Die van jou is niet thuis?quote:
Aren't we all.quote:
WAAROP?quote:
Ah, je doet een oognipje.quote:
* kijkt om zich heen *quote:
Doe es een foto van je kitten om ons leed te verzachten. Dan negeer ik de CHAOS die momenteel weer in mijn woonkamer rondraast.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* kijkt om zich heen *
so true![]()
![]()
![]()
![]()
Hij ligt te slapen en zodra ik opsta om het fototoestel te pakken wordt ie wakker, dus neenquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe es een foto van je kitten om ons leed te verzachten. Dan negeer ik de CHAOS die momenteel weer in mijn woonkamer rondraast.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe es een foto van je kitten om ons leed te verzachten. Dan negeer ik de CHAOS die momenteel weer in mijn woonkamer rondraast.
Ik zie maar een halve Mips.quote:
Beter internetz nemenquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zie maar een halve Mips.Maar die helft ziet er wel relaxed uit.
![]()
Hier hoor ik minivoetjes over de vloer roffelen, mininageltjes over mijn leren stoel schuren, mininageltjes over mijn voeten krassen en net moest ik mevrouw Polleke weer eens uit de plant plukken. Ow, en ze heeft het Kappa ook geleerd.![]()
Over een half uurtje zal het vast instorten.
Breder beeldscherm zou meer helpen.quote:
Maak er een nakie van.quote:En dr buikje word wel erg pluizig ja, wat best jammer is, want ze had eerst coole tijgerstrepen, nu alleen nog dat lichte pluis
Dan moet je het metquote:
Verstandig besluit.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:59 schreef Loveless85 het volgende:
Het was gewoon een statement?
Ik heb ook geen flikker gedaan trouwens, vol goede moed naar Delfgauw gegaan, maar daar was stuccer/schilder druk bezig, dus toen had ik maar besloten dat ik hem niet in de weg ging lopen dus hele dag een beetje lopen rommelen, wel wat verf gekocht e.d.
Ja ik moest het even kwijtquote:
Ik heb ook wel iets nuttigs gedaan nog (voortuin ont-onkruid en vijver ont-kroosd) maar al met al was het maar suf vandaag. En daar kan ik soms niet zo goed tegen, word ik onrustig vanquote:Ik heb ook geen flikker gedaan trouwens, vol goede moed naar Delfgauw gegaan, maar daar was stuccer/schilder druk bezig, dus toen had ik maar besloten dat ik hem niet in de weg ging lopen dus hele dag een beetje lopen rommelen, wel wat verf gekocht e.d.
Tuin gedaan? Goooo Greys!quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik moest het even kwijt
[..]
Ik heb ook wel iets nuttigs gedaan nog (voortuin ont-onkruid en vijver ont-kroosd) maar al met al was het maar suf vandaag. En daar kan ik soms niet zo goed tegen, word ik onrustig van
Dat kanquote:
Dan heb je bijna nog meer gedaan dan ikquote:[..]
Ik heb ook wel iets nuttigs gedaan nog (voortuin ont-onkruid en vijver ont-kroosd) maar al met al was het maar suf vandaag. En daar kan ik soms niet zo goed tegen, word ik onrustig van
Maar de voortuin is nu klaarrrrr!quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
Alleen de voortuin Cat, de achtertuin wordt nog een hels karwei.
Alweer![]()
Da's altijd zo klote aan tuinen, voor je gevoel heb je het pás allemaal nog gedaan en dan kan je weer aan de gang.
Leuk herfstprojectje. Met de spreekwoordelijke botte bijl erdoor.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:10 schreef Loveless85 het volgende:
Je moet mijn tuin eens zien, regen en zo af en toe flink wat zon hebben het onkruid op sommige plekken al tot een meter hoog doen stijgen
Nah dat wordt echt 2012 hoor... En idd gewoon alles eruit, worteldoek er op, en her en der dan misschien paar plantjesquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuk herfstprojectje. Met de spreekwoordelijke botte bijl erdoor.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:10 schreef Loveless85 het volgende:
Geen Smaland bij IKEA maar ManlandGeen gezeur bij het winkelen, maar lekker X-box spelen of chillen met je homies!
http://video.news.com.au/2113355743/Welcome-to-Manland
Dat is mijn tuin.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah dat wordt echt 2012 hoor... En idd gewoon alles eruit, worteldoek er op, en her en der dan misschien paar plantjes
Balen!quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:11 schreef Greys het volgende:
ARGHHHHHHHHHHHHHHHH
Digitenne lag er uren uit vandaag. En net een film aan het kijken, werkt alles net weer, en nu ligt het er weer uit.
Glasvezel is al aangesloten inmiddelsquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:15 schreef Loveless85 het volgende:
Digitenne = kut
Kan je niet zo'n kabelpakketje nemen? Zijn ook niet zo duur meer, en dan heb je vaak ook veel on-demand geneuzel (films, maar ook uitzending gemist e.d.), en t is vaak wat stabieler
Ik word nog steeds bestookt door glasvezelaanbieders. Op 11 september hoort Werid of we de 30% gehaald hebben.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Glasvezel is al aangesloten inmiddels
Nu alleen het pakket nog afwachten, is al besteld. Maar het zit al in huis zeg maar, de glasvezelkabel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |