quote:In My Name Is kruipen de deelnemers in de huid van een andere artiest. Wie net als Mariah Carey glazen doet springen met haar stem, wie even glad als Justin Timberlake over de dansvloer schuift of wie net zo goed kan zingen als Adele, krijgt in het programma een podium. De deelnemers kunnen zowel volwassenen als kinderen zijn.
De jury bestaat uit Albert Verlinde, Do, Kelly Pfaff en Ralf Mackenbach. De presentatie is in handen van Nicolette van Dam en Bram Vandeputte.
Het nieuwe seizoen van My Name Is gaat van start op 20 augustus op RTL 4
Ja en dan mag je niet zingen, ben je toch op tv geweestquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:32 schreef iBenny het volgende:
Volgend jaar ga ik me aanmelden als MJ
Zoiets... al gaat het me niet om op tv komenquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en dan mag je niet zingen, ben je toch op tv geweest
Oh, wat dan?quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zoiets... al gaat het me niet om op tv komen
Hoe zou jij het doen danquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:35 schreef DeLuna het volgende:
Overigens doet het me zo eerder denken aan popstars/idols/oid dan 'My Name Is'![]()
Ik bedoel meer dat als je als iemand komt, je niet in een keer kan veranderen in iemand anders.quote:
Blij dat ik geen hoedje hebquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:47 schreef Karina het volgende:
Zet een hoedje op en je bent Bruno Mars
dealquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja je hoeft toch niet te kunnen zingen
Voor zover ik weet niet.quote:Op maandag 5 september 2011 13:20 schreef Desdemona het volgende:
Weet iemand of My name is herhaald wordt door RTL?
Volgens iBenny is het niet zo. HGT wordt wel herhaald, toch raar als ze zo'n populair programma niet herhalen?!
Ja ikke wel. Hoop alleen dat er vanavond niet zoveel kleuters meedoen.quote:
Ook leuk, Louis Theroux, ik heb ze allemaal al gezien (had ze ook gedownload). Veel plezierquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:32 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik kijk wel, maar niet helemaal. Heb de aflevering van Louis Theroux nog niet gezien.
Ik dacht het wel, maar het gekke is dat op de site het er helemaal niet bij staat. Ik kan me wel van vorig jaar herinneren dat het heel vlot ging, van audities naar halve finale naar finale.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:35 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ik kijk ook tis toch een halve finale of niet?
Ik iheb het geluid afgezet, dat programma is echt TE erg.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:41 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Oh das balen, eerst nog die ellende van zie ze vliegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |