Ja, daarom ga ik ook nu de deur uit. In een vorig leven kende ik een geweldige lunchroom in Hoek van Holland, ben benieuwd of die nog bestaatquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:03 schreef Greys het volgende:
Ja maar Baaf, morgen is het weer kutweer
Enjoy!quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:09 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ja, daarom ga ik ook nu de deur uit. In een vorig leven kende ik een geweldige lunchroom in Hoek van Holland, ben benieuwd of die nog bestaat![]()
Lief van Qquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:05 schreef senesta het volgende:
Pff, ik kom net mijn bed uit, opgezwollen ogen en waarschijnlijk een lekkere graaf dracula teint. Zie hier de foto van Elco langs komen en probeer de tranen weg te slikken, kijk ik naar buiten en denk: "huh, is dat niet Baloe?" En ja hoor, daar is Qwea. Met een setje om een voetafdruk te nemen van Elco. Nou brullen weer natuurlijk.
Nogmaals bedankt Qwea, als ik weer wat meer toonbaar ben gaan we een keer samen een bakkie doen
Oehquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:16 schreef Rewimo het volgende:
Zometeen maar weer naar de Aldi, want gisteren ben ik vergeten yoghurt mee te nemen en we moeten ook eieren hebben. Morgen krijgen we bezoek, en Christan en ik gaan een appeltaart bakken, met appels van eigen boom
quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:05 schreef senesta het volgende:
Pff, ik kom net mijn bed uit, opgezwollen ogen en waarschijnlijk een lekkere graaf dracula teint. Zie hier de foto van Elco langs komen en probeer de tranen weg te slikken, kijk ik naar buiten en denk: "huh, is dat niet Baloe?" En ja hoor, daar is Qwea. Met een setje om een voetafdruk te nemen van Elco. Nou brullen weer natuurlijk.
Nogmaals bedankt Qwea, als ik weer wat meer toonbaar ben gaan we een keer samen een bakkie doen
Ik las het en ik dacht "Wacht es, ik heb er 1 met en 1 zonder poot van Baloe, toch?" Dus iddquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:15 schreef Rewimo het volgende:
Q, je bent een schatje, dat je naar senes gegaan bent met het pootafdruksetje
Uhm.... is het niet de bedoeling dat je het flesje van de drank verwijdert voor je het in een glas kiept?quote:
Neequote:Op zaterdag 3 september 2011 11:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhm.... is het niet de bedoeling dat je het flesje van de drank verwijdert voor je het in een glas kiept?
Jij hebt iets met duikboten he?quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
NeeDit is een duikboot. Bij elke teug bier komt de flugel iets meer omhoog waardoor je laatste slok een bek flugel is.
Vroeger smaakte dat beterIk drink ze straks wel gewoon naast elkaar
Festival LMSE ( www.lmse.nl ) in mijn achtertuin. aka zuipen als een idioot met vrienden. En 's avonds moeten vrienden in de stad draaien dus dan gaan we gewoon doorquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt iets met duikboten he?![]()
Wat staat er vandaag eigk te gebeuren dat het dieet een dagje overboord wordt gekiept?
Ik heb geen nachtpon maar ik had een lekker lang groot slobbershirt aan die eigenlijk al rijp is voor de afvalbak, maar hij zit zo lekkerquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:38 schreef Qwea het volgende:
[..]Graag gedaan. En boeie dat je in je nachtpon enzulks was.
![]()
![]()
Likje van Baloe
Aiaiaiaiai! Have fun!quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Festival LMSE ( www.lmse.nl ) in mijn achtertuin. aka zuipen als een idioot met vrienden. En 's avonds moeten vrienden in de stad draaien dus dan gaan we gewoon door
Thnx! Komt goed. Zal ongetwijfeld wel wat pics postenquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aiaiaiaiai! Have fun!![]()
Ik ga Dirty Dancing kijken.![]()
En stomme indaha die me de hele tijd volpropt met vlaai. Nu moet ik lunsen met appelvlaai. Dwama.![]()
0quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik las het en ik dacht "Wacht es, ik heb er 1 met en 1 zonder poot van Baloe, toch?" Dus iddIk vond het iig fijn dat ik senes er blij mee heb kunnen maken
En senes, jij bedankt voor de medicijnen
En dat bakkie mag je komen halen als je er aan toe bent
Ik zag het jaquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:55 schreef senesta het volgende:
[..]
[Quote]We hadden net een nieuw pak medicijnen gehaald voor we weg zouden, er zit echt nog veel in. Alle andere medicatie breng ik naar de DA terug volgende week, misschien dat hij er iemand anders nog blij mee kan maken. Voer kunnen ze wel gebruiken bij het asiel denk ik
Kloptquote:De katten voelen trouwens prima aan als je verdrietig bent, ze lopen de hele dag achter me aan en volgens mij zijn ze nog nooit zo knuffelig geweest. Zelfs hummer klom op schoot.
Ben maar blij dat ik geen hele had gekocht en het is gezonde vlaai hoor er zit toch appel inquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aiaiaiaiai! Have fun!![]()
Ik ga Dirty Dancing kijken.![]()
En stomme indaha die me de hele tijd volpropt met vlaai. Nu moet ik lunsen met appelvlaai. Dwama.![]()
Dat voelen ze echt aan denk ik. Hopelijk geeft dat een beetje troost. Missen ze Elco ook?quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:55 schreef senesta het volgende:
[..]
De katten voelen trouwens prima aan als je verdrietig bent, ze lopen de hele dag achter me aan en volgens mij zijn ze nog nooit zo knuffelig geweest. Zelfs hummer klom op schoot.
Ik ben bang dat ik met mijn ongevraagde weerwoord vooral aan mijn eigen behoefte tegemoet kom. Ik wil dit niet zomaar laten liggen en eraan voorbij gaan. De ervaring heeft geleerd dat er bitter weinig met commentaar van vrijwilligers gedaan wordt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:56 schreef indaha het volgende:
Cat , wat een vervelend eind van je vakantie en idd ik zou ze toch nog even jou versie van het verhaal geven,want anders krijgen die clienten ook volgend jaar zorg naar voorkeur van de vrijwilligers en dat kan toch niet de bedoeling zijn.![]()
De Puma en haar familie zit nog boven (Naartjie heeft net een uur op schoot gelegenquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Ben maar blij dat ik geen hele had gekocht en het is gezonde vlaai hoor er zit toch appel in
Ze zoeken hem ja. Vooral Hummer. Maar die was ook best gek van Elco, vanaf kitten al.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat voelen ze echt aan denk ik. Hopelijk geeft dat een beetje troost. Missen ze Elco ook?
[..]
Ik ben bang dat ik met mijn ongevraagde weerwoord vooral aan mijn eigen behoefte tegemoet kom. Ik wil dit niet zomaar laten liggen en eraan voorbij gaan. De ervaring heeft geleerd dat er bitter weinig met commentaar van vrijwilligers gedaan wordt.![]()
Maar ik heb appelvlaai.![]()
Als je je vlaai rustig wil opeten zou ik dat maar doenquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De Puma en haar familie zit nog boven (Naartjie heeft net een uur op schoot gelegen). Ik denk dat ik eerst ga lunsen voor ik het duivels zestal ga halen, wat jij?
Acherrum Hummer.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze zoeken hem ja. Vooral Hummer. Maar die was ook best gek van Elco, vanaf kitten al.
Het crematorium belde net, als we nog afscheid willen nemen dan moet dat vandaag, of we om half twee willen komen. Ze overvallen me wel een beetje
Puma is een echt straatpoesje, gefixeerd op eten. Yoko had dat ook (nu nog steeds supersnel met haar eigen bordje) maar heeft het bedelen wel afgeleerd.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:05 schreef indaha het volgende:
[..]
Als je je vlaai rustig wil opeten zou ik dat maar doen, want Ollie was gisteren ook al aan het loeren en Puma
tja daar weet je alles van
Die hebben we wel ja, nu je het zegtquote:
Waarom moet je perse vandaag afscheid nemen?quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze zoeken hem ja. Vooral Hummer. Maar die was ook best gek van Elco, vanaf kitten al.
Het crematorium belde net, als we nog afscheid willen nemen dan moet dat vandaag, of we om half twee willen komen. Ze overvallen me wel een beetje
Niets meer gewendquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:09 schreef Qwea het volgende:
jezus, 2 bier en ik begin hem te voelen. Gaat het niet?
het is morgen taartjesbakkenweerquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:03 schreef Greys het volgende:
Ja maar Baaf, morgen is het weer kutweer
O, dat is wel heel snel, zeker omdat ze eerst dinsdag gezegd haddenquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:05 schreef senesta het volgende:
Doe dan wat rustiger aan joh. Je hoeft toch niet per se alles achter elkaar naar binnen te werken? Waarschijnlijk heb je nu met twee bier net zoveel lol als voorheen met eh... 5, 6, 7, of zo?quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:09 schreef Qwea het volgende:
jezus, 2 bier en ik begin hem te voelen. Gaat het niet?
Nah, gaat tegen vallen hoorquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Niets meer gewend, je spaart wel een hoop geld uit zo.
Bier = waar ik voor leefquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Doe dan wat rustiger aan joh. Je hoeft toch niet per se alles achter elkaar naar binnen te werken? Waarschijnlijk heb je nu met twee bier net zoveel lol als voorheen met eh... 5, 6, 7, of zo?
Vindt je lever dat ook?quote:
Morgen, Maandag, Dinsdag, ben ik doodquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vindt je lever dat ook?![]()
Ben benieuwd hoe je je morgen voelt, volgens mij ga je vandaag helemaal stuk.
Wel blijven posten he?quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Morgen, Maandag, Dinsdag, ben ik dood
Ik weet het niet, omdat zij er nu is zei ze.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom moet je perse vandaag afscheid nemen?
Ik kan me er niks bij voorstellen, eerlijk gezegdquote:
Eigenlijk schmeigenlijkquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die hebben we wel ja, nu je het zegt
Maar die mag ik natuurlijk eigenlijk niet
Hmm, oke. Komt wel koud op je dakquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik weet het niet, omdat zij er nu is zei ze.
En maandag en dinsdag is er niemand?quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik weet het niet, omdat zij er nu is zei ze.
Heb je haar lever niet horen jubelen de afgelopen twee weken?quote:
Hmmmmm, misschien dan een cheesecake poging doen weer eens.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
het is morgen taartjesbakkenweer
Dan maak je monchoutaart, geen oven nodigquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:29 schreef Greys het volgende:
Hmmmmm, misschien dan een cheesecake poging doen weer eens.
Oh nee wattafak, mijn oven is nog steeds stuk
quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je haar lever niet horen jubelen de afgelopen twee weken?
Die is dolgelukkig!
Ow, was dat wat ik telkens hoorde?quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is dolgelukkig! Dat ene dagje kan dan wel weer
Nog steeds geen knoppie?quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Zul je die lever horen mopperen vandaagquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:28 schreef Greys het volgende:
Die is dolgelukkig! Dat ene dagje kan dan wel weer
Arretjescake!quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan maak je monchoutaart, geen oven nodig
Ligt je plastuitje al klaar?quote:
Is goed voor de doorstromingquote:
Bijjijijna goed.quote:
oh das minderquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:29 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:30 schreef Greys het volgende:
Indaha![]()
Met bietje gaat het vandaag prima. Ik mat haar af met oefeningen. Binnen en buiten. Af en toe spelen, af en toe hier, zit en af oefenen. En poot, maar dat laatste lukt nog niet zo![]()
Net was ze na een flink rondje lopen met onderweg oefeningen met de clicker zo moe, dat toen ik met de buren nog even stond te praten daarna dat ze languit op haar zij op de stoep ging liggen. En we hadden maar een kwartiertje gewandeld
Daar moet ie wel ongeveer terecht komen jaquote:
quote:
Aah joh, ik pis gewoon in een beker en biedt het aan mensen aan als bierquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daar moet ie wel ongeveer terecht komen ja
oei, dat is ook wel erg lekker. En dan met kersenquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan maak je monchoutaart, geen oven nodig
En de filmpjes plaats je niet online he!quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aah joh, ik pis gewoon in een beker en biedt het aan mensen aan als bier
quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En de filmpjes plaats je niet online he!![]()
Dat is mooi kutquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:42 schreef Rewimo het volgende:
Meh, ik dacht dat ik nu thuis wel weer zonder ibuprofen kon overdagNu merk ik pas hoe slecht ik dan loop en hoeveel pijn mijn poot doet
Al mijn spieren doen gezellig mee.
Balen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:42 schreef Rewimo het volgende:
Meh, ik dacht dat ik nu thuis wel weer zonder ibuprofen kon overdagNu merk ik pas hoe slecht ik dan loop en hoeveel pijn mijn poot doet
Al mijn spieren doen gezellig mee.
Blijf uit de buurt van walrussen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is mooi kut
Reminds me : Drugs mee. Je weet maar nooit of ik nog flikker
Maandag artroseteamafspraken in de Maartenskliniek. En dan ga ik zeker vragen naar een spuit, want dat hielp echt goed.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:48 schreef Cat22 het volgende:
Balen.Had je binnenkort je volgende spuitafspraak?
Zeikwijfquote:
Echt niet grappig meer. Ik zit echt serieus te denken om naar de apotheek te fietsen en een pistuit te halenquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:58 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Fietsen? Jij? Nu nog?quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:58 schreef Qwea het volgende:
Echt niet grappig meer. Ik zit echt serieus te denken om naar de apotheek te fietsen en een pistuit te halen
Ik moet toch echt straks nog 400 meter fietsen naar het festival hoorquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Fietsen? Jij? Nu nog?
Zou het maar niet doen Q; gewoon rustig op je plek blijven zitten, want anders eindig je de dag weer op de HAP omdat je iets gebroken, gekneusd of verzwikt hebt!
Kun je niet in een fietskar achter Mike z'n fiets?quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:01 schreef Qwea het volgende:
Ik moet toch echt straks nog 400 meter fietsen naar het festival hoor
quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kun je niet in een fietskar achter Mike z'n fiets?
Wel gordels vast dan.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En trouwens, Mike is ook al half lamquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Owkee, ff serieus (een keertje mag wel, toch?!): kijk je uit Q? De laatste keren dat jij ging feesten, eindigde het steeds bij de HAP. Doe je best vandaag alles heel te laten, wil jequote:
Ik zal doen wat ik kanquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owkee, ff serieus (een keertje mag wel, toch?!): kijk je uit Q? De laatste keren dat jij ging feesten, eindigde het steeds bij de HAP. Doe je best vandaag alles heel te laten, wil je
Nog 45 minquote:
Wat een verstandige fysioquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:12 schreef Qwea het volgende:
Ik zal doen wat ik kan. Nee, serieus. Ik zal uitkijken mbt tot mijn voet en rug. Heb gisteren ook al op mijn donder gehad van de Fysio (die is er vandaag ook en die was ook bij jpop) dat ik de vorige x wel heel link bezig was toen ik lam was en of ik dat vandaag ff wilde laten
Ja, nouquote:
Lekker manquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:15 schreef mascara-klodder het volgende:
Alleen al door mee te lezen in dit topic hoef ik de komende jaren geen bier meer
Meestal hoef ik na zoiets idd 3 dagen geen drank meer en moet ik bijkomen met vette hapquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:18 schreef Rewimo het volgende:
Morgen kun je niet eens meer aan drank denkenOok niet aan je dieet trouwens, denk ik
Ik denk dat ze morgen juist héél goed kan dietenquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:18 schreef Rewimo het volgende:
Morgen kun je niet eens meer aan drank denkenOok niet aan je dieet trouwens, denk ik
Welneeeee gaat prima.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:19 schreef oh-oh het volgende:
Qut, in jouw toestand zou ik die 400 meter niet eens meer lopen, laat staan fietsen, bel een taxi
Echt he, accident waiting to happenquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:19 schreef oh-oh het volgende:
Qut, in jouw toestand zou ik die 400 meter niet eens meer lopen, laat staan fietsen, bel een taxi
Misschien kots ik straks alles er wel uitquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ze morgen juist héél goed kan dieten
GMTAquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:20 schreef oh-oh het volgende:
Morgen kan ze kotsen als een boulimia pro
Dat bedoelde ik ookquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:19 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ze morgen juist héél goed kan dieten
Dat denk je maarquote:
Prima!quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:21 schreef oh-oh het volgende:
Echt Q, niet komen piepen als het mis gaat mens![]()
Ik zeg je nu alvast dat ik je keihard uit ga lachen
Even kijken :quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:27 schreef Greys het volgende:
Er is inmiddels niet zoveel meer dat er nog stuk aan je kan Q en we willen graag nog jaren plezier van je hebben hier
quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:33 schreef oh-oh het volgende:
Jamaar we zullen meer plezier van dr hebben als ze aan bed gekluisterd moet leven, kan ze heel de dag online zijn en met een stokje in haar mond haar toetsenbord bedienen
Have fun, ouwe zuipschuitquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:39 schreef Qwea het volgende:
Goed, ik ga me insmeren en die kant op
Byebye
quote:De botanische naam Tanacetum is vermoedelijk afgeleid van het Oudgriekse woord 'athanasia' dat 'onsterfelijk' betekent. Het heeft deze naam waarschijnlijk te danken aan het feit dat de bloemen niet makkelijk verwelken en lang hun gele kleur behouden, maar het kan ook duiden op een soort levensdrank die ervan gemaakt werd. Ook werd boerenwormkruid gebruikt voor het conserveren van lichamen.
whahahahaaha, echt, ik zie elke dag bejaarden ermee lopen, en alleen maar bejaarden ook, geweldig, schurftbejaardenquote:
We zijn geweest. De pootafdruk in het gips lukte niet. Zijn kussentjes waren zo zacht en die kreeg ik niet goed in de klei. We hebben wel redelijke afdrukken met verf kunnen maken. En we hebben wat plukjes van zijn mooie vacht.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik had net het pootafdrukding ingepakt, ik zie dat het niet meer hoeft, super Qwea!
Senes, ik zou vandaag gaan, ik heb al gehoord van mensen dat ze er na een paar dagen ook niet meer zo mooi uitzien, lijkt me voor de kinderen veel minder fijn
Deze, senes: In Memoriam #3quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:54 schreef senesta het volgende:
[..]
We zijn geweest. De pootafdruk in het gips lukte niet. Zijn kussentjes waren zo zacht en die kreeg ik niet goed in de klei. We hebben wel redelijke afdrukken met verf kunnen maken. En we hebben wat plukjes van zijn mooie vacht.
Ik ga even op zoek naar een topic over overleden diertjes of een topic openen want ik wil hier niet elke keer de sfeer drukken
Joey is een stille, die vind het erg moeilijk om zijn gevoel te uiten. Hij wilde wel ook graag een herdenkingskraal en als ik alleen met hem ben praat hij ook wat meer. Joey heeft altijd wat tijd nodig.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Senes, het hoort er bij hoor, ik vind dat je het er hier zeker gewoon over moet / mag hebben![]()
Jammer dat het niet lukte met de afdruk, maar je hebt het in elk geval geprobeerd.
Hoe vonden de kids het?
Dat zijn de leukste honden, echte portretten met karakterquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:08 schreef Rewimo het volgende:
Die herinneringen zijn heel kostbaar. Het was wel een portret als ik het zo lees
Je spelling is anders nog 100%quote:
quote:
Laat je thuisbrengen en duik je bed in (emmer niet vergeten!)quote:
Ja ik kon meteen de laptop pakken, Tombo moest nog even voorzichtig doen zodat ze niet het hele laminaat onderdruptequote:Op zaterdag 3 september 2011 17:51 schreef Cat22 het volgende:
Loveless!![]()
Tombo!![]()
Keurig 10 minuten ertussen gelaten, zie ik.
Goed hequote:Op zaterdag 3 september 2011 17:51 schreef Cat22 het volgende:
Loveless!![]()
Tombo!![]()
Keurig 10 minuten ertussen gelaten, zie ik.
OMGquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik kon meteen de laptop pakken, Tombo moest nog even voorzichtig doen zodat ze niet het hele laminaat onderdrupte
Gesproken als een ware gentleman.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik kon meteen de laptop pakken, Tombo moest nog even voorzichtig doen zodat ze niet het hele laminaat onderdrupte
Nou iddquote:
Altijd schattig ben jequote:
Dat blijkt.quote:
Ik las het jaquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:00 schreef Loveless85 het volgende:
De Westboro Baptist Church wil trouwens de Foo Fighters kapot maken
Wat een losers die lui. Srsly, ga wat nuttigs doen ofzo.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:00 schreef Loveless85 het volgende:
De Westboro Baptist Church wil trouwens de Foo Fighters kapot maken
Ja, en ook echt allemaal om een of ander te fout promo filmpje voor de US tour van de Foo's. Waar ze elkaar staan te douchen en soppen, echt te foutquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat een losers die lui. Srsly, ga wat nuttigs doen ofzo.
I'm at ur Foo Fighters concert, messing up ur pitquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, en ook echt allemaal om een of ander te fout promo filmpje voor de US tour van de Foo's. Waar ze elkaar staan te douchen en soppen, echt te fout![]()
maar humor mag niet, en homoseksualiteit ook niet (zelfs al is het als grapje en zijn al die gasten getrouwd volgens mij), dus nu gaan ze bij een concert van de Foo's de boel stukmachen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even filmpje kijken.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:21 schreef Muis006 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even filmpje kijken.![]()
Ik las `Enige mensen`.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:23 schreef Loveless85 het volgende:
Zelfde als zo'n christo die na dat fiasco op Pukkelpop ook maar vondt dat dat gods straf was voor zo'n heidens festival met popmuziek, drank, seks en drugs.
Enge mensen.
Ja dat was Louis Theroux. Ik heb het ook gezienquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik las `Enige mensen`.![]()
Maffe lui, was Louis Theroux daar niet eens langs geweest of was dat weer iets anders? Ook naar zitten kijken met een permanente
op mijn gezicht.
Dat was echt heel erg jaquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dat was Louis Theroux. Ik heb het ook geziendat er iemand bij moest zijn om me hem te praten anders word je gebrainwashed ohnoes.
Want die vent is the devil in disguise natuurlijk.
Ik verwachtte echt een heel erg filmpje nuquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja toch? Ik snap echt niet dat die lui daar de lol niet van inzien?
En het is op zoveel manieren te fout, ook dat de enige (halve) negert uit de band dan net weer de schoonmaker is, met zo'n opgeplakt mexicaans snorretje. Maar daar hoor je ze uiteraard niet overquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik verwachtte echt een heel erg filmpje nu
Ja, okee, maar ik verwachtte porno zo ongeveerquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En het is op zoveel manieren te fout, ook dat de enige (halve) negert uit de band dan net weer de schoonmaker is, met zo'n opgeplakt mexicaans snorretje. Maar daar hoor je ze uiteraard niet over
eh...quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:39 schreef Loveless85 het volgende:
Taylor Hawkins was wel wat voor jou toch?
hoezo?quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:54 schreef Loveless85 het volgende:
Het gaat trouwens niet zo goed met mij
Niks noemenswaardigs gedaan dus. Zowel positief als negatief.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:57 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zie net dat ik al bijna een jaar lang geen ECHTE note meer heb gehad
Waar/wanneer dan?quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:59 schreef Loveless85 het volgende:
Ik dacht dat ik juist heel positief noemenswaardig bezig was geweest
Maar er kon zelfs geen positieve note af blijkbaar.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:59 schreef Loveless85 het volgende:
Ik dacht dat ik juist heel positief noemenswaardig bezig was geweest
Vanmiddag heeft hij dus ook geen indruk op je gemaakt?quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vanmiddag heeft hij dus ook geen indruk op je gemaakt?
ik heb niks gemerktquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vanmiddag heeft hij dus ook geen indruk op je gemaakt?
Niet zo verbaasd doen.quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:44 schreef Loveless85 het volgende:
Serieus? Oh dan moet ik toch ff een paar mods PM'en waar mn positieve notes blijven. Of zou dat betekenen dat
*kuch*quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niks noemenswaardigs gedaan dus. Zowel positief als negatief.
Ikquote:
Ik kan niet notenquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet zo verbaasd doen.Anders had je vast een note gehad.
Beter je best doen dan volgende keerquote:
Dat verklaart een hoop.quote:
Maar als ik je nu een note zou geven, zou je je daar beter van voelen? Nee he?quote:
Ow, maar door jou moest ik juist aan vis denken.quote:
Waar noem ik Tombo's naam?quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:06 schreef Loveless85 het volgende:
Insinueer je nu iets over Tombo's intieme hygiëne?
Ha! Maar dat is nadat jij iets over haar intieme hygiëne suggereerde.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sushi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]sushi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan weet ik wat precies?quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
Cat kan het weten, die heeft vaak bij/met je geslapen
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
The way you looked when you said you were leavingquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
Every night I remember that evening
Ik had ook niet anders verwachtquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
Every night I remember that evening
Die van jou is niet thuis?quote:
Aren't we all.quote:
WAAROP?quote:
Ah, je doet een oognipje.quote:
* kijkt om zich heen *quote:
Doe es een foto van je kitten om ons leed te verzachten. Dan negeer ik de CHAOS die momenteel weer in mijn woonkamer rondraast.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* kijkt om zich heen *
so true![]()
![]()
![]()
![]()
Hij ligt te slapen en zodra ik opsta om het fototoestel te pakken wordt ie wakker, dus neenquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe es een foto van je kitten om ons leed te verzachten. Dan negeer ik de CHAOS die momenteel weer in mijn woonkamer rondraast.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe es een foto van je kitten om ons leed te verzachten. Dan negeer ik de CHAOS die momenteel weer in mijn woonkamer rondraast.
Ik zie maar een halve Mips.quote:
Beter internetz nemenquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zie maar een halve Mips.Maar die helft ziet er wel relaxed uit.
![]()
Hier hoor ik minivoetjes over de vloer roffelen, mininageltjes over mijn leren stoel schuren, mininageltjes over mijn voeten krassen en net moest ik mevrouw Polleke weer eens uit de plant plukken. Ow, en ze heeft het Kappa ook geleerd.![]()
Over een half uurtje zal het vast instorten.
Breder beeldscherm zou meer helpen.quote:
Maak er een nakie van.quote:En dr buikje word wel erg pluizig ja, wat best jammer is, want ze had eerst coole tijgerstrepen, nu alleen nog dat lichte pluis
Dan moet je het metquote:
Verstandig besluit.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:59 schreef Loveless85 het volgende:
Het was gewoon een statement?
Ik heb ook geen flikker gedaan trouwens, vol goede moed naar Delfgauw gegaan, maar daar was stuccer/schilder druk bezig, dus toen had ik maar besloten dat ik hem niet in de weg ging lopen dus hele dag een beetje lopen rommelen, wel wat verf gekocht e.d.
Ja ik moest het even kwijtquote:
Ik heb ook wel iets nuttigs gedaan nog (voortuin ont-onkruid en vijver ont-kroosd) maar al met al was het maar suf vandaag. En daar kan ik soms niet zo goed tegen, word ik onrustig vanquote:Ik heb ook geen flikker gedaan trouwens, vol goede moed naar Delfgauw gegaan, maar daar was stuccer/schilder druk bezig, dus toen had ik maar besloten dat ik hem niet in de weg ging lopen dus hele dag een beetje lopen rommelen, wel wat verf gekocht e.d.
Tuin gedaan? Goooo Greys!quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik moest het even kwijt
[..]
Ik heb ook wel iets nuttigs gedaan nog (voortuin ont-onkruid en vijver ont-kroosd) maar al met al was het maar suf vandaag. En daar kan ik soms niet zo goed tegen, word ik onrustig van
Dat kanquote:
Dan heb je bijna nog meer gedaan dan ikquote:[..]
Ik heb ook wel iets nuttigs gedaan nog (voortuin ont-onkruid en vijver ont-kroosd) maar al met al was het maar suf vandaag. En daar kan ik soms niet zo goed tegen, word ik onrustig van
Maar de voortuin is nu klaarrrrr!quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
Alleen de voortuin Cat, de achtertuin wordt nog een hels karwei.
Alweer![]()
Da's altijd zo klote aan tuinen, voor je gevoel heb je het pás allemaal nog gedaan en dan kan je weer aan de gang.
Leuk herfstprojectje. Met de spreekwoordelijke botte bijl erdoor.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:10 schreef Loveless85 het volgende:
Je moet mijn tuin eens zien, regen en zo af en toe flink wat zon hebben het onkruid op sommige plekken al tot een meter hoog doen stijgen
Nah dat wordt echt 2012 hoor... En idd gewoon alles eruit, worteldoek er op, en her en der dan misschien paar plantjesquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuk herfstprojectje. Met de spreekwoordelijke botte bijl erdoor.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:10 schreef Loveless85 het volgende:
Geen Smaland bij IKEA maar ManlandGeen gezeur bij het winkelen, maar lekker X-box spelen of chillen met je homies!
http://video.news.com.au/2113355743/Welcome-to-Manland
Dat is mijn tuin.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah dat wordt echt 2012 hoor... En idd gewoon alles eruit, worteldoek er op, en her en der dan misschien paar plantjes
Balen!quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:11 schreef Greys het volgende:
ARGHHHHHHHHHHHHHHHH
Digitenne lag er uren uit vandaag. En net een film aan het kijken, werkt alles net weer, en nu ligt het er weer uit.
Glasvezel is al aangesloten inmiddelsquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:15 schreef Loveless85 het volgende:
Digitenne = kut
Kan je niet zo'n kabelpakketje nemen? Zijn ook niet zo duur meer, en dan heb je vaak ook veel on-demand geneuzel (films, maar ook uitzending gemist e.d.), en t is vaak wat stabieler
Ik word nog steeds bestookt door glasvezelaanbieders. Op 11 september hoort Werid of we de 30% gehaald hebben.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Glasvezel is al aangesloten inmiddels
Nu alleen het pakket nog afwachten, is al besteld. Maar het zit al in huis zeg maar, de glasvezelkabel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |