Ja.quote:Op maandag 5 september 2011 00:25 schreef Zolder het volgende:
Zijn jullie trouwens wel eens iemand tegengekomen waarvan je zeker wist dat het een fokker was?
Ik wil er ook een.quote:Op maandag 5 september 2011 00:25 schreef honkeytonk het volgende:
Yvonne, ik heb ongeveer een week geleden het tagje "opstandige puber" aangevraagd en ik heb hem nog steeds niet gekregen. Ik vrees daarom ook dat er wat mis is gegaan![]()
Wanneer krijg ik mijn tagje?
Hoeft niet een grapje te zijn, ik ben immers ook een zoon van Tong80quote:Op maandag 5 september 2011 00:26 schreef Zolder het volgende:
[..]
Er staat yvonne maar dat is een grapje
Nietquote:Op maandag 5 september 2011 00:25 schreef honkeytonk het volgende:
Yvonne, ik heb ongeveer een week geleden het tagje "opstandige puber" aangevraagd en ik heb hem nog steeds niet gekregen. Ik vrees daarom ook dat er wat mis is gegaan![]()
Wanneer krijg ik mijn tagje?
Zeker weten...?quote:Op maandag 5 september 2011 00:26 schreef Zolder het volgende:
[..]
Er staat yvonne maar dat is een grapje
Mobilequote:Op maandag 5 september 2011 00:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee. In een foetushouding is het erg moeilijk om te FOK!ken.
Hoe moet je dan pingen:Squote:Op maandag 5 september 2011 00:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb een Blackberry ui 2002. Die heeft geen internet.
Toen waren er toch nog geen bb's?quote:Op maandag 5 september 2011 00:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb een Blackberry ui 2002. Die heeft geen internet.
Oké leuk!quote:Op maandag 5 september 2011 00:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hij kan niet pingenEr zit wel een leuk spelletje op! En hij heeft kleurenscherm
Ik heb de Blackberry 7730. Volgens mij kwam die uit 2002 of 2003quote:Op maandag 5 september 2011 00:33 schreef Editeur het volgende:
[..]
Toen waren er toch nog geen bb's?
Die ouwe, dan ben je tegenwoordig een king without a crown.quote:Op maandag 5 september 2011 00:34 schreef honkeytonk het volgende:
I
[..]
Ik heb de Blackberry 7730. Volgens mij kwam die uit 2002 of 2003
quote:Op maandag 5 september 2011 00:39 schreef Editeur het volgende:
[..]
Die ouwe, dan ben je tegenwoordig een king without a crown.
Haha, het is m'n wekkerquote:
Heerlijk nummer om mee wakker te worden... Maar als je dat nummer 'vrij goed' noemt. Noem dan eens écht goede nummers?quote:Op maandag 5 september 2011 00:44 schreef Editeur het volgende:
[..]
Haha, het is m'n wekkerVrij goed nummer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |