Geen ideequote:Op zaterdag 10 september 2011 20:57 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee of wij dat moeten. Wat doet de jury dan?
Haha nee hoor, ik vroeg al hetzelfde als jij, 6 kinderen en 6 volwassenen schijnbaar vanavond.quote:
Ah dankjequote:Op zaterdag 10 september 2011 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha nee hoor, ik vroeg al hetzelfde als jij, 6 kinderen en 6 volwassenen schijnbaar vanavond.
Vind ik ook niet leuk, kinderen die zingenquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah dankjeIk vind kinderen nooit interessant, maar ik kan het dus aan laten staan.
Ja dat zijn flinke palenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:00 schreef Karina het volgende:
Wauw ik zag nu die schoenen pas! Daar zou ik echt niet op kunnen lopen (plus dat ik dan 2 meter ben volgens mij als ik die aan zou doen).
Vind ik ook, sowieso al die mensen die vaker meedoen, dat moeten ze verbieden (of dat er 2 jaar tussen moet zitten of zo).quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het een beetje flauw dat hij voor de 2e keer mee doet
Waarom denk je dat nou? Ik ben 1.76, ok beetje overdreven 2 meter, maar toch zeker 1.90.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat zijn flinke palenHoe lang ben je Karina? Ik heb jou altijd als mini dame in gedachten
Ja als ze slaapt misschienquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Volgens mij is zij hartstikke tof in real life
Hahaquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:02 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja als ze slaapt misschien
Daar kan ik me niets bij voorstellenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ah oke, dat komt meer in de buurt, ik dacht alquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom denk je dat nou? Ik ben 1.76, ok beetje overdreven 2 meter, maar toch zeker 1.90.
Ik vind Nicolette wel leuk maar die overdreven goeie uitspraak minder, het is net Leontine Borsato, met die rollende RRrrrr...quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |