Nee hoor, 2x kleuren en dat is het. De helft van de vloer is in principe nu legklaar.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:04 schreef Vonkenboer het volgende:
Opzich vallen straks die gerepareerde gaten straks natuurlijk niet op in de vloer.
Netjes gerepareerd !
En dan wanneer de vloer ligt wordt hij opgeschuurd en nog een keer in de olie gezet ?
Ja inclusief een breed uitgemeten "Waar ben je in godsnaam aan begonnen momentje."quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:58 schreef Stereotomy het volgende:
Dit topic is net als die verbouwingsprogramma's op TV die mensen een half jaar volgen
was je bij Outlet Nederland of bij Savernequote:Op zondag 16 oktober 2011 17:55 schreef kaasplankje het volgende:
Bij Outlet Nederland hebben we btw gisteren kranen gekocht voor de badkamer. Nog bedankt voor de tip! Het heeft ons veel geld bespaard; we hebben nu de hele badkamer voor ongeveer 1900.- incl. de tegels en radiator.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:21 schreef lipje het volgende:
[..]
was je bij Outlet Nederland of bij SaverneWat is daar mis mee dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat je t nog goedkoper kan krijgen bij de TU... moet je er alleen wel kunnen kopenquote:
Prijs van schakelmateriaal is heel variabel, het is net waar je voor kiestquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:33 schreef kaasplankje het volgende:
Over het schakelmateriaal:
Ik twijfel over gebruiken wat mijn pa nog heeft liggen aan schakelmateriaal en dit aanvullen met standaard wit óf alles nieuw aanschaffen. Ik weet niet zo goed wat mij dit gaat kosten evt. Stel dat we 40 inbouwdozen hebben met aan/uit schakelaars voor de verlichting en wandcontactdozen.
10-15 Euro per doos?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |