Dat zijn de leukste honden, echte portretten met karakterquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:08 schreef Rewimo het volgende:
Die herinneringen zijn heel kostbaar. Het was wel een portret als ik het zo lees
Je spelling is anders nog 100%quote:
quote:
Laat je thuisbrengen en duik je bed in (emmer niet vergeten!)quote:
Ja ik kon meteen de laptop pakken, Tombo moest nog even voorzichtig doen zodat ze niet het hele laminaat onderdruptequote:Op zaterdag 3 september 2011 17:51 schreef Cat22 het volgende:
Loveless!![]()
Tombo!![]()
Keurig 10 minuten ertussen gelaten, zie ik.
Goed hequote:Op zaterdag 3 september 2011 17:51 schreef Cat22 het volgende:
Loveless!![]()
Tombo!![]()
Keurig 10 minuten ertussen gelaten, zie ik.
OMGquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik kon meteen de laptop pakken, Tombo moest nog even voorzichtig doen zodat ze niet het hele laminaat onderdrupte
Gesproken als een ware gentleman.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik kon meteen de laptop pakken, Tombo moest nog even voorzichtig doen zodat ze niet het hele laminaat onderdrupte
Nou iddquote:
Altijd schattig ben jequote:
Dat blijkt.quote:
Ik las het jaquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:00 schreef Loveless85 het volgende:
De Westboro Baptist Church wil trouwens de Foo Fighters kapot maken
Wat een losers die lui. Srsly, ga wat nuttigs doen ofzo.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:00 schreef Loveless85 het volgende:
De Westboro Baptist Church wil trouwens de Foo Fighters kapot maken
Ja, en ook echt allemaal om een of ander te fout promo filmpje voor de US tour van de Foo's. Waar ze elkaar staan te douchen en soppen, echt te foutquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat een losers die lui. Srsly, ga wat nuttigs doen ofzo.
I'm at ur Foo Fighters concert, messing up ur pitquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, en ook echt allemaal om een of ander te fout promo filmpje voor de US tour van de Foo's. Waar ze elkaar staan te douchen en soppen, echt te fout![]()
maar humor mag niet, en homoseksualiteit ook niet (zelfs al is het als grapje en zijn al die gasten getrouwd volgens mij), dus nu gaan ze bij een concert van de Foo's de boel stukmachen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even filmpje kijken.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:21 schreef Muis006 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even filmpje kijken.![]()
Ik las `Enige mensen`.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:23 schreef Loveless85 het volgende:
Zelfde als zo'n christo die na dat fiasco op Pukkelpop ook maar vondt dat dat gods straf was voor zo'n heidens festival met popmuziek, drank, seks en drugs.
Enge mensen.
Ja dat was Louis Theroux. Ik heb het ook gezienquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik las `Enige mensen`.![]()
Maffe lui, was Louis Theroux daar niet eens langs geweest of was dat weer iets anders? Ook naar zitten kijken met een permanente
op mijn gezicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |