Verkeerde topicquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:14 schreef Isegrim het volgende:
Loop ik net in de stad, word ik gepasseerd door een oudere vrouw in een aftandse jas die echt keihard een boer laat vlak bij mijn oor.![]()
Ze liep gewoon door alsof er niks aan de hand was.
Bij Occupy ziet het er gezellig uit. Veel artsy fartsy-tiepjes.
Dolletjes hoor. Maar wat doet dit in ons klustopic?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:14 schreef Isegrim het volgende:
Loop ik net in de stad, word ik gepasseerd door een oudere vrouw in een aftandse jas die echt keihard een boer laat vlak bij mijn oor.![]()
Ze liep gewoon door alsof er niks aan de hand was.
Bij Occupy ziet het er gezellig uit. Veel artsy fartsy-tiepjes.
als je het eenmaal door hebt gaat het inderdaad behoorlijk vlot.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:35 schreef kaasplankje het volgende:
Ik kan stuccen!Na een halve dag kledderen had ik de slag te pakken.
Dat lijkt me nou echt leuk om te doen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:35 schreef kaasplankje het volgende:
Ik kan stuccen!Na een halve dag kledderen had ik de slag te pakken.
Dat lijkt me niet zo'n goed idee. Op een plat dak mag je eigenlijk niet lopen als je er niks te zoeken hebt. Je kan zo een lekkage veroorzaken.quote:
Plus de ladder naar het dak maakt je handen beurs. Het is best griezelig, bovenop het dakquote:Op zondag 6 november 2011 12:16 schreef kaasplankje het volgende:
Dat lijkt me niet zo'n goed idee. Op een plat dak mag je eigenlijk niet lopen als je er niks te zoeken hebt. Je kan zo een lekkage veroorzaken.
Ik begin er intussen wel lol in te krijgen. Het is een hele uitdaging maar nu er steeds meer vooruitgang in het project ontstaat zie je het groeien. Best tof eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:44 schreef golfer het volgende:
Pfoe, wat een werk is er al verricht en wat moet er nog steeds veel gedaan worden.![]()
Ik word al moe als ik naar de foto's kijk.
Wat golfer zegt, herken ik ook.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik begin er intussen wel lol in te krijgen. Het is een hele uitdaging maar nu er steeds meer vooruitgang in het project ontstaat zie je het groeien. Best tof eigenlijk.
Een mooie beetje "flirt met old fashioned" pot is het. Geen hangplee want dat vind ik niet zo mooi in ons huis. Wel een softclose zitting er op. Dat lijkt me wel wat. Ik heb nog even gedacht over een Japans toilet met allemaal knopjes en een verwarmde bril maar daar is geen ruimte voor (en Lein vond 't ook niks maar die is niet in Japan geweest).quote:
Verhoogd, verlaagd, vlakspoel, diepspoel, compact, inbouw, er gaat een wereld voor je open.quote:Op maandag 14 november 2011 22:05 schreef AnneX het volgende:
Kaas /lein : als het een optie is, er zijn ook minder diep / uítstekende potten.
Dan win je mogelijk wat ruimte, ook al zijn het cm's.
Ja! Rode ijzeren buizenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:50 schreef junkiexp het volgende:
Middenspoeler
Maar goed bezig jullie, ik herken zoveel in dit huis
Jullie hebben zeker ook de rode electra leidingen ?
Uit een tijd dat pvc nog niet bestond. Toch zit het huis wel goed in elkaar. Sommige dingen zijn gewoon hopeloos verouderd. Junkie XP jou huis is toch ook van net na de oorlog?quote:
Ik zou zeggen van wel, probeer het eens met een schroef. Er gaat toch een afdichtingskapje over?quote:Op zondag 20 november 2011 13:00 schreef AnneX het volgende:
Mooi werk aan de balk.Met gaten stoppen.
Toevallig gister AL onze bouwfotoos doorgenomen op zoek naar de constructie
om een lamp op te hangen.
Veel fotoos van vloer en leidingwerk en minder van het plafond en tussenlaag.
/ tip.
Bijv. zit er nou wel of geen houvast rond de centraal doos om (eindelijk) een lamp aan te bevestigen.? was voor ons de vraag.
Ja, jouw huis is bijna hetzelfde volgens mij.quote:Op zondag 20 november 2011 12:45 schreef junkiexp het volgende:
Julie gaan echt hard, houd dit vol !
Ik blijft dingen herkennen trouwens, echt grappig
Tussen de vloer is sowieso geen goed idee, want daar komt warmte van de onderburen vandaanquote:Op zondag 20 november 2011 13:59 schreef Freddeh het volgende:
Hey, geen isolatie tussen vloer en plafond?
Jawel hoor, onze onderbuurman heeft zijn plafond geïsoleerd. Maar ook niet overal geloof ik. We hebben de ondervloer ook maar deels losgehaald, en als je dat isoleren wil moet toch bijna alles eruit. Laat maar lekker zitten. Voor warmte hoeft 't niet en voor geluid wat mij betreft ook niet. Ik hoor wel eens een kraakje als de bovenburen lopen verder niet echt.quote:Op zondag 20 november 2011 13:59 schreef Freddeh het volgende:
Hey, geen isolatie tussen vloer en plafond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |