Da's natuurlijk logisch. Afgaande op de verhalen op eerdergenoemd Viva-forum blijken de vrouwen die zich aan dergelijk gedrag schuldig maken, zelf inderdáád gehuld in een vormeloos zalmroze joggingpak of weet-ik-veel wat voor vorm van uniseks kleding. Het zijn precies díe mensen die gaan mekkeren zodra ze signaleren dat een andere moeder op het schoolplein er nog leuk uit probeert te zien. En dat hoeft niet eens uitgesproken apart te zijn, schijnbaar val je in een 'gewoon' leuk rokje en 'gewoon' modieus bloesje, met een paar mooie nette laarzen met hak erbij, al voldoende op.quote:Op maandag 5 september 2011 18:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is gewoon pure jaloezie. Stiekem willen ze er zelf ook mooi en vrouwelijk uit blijven zien. Maar vanwege lamlendigheid zelf niet kunnen opbrengen.
Ik zou wel vluchten als ik een vrouw had met zo'n mentaliteit.quote:Op dinsdag 6 september 2011 06:58 schreef female81 het volgende:
[..]
Da's natuurlijk logisch. Afgaande op de verhalen op eerdergenoemd Viva-forum blijken de vrouwen die zich aan dergelijk gedrag schuldig maken, zelf inderdáád gehuld in een vormeloos zalmroze joggingpak of weet-ik-veel wat voor vorm van uniseks kleding. Het zijn precies díe mensen die gaan mekkeren zodra ze signaleren dat een andere moeder op het schoolplein er nog leuk uit probeert te zien. En dat hoeft niet eens uitgesproken apart te zijn, schijnbaar val je in een 'gewoon' leuk rokje en 'gewoon' modieus bloesje, met een paar mooie nette laarzen met hak erbij, al voldoende op.![]()
Vrouwen kunnen elkaar wat dat betreft helemaal gek maken.
(Maar waarom? Om een man? Als je moeder bent, heb je in de meeste gevallen de buit toch al binnen, tenzij 'ie inmiddels al gevlucht is?)
Hangt er ook vanaf. Om bijvoorbeeld ondernemer te worden moet je meestal bepaald niet burgerlijk ingesteld zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2011 02:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Carrière maken is ook burgerlijk op zich.
Ja "mensen welke denken dat ze niet burgerlijk worden"quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:44 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Krijgt deeltje 2 dan wel een andere titel?
People who...quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja "mensen welke denken dat ze niet burgerlijk worden"
Mensen die denken, etc. Zoveel reacties op zo'n pruttitel. Ja, jaloers.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja "mensen welke denken dat ze niet burgerlijk worden"
mijn 'schoonmoeder' gebruikt welke ook altijd zo vooral in zinnen als : "er zijn ook welke die er dit en dat bij gooien"quote:
Drents. Verder is het fijn voor je schoonmoeder. In spreektaal mag sowieso meer, echter, hier schrijf je het op. Dan kun je het net zo goed juist schrijven.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
mijn 'schoonmoeder' gebruikt welke ook altijd zo vooral in zinnen als : "er zijn ook welke die er dit en dat bij gooien"dat is schijnbaar drents
Precies.quote:Op maandag 5 september 2011 23:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd: er is geen keuze te maken. Je moet doen wat je leuk vindt. Als jij graag rock ster wilt worden; maar toch een zeker mate van burgerlijkheid wilt behouden, dan moet je vooral proberen een burgerlijke rockster te worden. De wereld is al sinds de jaren '70 niet meer in zwart-wit.
Wat je dan niet moet doen is op zaterdagavond thuis met wat Duyvis-borrelnootjes en een biertje op de IKEA Sitmöbel tegen Corry gaan zitten klagen over wat andere mensen wel niet
allemaal fout doen in hun leven.
Ik maakte dan ook een grapje in de richting van elviraklapmuts ... die al dit hele topic lang over 'welke' valt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:05 schreef Zemelknoper het volgende:
[..]
Drents. Verder is het fijn voor je schoonmoeder. In spreektaal mag sowieso meer, echter, hier schrijf je het op. Dan kun je het net zo goed juist schrijven.
een vriend van mij zei altijd:quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:35 schreef Flepke het volgende:
[..]
Gaan de meest succesvolle mensen die op deze aardkloot rond lopen ook met de meute mee?
Nee. Juist door zichzelf te onderscheiden > succes/geen succes.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:39 schreef werty het volgende:
[..]
een vriend van mij zei altijd:
dare to be different...
waarop mijn broer antwoordde:
no, dare to be you
en of je nou burgerlijk bent of niet,
ik denk dat je pas uniek ben als je je niet meer druk maakt over of je burgerlijk bent of niet, zolang je het op je eigen manier doet,
fixedquote:Op dinsdag 6 september 2011 12:39 schreef werty het volgende:
ik denk dat je pas uniek ben als je je niet meer druk maakt over of je burgerlijk bent of niet, zolang je tt maar klopt
Erg burgerlijke manier van denkenquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:14 schreef SkryZer het volgende:
Zoveel mensen hier die denken het anders te gaan doen... Maar je ontkomt er toch niet aan! Succes in ieder geval!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |