Dat we zitten te wachten op een update en dat jij dan ipv wat te melden gewoon jezelf uit het lijstje verwijdert, wachten tot 't opvalt?quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:53 schreef wickie het volgende:
Ojee... inderdaad ik sta bovenaan, en ik heb mezelf bovenaan gezet![]()
Ik hoop dat ik dit topic mezelf ook weer kan verwijderen![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:59 schreef Aoraki het volgende:
Nu zijn de september-mama's aan de beurt
Felinequote:Op zondag 4 september 2011 01:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nou, hier dan maar even spammen. Over een maand of zeven (grofweg) komt nummer 5 zich aandienen. Nummertje 4 voor mijn echtgenote.
Dus ik ben weer op zoek naar een naam met een F. Liefst eentje die mensen op dit forum tot wanhoop drijft
Fertility.quote:Op zondag 4 september 2011 01:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nou, hier dan maar even spammen. Over een maand of zeven (grofweg) komt nummer 5 zich aandienen. Nummertje 4 voor mijn echtgenote.
Dus ik ben weer op zoek naar een naam met een F. Liefst eentje die mensen op dit forum tot wanhoop drijft
Ik gooi er een jongensnaam in:quote:Op zondag 4 september 2011 01:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
Goed dat hij er eindelijk is en dat ie bevalt!!quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:39 schreef NotTheSame het volgende:
Zo, wij zijn ook weer thuis!
Kinderwagen staat in de kamer te blinken, we hebben em al volledig uitgetest hihi!
Ondertussen bleef er bij (o )ma nog een boxkleed en wat kleertjes aan haar vingers hangen, ach, dat kon er nog wel bij!
Nu met de pootjes in een bakje water, want ze waren groter dan mijn schoenen geworden...
Linda, gefeliciteerd met de kleine Noah!!!
Haha!! ik wil ook graag dat het November is...ben echt een houteklaas...quote:Op zondag 4 september 2011 09:42 schreef TimeJumper het volgende:
Linda wat een schatjeeeeeeeee![]()
![]()
Daf, welkom! Ik zeg als naam Frederique![]()
Hier ook weer een slechte nacht ben wel 5 keer wakker geweest geloof ik. Moeite met omdraaien, pijn aan mijn heupen waardoor ik zowieso elk half uur moet draaien.
Mijn vingers zijn dik zodat ze op sommige momenten zelfs pijn doen, mijn voeten zijn opgezwollen, ik voel me helemaal opgezwollen.![]()
Ik heb weer te kleine onderbroeken gekocht omdat blijkbaar in mijn hoofd zit dat ik nog steeds zo'n klein "kontje" heb (NOT)![]()
Ik wil niet meer naar mijn benen kijken omdat de putten daarin staan.
Fijn hoor een zwangerschap.
Wanneer is het november![]()
![]()
Zo einde klaagbaak weer![]()
![]()
Niet klagen maar dragen![]()
![]()
Dat vraagt om uitleg (voor mij dan..)quote:Op zondag 4 september 2011 22:06 schreef Kleurdoos het volgende:
jeeeeeeeeeeeeej ik kan ook figuurtjes maken in mijn benen \O/
met die stalpootjes van jequote:Op zondag 4 september 2011 22:06 schreef Kleurdoos het volgende:
jeeeeeeeeeeeeej ik kan ook figuurtjes maken in mijn benen \O/
Fabiënne of Filemon, klaarquote:Op zondag 4 september 2011 14:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dank allen.
Frédérique gaat 't niet worden, da's al de derde naam van m'n oudste dochter. De mannelijke vorm valt dus ook af, hoewel Frits wel wat heeft, echter lijkt me Fritz nog mooier...
Ach, we hebben nog even.
Zooo dan heb je wel mazzel gehad dat je twee babytjes goed "op jou" zijn terechtgekomen.quote:Op maandag 5 september 2011 09:31 schreef klumsy het volgende:
ik was even vergeten dat het regend had, dus toen ik van het balkon
naar binnen stapte op m'n slippers gleed ik uit!
Normaal ligt er ook wel een matje binnen, maar die had ik toevallig net die ochtend in de was gedaan...
Ik dacht dat die van ons ook niet draaien kon ivm de kleine ruimte. Maar die draaide zo ineens ook nog, au au au. Dacht dat mijn buik helemaal open zou scheuren.quote:Op maandag 5 september 2011 13:39 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik dacht eerst van wel, maar dat is een beetje omgeslagen, omdat meneer al flink is en in een stuit ligt en ik niet denk dat ie van plan is om te draaien (zie niet in hoe want volgens mij is er amper plek) dus ik denk dat ie redelijk naar termijn komt
Mocht hij zo blijven zitten, wil je dan toch vaginaal bevallen?quote:Op maandag 5 september 2011 13:39 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik dacht eerst van wel, maar dat is een beetje omgeslagen, omdat meneer al flink is en in een stuit ligt en ik niet denk dat ie van plan is om te draaien (zie niet in hoe want volgens mij is er amper plek) dus ik denk dat ie redelijk naar termijn komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |