quote:In My Name Is kruipen de deelnemers in de huid van een andere artiest. Wie net als Mariah Carey glazen doet springen met haar stem, wie even glad als Justin Timberlake over de dansvloer schuift of wie net zo goed kan zingen als Adele, krijgt in het programma een podium. De deelnemers kunnen zowel volwassenen als kinderen zijn.
De jury bestaat uit Albert Verlinde, Do, Kelly Pfaff en Ralf Mackenbach. De presentatie is in handen van Nicolette van Dam en Bram Vandeputte.
Het nieuwe seizoen van My Name Is gaat van start op 20 augustus op RTL 4
Ja en dan mag je niet zingen, ben je toch op tv geweestquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:32 schreef iBenny het volgende:
Volgend jaar ga ik me aanmelden als MJ
Zoiets... al gaat het me niet om op tv komenquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en dan mag je niet zingen, ben je toch op tv geweest
Oh, wat dan?quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zoiets... al gaat het me niet om op tv komen
Hoe zou jij het doen danquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:35 schreef DeLuna het volgende:
Overigens doet het me zo eerder denken aan popstars/idols/oid dan 'My Name Is'![]()
Ik bedoel meer dat als je als iemand komt, je niet in een keer kan veranderen in iemand anders.quote:
Blij dat ik geen hoedje hebquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:47 schreef Karina het volgende:
Zet een hoedje op en je bent Bruno Mars
dealquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja je hoeft toch niet te kunnen zingen
Voor zover ik weet niet.quote:Op maandag 5 september 2011 13:20 schreef Desdemona het volgende:
Weet iemand of My name is herhaald wordt door RTL?
Volgens iBenny is het niet zo. HGT wordt wel herhaald, toch raar als ze zo'n populair programma niet herhalen?!
Ja ikke wel. Hoop alleen dat er vanavond niet zoveel kleuters meedoen.quote:
Ook leuk, Louis Theroux, ik heb ze allemaal al gezien (had ze ook gedownload). Veel plezierquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:32 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik kijk wel, maar niet helemaal. Heb de aflevering van Louis Theroux nog niet gezien.
Ik dacht het wel, maar het gekke is dat op de site het er helemaal niet bij staat. Ik kan me wel van vorig jaar herinneren dat het heel vlot ging, van audities naar halve finale naar finale.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:35 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ik kijk ook tis toch een halve finale of niet?
Ik iheb het geluid afgezet, dat programma is echt TE erg.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:41 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Oh das balen, eerst nog die ellende van zie ze vliegen
Dan racen ze er inderdaad weer doorheen, raar trouwens, 1 halve finalequote:Op zaterdag 10 september 2011 20:44 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Oh als ik het goed begrijp is er maar 1 halve finale en dan volgende week de finale
Nou ik las net ergens op een site dat volgende week de finale is... nogal raar jaquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan racen ze er inderdaad weer doorheen, raar trouwens, 1 halve finaleBij een halve finale zijn er toch altijd 2? Of ben ik nou gek.
Eigenlijk is het dus een pre-finalequote:Op zaterdag 10 september 2011 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan racen ze er inderdaad weer doorheen, raar trouwens, 1 halve finaleBij een halve finale zijn er toch altijd 2? Of ben ik nou gek.
Ja dat ook. Mis zeemerminmeisjequote:Op zaterdag 10 september 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Maakt het uit, low budget waarschijnlijk
Met 11 doen ze tegenwoordig .....quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:51 schreef Karina het volgende:
Hihihi ze heeft een vriendje, wat schattig.dat jongetje.
Had even turbulentiequote:
Nah toch niet het landelijk gemiddelde?quote:
Ik wil het niet vertellenquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten, mijn neefje is 12 (bijna 13)
Ik heb de onderzoeken niet gelezenquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nah toch niet het landelijk gemiddelde?
Nee. Wellicht te maken met die wet dat kinderen tot zo laat maar op mogen tredenquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:54 schreef Karina het volgende:
Er komen toch niet alleen kinderen vanavond he?
Oh ja natuurlijk. Even niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee. Wellicht te maken met die wet dat kinderen tot zo laat maar op mogen treden
Is het live dan?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee. Wellicht te maken met die wet dat kinderen tot zo laat maar op mogen treden
Geen idee of wij dat moeten. Wat doet de jury dan?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij daarna ook af, maar we moeten toch stemmen?
Nee aLbert bepaaltquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij daarna ook af, maar we moeten toch stemmen?
Geen ideequote:Op zaterdag 10 september 2011 20:57 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee of wij dat moeten. Wat doet de jury dan?
Haha nee hoor, ik vroeg al hetzelfde als jij, 6 kinderen en 6 volwassenen schijnbaar vanavond.quote:
Ah dankjequote:Op zaterdag 10 september 2011 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha nee hoor, ik vroeg al hetzelfde als jij, 6 kinderen en 6 volwassenen schijnbaar vanavond.
Vind ik ook niet leuk, kinderen die zingenquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah dankjeIk vind kinderen nooit interessant, maar ik kan het dus aan laten staan.
Ja dat zijn flinke palenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:00 schreef Karina het volgende:
Wauw ik zag nu die schoenen pas! Daar zou ik echt niet op kunnen lopen (plus dat ik dan 2 meter ben volgens mij als ik die aan zou doen).
Vind ik ook, sowieso al die mensen die vaker meedoen, dat moeten ze verbieden (of dat er 2 jaar tussen moet zitten of zo).quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het een beetje flauw dat hij voor de 2e keer mee doet
Waarom denk je dat nou? Ik ben 1.76, ok beetje overdreven 2 meter, maar toch zeker 1.90.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat zijn flinke palenHoe lang ben je Karina? Ik heb jou altijd als mini dame in gedachten
Ja als ze slaapt misschienquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Volgens mij is zij hartstikke tof in real life
Hahaquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:02 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja als ze slaapt misschien
Daar kan ik me niets bij voorstellenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ah oke, dat komt meer in de buurt, ik dacht alquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom denk je dat nou? Ik ben 1.76, ok beetje overdreven 2 meter, maar toch zeker 1.90.
Ik vind Nicolette wel leuk maar die overdreven goeie uitspraak minder, het is net Leontine Borsato, met die rollende RRrrrr...quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook wel vervelend in het begin maar het wentquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Nicolette wel leuk maar die overdreven goeie uitspraak minder, het is net Leontine Borsato, met die rollende RRrrrr...
Ik ben wel vrij slank (niet dun), dat klopt wel.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah oke, dat komt meer in de buurt, ik dacht al
Door je foto denk ikIk dacht heel smal gebouwd en ook kleintjes
Ach het is iig niet zo erg nog als wat hierna komtquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:05 schreef Marloes het volgende:
Wat een kutprogrammaDe ene act is onwijs slecht en wordt de hemel in geprezen en wanneer iemand écht klinkt als zijn 'idool' en er ook nog op lijkt zijn ze kritisch..
Ja, mee eens!quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach het is iig niet zo erg nog als wat hierna komtMet die vreselijke sketches...
Hehe dat kijk ik ook niet. Vind dat echt een te stom programmaquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach het is iig niet zo erg nog als wat hierna komtMet die vreselijke sketches...
Ik had het aan laten staan vorige week, was wat anders gaan doen en ineens loop ik terug naar de tv en zie weer die ene Lama met de andere Lama, god wat een onderbroekenlolquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:11 schreef Karina het volgende:
Wat hierna komt heb ik nog nooit gekeken, lijkt me niets.
Leuk op een verjaardag dit, maar ja, dit is geen verjaardag.
Voor de Belgische kijkers en een voordeel omdat veel Nederlanders haar ook kennenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:13 schreef Marloes het volgende:
Zijn er hier ook meer mensen die zich afvragen wat Kelly in de jury doet?
idd wat heeft zijn ooit gepresteerd?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:13 schreef Marloes het volgende:
Leuke vrouw toch. Is voor de Belgenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:13 schreef Marloes het volgende:
Ja oke, ik snap het wel, maar ik bedoelde meer: wat heeft zij nou verstand van zingen en/of een actquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor de Belgische kijkers en een voordeel omdat veel Nederlanders haar ook kennen
Ze is nu dj he? dus...quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:15 schreef Marloes het volgende:
[..]
Ja oke, ik snap het wel, maar ik bedoelde meer: wat heeft zij nou verstand van zingen en/of een act
Nou, dat dusquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:14 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
idd wat heeft zijn ooit gepresteerd?
Haar man zingtquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:15 schreef Marloes het volgende:
[..]
Ja oke, ik snap het wel, maar ik bedoelde meer: wat heeft zij nou verstand van zingen en/of een act
Meer wat Ralf daar doetquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:13 schreef Marloes het volgende:
Oh ja ook al zo'n talentje!quote:
Tis wel de ijsversie van de Aldiquote:
Potverdullekesquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een stokbroodje kruidenboter in de oven liggen
Haha jaquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:19 schreef Karina het volgende:
Voor mijn gevoel zijn er al meer dan 6 kinderen langsgeweest...
Dat is het dan ookquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:20 schreef Cee het volgende:
Dit lijkt meer op een 12-jarig kind dat aan het zingen ....
Nou, dat heb ik bij bijna alles acts. Behalve dan Jantje Smit. En die wordt afgekraakt. Het is zo oneerlijkquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:20 schreef Cee het volgende:
Dit lijkt meer op een 12-jarig kind dat aan het zingen is dan op Natascha Bedingfield, maar ach. Geinig.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:21 schreef Cee het volgende:
Dit wordt later echt een ontzettende bReEzah. Ik weet het zeker.
Misschien nog niet volledig gewisseldquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:21 schreef Disana het volgende:
Geen tandarts die eraan heeft gedacht die enorme spleet te dichten?
Madonna has it.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:21 schreef Disana het volgende:
Geen tandarts die eraan heeft gedacht die enorme spleet te dichten?
Later als ze 13 is?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:21 schreef Cee het volgende:
Dit wordt later echt een ontzettende bReEzah. Ik weet het zeker.
Roflquote:
Oh, ik dacht dat met twaalf jaar allang rond zou zijnquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:22 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Misschien nog niet volledig gewisseld
Meestal wel maar er zijn uitzonderingen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat met twaalf jaar allang rond zou zijn
Ik zag Arjan Ederveen eventjesquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:26 schreef Cee het volgende:
Het lijkt alsof Raymond van het Groenewoud een rare bril en dito jasje aan heeft getrokken.
Dit.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:28 schreef Disana het volgende:
Ja hoor, het is geen kind dus hij kan gekraakt worden.
Ja hoor, hij deed het heel redelijk. Maar ja, hij is geen schattig klein meisje.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:28 schreef MilaNL het volgende:
Ik vond het best wel op Elthon John lijken hoor
Touché.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:29 schreef Cee het volgende:
Dit.
Oh, jij bent een ouwe lul en met jou kunnen we toch geen geld meer verdienen en je bent niet kroeliekroelie en je schreeuwde niet en je wist waar je over zong dus JIJ FAALT.
Maar dat is Elton John ook nietquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor, hij deed het heel redelijk. Maar ja, hij is geen schattig klein meisje.
Ja goed, maar een kopie van Elton? Hij zingt en speelt goed, maar lijken... een beetje.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:29 schreef Karina het volgende:
Toen hij net begon dacht ik, nee, maar naarmate het nummer vorderde had ik zoiets: nou toch best goed.
Ja een beetje, maar de rest vond ik ook totaal niet lijken (de kinderen).quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja goed, maar een kopie van Elton? Hij zingt en speelt goed, maar lijken... een beetje.
Oke wat betreft is het wel goed jaquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja een beetje, maar de rest vond ik ook totaal niet lijken (de kinderen).
Ja hee, dat zijn de andere sterren ook niet, maar het valt wel op dat de kinderen veel meer lof krijgen.quote:
Het nadeel is dat ze altijd nog zo'n vervelende kinderstem hebbenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja een beetje, maar de rest vond ik ook totaal niet lijken (de kinderen).
1 kind en 1 volwassene gaat door dacht ik.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke wat betreft is het wel goed jaMaar komt er 1 winnaar of weer 1 kind en 1 oudere?
quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
Het nadeel is dat ze altijd nog zo'n vervelende kinderstem hebben
Ze willen niemand aan het huilen makenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hee, dat zijn de andere sterren ook niet, maar het valt wel op dat de kinderen veel meer lof krijgen.
Ze kunnen beter niet mee doenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
1 kind en 1 volwassene gaat door dacht ik.
[..]
daarom kunnen ze ook beter een kinderster nadoen, wat hiervoor al iemand riep.
NOG beter, al die kinderen hoeft van mij niet. Maak dan een aparte versie alleen voor de kinderen.quote:
En dan 's middags uitzenden zodat wij in de avond andere kwaliteitsprogramma's kunnen kijkenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
NOG beter, al die kinderen hoeft van mij niet. Maak dan een aparte versie alleen voor de kinderen.
Ja, zoals Holland in the Hoodquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
En dan 's middags uitzenden zodat wij in de avond andere kwaliteitsprogramma's kunnen kijken
Dat had je vroeger ook met de Playback Show toch?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
NOG beter, al die kinderen hoeft van mij niet. Maak dan een aparte versie alleen voor de kinderen.
Ja de Miniplaybackshowquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat had je vroeger ook met de Playback Show toch?
En de volwassenenversie is de soundmixshow.quote:
Dan zijn er nog meer TAL shows, wordt teveel denk ikquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze vonden zijn vorige edities beter. Was een beetje mhah.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb het commentaar van Jantje gemist, wat zeiden ze? Lijkt hij niet genoeg of niet zuiver?
Ahquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze vonden zijn vorige edities beter. Was een beetje mhah.
Nou al sje het op een kindertijdstip uitzendt?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan zijn er nog meer TAL shows, wordt teveel denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |