Prijs van schakelmateriaal is heel variabel, het is net waar je voor kiestquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:33 schreef kaasplankje het volgende:
Over het schakelmateriaal:
Ik twijfel over gebruiken wat mijn pa nog heeft liggen aan schakelmateriaal en dit aanvullen met standaard wit óf alles nieuw aanschaffen. Ik weet niet zo goed wat mij dit gaat kosten evt. Stel dat we 40 inbouwdozen hebben met aan/uit schakelaars voor de verlichting en wandcontactdozen.
10-15 Euro per doos?
De berging bedoel je? Kruitdroog is ie. ik denk trouwens dat het hout er nog minstens 3 weken ligt, kan het mooi wat acclimatiseren.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:47 schreef AnneX het volgende:
Mooie berg hout in de kelder.
Die wordt toch gelucht?
Dat bedoel ik (eigenlijk) .quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
De berging bedoel je? Kruitdroog is ie. ik denk trouwens dat het hout er nog minstens 3 weken ligt, kan het mooi wat acclimatiseren.
Verkeerde topicquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:14 schreef Isegrim het volgende:
Loop ik net in de stad, word ik gepasseerd door een oudere vrouw in een aftandse jas die echt keihard een boer laat vlak bij mijn oor.![]()
Ze liep gewoon door alsof er niks aan de hand was.
Bij Occupy ziet het er gezellig uit. Veel artsy fartsy-tiepjes.
Dolletjes hoor. Maar wat doet dit in ons klustopic?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:14 schreef Isegrim het volgende:
Loop ik net in de stad, word ik gepasseerd door een oudere vrouw in een aftandse jas die echt keihard een boer laat vlak bij mijn oor.![]()
Ze liep gewoon door alsof er niks aan de hand was.
Bij Occupy ziet het er gezellig uit. Veel artsy fartsy-tiepjes.
als je het eenmaal door hebt gaat het inderdaad behoorlijk vlot.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:35 schreef kaasplankje het volgende:
Ik kan stuccen!Na een halve dag kledderen had ik de slag te pakken.
Dat lijkt me nou echt leuk om te doen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:35 schreef kaasplankje het volgende:
Ik kan stuccen!Na een halve dag kledderen had ik de slag te pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |