Nee.quote:
Mijn ma is altijd al zo geweest, maar de laatste tijd zit ze op FOK! !quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:44 schreef Myraela het volgende:
Je moeder heeft gewoon een soort 2de jeugd, wees blij voor der.
Pics van haar binnenvoering per PM gaarne.quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:45 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Mijn ma is altijd al zo geweest, maar de laatste tijd zit ze op FOK! !
Ze is nog redelijk jong, dus ik ben bang voor haar 3e en 4e jeugd.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:41 schreef honkeytonk het volgende:
Geweldige moeder heb je. Pics zijn echter noodzakelijk voor het slagen van dit topic.
Nee, ze heeft een baan waarbij mensen haar misschien zullen herkennen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:49 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Pics van haar binnenvoering per PM gaarne.
Ze is hoer?quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:51 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Nee, ze heeft een baan waarbij mensen haar misschien zullen herkennen.
Heeft ze zoveel mannen tussen der benen gehad?quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:51 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Nee, ze heeft een baan waarbij mensen haar misschien zullen herkennen.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:41 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Nee.
Ze maakt ook op de minst grappige momenten opmerkingen als: That's what she said!
quote:
Nou dan is ze toch niet te herkennen aan haar vleesflapje?quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:53 schreef Haifisch het volgende:
Nee, wel iets met de baas zijn, maar geen hoer/sm-meesteres haha
Gaaf!quote:
Mijn pa wil ik het niet over hebben, mijn KLB topic werd ook al gesloten.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:01 schreef GJonline het volgende:
Volgens mij heeft je vader dat reeds gedaan, ze was al verpest, met jou als bewijs.
Fijne middag
Eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Beetje jammer dit, was een discussie nou echt nodig voor zo'n kuttopic?
Blijkbaar heeft ze geen account, heb gekeken op haar laptop.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:35 schreef .Neovo. het volgende:
Nou dan reageert die moeder straks ook wel in dit topic
Hoi mam, sinds wanneer heb jij internet op je mobiel? Dat vond je toch onzin?quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:11 schreef Totaalzinloos het volgende:
Hey jongen, je moeder hier!
Wat een leuk forum is dit zeg! Allemaal leuke mensen hier
Ik zit nu op jouw computer en keek even in je geschiedenis.
Wat is anal gaping precies? We praten er tijdens het avondeten wel even over
Knuffels en kusjes van je mam!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2011 22:38:43 ]
Mijn ma zocht op iets dat ze bij editie NL had gezien aantal jaren geleden. Ze kwam op FOK! uit. Sindsdien kijkt ze hier wel eens op de FP, maar sinds een tijdje kijkt ze ook wel op het forumquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hoe heeft jouw moeder FOK ontdekt dan? Geheel toevallig of heb jij er zelf over zitten kletsen?
Eigenlijk wel. Ze is van mijn pa afquote:
Orgie-meet?quote:Op zondag 4 september 2011 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
TS weet je moeder al dat je over 2 weken naar de orgie-meet komt.?
Minstens een meet and greet.quote:Op zondag 4 september 2011 13:31 schreef Djeez het volgende:
Voor een mooie pic van je moeder krijgt ze een met handtekening van me terug
Ik heb liever dat mijn ma op FOK! zit dan deze shit hoor..quote:Op zondag 4 september 2011 19:37 schreef debeterebob het volgende:
wel lullig voor TS, want zijn relatie met zijn pa is ook al verpest...
Ik wou een hele hard grap maken, maar heb me nog ingehoudenquote:Op zondag 4 september 2011 22:33 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ik heb liever dat mijn ma op FOK! zit dan deze shit hoor..
Dankuquote:Op zondag 4 september 2011 22:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wou een hele hard grap maken, maar heb me nog ingehouden
/RPmodus: sterkte met situatie. Dit gun je zelfs de grootste baggeraar niet
Oh TS kan ik ook nog bannen jaquote:
quote:Op maandag 5 september 2011 00:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh TS kan ik ook nog bannen ja![]()
'Haifisch een optie?'
yvonnequote:Op maandag 5 september 2011 00:22 schreef debeterebob het volgende:
Wat is de foknaam van moeder van TS?
Jostie?quote:
Le-zen!quote:
wel eens iemand betrapt. Die speelde ook nog eens hele dagen travian.quote:Op maandag 5 september 2011 00:25 schreef Zolder het volgende:
Zijn jullie trouwens wel eens iemand tegengekomen waarvan je zeker wist dat het een fokker was?
Ja.quote:Op maandag 5 september 2011 00:25 schreef Zolder het volgende:
Zijn jullie trouwens wel eens iemand tegengekomen waarvan je zeker wist dat het een fokker was?
Ik wil er ook een.quote:Op maandag 5 september 2011 00:25 schreef honkeytonk het volgende:
Yvonne, ik heb ongeveer een week geleden het tagje "opstandige puber" aangevraagd en ik heb hem nog steeds niet gekregen. Ik vrees daarom ook dat er wat mis is gegaan![]()
Wanneer krijg ik mijn tagje?
Hoeft niet een grapje te zijn, ik ben immers ook een zoon van Tong80quote:Op maandag 5 september 2011 00:26 schreef Zolder het volgende:
[..]
Er staat yvonne maar dat is een grapje
Nietquote:Op maandag 5 september 2011 00:25 schreef honkeytonk het volgende:
Yvonne, ik heb ongeveer een week geleden het tagje "opstandige puber" aangevraagd en ik heb hem nog steeds niet gekregen. Ik vrees daarom ook dat er wat mis is gegaan![]()
Wanneer krijg ik mijn tagje?
Zeker weten...?quote:Op maandag 5 september 2011 00:26 schreef Zolder het volgende:
[..]
Er staat yvonne maar dat is een grapje
Mobilequote:Op maandag 5 september 2011 00:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee. In een foetushouding is het erg moeilijk om te FOK!ken.
Hoe moet je dan pingen:Squote:Op maandag 5 september 2011 00:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb een Blackberry ui 2002. Die heeft geen internet.
Toen waren er toch nog geen bb's?quote:Op maandag 5 september 2011 00:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb een Blackberry ui 2002. Die heeft geen internet.
Oké leuk!quote:Op maandag 5 september 2011 00:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hij kan niet pingenEr zit wel een leuk spelletje op! En hij heeft kleurenscherm
Ik heb de Blackberry 7730. Volgens mij kwam die uit 2002 of 2003quote:Op maandag 5 september 2011 00:33 schreef Editeur het volgende:
[..]
Toen waren er toch nog geen bb's?
Die ouwe, dan ben je tegenwoordig een king without a crown.quote:Op maandag 5 september 2011 00:34 schreef honkeytonk het volgende:
I
[..]
Ik heb de Blackberry 7730. Volgens mij kwam die uit 2002 of 2003
quote:Op maandag 5 september 2011 00:39 schreef Editeur het volgende:
[..]
Die ouwe, dan ben je tegenwoordig een king without a crown.
Haha, het is m'n wekkerquote:
Heerlijk nummer om mee wakker te worden... Maar als je dat nummer 'vrij goed' noemt. Noem dan eens écht goede nummers?quote:Op maandag 5 september 2011 00:44 schreef Editeur het volgende:
[..]
Haha, het is m'n wekkerVrij goed nummer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |