idd wat heeft zijn ooit gepresteerd?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:13 schreef Marloes het volgende:
Zijn er hier ook meer mensen die zich afvragen wat Kelly in de jury doet?
Leuke vrouw toch. Is voor de Belgenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:13 schreef Marloes het volgende:
Ja oke, ik snap het wel, maar ik bedoelde meer: wat heeft zij nou verstand van zingen en/of een actquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor de Belgische kijkers en een voordeel omdat veel Nederlanders haar ook kennen
Ze is nu dj he? dus...quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:15 schreef Marloes het volgende:
[..]
Ja oke, ik snap het wel, maar ik bedoelde meer: wat heeft zij nou verstand van zingen en/of een act
Nou, dat dusquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:14 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
idd wat heeft zijn ooit gepresteerd?
Haar man zingtquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:15 schreef Marloes het volgende:
[..]
Ja oke, ik snap het wel, maar ik bedoelde meer: wat heeft zij nou verstand van zingen en/of een act
Meer wat Ralf daar doetquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:13 schreef Marloes het volgende:
Oh ja ook al zo'n talentje!quote:
Tis wel de ijsversie van de Aldiquote:
Potverdullekesquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een stokbroodje kruidenboter in de oven liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |