typisch burgerlijk trekje inderdaad.
  zondag 4 september 2011 @ 21:48:49 #164
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_101570798
Goede OP :D

Het feit dat mensen zich realiseren dat ze het leven zoals omschreven staat hebben, zal ze misschien laten schrikken.

Maar waarom zou je schrikken ? Je kan het veeeeeeeeeeeeeeeeeeul slechter treffen
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_101570864
Wat is de klacht?
Corporate translator
  zondag 4 september 2011 @ 22:02:25 #166
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_101571723
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 21:48 schreef Maikuuul het volgende:
Goede OP :D

Het feit dat mensen zich realiseren dat ze het leven zoals omschreven staat hebben, zal ze misschien laten schrikken.

Maar waarom zou je schrikken ? Je kan het veeeeeeeeeeeeeeeeeeul slechter treffen
Het gaat erom dat wat TS in de OP omschrijft niet meer is dan een fantasie van een 12 jarige meid. Burgerlijkheid draait in realiteit vooral om het verbergen van barsten in het huwelijk.
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_101574090
Kan niet wachten tot ik burgerlijk met mijn vrouwtje en kiddies ben O+. Maar dan wel wat andere details toch. Je kan je street roots niet zomaar kwijtraken.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_101575893
quote:
11s.gif Op zondag 4 september 2011 21:41 schreef Flepke het volgende:

[..]

Hoe kan een autist trouwen?
Had ooit eens een krantenartikel gelezen over een autist die getrouwd was. Vrouw in kwestie had wel het Down-syndroom, maar toch, het kan.
pi_101575991
Beetje dubbel gevoel hierover. Ik haat burgerlijkheid, maar ook het precies tegenovergestelde (een man van 40 die al 15 jaar geen vrouw meer heeft aangeraakt en alleen woont) is kansloos. Nog kanslozer zelfs.

Zoek een goede tussenweg ^O^ helaas sleuren veel vrouwen hun man de hel in voordat ze dit beseffen en die weg kunnen zoeken.
-
  zondag 4 september 2011 @ 23:15:08 #170
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_101576205
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 23:09 schreef MAHL het volgende:

[..]

Had ooit eens een krantenartikel gelezen over een autist die getrouwd was. Vrouw in kwestie had wel het Down-syndroom, maar toch, het kan.
Er zijn heel veel autisten die trouwen. Niet iedere autist is een Rain Man, er zijn heel veel autisten die gewoon functioneren in de samenleving, die slechts een beetje 'raar' lijken.

Ik heb eens gelezen over een autist die al een jaar of 20 à 30 getrouwd was, en pas toen zijn zoon de diagnose 'autisme' kreeg, kwam hij erachter dat hij het ook had. Zijn vrouw en andere kinderen hadden het niet, maar ze waren eraan gewend dat pappa soms een beetje raar en irrationeel deed.
  zondag 4 september 2011 @ 23:15:53 #171
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_101576244
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 23:10 schreef Ritmo het volgende:
Beetje dubbel gevoel hierover. Ik haat burgerlijkheid, maar ook het precies tegenovergestelde (een man van 40 die al 15 jaar geen vrouw meer heeft aangeraakt en alleen woont) is kansloos. Nog kanslozer zelfs.

Zoek een goede tussenweg ^O^ helaas sleuren veel vrouwen hun man de hel in voordat ze dit beseffen en die weg kunnen zoeken.
"Een man huwt een vrouw in de veronderstelling dat ze nooit zal veranderen, een vrouw huwt een man in de veronderstelling dat ze hem kan veranderen."

-- Anoniem
pi_101576413
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 23:15 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Er zijn heel veel autisten die trouwen. Niet iedere autist is een Rain Man, er zijn heel veel autisten die gewoon functioneren in de samenleving, die slechts een beetje 'raar' lijken.

Ik heb eens gelezen over een autist die al een jaar of 20 à 30 getrouwd was, en pas toen zijn zoon de diagnose 'autisme' kreeg, kwam hij erachter dat hij het ook had. Zijn vrouw en andere kinderen hadden het niet, maar ze waren eraan gewend dat pappa soms een beetje raar en irrationeel deed.
Dan moet ie een lichte vorm hebben gehad lijkt me. Kun je idd prima mee leven als je 'toevallig' de juiste opleidingsroute kiest, je omgeving goed/rustig is en alles je eigenlijk meezit. Ik denk dat er 'echte' autisten zijn die beter een leven op kunnen bouwen dan bepaalde mensen zonder die diagnose.
-
pi_101576418
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 23:15 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

"Een man huwt een vrouw in de veronderstelling dat ze nooit zal veranderen, een vrouw huwt een man in de veronderstelling dat ze hem kan veranderen."

-- Anoniem
Mooie zin idd.
-
  zondag 4 september 2011 @ 23:24:24 #174
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_101576665
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 23:10 schreef Ritmo het volgende:

De moraal van het verhaal is dat iedereen zijn leven moet inkleuren zoals hij of zij dat zelf mooi vind. En niet bang moet zijn over wat mensen er van vinden. Veel burgerlijke lui willen stiekem vaak wel anders maar durven dat nu uit angst voor negatieve reacties.

Je bent burgerlijk als je je door anderen zoals de TS laat voorschrijven hoe je leven eruit moet zien en dingen doen omdat anderen vinden dat het zo hoort. Als je dingen doet of laat waar je eigenlijk niet achter staat.

Dat geld trouwens ook voor ene partner die de wederhelft ook enige vrijheid moet geven om kleur in het leven te hebben.
pi_101576744
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 23:24 schreef Hexagon het volgende:

[..]

De moraal van het verhaal is dat iedereen zijn leven moet inkleuren zoals hij of zij dat zelf mooi vind. En niet bang moet zijn over wat mensen er van vinden. Veel burgerlijke lui willen stiekem vaak wel anders maar durven dat nu uit angst voor negatieve reacties.

Je bent burgerlijk als je je door anderen zoals de TS laat voorschrijven hoe je leven eruit moet zien en dingen doen omdat anderen vinden dat het zo hoort. Als je dingen doet of laat waar je eigenlijk niet achter staat.

Dat geld trouwens ook voor ene partner die de wederhelft ook enige vrijheid moet geven om kleur in het leven te hebben.
Mooi gesproken
Geen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')